قصة عشقت بالصدفه البارت الخامس والعشرون 25والاخيربقلم مجهول









قصة عشقت بالصدفه 

البارت الخامس والعشرون 25والاخير

بقلم مجهول


عشقت بالصدفه الفصل ٢٥ والاخير

جه يوم زفاف ندى وادهم

البنات كانو مع ندى طول اليوم ف الاوتيل علشان تحضيرات للعروسة والشباب كانو عند الحلاق مع أدهم

أدهم /النهارده فرحي ي جدعان عايز كله يبقى تمام

كريم /هههههههه.

أحمد /عقبالي ي رب

كريم /لا انت لسه قدامك كتير جدا. دا انت لو قدرت تخطبها بموافقة اسما يبقى عملت انجاز

احمد /شكرا لتحطيم معنوياتي

كريم /الشكر لله ي حبيبي

أدهم /انا مش مصدق لحد دلوقتي ان اخيرا انا وندى هنعيش في بيت واحد


عند البنات

كارما /لا صدقي يختي.

زينه /الف مبروك ي ندى بجد انا مش مصدقه ان النهارده فرحك

ندى /الله يبارك فيكي ي قلبي. عقبالكم

زينه /ي رب

كارما /الله الله. شكلك مستعجله تتجوزي احمد

زينه رمشت بعينها بسرعه /ومستعجلش لي

كارما /شوف البت

ندى /ههههههههه


ندى وادهم خلصو وجهزو ونزلو للماعزيم

كان موجود اسما ورانيا

وأهل كارما وساره سكرتير أدهم وموظفين في الشركة والبنات ال قاعدين بيحقدو علشان ندى خذت منهم أدهم. نفسنه يعني

والكل كان فرحانين والكل رقص

والمعازيم سلمو على العروسين

احمد ل زينه /عقبالك ي قلبي

زينة /ان شاء الله

احمد /سيبك انتي. انتي النهرده طالعه زي القمر بالفستان القمر ال لبساه دا 

زينه /النهارده بس 

احمد /النهارده وامبارح. وكل يوم 

زينه /عايزه اقولك ي أحمد انك شاطر ف التثبيت 

احمد /عجبتك يعني 

زينة /اوي 


عند كارما وكريم 

كريم فاضل مبحلق ف كارما. منزلش عينه من عليها 

كانت لابسه فستان سواريه احمر لامع وفارده شعرها وكانت غايه ف الجمال 

كارما/هنفضل مبحلق كدا كتير. انت كدا بتلفت نظر الناس 

كريم /انا مش شايف غيرك اصلا 

كارما /اصلا؟ 

كريم /اممم

كارما /الكلام دا مش بيهزني ولا حتى قد كدا 

كريم /بقى كدا 

كارما /أيون 

كريم /انا هعرف ازاي يهزك 

كريم قرب منها وهمس ف ودانها /بحبك وعايز اقولك ان شكلك زي القمر 

كارما بخجل بعدته /بتعمل اي وسط الناس الله يخربيتك 

كريم /قوليها تاني كدا 

كارما /هي اي دي 

كريم /الله يخربيتك 

كارما /تموت انت ف الرومانسيه 

كريم /هههههههه 


في الكوشة 

أدهم /مبروك ي ندى قلبي 

ندى بابتسامة /الله يبارك فيك ي روحي 

أدهم /شايفة كل المنفسنين ال قاعدين يبصو علينا دول 

ندى /آه انت هتقولي. دا هيكلوك بسنانهم. محسسني اني خطفتك منهم 

أدهم ضحك /ما انتي فعلا عملتي كدا 

ندى بغيظ /بسلام 

أدهم /هههههههه 


الفرح خلص 

والكل روح 

في فيلا أدهم 

كريم وكارما وزينه واحمد وندى وادهم قاعدين ف الصالون 

أدهم /اي ي جدعان مش ناوين تمشو ولا اى احنا بنام بدري 

كريم هز راسه /احنا مش هنمشي احنا بايتين هنا 

أدهم /نعم 

احمد/عندك مانع ي جوزك اختي 

أدهم /آه عندي مانع. حضرتك النهرده يوم فرحي 

كارما /محنا عارفين. محنا رقصنالكم ولا اى 

زينه /ولا اى 

أدهم /لا دا انتو عصابه بقى 

ندى /ههههههههه 

احمد /عندكم حاجة تتاكل او تتشرب. والله الواحد جعان من الصبح 

أدهم بغيظ /جوا ف التلاجة 

كريم /والنبي وإنت جاي ابقى هات الاب توب نشغل اغنيه مليونير

احمد /من عنيا 

وقام 

أدهم /مليونير. آه. انتو بتهزرو باين عليكم 

زينه /لا احنا بنتكلم جد 

 كريم /هههههههه 

أدهم /هاهاهاها؟ 

ندى /ههههههههه 

ادهم /بتضحكي على اي. اي ال بيضحك مش فاهم 

كارما /اي ي دوما متبقاش افوش كدا سيبها تضحك

كريم /لا بعد ازنك متدلعيش حد غيري

كارما /حاضر ي قلبي 

أدهم /لا راجل يلا 

احمد طلع من المضبخ

احمد /اي ي جدعان هنبات فين بقى 

كريم /لا متقلقش الأوض هنا كتير 

أدهم قام/انتو لو ممشتوش من هنا خلال ٣ ثواني هعمل تصرف مش هيعجبكم

احمد /أي دا أي دا أي دا. فين حسن الضيافه فين الكرم ي راجل ي كريم 

كريم /انا اهو 

أدهم /برااااااا

كريم /هههههههه خلاص خلاص طالعين. كنا بنهزر معاك 

كارما /ههههههههه باي ي ندى 

ندى بضحك /باى 

ادهم ل أحمد /برا انت كمان ياض 

احمد /حاضر والله هطلع من غير عنف 

يلا سلاموز 

والكل مشي 

أدهم اتنهد /اخيرا بقينا لوحدنا 

ندى /انا مصدعه وعايزه انام

كلمت هنجري بس أدهم مسكها بسرعه وقربها منة 

أدهم /لا ننام اي. دا احنا هننسهر للصبح 

ندى بتوتر /ببب ي يعني 

أدهم وهو بيرجع شعرها ورا ودنها /اي ببب ي يعني دي؟ دي اغنيه 

ندى /هاهاهاها ضحكتني 

أدهم  /ونا بمون ف ضحكتك 

ندى /طب شلني بقى 

أدهم /نعم 

ندى /شلني 

أدهم /مش هقدر اشيلك والله القفص الصدري تعبني وبعدين انتي تخنتي حبتين 

ندى ضربته /انا تخنت َطب وسع كدا 


أدهم شالها /ههههههههه بهزر معاكي ي قلبي 

وطلعها أوضة النوم 


ونزلها 

أدهم / اي بقى 

ندى /متقلش الكلمة دي مخي بيروح ل بعيد 

أدهم /ميروح ل بعيد. منا عايز كدا 

ندى /ط طب هخش الحمام 

وكانت هتخش بس أدهم مسكها بسرعه وقربها منه وبقت لازقه فيه 

أدهم /رايحة فين

َندي /ها؟ 

أدهم بخبث استغل سرحانها

وسحب سوسته الفستان 

وباسها من رقبتها بحب


(َوبعد كدا مش هقدر اقول)

اليوم عدي على الكل بسعاده

وأم كريم بعد الحاح كبير وافقت واخيرا على جواز كارما

ورانيا اعترضت بس اعتراضها ملوش لازمه اصلا وعصام اختفى من حياه ندى وادهم


                   تمت بحمد الله 

       لقراءة جميع حلقات القصه من هنا 

وايضا زورو قناتنا سما للروايات 

 من هنا علي التلجرام  لتشارك معنا لك

 كل جديد من لينك التلجرام الظاهر امامك
تعليقات