اسير الملكة البارت الثالث عشر13 بقلم نجلاء فتحي
















 
اسير الملكة
البارت الثالث عشر13 
بقلم نجلاء فتحي



شهقت الملكة من أصطدام المياة لوشها  وعند دخول الناس للمحل على صوتها ولسانها الطويل  أتغاظ نوح  وشدها وراء ظهرة  بحماية فى زاوية منخفضة الإضاءة فى المحل لان المياة جعلت العباية الرجالى البيضاء  ملتصقة عليها  وشفافة  فقال بغضب مكتوم  / أقسم بالله لو تحركتى من مكانك لكون دفنك يا شمس 

شمس  / كالعادة سكتت بدون تفكير 

ثم قام نوح بفتح باب الحمام  وزقها للداخل حتى لا يشوفها أحد  وأغلق الباب عليها

نوح/ فى أية عادى عارفين الملكة ولسانها يلا كل واحد يشوف حالة  وأنت ياعم الحج  قاعد لية المولد أنفض 

الراجل/ بتفرج 

نوح/ هى ناقصة أتكل على الله  أقولك بكرة تعال فى مشاهد بلس 🔞 

الراجل/ بجد 

نوح/ طبعا وبالمرة هات معاك كفنك  
أوووف  وبعد ما الدنيا فضيت  أغلق باب المحل  ودخل الحمام للملكة، ، 

الملكة بضيق/ وصلت بية الوقاحة تحبسنى فى حمام 

نوح/ لنفسة  ذى ما حبستينى وأسرتينى بحبك يا ملكة،،،   ثم قال أنا راجل وأعمل إللى أنا عايزة

الملكة/ أقتربت منة وبسبب صغر الحمام تعتبر فى حضنة   وقالت بدلع  وهى تنظر لعينة ثم رسمت شيفاة بطرف أناملها   ،   نفسى فى حاجة   وواقفت على طرف أصابع رجليها لان نوح  طويل  وأقتربت لشيفاة  

نوح/  كعور ايدة بجانبة قبل تمردها علية وتحاصر خصرها الكيرفى  شيطانة يصور ويزين الملكة لة فى هى مراتة  وذاد الأمر سوء حين نطقت أسمة بليونة   وملابسها الملتصقة  وانتبهوا على صوت روحية فى المحل 
،  دفعها نوح  وخرج من الحمام 

الملكة/ أتنبهت، لحظة أستيعاب  لعنت نفسها هى كانت مسلوبة الإرادة بقربة  وسؤال دار فى ذهبها  لماذا  لم يستغل الوضع أيعقل ليس لدية مشاعر للنساء   فتجاهلت ذلك فصدرة العالى ونفسة الرجولى م زال تستنشقة فقالت  فوقى ياملكة لازم  أبعدة عن تفكيرى  وخرجت من الحمام  حلو أمة برا يبقا نوح بيقرب منى وبكدة سويلم يطلق أمة ويرميهم برا الحارة 

روحية  بخبث/ ألاة نوح والملكة فى الحمام  خير بيتفرجها على مواسير الماية  ولا بلاط الحمام بينور فى الظلمة 

نوح/ أهدى وبلاش تفكيرك دة

الملكة/ جرى أية يا ولية أنتى مش عارفة بتكلمي مين ولا أية 

روحية تشدقت بفمها/ سيبك من الحبة دول شاب وبنت فى حمام قد علبة الكبريت أكيد بتلعبوا عريس وعروسة 

الملكة/ أتت فى بالها فكرة  ،،، وأستغلت الوضع،  تؤتؤ هو أحنا لسة هنلعب عريس وعروسة  دى كانت زمان دلوقتى اللعب على تقيل 

الام/ ياواطى يا زباله   فى الحمام  ماهى مرات٠   وقطعت كلمة مراتك بسبب وضع نوح أيدة على فمها  وقال شكرا يا روحية ولعتيها وفضحتى أمى  وأنتى يابت أية الكلام الخايب دة دى الشما"ل متقلش كدة

الملكة بقوة /  لا حصل   ومش عايزة أقول بقا أكثر من كدة ولا عايز تغوص فى العسل ومش تتحاسب 

نوح بصدمة/ هو أنا شميت البصل علشان أغوص فى العسل طب أزاى وأمتى وفين  لو فى الحلم ماشى  زمانى معايا عيال أنما فى الواقع عليا الطلبات محصل ولا أنتى ولا غيرك 

الملكة أرتاحت من كلامة انها أول واحدة فى حياتة فقالت بجوار أذنة، ،، لسة بجودتك 

نوح/ قليلة الأدب 

الام/ بتتوشوشوا  بتقولوا أية هفضحك عند أبوكى 

الملكة  وضعت وشها فى الأرض  بتصنع الكسوف/  لاااا أسترى عليا نوح ضحك عليا لازم يتجوزنى 

الام بغباء/ ماهو متجو٠٠ 
نوح بمقاطعة/ موافق   بالمرة أصلح غلطتى ونظر لها بمكر 

الملكة انصدمت فهو لم ينفذ طلبها لماذا الان يوافق على شئ تقولة كانت متوقعة الرفض  وانتبهت على نوح وهو يجرها لشقة سويلم و وراة أمة بعد ما وضع عليها شال أمة وقال أياكى يقع

((فى شقة سويلم ))
لم يصدق كلمة على نوح فهو واثق فية ويعلم بنتة كذبت فقال بتصنع وعاش الدور   بنتى عملت الغلط لاااااااا لازم تتجوزها ياااض أنت 

نوح  بتصنع الطيبة/ غصب عنى ضعفت هى إللى شجعتني 

شمس  بأعتراض/ كدااااب 

سويلم/ حصل أمتى 

روحية وعاشت هى كمان الدور /  أكيد فى الحمام 
نوح/ أسكتى ولعتيها شكرا 

روحية غمزت لة فى الخفاء  فرد لها نوح الغمزة بمعنى الله ينور   شافهم سويلم  وكاتم ضحكتة ولم تنتبة لهم الملكة 
نوح بدارمية / هى جاتلى يا معلم وقالت بحبك يا نوح بعشقك يا نوح وقفشت فى فمى وأنا صغير مش فاهم حاجة 

روحية بتأثر/ شرف أبنى ضااااع ي ضنايا  كدة يا سويلم بنتك تضحك على الواد إللى حيلتى  أية مفيش قانون معندكيش أخوات بلاستك أقصد شباب  معلش يا بنى ربنا ينتقم منها

ملكة بصدمة / محصلش أنا كنت بهزر بحر'ق  دمة   وبس وأنت يا سويلم تصدق عنى كدة 

سويلم / اخرسى يا فا'جرة الفرح بكرة لكدة لغسل عارى بأيدى وأنت ياواد الموت ام الجواز
نوح بدارمة/ لاااا الجواز ماهى موتة برضو 

ملكة/ مستحيل أتجوز الجعر دة 
نوح/ تقدم لها وهى ترجع للخلف تقدم وهى ترجع للخلف حتى أصتدم ظهرها  فى الحائط  أنحنى لها فأغمضت عيونها  ثم ألتقط تفاحة من الطاولة المجاورة لها وقال لسويلم  بخبث فقد أدرك تأثيرة عليها    على بركة الله بكرة الفرح بكرة وخرج برا الشقة وهو سعيد  جريت الملكة لغرفتها وهى غضبانة 
سويلم حاصر كتف روحية / الله ينور عليك مبدعة بجد 

روحية/ شوفت الواد قولت هيبوسها خد تفاحة الخايب وخرج  عيل رمة صحيح

سويلم/ قوليلى بقا أية اللى حصل تحت 

((فلاش باااااااك ))

روحية / نزلت على صوت الناس فى الشارع فكرت حد قرب لنوح لاقية خارج من الحمام ولمحت شمس معاها   قالى عايز أستغل الوضع وأتجوزها ومش عرفين البداية أزاى لحد مهى خرجت ونطقتها عارفة عايزة توقع الواد ومتأكدة أنت مش هتوافق   لكن مكرها مش فى صالحها المرة دى   

((عودة))
سويلم/ المشكلة نوح متجوزها أصلا يبقا أزاى كتب الكتاب أدام الناس والفرح 

روحية/ هئ هئ هئ بقا معلم كبير ومش عارف تخرج من المطب دة أسمع بقا   هتجيب عيل تلبسة مازون كدة وكدة وخلصت

سويلم بأنبهار/ أية الدماغ دى ابوسها 

روحية/ لية هو أنا أمك  تعال أعلمك البوسة أزاى يا سلومتى  قال تبوس دماغى قال  

سويلم/ عارف نهايتى على أديك فى وضع يكسف 

روحية/ بعد الشر يعنى أنت بتعتق هههه
سويلم/ بحبك 

روحية/ غمزت لة وقالت عايزها عملى

سويلم/ أمممم  المساعده خلصت

روحية/ مكمرة واحدة لوقت عوزة 

سويلم/ دقت ساعة الجهاد

روحية/ هتحارب يا راجل 

سويلم/ الرد عملى يا روح الروح 

روحية/ هههههههه
🌺الحب ليس لة سن ولا وقت ولا زمان مدام بحلال الله 
 لة طعم خاص  تفعل ماتريد ولا تخاف من كلام الناس علاقة فى النور  يشهد عليها الله  🌺 

((أتى يوم الفرح ))

الملكة / ٠٠٠٠٠٠
نوح/ يعنى أية 


تعليقات