رواية خفايا القدر الفصل الرابع عشر 14 بقلم دعاء تهامي

                                                   

 رواية خفايا القدر الفصل الرابع عشر 14 بقلم دعاء تهامي



ده كل اللي حصل من ساعة معرفت غزل 
محمد: يعني انت دلوقتي معاك غزل 
عاصف: ايوه بس محدش يعرف بكده غيرك 
محمد: البنت اتحملت كتيرر ف سن صغير 
عاصف: باذن الله هعوضها عن كل اللي شافته 
محمد: انا معاك ف اي حاجه زي ايام زمان
عاصف: هتعمل اللي هقولك عليه بالظبط الاول تروح**************
محمد: تمام فهمت انا هروح دلوقتي وانت هتعمل ايه 
عاصف: هطلع انا كمان عشان اروح اشوف غزل واخدلها اكل اكيد جمانه ومفيش اي حاجه ف الشقة 
محمد: تمام خلي بالك من نفسك وخد بالك حد يشوفك ولو ف اي جديد انا هكلمك 
عاصف: تمام يالا سلام 

مشي عاصف راح السوبر ماركت اشترا كل الوازم اللي محتاجهاا وراح المطعم جاب اكل جاهز بعدها راح عند غزل فتح الباب ودخل ملقاش حد ف الصالة ولقاء كل حاجه مترتبة والسجاد مفروش بس نضيف حط الحاجة علي السفرة ودخل عشان يشوف غزل سمع صوت من المطبخ راح هناك لسه هيتكلم لقاء غزل بتكلم نفسهاا 
غزل: ااه ياني ي ضهري مش كفايه وجع ضهري بطني كمان فاضيه 🥺يعني لو عاصف مجاش همو*ت من جوعي هناا الرفوف كلها فاضية اي لزمة التلاجة حتي مفيش كيس مكرونه اسلقه 
عاصف: مختفيش 
غزل: حرامي اعععععع خد اللى انت عايزة بس متاذ*نيش 
عاصف: فتحي ي مجنونة انا عاصف 
فتحت عيونها لقت عاصف 
غزل: ف حد بيدخل علي حد كده 
عاصف: دخلت علي هبلك اللي كنتي بتقوليه وبعدين اي اللي عملاه ف نفسك ده ههههههه شكلك يفطس ضحك 
غزل: طب متضحكش طااا مكنش معايا هدوم 
كانت لابسه عبايه واسعة اوي وكمامها طويله عليها وكانت حاطة طرحة وربطها لفوق 
عاصف: بس العباية هتاكل منك حتي جبتيها منين 
غزل: مرات البواب ادتهاني ملقتش حل تاني غير اني البسهاا 
عاصف: بس هدومك فين صحيح 
غزل: مهو مش عارفه اقولك اي كان ف هدوم مش نضيفة ضفتهم عليهم ف اكيد مش هلبسهم كدا غسلتهم كلهم بعدها افتكرت اني لازم اغير هدومي 
عاصف: طب تعالي جبتلك اكل 
غزل: شالله يسترك 
عاصف: انتي اتعملتي الكلام ده منين هاا
غزل: من الصيدلية ف دواء ليه ابقا اجبهولك 
عاصف: تعالي ي اخره صبري 
غزل: مش بطاله فين الاكل انا جعانه اوي 
عاصف: علي السفرة 
شدت كرسي وقعدت تاكل بسرعة 
عاصف: براحه ي بت شويه 
غزل: جعانه اوي 
عاصف: عارفك طفسة حتي مقولتيش تعال كل معايا انا كمان جعان وجايب الاكل لينا 
غزل: احم وليه الاحراج ده سديت نفسي 
عاصف: لا كلي بالهناء 
غزل: تعال كل معايا 
عاصف: لا انا اكلت ف المكتب كنت بهزر معاكي بالهناء علي قلبك 
غزل: بجد 
عاصف: اه والله بجد وجبتلك لوازم المطبخ عشان لو اتاخرت عليكي تعملي حاجه تكليهاا 
غزل: كنت هقولك تجيب مفيش اي حاجه ف المطبخ 
عاصف: ما انا عارفه بقالي كتير مجتش حتي لو ف حاجه هتلاقيها بايظة 
غزل: لا هو انا ملقتش كنت عملتها بايظه بايظة 
عاصف: همك علي بطنك المهم يومك كان عمل ازاي 
غزل: 🥺اه ضهري لسا بيوجعني من السجاد 
عاصف: سلامتك ي حبيبتي 
غزل: حبيبتك 
عاصف: ايوه حبيبتي وقلبي ونبضي وبنتي وكل حاجه ليا
غزل: 🤫تؤ مينفعش كده حرام 
عاصف: ماشي اللي يريحك 
غزل: انت زعلت 
عاصف: لا مقدرش ازعل منك 
غزل: لازم منعملش حاجه تغضب ربنا لحد ما نتجوز 
عاصف: عن قريب ان شاءلله 
غزل: عرفت حاجه جديدة 
عاصف: لا بكره ان شاءلله كلفت واحد صحبي يعرف كل حاجه 
غزل: واثق منه 
عاصف: متقلقيش محمد عشرة عمر 
غزل: ان شاءلله خير 
عاصف: همشي انا دلوقتي وانتي ارتاحي محتاجة حاجه 
غزل: لا عايزه سلامتك لما توصل البيت ابقا رن عليا 
عاصف: حاضر 
غزل: لا إله إلا الله ♥
عاصف: محمد رسول الله ﷺ
مشي عاصف وهيا لمت السفرة واخدت الحاجات حطتها ف المطبخ ودخلت نامت من كتر التعب عاصف نزل من عند غزل تلفونه رن وكان محمد 
عاصف: الووو
محمد: تقدر تيجي دلوقتي علي المكتب 
عاصف: ف اي 
محمد: لما تيجي هتعرف كل حاجه 
عاصف: ماشي مسافة السكة واكون عندك 
ركب عربيته وبعد وقت وصل الشركة محمد كان مستنيه ق المخزن راح هناك 
عاصف: محمد 
محمد: تعال ي عاصف انا هنا 
عاصف: اي اللي عرفته 
محمد: شوف الملفات دي انا مش عارف ازاي مشفنهاش قبل كده 
عاصف: ملفات اي 
محمد: شوف بنفسك 
عاصف مسك عاصف الملفات وانصدم من اللي شافه يعني بابا كان ******
يتبع



الفصل الخامس عشر من هنا 
تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة