قصة بنت اكابر
البارت السادس6
بقلم ندا الشرقاوي
أغمض امير عينيه وزفر بقوة خرجت انجي اصطدمت بأمير
امير بنظرة قاسية صحيح حتتجوزي الراجل اللي اد ابوكي ده
انجي وانت مالك بيا اتجوز متجوزش انا حرة
مسح وجهه بيديه وزفر بقوة ثم مسك يديها و سحبها وراءه وفتح باب الكوخ واغلقه عليهم
انجي عايز ايه مني
امير بتهربي مني ليه طول الوقت خايفه تواجهيني ليه خايفة تبصيلي ليه
انجي انا مبهربش غير من نفسي دي حقيقتي انا مشوهة محدش حيبصلي افهم بقي حتجوزه لانه معجب بيا حيشتريني زي البضاعة في المزاد بظبط افتح الباب لوسمحت
أمير طيب وبتتجاهليني ليه مش عايزة تبصي في عيني ليه
انجي ابدا انا بقيت خلاص مش من مقام اي حد بقيت شغالة عندكم كلكم خدامة مشوهة شايف وشي ورقبتي ورفعت شعرها اقترب امير منها وضع يديه علي وجهها لمس جرحها أغمضت عينيها من قربه وانفاسه التي كادت ان تحرقها وضع يديه علي وجهها مرورا
علي رقبتها قبلها برقة اذابتها اسقطت بعض الدموع
امير هامسا في اذنها انتي اجمل واحدة قابلتها
انجي بضعف ابعد عني
أمير بين مشاعره وضعف امامها ليه
انجي بانفاسه التي تلفحها كفاية
امير خايفة تضعفي قصادي عايزة تتجوزي راجل اد ابوكي حيقدملك ايه ها قوليلي حتبقي سعيده معاه حيعوضك عن عذابك في بعدك عني لما يقربلك حتحسي بايه قوليلي
انجي كفاية ابعد عني
أمير لا مش كفاية ومش حبعد عنك لانك عايزاني كل حاجة فيكي عايزاني بس انتي رافضة تعترفي بده عايزة تتجوزي راجل كبير عشان يضيعلك عمرك و يقهرك علي شبابك معايا حتبقي مبسوطة
انجي مين قالك اني معاك حبقي مبسوطه
امير كفاية نظرتك ليا ضحكتك اللي شوفتها وانتي تحت المطر وانك كنتي متاكدة اني كنت براقبك من بعيد بتحاولي تبعدي عني وتتجاهليني مش عايزة تبصي في عيني كل ده ليه
انجي انت بتقول ايه
أمير اعترفي اني بقيت شاغل بالك وتفكيرك
انجي لا مبفكرش فيك ولا في غيرك
امير لا بتفكري فيا و خايفة تدخلي تجربة جديدة مع حد لانك جبانة خايفة تتجرحي تاني بس مش حقدر اجرحك لاني مش طمعان في حاجة عندك
انجي بضعف ايوة بفكر فيك طول الوقت و انت شاغل بالي وتفكيري وبتجاهلك طول الوقت عشان اخبي لهفتي عليك و انت حتعوضني عن كل حاجة وكمان من اول يوم شفتك فيه وانا معجبة بيك وحبيتك ووضعت يديها علي فمها من اعترافها وجرت الي الباب لحقها ومسك يديها بتهربي ليه انتي اعترفتي بكل حاجة
انجي بدموع ارجوك سبني حضنها امير هشش خلاص اهدي مكنتش عايز اكتر من كده تعترفي بحبك ليا ونظر لوجهها بعشق حتعملي العملية
انجي لا لا مش حعملها
أمير مش حتعمليها ليه
انجي لاني معيش حق العملية انا مممتلكش ولا مليم حتي بابا اداين من خديجة وسمعت صوت صراخ احد الخادمات
ركضت انجي وتبعها أمير سريعا الي القصر
انجي في ايه يامنيرة
منيرة شوكت بيه الله يرحمه
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
صعدت انجي علي الدرج بسرعه حتي وصلت الي الغرفة فتحتها ودخلت جلست بجانبه علي الفراش مسكت يديه خلاص حتسبني ده انا اتعذبت واتحملت كتير اوي بسببك
خديجة بخبث الله يرحمه
نورهان انكل شوكت ارتاح
انجي فعلا ارتاح ونهضت من الفراش اتجهت امامهم خلصتوا عليه وارتاحتوا
خديجة انتي اعصابك تعبانة ياانجي
نورهان بس ياماما دي واضح انها بقالها كتير مضربتش ولازم تفوق ورفعت يديها لتصفعها فاجاتها انجي بمسك يديها وصفعتها عدة صفعات علي وجهها ومسكتها من رقبتها بقوة
انجي اذا كنت سكتلك فانا كنت بسكت عشان بابا بس خلاص راح
خديجة انتي اتجننتي
انجي اه اتجننت عارفة حعمل فيكم ايه انتي حتتجنني علي صلاح وانتي علي امير والاتنين وبيحبوني ده عقابكم الوحيد
نورهان انتي مجنونه مش طبيعيه
انجي انتوا جننتوني ومسكت المقص الموضوع داخل المنضدة ونادت علي منيرة
منيرة اامري ياانجي هانم
نورهان بخوف حتعملي ايه ياانجي
انجي اقفلي الباب و امسكي يامنيرة خديجة
منيرة حاضر ياهانم
نورهان وشك جميل وشعرك كمان ومسكت المقص قامت بقص شعرها لازم خديجة هانم شعرها يبقي اجمل ومسكت شعرها بقوة قصته لها لما كنتي بتخونيه مكنتيش بتقرفي من نفسك لا وكمان مصاحبة عيل صغير وطلع نصاب مش عايزة اشوف وشكم تاني والا حتحصلوه علي العموم بقينا خالصين وضحكت بهستيرية ومسكت نورهان وخديجة برة برة البيت
ونزلت علي الدرج خليتوا البيت قذر مسكت نورهان وخديجة قامت بالقائهم بالخارج لو شوفت حد فيكم مش حرحمكم
امير انجي انجي انتي كويسة ردي عليا
منيرة ردي يابنتي متخوفناش عليكي
انجي انا كويس كانت بتقعد تعزف علي
البيانو ده بس ماتت خلاص وهو مات كلهم سابوني وراحوا
منيرة كلنا جنبك ياحبيبتي
انجي برة كله يطلع برة مش عايزة اشوف حد فيكم خرج الجميع واتجهت منيرة الي المطبخ تبكي علي حال انجي
امير وانا كمان اطلع برة ياانجي
انجي انت لوخرجت الحياة حتروح
حضنها امير كل حاجة حتبقي كويسه
انجي بدموع عايزاهم يشرحوا الجثة بتاعت باب مامتش موتة طبيعية واغمي عليها
امير انجي انجي وحملها ووضعها علي الأريكة ونادي علي منيرة كلمي الدكتور بسرعة انجي اغمي عليها
منيرة حاضر ياامير بيه
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
امير طمني
الطبيب انسة انجي كانت بتاخد حبوب هلوسة ولسة بداة من النهاردة خليتها مش في طبيعتها و لازم تتعرض لدكتور نفسي عن اذنكم البقاء لله .