صة احببت مجنونة الجزء الثاني البارت الخامس والثلاثون 35 بقلم الاء

قصة احببت مجنونة

الجزء الثاني البارت الخامس والثلاثون 35

بقلم الاء

سيف بضحك  ...ايوا  ام محمد  شلق دوت  كوم حضرت

نور هزت كتافها ورقصت حواجبها... شلق احسن من ناس اللي بتاعت را"جاله   

سيف بضحك...   هقوم ارزعق قفا اتلمي

نور...  لم نفسك انت   وقولي رايح فين وصف سنانك. دا لمو عشان ميعصبنيش

سيف... لا حول ولا قوة الا بالله ولمااكشر وزعق تزعلي  اضحك تقوليكي صف اسنانك  ومش اسنانك اعملك ايه انا

نور رفعت حاجبه وطخنت صوتها...  اها ايوا ايوا ايوا 

سيف...هو ايه اللي ايوا ايوا دا 

نور...وضحه خدوهم بالصوت لا يغلبكم

سيف...لاااا انتي بجد.نويه علي عاركه انا معرفش ليه انا هنزل احسن 

نور حطت ايدها علي كتف سيف وقاعدتو...تعال هنا اقاعد. رايح فين يابه 

سيف...ياربي عايزه ايه

نور قربت منه وبهمس وضيقت عنيها...هتروح فين يا سيف النهارد

سيف بصله ومسك نفسه من ضحك وبيحاول ميضحكش...اا

نور قطعتو وبهمس... وقبل ما تجاوب  مش هيفيدك الكدب

سيف ضحك...يا بنتي عدي يومك.بقا  مش عايز ازعلك

نور...وربنا ما تقدر تزعلني قولي هتروح فين لا قسمن بربي يا سيف

سيف بنبرة صوتها الحاده..   ايه

نور بتوتر... ايه

سيف...قسمن بربك ايه كملي.

نور بلعت ريقها...  مااا يعني

سيف قام وعدل هدومه اتنهد...  جبانه كنت رايح عشان اجبلك هديه ومش هقول ايه هي تمام اهدي بقا علي الصبح

نور بعصبه... مش عايزه منك حاجه متجبش تمام لو جبت ابقا خدها ليك

سيف  جز علي اسنانه...انتي في ايه يا نور  انا عماله اعدي

نور...لا متعديش يا سيف ووريني هتعمل ايه

سلمي دخلت علي صوتهم...من اين هذا  الصوت ايه شباب ايه صوتكم جيب اخر الطرقه

سيف بصله...اخر الطرق ولا  اخر ودانك

سلمي...اخس وانا اللي جايه اصلح اللي تكسر

سيف.... شعله اهدي 

نور... هو  الحق بقا شعله لكن ماما لما بطبلك جميله زاي العسل صح

سيف....يابنتي انتي قايمه عشان نتعارك

سلمي... الصاروخ متعصب ليه طيب 

نور... الاستاذن  المحترم  ب وسكتت وبصت لي سيف  هو احنا بنتعارك ليه عشان نسيت

سيف بص لي سلمي...اتفضلي  دا بالظبط بتتعارك من مافيش

نور...قصدك مجنونة قول اني مجنونة   

سيف... لا انتي ست العقلين

سلمي ضحكت... اهدو طيب وصلو علي النبي 

نور وسيف...عليه افضل الصلاة والسلام

سلمي...انت متعصب ليه  يا قهر الانساء

سيف... سلمي انتي رايقه اووي 

سلمي غمزة.. حد يشوفك وميبقاش رايق دا يبقا حتي ضلالي

سيف ضحك...

نور... في اي اسلمي ما تظبطي كده

سلمي... لا بس انت اقمر مغطي عليه بطلتك   يا ابو عيون ملونه انت 

نور  بصت لي سيف من فوق لي تحت... وياريت في اللي بيقدر

سيف...اصور طيب وعلق صور في البيت متتلمي بقا 

نور...هو ايه اللي اتلمي اتلمي 

سيف...بذمتك دي اعملها ايه

سلمي... ايه اللي يرضيك يا عسل

نور...يقولي هيجبلي ايه

سيف... مش من شويه قولتي ما نجبش هو لعب عيال 

نور عنيه دمعة... اها صح. اانا نسيت  روح شوف كنت رايح فين

سيف...لا حول ولا قوة الا بالله  كنت هجبلك الحاجات اللي بتحبيها كا العاده  وبعدها هروح انا اللي حاجاتهم اللي قالولي عليها عيالك وبدلتي  وهرجع علي هنا بس دا اللي هعملو 

سلمي... اراجل عدا العيب وحزق

سيف...الله يقرفك  اسمها و اذح

سلمي... هي هتفرق  

سيف.. لا تعليق انا نزل  وراح باس راس نور  وهمس بحبك يا لمضه  

نور زقتو... اوع روح  ومتجبش حاجه 

سيف....ان شاء الله باي 

سلمي...كان بيهمسلك ب ايه اعسل انت 

نور بصتلها...  بيتموحن  وبعدين يلا يا ام حزق يا معفنه ننزل نشوف بكره هنعمل ايه في فرح العيال وبينزلو

سلمي... صحيح يا نور هو ايه فرق بين حزق واذح

نور...حزق دي في الحمام اذح  علمي علمك 

سلمي... تلاقيها معناها اذح 

نور بصتلها... قدامي يا سلمي الله يسترك


احمد... يابنت السلطان 

يونس... حني علي الغلبان

زياد... المكوي في ايديكي

شهد.... عند امك منك ليه وليه 

احمد.... مقالش ليه تالت   يبقا هتكويلي يلا يلا منك ليه برا

شهد... لا وليك ما منك يعني  انت وليه يونس وزياد ليه  التانيه

احمد...  وحياااااأااااات امك لتكوي

شهد....مد مطرح ما تمد في كلمه كل واحد بقميص يكوي

زياد... ايووووه انا ياامي دا انا نزلت رميت الزباله الصبح

شهد.. زبالتكم يا حبيبي زبالتكم مش زبالتي لي واحدي 

يونس...وانا نشرت الغسيل امبارح

شهد بصتله..ولا هتستعبط دي هدومك انت  

احمد...   طب وانا اللي ساعدتك في تنضيف الشقه

شهد...بس يا محنك يا معفن بلاش اسيح قدام العيال 

احمد...احم طب وغالوتي 

شهد بصتلهم ومسكت السكينه بتاعت الفاكهه  اللي كانت قصادها... بقولكم ايه انا طفح الدم امبارح في تنضيف وعدل الهدوم ودولاب كل واحد فيكم لحد ما وسط امي  اتقطم تسيء الشقه دي اللي معرفش هي كبرت ولا انا اللي كبرت فا محدش يطلب مني اي حاجه لقسمن بربي اسيب البيت امشي ومتعرفوليش مكان

يونس بضحك... منعرفش ايه يا امي انتي كل مره بتروحي لي جدو  

احمد  بيحاول يكشر... ولد عيب تتكلم كده مع امك  يلا كل واحد يروح اوضه يكوي قميص لي نفسه يلاه

زياد ويونس...مهما تزعق لينا مش هتكوي ليك حاجه 

احمد بحاده.... يونس انت وزياد علي اوضتكم

يونس.. احم حاضر  يلا يا زياد

زياد...يلا ومشو 

يونس بهمس لي زياد...  ابوك بيرسم انها تكوي برضو القميص

زياد بضحك مكتوم... يدينا ويدي العمر لو عملتو 

وكل واحد دخل اوضه يكوي القميص

احمد...شهوده

شهد....بقولك ايه واحد الله كده انا تعبت وطلع عيني دا غير البغل الكبير اللي جوه هو والبغل الصغير فرحهم بكره وبحاول افرح اني هترحم منهم افتكر انهم هيسكونو في نس العماره يجيلي شلل موقت

احمد بضحك... بعد الشر   بس مؤقت ازاي 

شهد بصريخ.... احمد متعصبنيش بدل مالم عليك العماره

احمد...لا هما اتعوده عادشي ورقص  حواجبه الحلو بقا  ينفع يكوي القميص

شهد  بصتله وضيقت عنيها...بس يا احمد  مبداءين انت بتفكرني واحنا صغيرين بترقيص حواجبك انك كنت بتخوفني وضايقني ودا شي يخليني ارفض اعملك حاجه تاني حاجه  انا مش الخدامه اللي امك جيباهالك انت والعجول اللي جوا

احمد...الله يرحمه  عيب كده 

شهد بهدوء.عكس اللي جوها...متستفزنيش وخد بعضك زاي الشاطرين  عيالك وادخل اكوي مش هكوي حاجه 

احمد..بس

شهد بنبرة صوت تحذير....احمد وانت عرفني مجنونه

احمد....احم   شكلك متعصبه هسيبك تهدي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انس بزعيق يهز القصر.... جويريه 

جويريه جريت استخبت جم فهد 

فهد بضحك... هببتي ايه

جويريه بتوتر.. ابدا

فهد....يارب صبرني

انس نزل.. هي فين 

نور...في ايه دخل بجعورتك كده ليه

انس...يرضي مين دا يا امي  بصي تيشرت متقطع ازاي

نور بصت وضمت حواجبها.. يا طولت بالك.يا جويريه  وبصتلها جالك صبر تقطعي حته حته كده

جويريه...عشان اكمل الكلمه 

فهد...كلمه ايه

جنات نزله... في ايه سمع حد.بيزعق

انس بنفذ صبر... انا ياستي شايفه كده دا يرضي ربنا

جنات... مين  عمل كده

انس...الهانم  وشاور علي جويريه هي اللي عملت كده 

جويريه....كل متتعصب عليا هعمل كده 

انس... انتي عبيطه ابت انتي 

جويريه  مسك في فهد  وبتتحما في وبزعيق... بت اما تبتك ومتعليش صوتك عليا بدل ما اطلع اكمل علي  باقي هدومك 

انس  نزل وجي مسكها من دراعها...لا انتي شكلك متعرفيش الوش تاني

فهد بعدو...ايه ياعم هتمد ايدك علي اختي قدامي

جويريه....اصل مترباش معلش

انس لي فهد...عجبك كده   

فهد...اتلمي يا جويريه دا جوزك

جويريه... جوزت الندامه 

انس.... هتهبلي في الكلام وترجعي تزعلي مني انا

جويريه....ومين قلك اني اساس مش زعلانه منك انا مش طيقاك اساسا

فهد.بهمس لي جويريه....متهبليش في كلام عشان انس هيزيد عصبيتو وشكلك انتي اللي غلطانه

جويريه بصتله وبلعت ريقها...

انس... والله مش طيقاني تمام  وطلع وسابهم

نور.... كملت خربتي علي نفسك يا نوسه دا فرحكم بكره يا موكوسه

سلمي بضحك...طب وربنا شعر خربتي علي نفسك يانوسه دافرحكم  بكره يا موكوسه  الله عليكي

جنات بضحك.... مش وقته يا خالتو  اطلعي صالحيه يا جويريه

جويريه...هو اللي زعق ليا الاول وكرشني من الاوضه

نور...معلش طلع لي ابو مهزق كان دايما يكرشني

فهد.... يا عمتو هي شوفيها هببت ايه عشان كرشها

سلمي... انتي هببتي ايه يا جويريه

اميرة ام جويريه  .... في ايه سمع زعيق 

نور... امكم دي عليها رقه  بطريقه  تحسس الواحد جعفر في نفسه

سلمي... ما فيش يا صاورخ يا هادي انت بنتك وجوزه اتخانقو

اميرة...ليه 

فهد... مش راضيه تقول

جنات... حصل ايه يابنتي متنطقي

جويربه بتوتر... هااا مافيش هو زعق لي واحده

نور... استحاله  انس مبيعملهاش ومادام مش عايزه تقولي روحي صلحي يا جويريه  دا بكره فرحكم

فهد...روحي يلا وبعدها عنه يلا يابنتي

جويريه بتوتر...لما بيتعصب بيبقا شكله يخوف خايفه يضربني

فهد... لو كده نادي عليا  وماظنش ان انس هيعملك حاجه يلا 

جويريه بلعت ريقها وطلعت

جنات قربت من فهد...قولتلها ايه

فهد ضحك....   بقولها انك.بقيتي زاي القمر 

جنات ضحكت وكشرت..... ايه دا اتلم 

امل دخلت....انجزو يلا كل واحد يتاكد ان حاجاتو جهز عشان باليل هنروح الفندوق يلا بطلو كلام

جنات...اه صحيح فهد عايزك تيجي تشيل الشنطه عشان تقيله 

فهد...حاضر   وطلعو

محمد كان دخل لي جني اوضتها

محمد...جني انتي فين

جني... في الحمام ثانيه  بعد وقت طلعت لقته  قاعد علي سرير 

جني...في حاجه 

محمد... كنت عايزك تيجي تنقي الهدوم معايا مش عارف  اجيب ايه 

جني....طيب استنا  هقفل شنطه بتعتي واجي معاك

محمد.... تمام اوعي انا اقفلها 

جني...تمام  معلش نزلها تحت 

محمد...هنزلها مع شنطتي   

جني... ماشي متنساش وبعد وقت اخدها وهي بتنقي الهدوم لقت فيها خاتم   محمد ايه دا

محمد حضنها من ضهرها.. بحبك

جني زقتو...اوع  بقا خاتم مين دا 

محمد بضحك...يالهوي عليا يابنتي دا ليكي 

جني...واللهي  انت بتكدب عليا يا محمد  بتخوني

محمد.... انتي  عبيطه يا بنتي وبعدين  لو لحظتي انا اللي بقول تطلعي ايه مش انتي دي جحه عشان اعملك مفجاءه  بس حضرتك بوظتيها

جني كشرت...  ومقولتليش ليه 

محمد تنح... انتي مستوعبه كلامك  اقولك اني عملك مفجاءه  انتي عبيطه 

جني...احم بس كنت لمحت

محمد... انتي بتهزري صح

جني... لا

محمد...ياستي اسف بعد كده اقولك بت انا عملك مفجاءه حلو كده  وسابها وراح يقفل شنطته

جني...انت زعلت 

محمد...لا 

جني...خلاص متزعلش عشان خاطري

محمد... مافيش حاجه

جني قربت منه وهو بيقفل الشنطه باستو من راسه.. متزعلش حقك عليا 

محمد بصله وتعدل .... اعمل فيكي ايه طيب 

جني حضنته....بحبك

محمد ضحك وضمها لي... وانا  بموت فيكي  

جني بعدت عنه  وبتلبس الخاتم بفرح طفوليه

محمد...ايه دا في ايه

جني ...حلو اووي

محمدضحك... انتي احلي يا مجنونة


جوير يه دخلت... احم انس

انس كان قاعد علي سرير  

انس بغضب...  اتفضلي برا لو سمحتي 

جويريه...  مكنتش جايه اصالحك جايه عشان تنزلي شنطه

انس جزعلي اسنانه... اي حد تاني ينزلها 

جويريه... ما كلهم مشغولين

انس... برا يا جويريه

جويريه قفلت الباب ودخلت... بص انا عارفه ان

انس قطع كلامها... برا قولت 

جويريه....اهو انت اللي بتكرش وتزعل لما اكسرلك حاجه 

انس قام... برا

جويريه رفعت راسها وبصتلك....طب وربنا لو فعلا طلعت يبقا  هطلع وطلقني قبلها ومافيش فرح بكره

انس ضم حواجبه وبصدمه... اطلقك

جويريه... اها عشان انت مش حببني كده ومش عايز تتصالح ولا حبب تسمعني

انس...تعالي اقولك قدامهم اني مش طايقك وابقا مقطع نص هدومك  وبذات الهدوم اللي انتي بتحبها وانتي عارف الهدوم دي اللي بحبها

جويريه... عادي يعني انا ولا الهدوم يا انس 

انس...نعم

جويريه.. ايوت در وانا ولا الهدوم اختار

انس.. ايه الهبل دا اكيد انتي 

جويريه حضنته....  طب اهو يعني مالناش غير بعض خلاص متزعلش 

انس اتنهد.... ينفع اللي عملتي تحت 

جويريه بصتله وهي لسه حضنه...كلهم عارفين  اني دبش عادي 

انس...والله

جويريه...انس انت عارف مش بعرف اصلحك ولا اصالح حد خلاص بقا عشان خاطري 

انس ابتسم ولعب في شعرها... مش عارف انتي عايز مني ايه

جويريه ضحكت...   تسمحني  وتوافق علي اللي قولتلك عليه

انس بنفاذ صبر....يوووه 

جويريه ضحكت... خلاص خلاص بحيث 

معتصم...ملوكه  خلصتي

ملك بعيط... اها خلصت بس فضل حاجات  مجبتهاش اساس 

معتصم ضحك...  اهدي انا هجبلك اللي انتي عاوزه  قوليلي بس ايه اللي انتي عايزه

ملك....يامه حاجات يامه

معتصم... اهدي يا حببتي تعالي ننزل انا وانتي ونجيب لسه في وقت  يلا 

ملك مسحت دموعه...بجد  

معتصم لعب في شعرو... اكيد يلا متعيطيش بقا

ملك ضحكت  بطفوله...اشطا يلاه 


زياد...الو ايون يا منوش

منه...قلبها اعسل 

زيادضحك... امم ياريق انت بقولك  الشقه نزلت فيها مالقتش الخاتم 

منه... دور يا زياد انا متاكده سبتها في شقه 

زياد...ما انا خايفه اكنش الدنيا القي مصوره اتفتحت  في وشي 

منه...وربنا الشقه لو لقيت فيها تنتوفه هزعلك 

زياد... ما عشان كده اتاكدي فين الخاتم بتاعك 

منه... يوووه خلاص لما اجي بقا

زياد...تمتم خلصتي 

منه...اها

زياد...تمام هنعدي عليكم وبعدها  نطلع علي الفندق جهزي حاجاتك الله يسترك

منه...  كل تمام  واللهي بس فضل اياد او معتصم  حد فيهم بنزلي شنطه صحيح فين يونس داليدا كانت بترن عليه مش بيرد

زياد... جوه في اوضه تلاقي مش سامع الفون  هقول 

منه... تمام هقفل عشان ابظبط الدنيا في اوضي عشان ماما لو لقتها كده هتنفخني

زياد ضحك... تمام وانا ساعه وهكون عندك

منه...اشطا

اياد... جوجو

جميله... ايوه

اياد...خلصتي ولا لسه

جميله بتوتر....لا اها اها تمام

اياد... في ايه مالك

جميله...مافيش

اياد...لا في مالك

جميله... خلاص صدقني

اياد...لا انا عارفك كويس في ايه 

جميله... حاجات يامه مجبتهاش  

اياد... عادي هي حاجات هتحتاجيها بكره 

جميله...  اها 

اياد... طيب  اقفلي شنطتك علي  اننا ماشين تمام ويلا ننزل نجيب اللي فضل  عشان لو اتاخرنا نكون حاجاتنا جهز واللي جبنا نبقا نحطو في شنطه بعدين

جميله...استنا انا مش هقدر اجيبه دلوقتي اساسا

اياد... ليه

جميله.... تيتا لسه المعاش بتاعها منزلش  هو مينفعش  نأجل الفرح بعد اسبوع انا واللهي  مفروض ينزل امبارح ومنزلش  فا قولت هينزل النهارده  بس لسه لحد دلوقتي منزلش

اياد...افندم انتي عيبطه  هو انتي مجبتيش عشان كده انا مفكرك ناسيه وكتشفتي دلوقتي الحاجات اللي مجبتهاش  حقيقي مش قادر افاهمك ما انا  بقالي اسبوع بقولك فضلك ايه تقوليلي تمام


جميله... ما المعاش لسه منزلش  بص نخلي فرحانه بعد يومين ايه رايك 

اياد... اها ماشي وماله جميله متستهبليش هنستنا انا واخواتي والعيله كلها عشان معاش تيتا ليه منزلش بلاش كده هو انا كيس جوافه اساس انتي مسؤله مني  معاش تيتا ليها مش ليكي انتي   اما انتي مسؤله مني يلا قدامي نجيب الحاجات

جميله...بس

اياد مسكها من قفاها....قدامي يلا

جميله...احم مش اسلوب دا

اياد...  بس ابت قال ناجل قال دا انا بتمنا يكون النهارد وحكايه المعاش دا حسابك بعدين معايا قدامي

يونس....الو وبعد الفون عن ودانه

داليدا... الو جي دلوقتي ترد

يونس بضحك....اهدي 

داليدا...انت مش بترد ليه ردت المياه في ذورك

يونس بضحك... واللهي ما كنتش سامع الفون كان صامت اساس وزياد  اللي قالي عارف من منوش  انك بتحاولي تكلميني

داليدا.... وانت عملو صامت ليه اساس خايف مين يزعجك

يونس...   وقت ما كنت نايم ما انا قولتلك هعملو صامت عشان محدش يكلمني وقفلت معاكي ونامت  واول ما صحيت جهزت حاجاتي 

داليدا... تمام يا يونس  

يونس...  قلب يونس وعيون يونس 

داليدا... ثبتني ثبتني هنكد برضو عليك يا يونس

يونس.. يبت دا بكره هطلي بالابيض يابت

داليدا ضحكت... ولو   هنكد عليك برضو

يونس... واللهي بجد كان صامت 

داليدا...يعني  اللواء لو كان رن كنت هتقولو صامت

يونس ضحك...  لا دي كنت هتهزق  اكيد منه بس ربك بيستر فكي بقا دا بكره فرحنا يا عروسه

داليدا..  ماشي يا يونس   هتيجي امتا 

يونس...ساعه بالظبط عشان امي  قالت اللي بهدلتو رجعو 

داليدا ضحكت...مسيطر خالتو شهد

يونس...اومال  انتي خلصتي

داليدا.. اها الحمد الله 

يونس... اشطا انا هقفل واعدل الدنيا  واجيلك  باذن الله 

داليدا... باذن الله 

في بيت ساره 

يوسف بيخبط... 

سندس من ورا الباب...  ثانيه جايه.بعد وقت فتحت

يوسف... السلام عليكم ازايك يا خالتو

سندس... وعليكم السلام يا حبيبي  اتفضل

يوسف دخل...   ساره خلصت

سندس....  انت لما قفلت وقولتلك  هصحيها.  جيت اصحيها

يوسف قطعها... اوي تقولي انها  لسه نايمه

سندس بضحك...  بالظبط

يوسف... انتي بتهزري يا خالو مفروض ننزل لسه هنعدي نجيب باقي اللي هي عايزه

اشرف طلع... ايه دا صوتك  عالي من دلوقتي

يوسف ضحك... ازايك يا عمي يرضيك لحد دلوقتي نايمه 

اشرف... انتم يا حبيبي اللي قاعدين  انت ومراتك تحبو في بعض طول اليل اشرب بقا

يوسف ضحك...  هي بقت كده طب حد يصحيها طيب 

اشرف...لا انا ماليش في جيت اصحيها صوتت 

سندس... انا حدفتني بال منديل   مش مراتك ادخل انت يلا   واهو انت رائد هتعرف تتفادى الضربات بتاعتها

يوسف ضحك... للدرجه   تمام شكرا  

اشرف..  العفو يا حبيبي ربنا معاك

سندس.   تشرب ايه الاول

يوسف...  بطريق دي قهوة

سندس ضحكت..   بعد الشر. من عيوني 

يوسف... تسلميلي يارب  ودخل 

اشرف بغير...ايه من عيوني دي متتلمي

سندس ضحكت... دا زاي ساره   ابني يعني  وجوز بنتك 

اشرف...برضو

سندس بضحك... وربنا انت ريق تعال  معايا عايزه احكيلك حاجه

اشرف... يلا يا ست الكل

يوسف بيخبط  ودخل لقها نايمه بشكل عشوائي ووشها علي شعرها 

يوسف بضحك...انتي بتتعاركي وانتي نايمه  بت اساره قومي يابت

ساره... 

يوسف... انتي يا غيبوبه قومي متأخرين وبيهز فيا

ساره  بتتقلب كانت هتديلو شلوت في ضهرو 

يوسف بيبص لحق نفسه.... اوعي ومسك رجليها بت  

ساره بنهز رجليها عشان يسبها...  ايه اوعوو

يوسف بضحك...اووعي انتي وساب رجليها  انتي يا بنتي فوقي متاخرين

ساره... حبه حبه 

يوسف ضحك..حبه ايه قومي يلا

ساره بنوم ..تتشلو حبه بس

يوسف ضحك وقرب منها وبيشيل شعرها من علي وشها... قومي متاخرين والله

ساره...

يوسف ابتسم علي ملامحه البريئه  ... يلا ياروحي عشان لسه حاجاتك  ولسه هيحط ايدو علي خدها

ساره في لمح البصر لطشتو قلم....بس  بقا مش عارفه انام

يوسف تنح وبغضب...نهارك اسود

ساره صحيت علي صوته... هااااوبتبص يوسف

يوسف بيجز علي اسنان... ايه اللي عملتي دا

ساره بتمثيل...هاا عملت ايه

يوسف...متستهبلش انتي عارفه

ساره.... هي جت فيك معلش 

يوسف... والله

سار ه قامت اتعدلت... احلف ب ايه ان ماكان قصدي

يوسف... تمام قومي يلا عشان متاخرين وجهزي حاجاتك

ساره بلعت رقها...  عملت كله امبارح مفضلش غير اللي قولتلك عليه امبارح

يوسف...تمام قومي  يلا هستناكي برا وقام وطلع

ساره  نفخت...يووه مكانش قصدي بقا وقامت 


حمزه.. مكه. انتي فينك  يا بنتي

مكه....عند جدو

حمزه... لا  مش قصدي ببعتلك حاجات مش بتردي

مكه.... مش فاتحه عشان بظبط  حاجات مع خالتو نور

حمزه... تمام   انا خلصت    اجي ولا لاء

مكه... اها  يلا  مستنياك

حمزه... اشطا باي

سيف   دخل االقصر  

سيف..السلام عليكم

كلهم   ردو السلام

نور بصتله وديرت وشها

سيف ابتسم..  انتم خلصتو كل حاجه 

ادم... كلهم خلصو معاد  ملك بنتك  وجميله لسه فضلهم حاجات  

مكه... وانا كلمت  ساره قالت ان لسه  نزله هي ويوسف يشترو  حاجات  اللي فضله 

سيف...  المفروض نتحرك دلوقتي يا جماعه

مكه... ما ساره  هتطلع علي فندق  علطول

سيف... وملك وجميله

منه... معتصم اخد ملك ونزلو يشترو الحاجات وقال هيطلع علي الفندق  واياد نفس الكلام وواخدين شنط بتاعتهم كمان 

سيف...طيب كده مفضلش  حاجه

ادم...ياسين لسه  مجاش  ومازن  فوق اطلع شوفهم

سيف... متقاعد عدل انت متنك كده ليه 

ادم... لا واللهي بس واكل بشامل كتمه علي نفسي

جويريه نزل هي وانس... احنا خلصنا 

سلمي... بت طيب مادام خلصتي اطلعي شوفي المخفيه  جني هي وداليدا بيهببو ايه

جويريه...داليدا نزله  بس مستنيا حد ينزلها شنطه  وجني هي ومحمد شوفتهم نزلين ورانا

محمد.... انا جيت.اهون 

نور... تمام اطلع يا محمد هات شنطة داليدا 

محمد....حاضر هحط شنتطي انا وجني في العربيه وطلع اخدها

جني... انا جعانه

سلمي... روحي المطبخ عمله سندوتشات

امل... اها صحيح الكيك يا حببتي الي كنتي عايزها عملتهالك

جني بفرح... تسلميلي يا تيتا وجريت علي المطبخ

  لقراءة البارت السادس والثلاثون من هنا 


تعليقات