رواية حب حياتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم جورى محمد


رواية حب حياتي 
الفصل السادس والعشرون 26
بقلم جورى محمد



كيان بمرح اه يا عمتو
البنت حضنتها بدموع ااااه يا جلب عمتو انتي وفضلت تبوس فيهاا انتي جمر اوي انتي شبه بابي اوي يا كيان ايه العسل ده بس اخوكي اللي بتقولي عنه كبير يعني
كيان بمرح لا اخويا التؤام
البنت بحزن هي ماما كانت حامل في تؤام
كيان بمرح اه انا واخويا مازن
البنت بفرحه ياروحي ااحمدلله جيتوا بلسلامه طب بصي بصي وجابت الصوره وقالتلها تعرفي ده
كيان بطفوله اه عمو سليم
البنت بدموع عمو سليم خلف ?
كيان بمرح اه نيره بنت عمي سماها علي اسم مامي
البنت بدموع ياروحي بجدد طب وده

 

كيان بمرح عمو فهد جاب بنت وسماها ايلين
البنت بدموع وضحكه ياربي كلكم بنات كده عسسسل اووي
كيان بضحك لا في كريم ابن عمو زين وعمتو فرح واخويا
البنت بدموع فرح جابت ولد
كيان بضحك اه يا عمتو بس انتي تعلفيهم منين
البنت بحزن حضنت كيان لا عادي يا عمري هما مشهورين بس فاعرفهم
امها بتعيطي ليه يابت
البنت بحزن ماما دي كيان كريم الانصاري
الام. بصدمه ودموع انتي بنت كريم يا حبيبتي يا عسل انتي وحضنتها طب سليم سليم جاب ايه عياله
كيان بضحك عمو سليم جاب نيره بس
الام بضحك ودموع ياروحي قمرات انتي وهي اكيد وانتي بسم الله مشاء الله نسخه من كريم
البنت بدموع طب يا كوكي يلا نجهز علشان نروح لبابي زمانه هيموت عليكي هو ومامي
كيان بفرح اه يلا
عند كريم
كريم ايه يا جاسر جبت كل الرجاله
جاسر عيب يابيه انا اول مره اروح معاك اي مشكله انا صاحبك ومن رجالتك من زمان
كريم تسلم يلا بينا مفيش وقت يا امير
امير بمشي باقصي سرعه يا كريم والله
كريم بقلق يارب استر يارب احميهم يارب
تليفونه رن
امير رد اكيد هما واي طلب يطلبوه نفذه
كريم بخوف حاضر خاضر

 

كريم الو
نيره بدموع وخوف وهي باصه علي ابنها اللي محطوط عليه السكينه
نيره بدموع كرريم
كريم بدموع مالك يا نيره فيكي ايه يا حبيبتي
نيره بعد ماسمعت صوته نفسها تقوله انت واحشتني اووي بعد كل الغياب ده اخيرا سمعت صوته لكن نطقت انا عايزه اقولك حاجه مهمه
علي وهو بيشدد من السكينه
نيره بسرعه انا نا عايزه اطلق
كريم بصدمه وعصبيه تتطلقي تتطلقي ايه انتي اتجننتي يا نيره عيالك ضايعين اعقلي كده وطمنيني عليكم حد عملك حاجه ردي يا نيره ردي ومتوجعيش قلبي عليكم وكان بيعيط وهي سمعت ده
نيره قلبها المها بشده لحزنه عليهم بس اكملت بحده قاسيه وصوت مش باينله اي زعل
نيره كريم لو سمحت طلقني بهدوء انا مش بحبك وابنك انا اللي خطفته علشان اجبرك تتطلقني انا مبقتش عايزه افضل معاك وابنك هدهولك بس بعد ماتطلقني

 

كريم بصدمه من كلامها لكنه فهم انها تحت ضغط فهي مستحيل ان تفعل ذلك فاقرر ان يكمل اللعبه حتي لا يتوقع احد ماجيئه
كريم بصدمه انتي فعلا زباله وانا غلطت لما حبيتك وحاضر ورقتك هتوصلك الصبح يا نيره وهاخد عياالي
نيره بدموع وهي صامته لما تقدر ان توصف شعورها هل هي. حقا هانت علي حبيب عمرها هل سيتخلي عنها بهذه السهوله هل هذا حب من الاساس كيف كيف يتخلي عنها
نيره بجمود تمام حلو اوي سهلت كتير يا كريم هقولك تبعت الورقه فين واديك ابنك سلام وشد احمد الموبايل منها
احمد بضحكه خبيثه شااطره يا حلوه شاطره سيبه يا علي
علي ساب مازن ومازن جري عليها حضنها
مازن بعياط مااامي انا خايف اوي انا عايز اروح يا مامي
نيره بانهيار حضنته وهي بتبوس فيه هتروح يا عمري هتروح ليه يا مازن ليه مشيت مع حد متعرفوش
مازن بعياط قالي هيوديني لبابي وبابي كان واحشني اويي
نيره حضنته بالم وواحشني انا كمان. اوووي يا مازن وبعدين مسكت وشه بين ايديها بس ابن كريم الانصاري راجل ومبيعيطش متخافش يا روحي بابي هياخدك من هنا
احمد هياخده هو بس
نيره بوجع يعني ايه منا هطلق سبني في حالي بقي
احمد بشر لا ماهو انا هتجوزك يا حلوه اصلك داخله مزاجي اووي وبصلها بوقاحه
نيره بعصبيه انسي يا احمد انسي انا لكريم بس وهموت وانا لكريم ولو هلطق فانا هعيش من غيره واموت اكرملي من انك تتجوزني

 

احمد بعصبيه مسكها من حجابها بعصبيه وشده فانسدل شعرها عاي ضهرها ومسك شعرها بقوه ومازن بيعيط يا عمو سيب ماما واكمل احمد بصوت مرعب لا يا حلوه مش هنسي ولو مكنش بمزاجك يا نيره هاخدك غصب عنك فبلاش تجبريني يا حلوه اعمل كده دلوقتي حالا. قبل طلاقك منه وكريم ده انا هوريكي هحرق قلبه ازاااي انتي فاهمه انتي ليا انا
نيره بعياط ووجع اوعي سيبني يا حيوان انت مريض نفسي ولازم تتعالج الحب مش بلعافيه يا شيخ مش بقبلك انت ايه مش بتحس ارحمني بقي وسيبني. انا بكرهك بكرهك اوووي
احمد بعصبيه ضربها بلقلم كده طب انتي الي استعجلتي علي قضاكي كنت ناوي يبقي كل حاجه بلهدوا بس انتي عايزه كده ليه لا
احمد بعصبيه عليييي
علي نعم يا احمد خير
احمد بضحكه خبيثه امسك ميزو زي ماكنت ماسكه وحط علي دماغه مسدس المره دي
علي وهو بيشد مازن من نيره
نيره بعياط وصوويت لاااا لا انا اسفه يا احمد انا اسفه بجد هعمل اللي انت عايزه ارحم ابني ده طفل ملوش زمب ابوس ايديك يا احمد وعماله تصرخ وتمسك في ابنها بس علي شده منها ووقف قدامها بشويه ورفع المسدس علي مازن فظل عياط وخوف يعلو ورعب نيره عليه يزداد
نيره بانهيار مازن متعيطش يا مازن قولتلك انت راجل ابن كريم ميعيطش ابداا
احمد بعصبيه مسك شعرها ابن كريم اه انا هوريكي وخلع قميصه ورماه في الارض
نيره بخوف وهي بترجع لورا ابعد عني ابعد يا حيوان وبتزقه وهو بيقرب
نيره بخوف ودموع انت عايز ايه
احمد بشر عايزك يا نيره
نيره بصويت وعياط لا مستحيل
احمد بضحكه خبيثه كنت ناوي اخليها بكره بعد طلاقك بيني وبينك بس انتي بقي اجبرتيني علي كده وشاور علي مازن لو مكنتيش ساكته وانا بعمل اللي عايزه هقتلك ابنك وهعمل اللي عايزه بردو واكمل احمد بشر علي لو قولتلك خلص اقتله
علي بشر مفهموم

 

نيره بعياااط اه ياحيوان انت بني ادم زباله وحقير اموت ولا اني اسلملك نفسي
احمد بعصبيه اتجهه لعندها هتعمليها يا نيره ‌‏هتعمليها واكمل بسخريه علشان ميزو ابن كريم ميتقتلش قدام عينك ساعتها مش هتسامحي نفسك
عند كريم
كريم قلبه واجعه اوي
كريم بدموع وعصبيه ماتنجر يا امييير ايه اشحال مش عارفين مكانها من الدبله خلص بقي
امير اهدي اهدي يعتبر وصلنا
كرييم بخوف ربنا يحميكي يا نيره يارب مليش غيرك يارب رجعلي مراتي وعيالي يارب
زين بخوف اهدي يا صاحبي
كريم بقلق مش قادر قلبي واجعني اوي مش مرتاح
امير خلاص دققتين ونوصل
عند نيره
نيره بعياط لا حرام عليك متقربش
احمد وهو بيقرب منها بضحكه واكمل مقربش مين وبص لنيره من فوق لتحت بوقاحه واكمل ده انتي تتاكلي اكل حقه كريم يمسك فيكي
نيره بدموع انت بني ادم زباله بجد وبترجع لورا واحمد بيقرب منها لحد ما خبطت في الحيط
نيره بعياط ابوس ايدك ارحمني وسيب ابني وتبص لابنها اللي مرفوع عليه المسدس تموت من خوفها عليه
واحمد حاول يبوسها وهي بتبعد عنه وبتدفعه بكل قوتها ووقعت علي الارض وحاول يعتدي عليها وهي بتقاومه بكل قوتها وقطع الكم الشيفون من فستانها.ولكن نيره كانت تقاومه بكل قوتها ولم ينجح الا في قطع كم فستانها وفي اللحظه دي وصل امير وكريم وزين وكسروا الباب
امير هو والعساكر سلم نفسك يا احمد
احمد بصدمه ايه انتوا جيتوا ازاي
علي ساب مازن ورفع ايده ومازن جري علي زين
زين حضنه بس اهدي اهدي يا ميزو انت راجل متعيطش
نيره وهي واقعه علي الارض وبتحاول تداري ايدها وبتعيط
كريم ااتصدم وعينه دمعت لما راه
كريم جري عليها حضنها حضنها حضن طويل وهي كانت تبكي وبشده وكانها تشكره علي انقذها وكانها تقوله اشتقت لك كثيرررا وانني افتقدك اكتر من اي شئ اخر ظلت تبكي وكريم يحاوطها ويداريها في حضنه ويبكي عليها وتبكي هي اكتر واكتر
نيره بعياط وهي حضناه جامد واحشتني ياكريم واحشتني يا ابو ولادي كنت هموت بعدك يا كريم سامحني سامحني يا كريم
كريم بدموع حط وشها بين ايده هشششش اهدي اهدي واكمل بوجع احمد لمسك يا نيره

 

نيره بعياط لالا انت جيت في الوقت المناسب معملش اي حاجه بس يا كريم كانت بتشهق وهي بتتكلم هددني هددني ‌‏اني اقولك اني مش بحبك وتتطلقني ورفع سكينه علي مازن فقولتلك ولما شتمته رفع مسدس علي مازن وكان عايز كان عايز وانهارت عياااط في حضن كريم
كريم بوجع وعصبيه اقسم بالله لهجيبلك حقك بس استني متخرجيش من حضني انا مداريكي وخلع جاكته ولبسه لنيره ووطي جاب طرحتها ولفها علي شعرها
كريم لف بعصبيه وهو يقترب من احمد
احمد بضحك ايه مبسوط انك لحقتها صح بس عادي هعملها تاني وتالت لحد ماخد اللي عايزه
كريم بعصبيه في اللحظه دي ضربه بلبوكس في وشه ووقع من ايد العساكر علي الارض
كريم بعصبيه فضل يضرب فيع بكل قوته واكمل انت حيوان وحقير وانا هعلمك ازايي تبص لمرات كريم الانصاري وتفكر فيها كده وفضل يضرب فيه واحمد وشه جاب دم
كريم بعصبيه نيييره وعيااالي خط احمررر انت فاهم
احمد بتعب مش هرحمك يا كريم

 

نيره بعياط خلاص يا حبيبي سيبه هيموت في ايديك
كريم بعصبيه نيررررره اسكتي ممكن مسمعش صوتك
امير اهدي يا كريم اخنا قبضنا عليهم خلاص. والقانون هيتصرف
كريم بعصبيه اميرررر متعصبنيش ده اصلا خرج ازاي انا اللي هتابع قضيته ومش هسكت غير لو راح حبل المشنقه وانا راجل شرقي ومش بضيع حقي وطلع مسدسه وضرب احمد في رجله
احمد بوجع اااااااه
نيره بخضه كريم كريم انت عملت ايه
كريم بعصبيه كنت ممكن اقتلك بس مدخلش السجن بسبب واحد حقير زيك ده بس علشان فكرت. تيجي جمب مرات كريم الانصاري وخطفت عياله
مازن جري علي كريم
كريم بحب حبيبي انت كويس يا مازن
مازن بفرح اه يابابي
كريم نيره خدي الولاد شوفي كيان فين وروحي ومع زين وانا جاي
نيره بخوف وقلق بس
كريم بعصبيه مبسش يللاا كلمه واحده
نيره طلعت وهي مرعوبه هيعمل ايه لما يعرف ان كيان تاهت
وراحت شالت ابنها وطلعت وركبت مع زين وزين مشي
زين بستغراب فين كوكي يا مرات اخويا

 

نيره بعياط معرفش
زين بعصبيه يعني ايه معرفش
نيره حكتله كل حاجه يعني معرفش يا زين معرفش بنتي فين
زين بعصبيه ضرب الدركسيون ياااربي كده كتييير بجد
عند كريم في القسم
كريم حبيبي يا سياده. اللوا كنت واثق انك مش هتكسفني احمد واخوه وياسمين خططوا لكل ده بجانب مشاكله القديمه اللي حكتلك عليها
اللوا اعتبر قضيته خلصت يا كريم بيه وراح حبل المشنقه
كريم بفرح ده انت اللي بيه ربنا يفرح قلبك زي مافرحتني
واتجهه لاحمد يروح في القسم اللي فيه
كريم بشماته تصدق شكلك حلو وهيبقي احلي في حبل المشنقه وصيت عليك اووي يا حوده انت بقي اللي قلبك جابك وقواك انك تقرب لحاجه من ممتلكات كريم الانصاري
احمد بحقد انا بكرهك يا كريم بكرهككك
كريم بضحك ولله وانا يا حوده ومسكه من قميصه واكمل بحده بس لما تفكر تلعب فكر تلعب مع شخص غيري يا حلو وزقه وطلع
في القصر
ااجد حاضن نيره اهدي يابتي هنلاجي كيان
نفين بعياط ياحفيدتي يا حبيبتي صغيره راحت فين بس
نيره بانهيار تعبت اوووي بجد نفسي ارتاح بقي
زين بدموع اهدي هنلاقي كيان
فرح يارب نلاقيها يارب فينك يا جلب عمتك
مريم اهدوا وفكرو يا جماعه
فهد بعصبيه والحل هنسيب بت اخويا تايهه اكديه
كريم دخل بصدمه واكمل مين اللي تايهه
نيره خافت ووقفت ورا الجد
كريم بعصبيه انطقوووا مين اللي تايهه
زين بحزن كريم اهدي اللي حصل ان كيان طلعت ورا علي لما خد مازن بس علي مخدهاش وفضلت تمشي واكمل بدموع وتاهت
كريم بعصبيه ايه يعني اييه بنتي تااااهت
نيره بخوف وهي ورا الجد والله يا كريم كنت فوق والله معرفش
كريم وهو بيتقدم ناحيتها بعصبيه
الجد بحزن سيبها يا ولدي
كريم بحده جدي ارجوك دي مراتي وانا هتصرف معاها وشد نيره من ورا الجد وهي خايفه وبتعيط

 

كريم بعصبيه ضربها بلقم واكمل بعصبيه تقدري تقوليلي انتي ام ازااااي في واحده تسيب عيالها كده من غير ماتعرف هما فين وبيعلموا ايه ايييه في ايه شاغل بالك للدرجه دي هاااا ومسك دراعها ردي عليااا هل انتي تصلحي ام غبيييه ومش بتعرفي تفكري وعرضتينا كلنا للخطر مرتين وبتصدقي اي حاجه تتقاال ليكي بس اقسم بالله يا نيره لو بنتي حصلهااا اي حاجه هتشوفي مني وش مش هيعجبك
نيره بوجع وعياط وطلما انت خايف علي عيالك اوووي كده مفضلتش معاهم ليه حرمتهم منك ليه لدرجه يمشوا مع حد ميعرفهوش بسببك هااا
كريم بحده انتي بس اللي كنت بتتعاقبي يانيره انا مسافرتش امريكا انا كنت في فيلا في الصعيد وباجي كل يوم اشوف عيالي والعيله لما تنامي وكنت بطلعلك اوضتك كمان وحلفتهم ميتكلموش
نيره بصدمه ودموع وهي بتبص لمازن
مازن بخوف وطي راسه في الارض اثف يا مامي بس كنت بسكت علشان اثوف بابا
نيره بعصبيه بصت لكريم اناني يا كريم طول عمرك اناني ومهمكش اني بموت لتالت مره من غيرك واكملت بعياط وهي متعصبه وكلهم شايفين وجعيي وساكتين وعمرك مافكرت تيجي تحضني وتردلي روحي اللي كانت غايبه في بعادك وانا اقول حاسه بيه حاسه بوجوده اتاريك اصلا هنا كل يوم
كريم بعصبيه مكسها من دراعها نيرررره صوتك ميعلاااش بدل والله انتي حورا انا مش اناني انا كنت باجي كل يوم ابوسك واخدك في حضني شويه وامشي انا كنت بموت اكتر منك كنت بيصعب عليا نفسي لما اجي اشوفك وامشي تاني وانتي السبب فكل ده صدقتي اني اخونك ودمرتي الثقه والحاجه اللي معلياكي في نظري

 

نيره بوجع يمكن صح غلطت بس منتا عملت كده يا كريم. بس انا سامحت انت لو كنت جمبي مكنش حصل كل ده
كريم بعصبيه كان لازم تندمي علي اللي قولتيه وعلي ضربك ليا بلقلم واظن دلوقتي استويتي اوووي بس ده مينمنعش اني كنت بتعاقب معاكي ببعدك عن حضني المهم دلوقتي ورفع صبعه محذرها لو بنتي مرجعتش انا ليا تصرف تاااني معاكي
واحده من وراه بدموع وفرح بنتك اهي يا كريم
العيله كلها في صدمه من اللي شافوه
كريم بصدمه فاتن! !!!!!!!!




تعليقات