رواية حوريه في قلب الليل
الفصل السادس عشر 16
بقلم ميفو السلطان
بعد انا قالت حوريه انها لليل شدها اليه بقوه الا انها كانت ساخطه تريد ان تبتعد عنه
هتفت..... بطل وابعد كفايه بقه كده قله قيمه.
تنهد.... هو ايه اللي كفايه طيب.
نظرت اليه قاطبه ...ضحك عليها ليهتف.... طب خلاص بقه اني كت غضبان وانت كيف العيله مش راضيه تتصالحي.
هتفت حانقه.... وتكدب وتخوفني عليك وتعمل بتغرق ليه كده قلبي بيوجعني ليه انت وتيجي السحليه بتاعتك تقول حاجات وحشه اوعي روحلها كلها.
ضحك واقترب يقرص كتفها.. لا انا ليا اللي جدامي اكله وبس.
هتفت... اوعي بقه عشان اصالحك ترجع تزعق الصبح.دفعته ...انا مش هصالحك حتي لو عملت ايه. وروح لحبيبه القلب تصالحك هتنبسطو ببعض.
ابتسم فهيا مشتعله.. كنك عايزاني اروحلها يا جمر.
قطبت جبينها واقترب... طب خلاص روجي بقه. هزت راسها..
هتف.. يعني كتي عايزاني اغرج بحج وحجيجي.. طب يا رب كت فطست في الميه.
شهقت و وضعت يدها علي فمه ...هتفت بخوف ....بطل بعد الشر.
ابتسم وقبل يدها علي شفتيه هامسا... ايه خفتي عليا.
هزت راسها بخجل شدها تلتصق به.. لا ازعل مش راجلك اني.
ابتعدت هيا وهتف.. قلتلك لا انا خلاص بقيت شريره زيك اوعي لتشد البلوزه عليها قطب جبينه ولاحظ ما تلبس هتف ضاحكا.. انت راحه السيرك يا حوريه ايه اللي لابساه ده.
نظرت اليه ساخطه.. انت ايه مش بيعجبك حاجه خالص يا ساتر ..ابتعدت غاضبه تهتف انا راحه للؤلؤ لتستدير.
اندفع ويشدها.. اهمدي راحه فين وايه لبسك ده فيه ايه.
نظرت اليه غاضبه.. مش انت اللي قلت انت مجنون خبي جتتك لازرقهالك اديني اتزفت ارتاح بقه.
رفع جبينه.. انا جولت متخلفه بس ماحدش هيصدج.. تقدم وشد وشاحها.
صرخت.... انت بتشده ليه ماتسيبه متنيل متغطي الله.
تنهد وهتف.. هو اني الغلب نصيبي وبس ليل الرفاعي اللي دماغه توزن بلد اخرتها عبط وألبس دي يا رب كتير اكده......ميفو السلطان
نظرت اليه بقهر لتشتعل... .. دي.... مالها دي. هاه وحشه قوي. خلاص انا وحشه ابعد عني وطلقني. لتكون فاكر اني عايزه. ومفكر نفسك احسن مني. لا يا اخويا فيه ناس احسن منك عايزني. يا بتاع معاقه ودي. زكريا عايزني والدكتور مدحت في الكليه بيبعتلي رسايل وهيموت عليا. لا يا استاذ دي احسن حد والناس بتحبها مش زيك.
اشتعل وشدها.. هو مين يا طينه اللي بيبعتلك رسايل اموتك فيها.
خافت وهتفت..... مالك انت مش بتقول معاقه ودي اهو فيه ناس تانيه حابه.
انفعل ومسكها من ذراعها بعنف... انت عايزه تنخبطي تموتي صح اندفع لتليفونها وصرخ افتحي الطين ده.
خافت وانكمشت فصرخ... افتحي بجولك والله اموتك.
تنهدت بخوف ليفتح التليفون اندفع مهتاجا ليجد رساله من ذلك الدكتور يترجاها ان ترد عليه وانه يريد ان يتزوجها ويستجديها ان توافق وانه سيتكفل بكل شئ فقط توافق عليه وسياتي لجدها يترجاه... احس بنيران بداخله استدار بعنف... ايه ده.. هاه انطجي ايه ده اموتك الله يخرب بيتك.
خافت.... ايه مالك قلبت كده.
صرخ.... جلبت.. جلبت بس دانت وجعتك طين. بيجيلك رسايل وانت متجوزه نهارك اسود اجتلك دلوك.
هتفت بخوف .. بطل بقه.. انت بتخوفني.
صرخ.... انطجي ايه ده..
همست بخوف... مفيش انا مابردش عليه وهو مايعرفش اني اتجوزت وقدامك اهوه مابردش ولا كلمته.
صرخ... وسايباه عندك ليه سي طين ده مش اتجوزتي.
هتفت ببراءه.. اه بس هنطلق..
صرخ... هو مين اللي هيطلج نهارك طين.
هتفت..... انت هتطلقني اما تتجوز صابحه. هتزهق مني بطل كدب مش بتقول دي ومعاقه طلقني واروح لحالي و اتجو.. ..
اندفع يشدها.. و ايه انطجي عشان تموتي فيها وايه.. لتخاف وتنكمش صرخ.... ايوه اكده انكمشي عشان هخلص عليكي.
قطبت جبينها وتدمع.. ليستغفر ربه ويصرخ.. اهوه غلطانه والحنفيه هتتفتح زي العيال
لتنفجر في البكاء. تنهد بغلب... طب اعمل ايه عيشتي مرار كل يوم تخلص عليا يا رب كتير عليا.
تنهد واقترب ومسك التليفون ولغي الرسايل وقفل تليفونها علي ذلك الدكتور هتف... اخر مره فاهمه يبعتلك وماتجوليش فاهمه.
هزت راسها بغلب.. وضع التليفون باهمال واقترب ومد يده.. شيلي الهم ده ..شد وشاحها لينساب شعرها اقترب..... اخلعي اخلعي شكلك مسخره..
هتفت... مش هقلع خلاص هلبس كده لحد ماقول لتيته تجبلي هدوم.
رفع جبينه.. تقولي لمين ياختي.
هتفت.... تيته ايه فيه ايه.
هتف.. لا مفيش عادي اصلك مجوزه رجل كنبه انت مخبوله يا حوريه. نظرت اليه بغضب فهتف.. حد يجول لراجله اجول لتيته تجبلي. وماجيبش ليه مش راجلك يجيب ويكلف.
هتفت.. راجلي انت راجلي..
هتف بغلب.... امال ايه اني.... حزن اسود عليا مش راجل.
هتفت.. لا راجل بس مش عشاني.
هتف.... امال عشان امي يا بت انت دماغك دي متركبه كيف.
نظرت غاضبه.. بقلك ايه مش عاجبك اي حاجه ابعد عني مش هكلمك خالص. ذهبت تجلس عالكنبه..
تنهد وهتف.. ليل الرفاعي هينشل.. اخرتها شلل واجري وار عربيات الرش زي الاهبل. هتخلصي عليا.
تنهد وذهب يجلس بجوارها.. مسد يدها لتشدها ابتسم ومسك يدها مره اخري. خبطته علي يده.. بطل مش بتوعك دول وقوم من هنا مش بكلمك.
ضحك ومسك يدها يضعها علي شفتيه لترتجف... كن دول مش بتوعي امال بتوع مين عاد. يا بت بطلي هبل انت هبله ليه اكده.
انفعلت..... بطل تقول هبله بطل انا عاقله واحسن منك.. ضحك عن اخره لتنفعل وتندفع طب يا ليل لتمسك راسه وشعر وتجعل شعره اشعثا وهو منطلقا في الضحك... لتهتف حانقه.. اهوه هبل بهبل يلا هه كانت تدعك في شعره بغيظ وهو لا يكف عن الضحك .
اخذها ودفعها للاريكه لتنكمش اقترب سعيدا.. اعمل فيكي ايه هتهبليني اقسم بالله.... قطبت جبينها واغمضت عيونها ليبتسم.. طب خلاص خلاص بقه. فتحي عيونك خلاص .هزت راسها فضحك.. طب عشان خاطري فتحي. هزت راسها..
مش هفتح ومش هشوفك عشان انت وحش.
اقترب من خدها يقبلها.... طب اصالحك.
تنهدت بلين وهمست.. لا ماتصالحنيش مش عايزه.
ضحك... لاه هصالحك فتحيلي بقه.
همست.. تؤ تؤ تؤ.
ضحك... طب لو جبتلك حاجه حلوه.
هزت راسها... مش عايزه منك حاجه.
اتجه الي احد العلب وفتحها واقترب ..فتحت عين وعين ليضحك فاغمضت مره اخري
اقترب و وضع العلبه علي قدميها قطبت جبينها. فهتف فتحي جايلك حاجه حلوه.
همست....... مش عايزه خلاص. بطل تقول مش هفتح ومش هصالحك لحد ما اموت. ضحك ومد يده يفتح العلبه ومسك يدها يضعها في العلبه لتقطب جبينها وتتلمس ما بداخلها شهقت بسعاده فبداخلها الكثير من غزل البنات.
فتحت عيونها لتندفع بفرحه.. ده ليا انا يا ليل.
ابتسم علي سعادتها فهتف.... اه والله ليكي بس انت مش عايزه وزعلانه. استدار
اندفعت..... لا والله مش زعلانه خلاص هات.
هتف.. مانت مش راضيه تتصالحي اوديهم لصابحه.
صرخت..... تودي ايه لتندفع دول بتوعي اوعي هتوديهم لمين انت ....شدتهم.... قلتلك اتصالحت خلاص ايه ده انت وحش قوي.
هتف.. برضه يا مري يا بنتي بقه هو مفيش الا وحش طب هاتي.
احتضنت العلبه.. لا والله انت حلو خالص سيبهملي طيب.
تنهد واقترب.. يعني ماعتيش زعلانه.
هتفت..... لا والله خلاص.
هتف.... هتتصالحي يعني.. لتبتسم له وتقترب تقبل خده وتهتف.. انا صالحتك اهو والله انت عسليه لتستدير.
تنهد.. اكن اني عسليه ليل الرفاعي عسليه طب اعمل ايه باللي جواتي ده. يا مراري منك لله يا عمتي ربيتي طور بهيم جواته بيطحنه .
كان قاطبا لتاتي اليه وتضع قطعه من غزل البنات علي شفتيه لينتبه لها همست.... خد شوف حلو ازي ومسكر..
ظل ينظر اليها كان ليل يقف مسحورا بتلك الجميله فلم يعد مسيطرا علي حاله شدها اليه شهقت ونظرت اليه ليضمها ويهمس ....بتعملي فيا ايه يا بت الناس.
ارتجفت وهمست... ايه فيه ايه.
كان ينظر اليها نظرات حارقه وقربها مهلك له لمس خدها.. فيه ايه ...فيه كتير والله كتير.
همست.. مالك يا ليل.
هتف.. ليل اتجلب بقي حد تاني ليل تعب علي الاخر.
وضعت يدها بحنان علي خده... تعبت فيك ايه ليكون الميه تعبتك لتشعر بالحزن الشديد.
تنهد هو.. لاه كتير عليا والله انت جايه منين بطيبتك دي كل ما احاول اجمد ابقي مش عارف.
نظرت اليه.. تجمد علي ايه مالك يا ليل انت تعبان فيك ايه ...طب اجبلك دوا طيب قولي.
تنهد وشدها يحتضنها.. دوا اللي بيا مالوش دوا غليان جواتي بيمزعني.
وضعت يدها علي قلبه وتحس بخفقاته لتبتعد وتمسكه من يده وتذهب به الي الفراش وتجلسه وهو منساق ورائها كانت تشع حنانا..... طب اقعد ارتاح وانا اجبلك دوا والنبي ماتوجع قلبي.
شدها تقع بجواره وهمس....... سلامه جلب الجمر لتخجل منه ومن نظراته الحانيه ..مد يده للعلبه ياتي بها من جواره.
همس.... كلي واتهني.
هتفت بحب.. اكل ايه وانت تعبان مش هعرف .
شدها يريحها في احضانه.. لاه اني دوايا تكلي وتتهني اني زعيت فيكي كتير انهارده وانت حجك تفرحي ...شدها اكثر لتندس في احضانه وتاخذ قطعه تاكلها وهو يراقبها. ماتستحجيش اللي بيتعمل فيكي انت في حته لواحدك. ليل جواته انهبل والطحن هيخلص عليه ليل اتربي وألغى بيجسو جلبه غصب عنه. بيطلع مني غصب عني يمين بالله. نظر اليها بحنان.. زي الجطه السيامي تاخد العجل بطيبتها.
ظلت تاكل وتاكله وتهتف ببراء.ه.... عارف انا لو قعدت عمري اكله ما هقولش لا. بحبه قوي دي الحاجه اللي بتفرحني.
ضحك... بس اكده.. مش عايزه دهبات وهدوم زي بقيت البنته.
نظرت اليه بحنان.. هعمل بيهم ايه مش بيفرحوني دول خالص.
ابتسم.... يعني لو مليتلك علبه دهبات وعلبه غزل هتختاري الغزل.
اكلته بسعاده.. اه والله... لتتنهد.... عارف يا ليل لو الفلوس بتحل كل حاجه كت حلت مشكلتنا كتو رضيتو بالفلوس وسيبتو التار ده. الفلوس مش بتفرح القلب.. القلب بيفرح بالحاجه اللي تسعده.
تنهد فهيا جميله ليهمس.... وانت ايه بيسعدك يا حوريه.
تنهدت.. انا اقل حاجه بتسعدني. انا بحب كل الناس ومش بزعل من حد ومش بحب ازعل. بس اللي قدامي يحن عليا الحنيه بتسعدني الكلمه الطيبه. انا ماشفتش حنان في حياتي اي حد بيحن عليا لو حتي مموتني بتراضي وافرح عشان نفسي فيها. قلم ميفو السلطان
شدها اكثر اليه وتنهد فهيا طيبه بشكل كبير لتهمس.. والنبي يا ليل بطل تزعق انا مش بعمل حاجه انا بخاف.
تنهد.. يعني ينفع بالعجل اكده مرتي تنكشف علي راجل ومازعجش.
هتفت..... انكشف ايه انا كت لابسه فستان.
تنهد بغلب.. فستان دراعاتك باينه ورجلك باينه ماجدرتش يا حوريه بتجلبيني حريجه بهبلك.
خبطته.. بطل الله وبعدين تنقلب ليه ماعادي هو مش انت بتقول مش بتغير تتقلب ليه زيي زي اي حد البس اي حاجه.
تنهد بغلب فهو يحترق عليها لتهمس.. عموما انا مش هعمل كده تاني عشان عوايدك. عارفه انك زعلان عشان العوايد مش غيره ولا حاجه انت ماينفعش تغير عليا انا فاهمه.
هتف.. وماينفعش ليه مابحسش عاد.
هتفت.. لا يا ليل انت قلت انك مابتغيرش. وانا فاهمه عشان انت مابتحبنيش انت قلت
هتف.. اني جولت مابحبكيش فين ده.
هتفت... مش مهم تقول يا ليل انا بحس انا صحيح طيبه وغلبانه بس بحس. وضعت يدها علي قلبه.. انت هنا صعب. هنا مش جواه حوريه ولا هيبقي جواه انا فاهمه. تنهدت بوجع مش معني اني بقيت مراتك تحبني.انت مجبور عالتار يا ليل وموجوع وانا حاسه بيك فيه جواك صراع حاساه. انت مش زي جاسر يا ليل. جاسر قلبه دق للؤلؤ وعايز يبقالها حبيب. وانا شايفه ومبسوطه بيها. انما انت ده مادقش ولا هيدق ليا وانا مش زعلانه عارف ليه لاني طول عمري لوحدي وهفضل لوحدي. الوحده مريحه مابتوجعش فما تزعلش من كلام مرات عمك علينا انا فاهمه والله ان عمرك ماهتحبني وتكرهني. بس انا غلبانه بطل تكرهني والله مابعمل حاجه وحشه لحد وهيجي يوم وتتخلص مني .وضعت يدها علي قلبه احس انه سينفجر.. همست بلين ...افرح يا ليل حوريه مش هتبقي ليك ولا عمرها وهيجي يوم وهبعد وتتهني انت عمرك ماهتتغصب عليا وبدعيلك يفرحك باللي تهواها وتتهني معاها. انا قلبي بيوجعني اني سبب في وجع قلبك بس انا ماليش ذنب. ابتسمت وملست علي قلبه.. صدقني هيجي يوم وده يدق ويحب ويفرح وساعتها هتقول حوريه قالت. ماتخافش مني انا اغلب من الغلب والله ويوم ما هتقرر تبعدني وتخلص القصه مش هعملك مشكله لا والله هتمنالك الخير كله حتي لو بيا ايه. انا بحب الناس تفرح حتي لو انا مش هفرح انا بفرح بفرح الناس. انا ربني خلقني كده ومش زعلانه. انا عارفه اني مانفعكش ولا رايدني وواعيه.. وعندك حق لما قولت البس دي. بس غصب عني يا ليل انا شفت كتير بس صدقني عمر حوريه ما هتأذي ليل. انا اتأذي بس عمري ماهاذيك. نزلت دمعه من عينها . لتتنهد وتنكمش وتستدير وتنام بغلب شديد وحيده موجوعه.
ظل هو ياكل نفسه عليها وكلامها الموجع كان داخله يتمزق استدار يحتضنها بشده ظل يفكر..انت لحالك جنه ونعمه. ربنا خلجك ملاك تدخلي الجلب الغضبان تملسي عليه. جلبي ما دجش ايه بس امال الطحن اللي جواتي ده ايه ومابغيرش ولا هغير داني عايز اخبيكي اني والع جارك دلوك. ومش عارف جواتي ايه يا بت الناس. بس مابكرهكيش انت ماتنكرهيش واصل دانت شوفتك تاخد العجل. تمشي تروحي فين اعملها كيف دي. بتدعيلي احب وافرح. نفسي افرح بس متربي تربيه الغل والحزن. دا مرار ليل االرفاعي في مرار وطين. عايز وعايز. اغمض عينه بقهر... انكتم لو حد وعي باللي جواتك هتنجلب حرايج لينام يكبت نفسه الا انه لم يستطع الا يشدها الي احضانه ينعم بقربها.
......اذكروا الله......
دخل جاسر علي لؤلؤ ليجدها تكلم صديقتها ليقف ورائها ليسمعها.. والله يا مي ماعارفه فيه ايه حوريه صعبانه عليا جوزها وحش قوي مليان شر. لتتنهد.. جاسر لا جاسر ده حاجه تانيه.. طيب وحنين لتضحك اه مز ياختي لتضحك.. بس يا بت دانا اخرملك عينك. لتتنهد اه يا مي مش عارفه جوايا حاجات وخايفة منها لا انت عارفه اني جامده وبتحكم في نفسي قلبي شرب هم لما شبع يا مي الدنيا هرستني ساعات بحس اني عندي ميت سنه. أقرب ايه بس لا احنا أصحاب.. هاه... لا لا اصحاب وبس بتقولي ايه. لتتنهد اه طيب قوي.. بيعملي كل حاجه انا عايزاها.. أقرب انا أقرب لا أخاف انا مش حمل وجع وقلبي يتوجع. لتضحك.. ابعتهولك مانت واقعه.. لتضحك عايزه تخطفي جوزي اتلمي انا ماحدش ياخد مني حاجه بتاعتي. السحليه بنت عمه عايزه تتجوزه الجنازه شالتها.
...صلوا علي الحبيب......
ليبتسم جاسر ويخرج مره اخري وتظل هيا تثرثر ليعود بعد فتره ومعه كيس به بعض الأشياء ليلقيها بجوارها باهمال لتهتف.. حمدالله عالسلامة. ليقترب ويقبل خدها.. يسلمو خلصتي كلام.
لتقطب جبينها.. كلام ايه.
ليضحك... لا دخلت لجيتك بتتكلمي عن واحد مز اكده قلت اسيبك براحتك.
لترتبك هيا هاه مز.. انتو بتقول ايه.
ليقترب ويحاوطها.. مين بقه ليكون جاسر الغلبان.. حجه انا مز يا جمر انت.
لترتبك.. ايه مز.. بطل ايه ده عيب.
ليضحك.. كنه عيب يا بت جوليلي حاجه وفرحي جلبي الا انا خفيف ونفسي في حاجه تفرح الجلب. بدل ماتاجي من الغريب.
لتقطب جبينها... تاجي من الغريب. لتسمع خبطا لتدخل صابحه.. ازيكو عالله تكونو بخير.
لتقطب لؤلؤ.. ولم ترد ليهتف جاسر خير يا صابحه.
لتهتف صابحه بخبث.... مفيش بس جيت اشوف الجفطان عجبك والا ايه ما الغالي مايجيبش الا الغالي.
ليتنهد.. صابحه بطلي حرابه واتكلي.
لتضحك صابحه.. ايه مش فرحانه ان الحبايب بيهادوك بدل ما الفجر راشج اكده.
ليهتف بتحذير... صابحه ماتزوديش جولت.
لتهتف.. طيب همشي.. تتهني بالجفطان سعديه زوجها طول عمره حلو لتستدير ضاحكه ليجلس هو بغلب يعلم أن هناك حريقه ستقوم.
لتشتعل لؤلؤ وتقترب.... البت السحليه دي بتتكلم عن ايه.
ليتنهد.. هاه مفيش
ليقوم ويتجه لدولاب ويأخذ الكيس ويضعه لتقترب وتنتش الكيس.... ايه ده وريني بتخبي ايه.
ليهتف.. هخبي ايه بس لتفتحه لتجد قفطان ملون من الحرير لتصرخ ايه ده مين جابه انطق.. سعديه صح جايبالك هديه.
ليتنهد ويهتف.. ايوه جابت اعمل ايه.
لتصرخ... وتاخد منها ليه من الحربايه دي هاه بتاخد ليه. لتهيج اروح اموتهالك عشان ترتاح ليقف يتاملها ويبتسم لتصرخ انت مبسوط انك بتتهادي لتقترب بتاخده ليه انت.
ليهتف.. عادي بتهاديني.
لتهتف.. بتهاديك. وتهاديك ليه مالها بيك ان شاء الله والا فيه ايه بالضبط. لتمسك القفطان عارف اخر مره البت دي تجبلك حاجه ماهسكتش ايه القرف ده
ليهتف.. جرف.. يا شيخه دا جفطان حلو ونجاوه.
لتصرخ.. عجبك عجبك ده اه طبعا السحليه تجيب والبيه ينبسط طب يا جاسر لتندفع للحمام وتحضر احد المقصات وتبدأ في قص القفطان بغل كانت تقصه وتثرثر.. اهوه خلته لك فرافيت عشان اقهرهالك هاه وتبقي بقه تجبلك حاجه تانيه.
كانت تمزق القفطان بعنف وغيظ وهو يشعر بسعاده فلقت قلبه كان يحس انه اصبح بداخلها ولكنها لا تعي ذلك ولا تعترف به وهو لا يضغط عليها كان يتغلغل بداخلها برويه ويسر ليكسبها فلؤلؤ شخص صعب القرب لما عانته من دنيا تعبتها ليصب عليها حنان ومراعيه كان يتمتع بذكاء وفطنه ويعرف كيف يكسب من يحب ليقترب.. ويمسك القفطان الذي اصبح أشلاء لتصرخ ماتمسكوش فاهم.
ليرن تليفونه ليفتحه.. ليتنهد ايوه يا سعديه خير.قلم ميفو السلطان
لتندفع وتشد التليفون... نعم ياختي عايزه ايه من جوزي. نعم نعم هو مين يا حربايه اللي عايزاه بت انت اتلمي بدل ما افلقك نصين وابعدي عن جاسر وهديتك خلتهالك فرافيت فاهمه. دا عند خالتك ياختي لما تشوفي حلمه ودنك لؤلؤ ماتسيبش اللي ليها يا حيلتها ويلا غوري عبوشكلك بت واقعه. لتقفل الخط وتفتح تلفونه وتعمل بلوك لسعديه لتستدير اخر مره تاخد من الحربايه دي حاجه فاهم.
ليقترب... عيوني بس اكده دانت تؤمري.
لتتنهد فهو يستجيب لها بشده لتهتف.. وماتديهاش ريق حلو.
ليحاوطها اكثر.. عيون عيوني من جوا. لتهمس بخجل وماتخليهمش يقولو انها مكتوبالك.
ليهتف... اللي يجول يولع المهم اني جواتي ايه.
لتخجل.. جواتك ايه.
ليقول ونظر اليها بعشق.. اجول هتسيبيني اجول.
لتخجل.. جاسر بطل احنا أصحاب.
ليتنهد.. بس جاسر تعب والله تعب نفسه في كلمه حلوه تريح جلبه
لتهمس كلمه ايه..
ليقول... اني مثلا الجمر بقيت جريب مش اكده.
لتهمس.. اه بقيت.
ليهتف.. يا فرحي يامه..
لتهمس... مالك فرحان كده
ليهتف بعشق.. عشان يتيم وماليش حد يحن عليا. هتحن يا جمر.
لتتنهد... اه هحن مش احنا أصحاب.
ليرفع وجهها ويهمس بالقرب من وجهها.. و احباب يمين بالله احباب ليضع يدها علي قلبه لترتجف ليهمس... عهد عليا لاكون ليكي كيف مابتريدي بس تأشري.
لتبتسم يعني اي حاجه اطلبها هعملها..
ليهتف بروحي والله انت تأشري.
لتهمس... يعني اطلب اي حاجه...
لينظر اليها ويرفع وجهها... انت تؤمري تجعدي اكده وبس تشاوري جاسر من يدك دي ليدك دي لتسهم في نظراته العاشقه كان ذلك كثير علي قلبها ولينه المفرط لا يعطيها فرصه للمقاومه لتظل ساهمه ليرفع يديه ويلمس وجهها بحنان لتغمض عينها تشعر بلمسته ليقترب ويقبلها من خدها لتنتفض مبتعده وقلبها يدق بعنف و....... توقعاتكم هتطلب منه ايييييييه🙄🤔🤔🤔🤔🤔🤔 ..
.. بقلمي ميفو السلطان..
Vote بليز