رواية مغتصبى اللعين الفصل الخامس 5 بقلم/مروة على

رواية مغت*صبى اللعين
الفصل الخامس 5
بقلم/مروة على

زين جه يض*رب قدر لكن قاادر مسك ايده 
وز*قه بعيد عنهم وبتهد*يد 
مراتك مراتك لكن اوعى في يوم تمد ايدك عليها حتى لو كنت مين ومتفكرش انها لوحدها انا ضلها هنا 
زين :يعني وهو انت الدكر الي ليها يعني وبعلو صوته يااااا امن 
جا واحد من الامن اتفضل يا دكتور في حاجه مديقاك 
زين وهو بيبص لقادر بغ*ضب 
ايووووه الواااد ده تاخدوه للعماده ويتفصل من الجامعه وتتاخد الاجراءات اللازمه وتهمته التعدي على دكاترة الجامعه وسوء اخلاق وتربيه 

قادر بصوت عالي 
متفكرش انك كده بتلوي دراااعي انا كل ده ميهمنيش اهم حاجه عندي اختي 
كان الامن هياخدوا قادر 
وهي جريت ومسكت ايد زين 
ارجوك يا زين ارجوووك متعملش كده انا اسفه مش هتتكرر مره تانيه ارجوووك سيبه انت كده هتضيع مستقبله 
زين مسك دراعها بغضب 
ومفكرتيش بكده قبل ما تعملي كده ليه 
قدر بعياط 
انا اسفه هعمل كل الي انت عايزه ارجوك هكون خدامه ليك لكن خليهم يسيبوه هو ملهوش دعوه بحاجه ارجوووك 

زين نزع ايده منها 
ووجه كلامه للامن 
سيبوه ولاخر مره تقرب مني ومن مراتي فااااهم 
قاادر :انا ه*نتقم منك ومش هكون قادر الكريم ان ما أذي*تك وباقرب ناس ليك وسابهم وخرج برا الجامعه 
زين للطلاب الي متجمعين 
كل واحد على محاضرته خلصت المسرحيه خلاص 
وخرج برا الجامعه
قدر فضلت تع*يط 
ملك :انتي يا هبله انتي هتفضلي كدا تندبي في حظك انتي لازم تكوني اقوى من كدا علشان تتصدريله 
قدر بدموع 
مشفتيش كان هيعمل ايه لقااادر انا خايفه عليه انا قلبي بيو*جعني يا ملك قااادر دلوووقت مقهههور قوي 
ملك :ادعي ربنا وهو هيحلها من عنده 
هنا جه اشرف 
في ايه يا بنات قدر مالك 
قدر بصتله بقرف ومشيت بدون ما تجاوبه 
اشرف حس ان جوازها من زين وراه حاجه 

قدر وهي ماشيه كانت سامعه الطلاب بيلسنوا عليها وانها ازاي قدرت تتجوز زين الي محدش بيتجرأ يقرب منه اصلا 

ملك بهزار 
كل الجامعه حاسديتك على زين بصي عليهم بيبصولك ازاي 
قدر بدموع 
لو ياخدوه ويشبعو فيه 
عند زين خرج من الجامعه وراح الشركه 
دخل مكتبه وطلب من السكرتيره قهوه 
دخلت سلمى 
اتفضل يا فندم 
زين :عندنا ايه النهارده 
سلمى :عندك مقابله مع شركه جايه من اليابان هتعرض عليك عرض وعندك مقابله مع رئيس شركه العهد على شان الاسهم 
زين :طيب ابعتيلي اياس 
حاضر يا فندم 
تقدري تتفضلي 

خب*ط بابه وهو بيدقق ببعض الاوراق 
مساء الخير 
اهلا اياس تعالا 
في ايه سلمى قالتلي عايزني 
زين ساب الي في ايده وبص لصاحبه انااا وهنا خبط البااااب 
سيربرااااايز 
رسل يا حبيبتي جيتي امتى 
رسل جريت عليه وحض*نته دلوقتي من المطار عليك على طوول 
زين :_وحشتيني قوي قوي 
رسل :_وانت كمان يا ابيييه 
رسل انتبهت لاياس 
وجريت عليه حض*نته 
ازيييك يا ابييه وحشتوني قوووي 
اياااس :انتي يا بنت انتي مبتكبريش ليه من وانتي باعدادي طولك هو هو 
رسل :ابييييه زين متقوله حاجه كل ما يشفني يقعد يتريق عليا كدا ما يصحش دة انا كبرت وهكون الدكتور رسل القادري 

اياس :زق راسها بايده بلا خيبه بطولك ده متطوليش تكوني اعداديه حتى 
زين راح حضنها 
متزعليش يا روحي اياس دا من اعداء النجاح 
رسل :_وانا بقووول كده برضوا 
اياس :واللهي الاخين اتفقوا عليا اخرج انا بقى واسيبكم مع بعض 
خرج اياس 
زين :ازاي عمتي افرجت عنك 
اسكت جننتني ولان بابا محرص عليها فانا ما صدقت طلعت نتائج الثانوي وجيت هنا على شان اكمل دراستي هنا وافضل وسطكوا 
زين :والله وحشتيني يا قزعه 

زييييين بطل بقى انت تطول يكون ليك اخت حلوه وكيوووت زي انا 
زين لملم اغراضه طيب يالله نروح بابا هيتبسط قوووي 

عند رامز كان قاعد ودخل عليه زين 
ازيك يا حج 
الحمدلله يا بني ازيك انت وشك الفرحه باينه عليه فرحني معاك 
زين بصوت عالي ادخل يا جميل 
دخلت رسل وجرررريت على باباها وحض*نته 
رامز :يا حبيبتي وحشتيني اوووي يا عمري جيتي امتى 
زين :متخافش يا حج جيالك على طول جايه تدرس هنا طب 
ام محمد :ازيك يا بنتي فاكراني 
رسل راحتلها وحض*نتها 
طبعا يا دادا وانتي تتنسي 
ام محمد :_الاكل جااهز اتفضلوا 
رامز :انده لمراتك يا زين 
ام محمد :لكن مدام قدر لسة ما جتش 
زين :انتي بتقولي ايه هي خلصت محاظرات من زمان 
رسل بصدمه 
انت اتجوزت يا زين 
هنا دخلت قدر 
وبدون ما تبصلهم كانت هتطلع اوضتها 
زين بصراخ استني عندك
وراح مسكها من دراعها 
كنتي فين 
قدر :ملكش دعوه 
رسل راحتلهم 
ومدت لها ايدها انا رسل اخت زين كنت مسافره ورجعت 
قدر بدون ما تسلم عليها اهلا 
رسل اتحرجت 
قدر جت تطلع الاوضه 
زين :_متحترمي نفسك انتي عارفه الساعه كااام دلوقت ايه التأخير ده كله وبعدين قاااعده في بيت تحترمي اهله ولمى تخشي ترمي السلام على الموجودين ومد ايده على طرحتها 
ولا دا معلمكيش اداب الدخول للبيت والسلام على اهله ولا لابساه منظر بس 
رسل :اهدا يا زين محصلش حاجه لكل دا هي شكلها طيبه 
قدر بكسره :انا اسفه 
وطلعت تجري على اوضتها 
رامز :_مش كده يا زين ما يصحش كده دي مراتك وغلط انك تكلمها كده زين طلع اوضتها وجه يفتح الباب كانت قفلاه من جوا 

عند قدر 
اول ما طلعت كانت قرفانه من نفسها والموقف الي بيحطها زين فيه قدام الناس خلعت هدومها وقفلت الباب ودخلت الحما*م 
عند زين نده على الشغاله المفتاح التاني للاوضه فين 
زين فتح الاوضه ودخل ومن صوت الميه عرف انها بتستحمى 
قعد على الكنبه واستناها على ما تخرج 

قدر لفت الفوطه على جس*مها وخرجت واول ما خرجت اتفزعت انه موجود هنا 

زين بصلها ولاول مره بيشوفها بشعر*ها واول مره بيدقق في ملامحها 
زين راحلها وهو مغيب 
قدر خااافت قوووي منه 
وحت تدخل الحما*م على شان تهرب منه 
لكن زين حشر*ها عند الحيطه وكان باصص في عيونها وهي بتعيط 
ومسك شعرها وقربه من انفه 
شعرك حلووو اوووي وقرب عليها عايز يبوسها 
قدر زقته ابعد عني ابعد عني وفضلت تص*رخ 

زين وعي لنفسه 
اهدي اهدي انا اسف اهدي بس 
قدر بص*راخ مسكت راسها بايدها اخرج برا اخرج 
هنا جه اشرررف وخبط جااامد على الباب 
فتحله زين 
وببرود في ايه مالك بتخبط كده ليه 
اشرف وهو بيبص على الاوضه 
قدر بتص*رخ كده ليه انت عملتلها ايه 
زين رفع حاجبه وبصله 
وانت ايه دخلك وايه الي حشرك اساسا راجل ومراته عايز ايه منهم 
اشرف مسك زين من قميصه 
الا قدر واللهي لو اذيتها انا الي هتصدرلك يا زين فاااهم 
زين :اشرف فااهم حاجه وعامل نفسي مش فاااهم ومش حاسس الي بدامغك دا شيله منها احسن ليك وقدر مرااتي فاااهم يعني ايه ومتخافش كنا بنتناقش وشدينا شويه 

اشرف كلام زين كانه رجعه للواقع وان قدر صار امر واقع في بيتهم وقدام عيونه ومرات اخووه يعني حرام يفكر فيها مجرد تفكير 

اشرف بألم 
خد بالك منها يا زين قدر من اكتر البنات المحترمات في الجامعه 
زين :طيب خلاص انزل تحت وانا هحصلك 
دخل زين كانت قدر هديت ولبسة طقم الصلاة 

زين :ببرود على فكره انا جوزك يعني مش لازم كل ما تشوفيني تل*بسي طرحه قدااامي 
قدر فضلت سااكته 

زين :قعد عالكنبه وشبك ايديه ببعض 
قدر اسمعي الكلام الي هقوله 
انا عديت الي حصل النهارده في الجامعه ودا مش من طبعي لكن انتي هنا عايشه في بيت عيله يعني في ناس موجودين ولازم تحترميهم مش عايزه تحتكي معاهم بكيفك لكن هنا في قواعد للقصر لمى تفوتي تسلمي وتواجدك على الوجبات ضرووري واخواتي مثل اخواتك فااهمه يعني تعامليهم باسلوب محترم 
وجه يخرج 
اه واسف علي حصل من شويه لحظة ضعف 
زين 
زين بصلها نعم 
انا هعمل كل الي انت عايزه لكن اخويا واهلي تبعد عنهم ومتقربش منهم والاوضه دي مش عايزك تعرف طريقها اصلا والي حصل مش عايزة يتكررر ابدا لاني لا يمكن في يوم ابصلك 

زين ببرود حاطط ايده في جيبه :خلصتي انا وانتي قدام الناس زوجين لكن في الواقع كل واحد ليه حياته والي حصل من شويه لحظة ضعف انتي اصلا مش موووودي باي باي يا قطه 

خرج زين وقدر فضلت تعيط وقامت بعد ما هديت صلت وراحت تنام وو


تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة