رواية بريئه في عالم المافيا الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ملك شكري


رواية بريئه في عالم المافيا الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ملك شكري



من بريئه ف عالم المافيا ملاك: النجمه دي انا شايف كانت وحيده ازاي ومفيش ولا نجمه حواليها ولكن في حاجه جمبها ومعاها وهي القمر والقمر ده انت انت الي مسبتنيش وعلقتني بيك من اول يوم شفتك فيه فضلت افكر فيك
كانو صحابي لما يتكلمو عن الحب اقولهم ده كلام فارغ ملوش لازمه هحب يعني هتأذي وهجيب الوجع ل قلبي بس انت جيت وغيرت كل تفكيري خليتني افكر فيك وبس بقيت انت مصدر اماني بقيت انت الي بطمن وانا جمبو حتى وانت كنت ف غيبوبه كنت باجي واقعد جمبك عشان اخد منك الامان حتى وانت مش حاسس بالي حواليك كنت بفضل معاك واقول طول ما انا جمبو هفضل اساعدو
انت عوضتني عن حاجات كتير يارعد انا بحبك اوي
حضنها رعد ودمعه نزلت من عيونه ودي كانت اول مره تحصل اصلا
رعد: وانا بحبك ياقلب رعد انا الي كنت محتاج الامان ولقيته معاكي زي الطفل الي فضل مده تايهه وبعدين لقا امه واترمى ف حضنها انتي اماني ياملاك انتي ملاك الرعد انا لو فضلت اقول بحبك طول الحياه مش همل ابدا من حبك
بعد وقت قامو ورجعو البيت تاني
وكل واحد دخل نام ف اوضته وهو مبسوط وطاير من الفرحه
عند ابو ملاك
ابوها بغضب: لازم الاقيها لازم والله لاقتلها هتروح مني فين
وكالعاده مرات ابوها وبنتها بيسخنو فيه 
عدا ايام وكانت ملاك مستنيه النتيجه بفارغ الصبر وكانت بتروح مع رعد الشركه ومبيفارقوش بعض واتعلقو ببعض اكتر والزعيم لسه مخلي اندرو يراقبهم وبيخطط ازاي يقتل رعد وياخد ملاك
بعد اسبوعين جيه يوم النتيجه
جم ليان وزينه وهما فرحانين لانهم نجحو وجابو 94 ف الميه
ملاك متوتره جدا لان رعد قالها هيجيبهالها هو 
ادهم وحمزه وليان وزينه كانو قاعدين مع ملاك وبيحاولو يخففو توترها 
دخل رعد وعلى ملامحه الحزن
قامت ملاك بسرعه: رعد رعد جبت النتيجه
رعد بحزن: اه جبتها ياملاك للأسف انتي سقطتي
ملاك بدموع: اايههههههه
رعد ضحك: اهدي اهدي بهزر الف مبروك ياروحي98 في الميه
ملاك نطت بفرحه وبعدين حضنت رعد بفرحه كبيره: انا مش مصدقهههه
رعد: مبروك يابنوتي
ملاك بدموع الفرحه: الله يبارك فيك
احتفلو سوا وبعدين مشيت ليان وزينه وكمان ادهم وحمزه
كان ملاك ورعد قاعدين بيضحكو ومبسوطين 
رعد طلع من جيبه سلسله عليها قلب مطعم بفصوص الماث ولما بتفتحه بتلاقي حرف رعد وحرفها ف النص التاني كان منظرها راقي ورقيق جدا
رعد: والهديه دي عشان اغلى واجمل حد ف حياتي خلاني فخور بيه
ملاك عجبتها السلسله اوي لبستها وفضلت سهرانه هي ورعد
وهما سهرانين اتكلم رعد:ملاكي
ملاك: ممم
رعد: اعملي حسابك عشان كتب كتابنا بعد يومين
ملاك قامت نطت: بجد قول والله
رعد بفرحه ل فرحتها: اه والله
ملاك: يااارب مكنتش اتوقع اني هعيش كل السعاده دي ربنا يخليك ليا يارعدي
رعد بصدمه وفرحه: يا ايه
ملاك ببرائه مصطنعه: ها اي
رعد: انتي قولتي اي
ملاك: ولاااا نطقت اصلا قولت ربنا يخليك ليا
رعد: لا الي بعدها
ملاك بنظره استعطاف: مقولتش
رعد: ملاك قولي
ملاك بلغه تهديد مضحكه: ايوه قولت رعدي ها حاجه تاني ومن انهارده انت رعدي انا وبس سامع
رعد ومثل الخوف: حاضر يستي
ضحكو سوا وعدا اليوم وتاني يوم جابت الفستان وكل لوازم الحفله. وجيه يوم كتب الكتاب
كانت ملاك بتجهز لبست فستان اوف وايت غامق بعد الركبه بأشياء بسيطه وهيلز كعب بيضه فيها لمعه بسيطه ولمت جزء بسيط من شعرها وحطت فيه هيربيز(تاج) رقيق وحطت ميكب خفيف عباره عن ليب ستيك(روچ) نبيتي وماسكرا وايلاينر وبلاشر وهيليتر خفيف جدا
كان ميكب سمبل مع الفستان وكانت زي الأميرات
ليان لبست فستان موڤ عند الركبه وليه كم شيفون وهيلز اسود وميكب خفيف
وزينه لبست فستان ازرق بعد الركبه وليه كم شيفون وهيلز سيلڤر(فضي) وميكب خفيف
اما عند رعد ف لبس بدله سودا وقميص نبيتي وجزمه سودا وساعته الروليكس الفخمه وبرفانه الجذاب وكان شكله تحفه
اما ادهم ف لبس بدله سودا وقميص اسود وجزمه سودا وساعته الفخمه وبرفانه
اما حمزه ف لبس بدله رمادي وقميص اسود وجزمه سودا وساعته الفخمه وبرفانه
شاف رعد ملاك وانبهر بيها وبجمالها 
مسك ايدها: زي القمر ياروحي
ملاك ببتسامه: ربنا يخليك ليا
اما ادهم ف انبهر ب ليان وبجمالها
وكذلك حمزه الي الصدمه قصرت على نطقه ازاي البنات المضه دي بالجمال ده
نزلو كلهم تحت والم




تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة