
رواية شعاع الأمل الفصل الخامس والأخير 5
بقلم رحمه ايمن
_هاله ركزي معايه
* اي يا زفته ورايا ورق ومشغوله
_ عيزا اعمل العمليه
* نعممم!
_عشان خطري
*كاني مسمعتش حاجه
_هاله بجد مش بهزر
* شمس والله ما فاضيه للعب العيال ده
_ شمس بحرقه ..تعبت يا هاله والله تعبت عيزا اشوفه واشوفك كبرتي ول لسه ملمحك طفوليه عيزه بعد الجواز احضرله احلي فطار واعملو احلي كبايه شاي واكون زوجه يستاهلها ...هو يستاهل هو يستاهل اضحي عشانه
* ومفكرتيش فيا يا شمس لو جرالك حاجه هروح فين
_ الدكتور قال انو نسبه النجاح 50 %
* وقال بردو نسبه الفشل 50% وانا مش مستعده اخسرك
_ "بغضب"لو بابا وماما عايشين كانو خلوني اعملها انتي بتعملي كده لي معايه انتي لي بتكرهيني كده .... "ظلت دقائق تستوعب " ...هاله انا
*ممكن تمشي
_هاله والله
*عشان خطري امشي دلوقتي يلا
《الوجع ... الوجع لما يسيطر عليك بخليك شخص تاني احيانا بهتان او احيانا عصبي او احيانا قاسي علي اغلي الناس في حياتك ممكن ناس تقدر ده وتستحملك وفي ناس ممكن تخسرك في لحظتها وده بيثبتلك اهميه الشخص ده في حياتك 》
_انا اسفه
*........
_ عرفه انك هنا ...بجد اسفه انتي اختي وماما وبابا وحياتي كلها انا اسفه والله العظيم
*"بدموع "قولت كده عشان خايفه عليكي وانا مليش غيرك
_ "تقوم باحتضانها " وانا والله مليش غيرك انتي اختي يا بت ...قومي كفايه عياط قومي نعمل اي حاجه
* اوعديني انك ترجعيلي
_يعني موافقه
* اذا ده قرارك هقف جمبك في ... لازم اقف جمبك عشان انتي كل حاجه ليا واذا دي رغبتك انا هدني جمبك فيه مهما حصل
_"بفرحه" هيي بجد بحبك بحبك اوي بوعدك هقاوم بوعدك هستحمل
* مازن عارف
_......
*يبقي لاء
_ ادعيلي بقي عشان ممكن ميوفقش
*قصدك ممكن يفشكلك يختي
_ مازن قره عيني يا بت مش يعمل كده
* طيب يلا يختي يا ممحونه نقوم نعمل كيكه ...انتي بتحبيها
_ كلو هيكون كويس بوعدك
* يا رب
.............................................
اي الموضوع الي عيزني فيه
_ احم ...في مايه قدامك
اه لي
_اشرب شويه
" بستغراب "لي
_ اشرب بس
اممم شربت
_جاهز
خير يا بنتي قولي
_"بتوتر واغلاق عينيها "عيزا اعمل العمليه
نعم يا روح امك
_استني بس
انت جيباني من الشغل عشان تهزري يا شمس
_ والله يسطا مبهزرش
طيب يلا انا رايح الشغل عيزا حاجه
_مازن مبهزرش والله عيزا اعملها بجد
مفيش الكلام ده انتي مجنونه
_ نسبه النجاح 50 % متقلقش
شمس انا مش هتكلم تاني الموضوع منهي مش موافق
_ مازن انا مش عيزا اكون عجزا مش عيزا طول حياتي عايش تخدمني لي احبط نفسي ممكن اشوفك ممكن اكون كويسه عندي امل في ربنا انو هيقف جمبي .. عيزا اشوفك يا مازن عيزا اشوفك قوي
مانا جمبك اهو واقصادك اتخيليني
_"بدموع " ده الامل الوحيد عشان خطري من السنه الجيه ممكن العرض ده يخلص ونبي ونبي وافق بقي
طيب متعيطيش "يقوم بمسح دموعها " دموغ غاليه عليه اوي
_ هتوافق
"يضعها علي صدره " هترجعيلي صح اوعديني انك هتكوني كويسه اوعديني انك مش هتسبيني لوحدي
_بوعدك والله بوعدك هرجعلك
كفايه نكد بقي ...اجبلك اكل
_" بمسح دموعها " لاء عيزا سلطه فواكه
مش كفايه انا يا بنتي معاكي الفواكه كلها
-لاء طريه وبايظه
بقي كده
_yes
قولي انك بتهزري ومفيش عمليات بالله عليكي
_مازن اطلب سلطه فواكه بدل ما خليك انا سلطه فواكه دلوقتي
عنيفه اوي
__________________________________________
《 اتحددت العمليه بعد كلمنا بسبوع لان الدكتور قال مينفعش نتاخر اكتر من كده ...خايفه ممكن اكون مصره جدا اني اعملها لاني فعلا عيزا اشوفه وعيزا مكنش عبء عليهم وفي امل بس خايفه متنجحش خايفه امشي واسيبو ومكنش قد وعدي لي منساتش تحيله عليه هو وعالته عشان معملهاش وكلام اختي انو لاء بس كفايه وقوفهم جمبي وايمانهم بيه واني اقدر اعملها ..وجود ناس جمبك وثقه فيك وحطه امل عليك بدنيا وما فيها بجد ❤ 》
"قبل العميه بيومين "
: مااازن يلا
يلا اي يبني في اي
: مازن هنهزر انا قايلك من اسبوع اننا هنسافر
انسافر مين يهبل
: مازن انت الي بتستهبل احنا دنا ندرس لعند دلوقتي لي وطفحنا الدم وقدمنا تلات مرات وفشلنا وقلنا المره الربعه ومفيش تاني واهو نجحنا ازاي بتقول كده هي ول المنحه
هيه طبعا انت حططها في مقارنه مع المنحه ازاي انت متخيل اني هسبها
:"بنفعال " ممكن تفوق احنا بنضيع احناشركه اه بس بيداس علينا فيك تقولي هتصرف عليها ازاي مازن احنا تحت احنا بنخسر فيك تقول هتلقي فلوس منين عشان تصرف عليها بعد الجواز مازن متخسرش المنحه مش هتلقي زيها تاني
مينفعش اسبها كده
: برحتك انا هستناك في المطار لو بتحبها بجد هتيجي هننزل مصر بعد ما نخلص ونحقق حلمنا الي تعبنا عشانه وهترجع بقوه هترجع تاني ليها اكيد بس متسبش الفرصه دي يا صحبي
اذا مشيت هخسرها انا مقدرش اسبها هي قربت تعمل العمليه
: انا قلتلك الي فيها وده قرارك يا صحبي سلام بس اعرف الشركه هتتقفل يوم الاتنين الي جي ... الطياره بعد بكره بليل
__________________________________
يا رب اعمل اي اذا دني هنا مش هلقي فلوس اعيشها فعلا علي راي محمد ومينفعش اقلها دلوقتي طب اعمل اي ساعدني ونبي ...
"قبل العمليه بيوم "
فرحانه وانتي محجوزه كده
_اوي اوي يا حسن
والله
_ مهو العمليه بكره الصبح بعد ما تخلص ان شاء الله اذا نجحت اشفكو مرصوصين ورا بعض كدا بدور بس اولهم انت انت الاهم
شمس انا ..
*" تقوم هاله بدخول" اهلا بصهري
اهلا يا هاله
* جايبه شورما تاكل
لاء يا هاله انا لازم امشي دلوقتي
_ انت لسه جي يبني اقعد شويه
لاء مضطر امشي دلوقتي
"يقوم بتحرك خطوتين " ثم يقوم برجوع وحتضانها "
* احم انا هخرج دقيقه
_مازن في حاجه
"بعيون باهته " انا اسف والله اسف اوي
_ علي اي
"ببتسامه بهته" لاء مفيش حاحه هتوحشيني هتحوشيني اوي بس
_يسطا والله ما تقلق هطلع صاغ سليم
"يخرجها من حضنه "ههه ماشي يختي خدي بالك من نفسك ها
_حاضر بس انت متاكد انو مفيش حاجه
متقلقيش انا همشي عيزا حاجه
_لاء يا قلبي سلام "خرج وحته مني خرجت معاه "
* ههه يا عم الرومنسيه انت وهو ..امم هو كان مفروض امشي ول كنت اشده من ودانو عشان لسه مخطوبين وكده دا طلع حرك اهو هه
_ هاله هو كويس
* اه يا بت زي القرد
_ حسه بحاجه وحشه يا هاله حسه انو مش كويس او في حاجه
* متقلقيش عليه يا بنتي هو زعلان يا حبيب امه عليكي اصل رومنسي الود وحبيب
_ متحترمي نفسك يا بت انتي
* يحضنك كده يسطا وحزين ومتاثر لاء يتحسد
_ طبعا يا بنتي مش خضيبي ايبي ايبي
* وه يا عب سميع
_ فين الشورما يا به الواحد غلطان انو بكلم معاكي اصلا
: كنت عارف انك هتيجي
ممكن متكلمش معايه انا علي اخري
: خلاص يسطا برحتك يلا
_______________________________
_"قبل العمليه بشويه " هاله فين مازن
* ها جي جي في سكه
Flash back
ام مازن : الو يا هاله يا بنتي
* اومال مازن فين يا طنط
ام مازن : انا اسفه يا بنتي بس مازن ساب رساله بقول فيها انو سافر امبارح بليل لقناها انا وباباه انهرده الصبح انا بجد مش عرفه في اي
* ازاي سافر يا طنط هعمل في في المصيبه دي دلوقتي شمس هتدخل العمليه بعد ساعه
ام مازن : والله يا بنتي مكنتش اعرف سمحيني
* خلاص يا طنط انا هقفل دلوقتي عيزا حاجه
Back
_ متاكده انو جي
*"بدموع " ممكن تقلقي علي نفسك دلوقتي هتعدي ها والله هتعدي انا جمبك اهو وان شاء الله خير
_"ببتسامه " متقليش هرجعلكو انا مليش غيركو
*"لي يا رب بيحصل معاه كده ساعدها عشان خطري هي تستاهل كل خير والله "
بعد العمليه .....
الدكتور ....الحمد لله العمليه نجحت
ام مازن ونور : الحمد لله الحمد للله يا رب الحمد له
* "بدموع فرحه" كنت عرفه كنت عرفه هي قدها هي قلتلي هتطلع منها كويسه الحمد لله يا رب الحمد لله هروح اصلي ركعتين شكر لربنا
الام...الحمد لله يا بنتي " تقوم بحتضانها "
* فرحانه اوي يا طنط فرحانه اوي احمدك واشكرك يا رب احمدك واشكرك
الام....،تعالي نروح نصلي كلنا
بعد حوالي ساعتين
الدكتور : نظرك دلوقتي حولي 92% مع بعض الادويه هيرجع احسن من الاول
_ يلا بسرعه يا دكتور مش قادره اتنفس
الدكتور : هنشيل الضماد بالراحه وتفتحي عينك وحده وحده ........ افتحي شويه بشويه
"يجدو تعبير الحزن علي وجهها
*"تنظر لها بقلق " ها في اي حسه باي
_ انا شايفه !....بدمووع مفرحه ...انا شااايفه بجد
*بدمووع هيئ ااااااه يا قلبي
_ تعالي تعالي تعال "تقوم بحضنها بقوه " انتي بتكبري ول بتصغري يا يبت
* بحبك اوي علفكره الحمد للله يا رب علي نعمتك بجد الحمد لله
الدكتور : دول كام
_ six ...سته
الدكتور : لاء تمام كده
_ اذا الدكتور قمر كده اومال مازن يبقي اي
*........
_ وانت حماتي القمر صح
الام ...بتوتر صح يا بنتي
_ متجيبي حضن طيب .... دانت طلعت قمر اهو
الام ..... "تقوم باحتضانها "الحمد لله يا بنتي انك كويسه
_"تنظر لهاله" هو فين
ام مازن وهاله .......
_ في اي يا جماعه هو كويس مازن فين
* ممكن تهدي هو ..... مش هنا
_ ازاي يعني يا هاله مش هنا ...... في اي متنطقي
الام ...،الصراحه يا بنتي مازن سافر ...سافر عشان المنحه وقالي اني اقلك هو اسف هو اسف انو مشي كده وانو عارف انك هتكوني كويسه وقالي انو عيزك تستني وانو.....
_ بنكسار كملي
الام .... وانو هيقعد سنه كده ول حاجه
_..........
* اتكلمي عشان خطري بلاش تقلقيني عليكي
_ ممكن تخرجو وتسبوني لوحدي
* انتي بتهزري شمس انا ،،،،،
_ هاله ...مش وقته بجد عشان خطري محتاجه شويه وقت
《خرجوا من هنا وانا مش قدر استوعب اي ده هو حصل كده بجد حوطت رجلي بايدي وسنت علي رجلي وانهرت انهرت علي وجعي علي المي الي حساته .،،.. روحت اتوضيت وطلعت مصحفي وصليت ودعيت وعيطت بحرقه وبشهقه بوجع علي الصدمه الي ختها لي يا رب لي لما اخد حاجه حاجه تانيه مهمه قدها تمشي او تروح انا مكنتش عيزا اشوف بس ميسبنيش انا عمري في حياتي مقلت اني مش راضيه بقضائك بس تعبت يا رب والله العظيم تعبت 》
...كنت انا في نفسي فلم اعد اجدك ول اجدني ربما تبخرت منذو اللحظه التي شعرت بيها بعدم وجودك بجانبي
كنت اتنفسك في هوائي لكن هل استطيع العيش بدون تنفس فلما تركتني الم اكن اكسجينك ام كنت الضحيه ...
"بعد ثلاث شهور "
_"بدموع" طلع حلو اوي يا هاله
* يا بنتي بقي كفاياكي حرام عليكي بقي انتي مش بقتي اختي الي عرفها اختي اقوي من كده اختي كانت بتقوام محبسوه بقالك تلات شهور ومفيش اكل ول نوم اي عيزا تموتي عيزا تحرقي قلبي عليكي
_ هاله انا مش عرفه اكرهو مش عرفه انساه لي عمل كده لي مقليش والله ما كنت هزعل لي دخل حياتي يا هاله لي
*"تقوم باختضانها " هتعدي والله هتعدي انا معاكي وجمبك هنكمل سوي وهنفوق احنا قدها صح
_ تفتكري هعرف ارجع كويسه
* افتكر انك هترجي اقوي من الاول
----------------------------------------- بعد سنه
_قهوه لو سمحت
الكشير : ساده ول سكر زياده
_ والله انت الي سكر زياده يا نجم
الكشير : هو في حاجه حضرتك
_ مظبوطه جبها يله دانت فقر
الكشير : انتي غريبه جدا
ترن ترن ترن
_ الو
الكشير : اتفضلي ...
_شكرا يا قمر انا هنا كل يوم حلو انهم غيرو احمد انت احلي .،،لما اجي ابقي جبها مظبوطه علطول سلام
الكشير :....
_ خير مش كفايه صاحيه 8 الصبح ....كمان صداع ومش عرفه اشقط
السكرتيره : يا فندم حرام عليكي كده بجد هاله قرفانه اتصلات من الصبح وراكي 4 اجتمعات وانتي
_ انت بسكوتتيه مقرمشه .... يا بت دانتي قطه مخربشاه ... فك كده يا قمر جيه اهو دانتو نكد
ترن ترن ترن
_ اي يا بنتي
* اه مهو حضرت المديره مشغوله ملكيش اخت تسلي عليها
_ طب صباح الخير طيب .....
* انتي ينفع معاكي خير وكمان ناسيه عيد ميلادي
_ به مين الي عملك امبارح بليل كل سنه وانتي طيبه حاله الساعه ٥ الصبح
* امبارح بليل الساعه ٥ الصبح اه
_ كان وريا اجتماع اونلاين والله ومش انتي الي متجوزه بعيد وصهري حبسك في البيت يختي وريني بقي هجيلك ازي
* نعم نعم يا روح خالتك اقسم بالله اذا مجتيش هعورك
_ اخويا اوي مش هزار
* هتيجي
_ هجي ...
......................
ترن ترن ترن ترن
* براحه علي الجرس يا بنت الهبله
_ هابي بارز داي يا عمممري
* فدوه با راجل
_ عجبتك صح
* بقي متساليش لمده شهرين ها
_ حضرتك جيه تتجوزيلي في سكندريه اعملك اي
* جوزي قره عيني من هنا اي اسيبه يجي يعيش في القاهره تؤتؤ اقعد هنا عشان البحر
_ استغلاليه حقيره ...،فين المحروص
* صهرك في الشغل يختي
_ فين للاكل ول مش بضايفوا هنا
* لاء وبنطرد كمان تحبي تجربي
_ والله يا عسل بيت اختي
_ ااممم روووعه وحشني اكل البيت اوي بقالي شهرين مكلتوش
* عشان تعرفي قيمه اختك كانت الشيف براك في نفسها
_ مراد بيك لا تتركني هيك
* ههههه والله وحشاني
_ وانتي يا قلبي
* عندي ليكي خبر حلو
_ اي هتخعليه
* يجيكي مرض
_ اومال
* انا حامل
_بدمووع " بجدددد هههههه بجد هكون خالتو تاني ربنا عوضك تاني صح يا اجمل خبر سمعته في حياتي
* منستش يوم ما خسرت ابني كنت حسه بايه صبرت صبرت وقولت هستحمل وربنا هيعوضني وفعلا عوضني بجوزي الي قدر كل حاجه انا فيها وهيجيلي نونو تاني وانتي جمبي هعوز اي تاني
_"تعنفها" فرحتك دي عندي بدنيا يا رب اشوفك فرحانه ديما
* وانتي
_ مالي
* شمس انت عرفه قصدي كويس
_ انا همشي بقي عشان الطريق ومشغوله
* كفايه هروب يا شمس الدبله الي في رقبتك دي شاهده
_ نسيته يا هاله ..... بكره بكره وعمري ما هسمحو
_______________________________
" احيانا الزكريات بتضعف بس عندي بتقويني لاني لما افتكرها بكرهو زياده بحس بعجز لما بضعف من جويا بحس اني كنت غلط لما قررت ادي فرصه لاي حد يقرب من تاني "
"لسه باكل في نفس المطعم لاني بحب اكلهم جدا بكون لي معني وروح "يعني مش عشان تفتكري .،،تؤتؤ عشان بحب اكلهم "
_" وهي تاكل الطعام "
"يقوم احد بالجلوس امامها " لسه بتكلي زي الطفله وبتبهدلي وشك كالعاده
_" نظرت بدهشه ... هي راته في الصور لكن في الطبيعه احلي ".......
وحشتيني
_"تقوم بالاكل وعدم النظر اليه ".....
شمس انا مازن مش فكراني
_"تقوم بمسح يدها واخذ حقيبتها والتحرك "........
شمس انا بكلمك "يقوم بشد زراعها "
_"تقوم بصفعه " اياك ثم اياك تلمسني بعد كده من غير اذن
"مازن بخضه " شمس !!
_ انا معرفكش واذا فكرت تلمسني او تمشي ورايا هتصل بالشرطه واديني حزرت
في السياره .....
"تقوم بالبكاء بشده وتضع راسها علي الموقد " يا رب لي رجع لي انا مش حمل كده والله ما حمل كده
ترن ترن ترن
* الو اي يا شمس
_ مازن رجع
*.........
________________________
اكتر علاقه ممكن تكرها في حياتك رجوع حبيب من جديد في حياتك بعد ما خلاص تكون وصلت لمرحله قوتك خلاص كان نقطه او محول او كان حياتك نفسها وخلاص اتاقلمت وسبته وبعد كده يرجع احساس يعجز القلب عن وصفه في اشخاص مبيقبلوش لانهم لقوا البديل وفي اشخاص بيكرهوا فميتقبلوش انهم يرجعو حتي اصحاب زي الاول لان الحب جوهم خلص وفي ناس بتكون قويه بس لحظه وقوفهم قصاده تاني ومن جديد بيرجعو لنقطه الصفر وده مش حد ده انا .....
_" اتمشيت شويه في شوارع القاهره بحب الاجواء بليل السهر النجوم الهوا بحب الالوان اه بكره الزحمه بس بحب فرحت الناس كنت لما بلمحو في صوره حتي ارجع اعيط بس خلاص طقتي خلصت ومعادش في زعل تاني
الكشير : قهوه مظبوطه
_ بدات تفهمني اهو شكرا يا زميل
ممكن نتكلم
_ شكرا يا نجم علي القهوه
ممكن تقفي لحظه نتكلم وبلاش الحركات دي
_ معتقدش في كلام ما بنا يابشمهندس مازن صحاب اكبر شكرات المانيه في المانيا ...
عشان خطري اسمعيني
_ للاسف مشغوله جدا ورايه شغل " تقوم بركوب سيارتها " ممكن تتحرك
"يقوم بتحريك رأسه بعدم الموافقه"
_ انت حر بقها "تقوم بوضع حزام الامان وتشغل السياره "
"يقوم بتحرك بسرعه " يا شمس بالله عليكي شمس
_"اصل نقصه معتيه علي الصبح "
_الو
الام .... الو يا بنتي عمله اي
_ وحشاني يا ماما جدا كويسه وانتي
الام .....لاء زعلانه منك بقالك كتير مبتساليش وعمك زعلان منك
_ انا مقدرش علي زعلك والله انا كنت مشغولة حبتين الفتره اللي فاتت
الام..... عمله اكل جميل انهرده هستناكي عشان خاطري تعالي
_ ابنك هيكون هناك يا ماما
الام .... انتي عرفتي
_ متقدش انو من الافضل اني اجي
الام ..... هو مش هنا انهرده تعالي عشان وحشتيني اوي والله
_ حاضر يا طنط جايه ....
العصر ......
_ ماما انا جيت "تجد الباب مفتوح " الباب مفتوح يا ماما " تقوم بدخول "
"يقوم احد بقفل الباب من الخارج وتحاول الفتح ولا ستطيع "
_ افتحو الباب ماما في اي
ممكن نتكلم دلوقتي
_"بعصبيه " كان مفروض مثقش فيها بردوانا الي غبيه بتخدع فيكو كلكو
كفايه بقي كفايه انا اسف عارف اني غلطان والله عارف حولت اوصلك بعتلك مسج عملتيلي بلوك من كل حاجه حتي محولتيش تسالي ماما عني او تسمعيها انا عارف اني غلطان بس انا عملت كل ده عشانك
_ هههه عشاني اه تسبني قبل العمليه بيوم عشان تسافر عشان تفتح شركات وتتطور وانا اي ول كاني كنت حاجه في حياتك كنت قلي لو عايز تسبني كنت قولي بس لي الحركه دي لي تاذيني كده بس العيب مش عليك العيب عليه انا اني وثقت فيك
كلمك وعني والله كانت اصعب سنه في حياتي عدم وجودك جمبي وكنت بفكر فيكي كل يوم كنت بحاول اكبر كل يوم عشان لما ارجع اكون عملت حاجه كبيره عشانك والله انا مش وحش كده
_"تذهب عند الباب وتخبط " ماما افتحي لو عيزا يكون بنا صله تاني حتي كشخص في حياتي افتحي
الام..،،"تقوم بفتح الباب" انا اسفه يا بنتي هو الي قلي اعمل كده
_سلام يا طنط
بصوت مرتفع ...شمس مش هستسلم هخليكي تسمحيني يا شمس هحاول مره واتنين وعشره مش هسيبك يا شمس سمعه
_"نزلت وانا قلبي مش قادر يستحمل كلمه كمان معدش فيه امل عشان يصحه قتلتو جويا في كل يوم سبني فيه لوحدي معنتش هحط امل معنتش هخلي الحب اولويه من جديد معنتش هصدقه
بعد 3تيام
* فرحانه وانتي هربانه عندي كده وقافله التلفون
_ هاله قولنا اي انا جيه اريح يومين هتكلمي همشي
* خلاص مش هتكلم خلاص
ترن ترن ترن
* الو ...... نعم مازن عمل حادثه
_ اي !!! اي الي حصل
* مستشفي اي .... تمم
_ اي مازن كويس اي الي حصل
* في مستشفي ***** وخالته في خطر وبسال عليكي
_"تقوم بالخروج بسرعه "
* شمس
_ اممم
* انتي لسه بتحبي من خضتك بلاش تعب واذيه في نفسك العمر قصير يا شمس
" خرجت من عندها بدون تفكير وعيوني منشفتش من الدموع والدعاوي لي حسات انو قلبي بدء ينبض من جديد باسمه ..هو مبطلش نبض بس انا كنت بضحك علي نفسي "
الام ... عمال يسال عليكي من سعتها
_ هيكون كويس متقلقيش
"دخل الغرفه "
_" كان وجعني وهو علي الالت كده لي بس كده " مش انت قولت انك رجعتلي ها مش قولت انك مش هتسبني وهتحاول مره وتنين وعشره لي بتوعد ومبوفيش خالص مازن متسبنيش انا بعدك مش هقدر اكمل علفكره انت وحشتني اوي
"يقوم بفتح عينه بصعوبه "سمحيني عشان خطري
_ "تقوم بتقرب عليه " مسمحاك والله مسمحاك بس ارجعلي ونبي ارجعلي
"يقوم بنزع الاجهزه "طيب بدال مسمحاني ووحشك لي تعبه اهلي من الصبح
_ مازن انت
اسف والله بس دي الطريقه الوحيده
_"تقوم بالخبط علي صدره بدموع " انت مجنون وحيوان وغبي ودي مش طريقه ازاي تعمل كده
"يقوم باحتضانها "حقك علي راسي يا ست البنات
_ مش هقدر اسامحك عمري كلو
هدني اطلب العفو منك العمر كلو
_ مش هثق فيك تاني
هحاول طول حياتي الجيه اعيد ثقتك فيه
_ انا بكرهك
وانا بحبك
_......
شمس
_ اممم
فرحان اوي انك رجعتي تشوفي تاني انك بقاتي كويسه متتخيليش فرحتي لما امي قلتلي ربنا يعيني واعرف اقدرك وعوضك عن كل يوم بعدت فيك عنك
_ والله ورجعت يا مازن
مش بقول بحبك ....❤❤❤
End
"تقابلنا بطريقه غير اي شخص فعلمت اننا سيكون لنا قصه مختلفه "🖤🖤🖤🖤