
رواية وحش الصعيد
الفصل الحادي عشر 11 والثاني عشر الجزء الثالث
بقلم زهرة اللوتس الجزار
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
لين بصتلو بصدمه من بروده... انت بتقول ايه
اوس رجع نام تاني ببرود... انتي مراتي انا معملتش حاجه غلط
لين بصدمه... وغضب... انت عارف عملت ايه انت ضيعتني
اوس... ببتسمه... ضيعتك مانا مضيعك من زمان مش دلوقتي
لين بصدمه... انت قصدك ايه
اوس ببتسمه وبرود... يعني دي مش اول مره
لين كانت في صدمات بتنزل عليها شلال صدمات
... يعني ايه مش اول مره
اوس... عادي يافروالتي يعني انتي ملكي من زمان اوي
لين... بصريخ... انت كد*اب كد*اب وكانت بتضرب فيه
اوس مسك ايديها... بغضب... لا مش كد*اب دي الحقيقه ومش كدا كمان انتي كنتي حامل مني بس ربنا ماذنش لينا انه يكمل
لين بصريخ اكتر.... كد*ب كد*ب دا كلو كد*ب
انا بكرهك يا اوس بكرهك ولا عمري هحبك في يوم من الايام مش عاوزه اشوف وشك تاني ابعد عني وعن حياتي
اوس... فعلا يالين لازم نبعد عن بعض ولبس هدومه وخرج
لين كانت هتجنن ومسكت دماغها وكانت بتشوف زي احداث بس مش باينه كانت بتصرخ
قمر سمعتها ودخلت ليها جري
قمر... بقلق وخوف... مالك بتصرخي كدا لي
لين... بوجع... هو انا كنت حامل
قمر اتصدمت... عرفتي ازاي
لين بصريخ ووجع.... كنت ولا لا
قمر بحزن... هزت راسها بمعني اه
لين بعدت عن قمر... بصدمه.. يعني هو كلامه حقيقي
قمر... اه كنتي حامل وفي يوم كنتو رجعين فيه من الشركه سوي العربيه انقلبت بيكم واوس عشان يطلعك ضحي بحاجه محدش يقدر يضحي بيها وكان التمن غالي عليه اوي
انتي قعدتي في الغيبوبه سنتين وخسرتي ذكرتك وخسرتو ابنكم وهو خسر برضو
لين... بصدمه... اي الحاجه دي
قمر بحزن... ماينفعش يالين تعرفيها لانه خالنا وعدناه كلنا انك متعرفيش عنها حاجه
لين... طيب مافضلش معايا ليه
قمر بحزن... لانه انتي عندك خلل في الذاكره والخلل دا مع العلاج ممكن يقعد سنين والدكتور قالنا انك متتعرضيش لاي صدمه ولازم اوس يبعد عنك عشان الخلل مايزدش
لين بدموع... يعني انا خسرت ابني وذاكرتي وجوزي
قمر... بدموع... احنا اسفين ولله غصب عنا خبينا عنك بس علشان مصلحتك وبس وسيف اجبر اوس انه يتجوز ندي عشان انتي ماتشكيش في حاجه
قمر... لازم ترجعي جوزك ليكي تاني
لين... بدموع وافتكرت كلام اوس... وهو بيقولها... في اوقات بنطر نعمل حاجات احنا مش عاوزه او نقدر نبوح بيها
لين قامت لبست هدومه ونزلت تدور عليه وكانت بتنادي عليه... اووووووس انت فين
سيف... بتنادي كدا ليه عاملك ايه تاني
لين.... خالو اوس فين
سيف... كنت شايفه من شويه نازل ووركب عربيتو ومشي
لين بدموع... راح فين عرفني
سيف... معرفش بس كان شكلو متعصب اوي انتو متخانقين
لين بدموع ووقعدتت عل الارض... اوس
سيف نزل ليها وحضنها... عاملك ايه الواد ده
واني اعلقه*ولك
قمر بدموع... عرفت
سيف ورودي بصدمه... ايه
سيف... بصدمه... عرفت ايه
قمر بدموع... انها كانت حامل
رودي بعياط... ونزلت ليها واخدتها في حضنها... حاسه بيكي للاني مريت بوضع دا قبل كدا
لين... بنهيار... طيب فين اوس
رودي... انتي عارفه مين ممكن يكون عارف مكانه
لين بنتباه... مين
رودي... اياد هو ال بيبقي عارف ففين اوس
لين... طيب هو فين اياد
سييف... في الشركه
لين... طيب اروح الشركه دي ازاي
سيف... اني هروح معاكي
لين... يلا ياخالو
ندي... عل فين
لين كانت ماشيه مع سيف
ندي وقفت قدامها ومسكت دراعها... عل فين
لين بصتلها بغضب وغيره لانها بتشاركه في اوس
... ابعدي عن طريقي ياندي
ندي... هههه هو انتي ليكي طريق اصلا
لين بضيق... ابعدي عني احسلك
ندي... هههه مش انتي بتحبي حازم ابعدي عن جوزي بقا
لين بغيره وغضب... جوزك اوس جوزي انا وبس يعني بتاعي انا مش ليكي
سيف كان بيبص عل لين بصدمه من كلامها
ندي بغيره... لا بتاعي انا بس دا نا حتي حامل منه
لين بصدمه... حامل
ندي بخبث... اه عقبالك انتي وحازم
وايه يالين مش هتباركيلي ولا ايه
لين بصت عل بطنها والضحك بتاع ندي ومنظر اوس انبارح كلو اترسم قدام عيونها
ندي بصت عليها بخبث.... ههههه يعني انتي في بيتي وبيت ابني يالينو
سيف... لا ده مش بيتك ده بيت العيله كلها مس ليكي وحدك
ندي بمكر... الله يعني مش هتكتب القصر دا كلو لحفيدك الجاي في الطريق دا حتي هيقولك جدو
لين كان دموعها بنتزل عل خدها وطلعت عل اوضتها فوق وقفلت عل نفسها وقعدتت تعيط
❤❤❤❤❤❤❤
عند اوس طبعا طلع كل غضبه في البيت ال بيقعد فيه لما بيكون متعصب
رن عل حد
اوس... الو انا عاوز احجز تذكره عل اي طايره طالعه
... اي بلد قصدك
اوس... مش مهم اي بلد المهم التذكره اكون جاهزه
... تمام ممكن اسم حضرتك
اوس... اوس سيف المنصوري
... تمام تذكرتك بعد 3سعات
اوس... تمام وقفل
هنفذلك طلبك يالين
وراح يجهز هدومه ال سابيها في البيت دا ويجهز نفسو
❤❤❤❤❤❤
عند مياده
الراجل... انتي حلوه اوي عل فكره
مياده بخوف... انا عاوزه اروح
الراجل... ههههه تروحي لا دا احنا لسا قدامنا الطريق طويل
مياده... حرام عليك
الراجل... انتي عارفه إن انا السبب في دمار حياة اخوكي
مياده... بصدمه... ايه
الراجل... وهدمر حياة العيله كلها بس اصبري واتفرجي ههههههه
❤❤❤❤❤❤
اوس اخد شنطتو واتصل عل السواق جه اخدوا للمطار اوس نزل وبص بصه اخيره ورا وبعدين دخل ووسافر
❤❤❤❤❤
اياد كان مهدود حيله وكان حزين 😔لانه عرف إن اوس سافر
لين نزلت وقعدتت جانبه... ايدو عاوزه منك طلب
اياد بحزن بصله... خير
لين... عاوزه اعرف مكان اوس
اياد... معرفش
لين... عمتو رودي قالت انك اكيد عارف
اياد... صدقني مش عارف بجد هو في بلد
لين بستغراب... بلد مش هو في الصعيد هنا
اياد... نووو اوس سافر ومعرفنيش حتي هو راح فين
لين... بدموع... ايه
اياد... حتي بيقولك انتي حره وهو هيبعت ورقتك ليكي
لين بصدمه... بس انا مش عاوزه اطلق
اياد... لي مش دي كانت رغبتك وهو هينفذها ليكي واهو تقدري تتجوزي حازم لانك بتحبيه
لين كانت في دوامه في دماغها ومره واحده اغمي عليها
اياد... لين وشالها وطلعها اوضتها
رعد... خير يادكتور
الدكتور... صدمه انا قولت ممنوع ليها الصدمات اهي الخلل كبر بعد ماكان هيقفل
مصطفى... يعني ايه يادكتور
الدكتور... ذكرتها رجعت ضعفت تاني ونسيت سنه من حياتها
الكل بقو يبصو للبعض بصدمه
الدكتور... ياريت متتعرضش لصدمات تاني
انس وصل الدكتور ورجع للين تاني وكان بيعيط عشانها الكل كان مضيقين عليها
قمر فضلت معاها والكل راحو اوضهم
❤❤❤❤❤
اياد كان بيكلم لينا وحكا ليها ال حصل
لينا بدموع... يحبيتي يالين طيب هيا عامله ايه
اياد بحزن... تعبانه اوي يا لينا انا كل لما اشوفها كدا اتعب اكتر
لينا بحزن... ربنا بن*تقم منهم ال عملو فيهم كدا
اياد... يارب
لينا.. طيب اوس عرف
اياد... لا قافل الفون بتاعو وقال هبيقي اطمنك عني ومتكلمش تاني انا خايف عليه
لينا... ربنا يجمعهم في خير 🙂
اياد... يارب
❤❤❤❤❤❤
عند زومه كان بيحاول يكلم لين بس مكنتش بترد رن عل انس انس بص في الفون ومردش
حازم اتعصب... اوكي يالين
❤❤❤❤❤
انس كان قاعد بيعيط
رعد... متخفش هتبقي كويسه
انس بدموع... مش قادر اشوفها كدا
رعد بحزن... مفيش راجل بيعيط ياض
انس حضنه وكان بيعيط ورعد عيط 😢برضو
❤❤❤❤❤❤
عند سهر كانت بتعيط عشان لين واوس
سيف بحزن... اهدي ماينفعش كدا ال انتي عامله دا مش صح
سهر بدموع... اني معرفش ابني فين واديك شايف لين عامله ازاي وال ماتتس*مه ندي بتقول حامل اني مش عارفه افرح ولا ابكي
سيف حضنها وكان قلبه بيقطع
❤❤❤❤❤❤❤
رودي... مصطفى انا عاوزه ابني
مصطفى... محدش يعرف هو فين
رودي بدموع... مليش دعوه انا عاوزه
مصطفى بحزن.. اكيد راجع مش هيقدر يسبها كدا
رودي... يارب
مصطفى... ادعيلو بس
❤❤❤❤❤
الصبح
كان حازم عندهم
حازم... فين لين ياطنط
قمر... نايمه
حازم... ممكن اطلع اشوفها
لين بفرحه... زومه
حازم قام وحضنها... وحشتيني
لين بحب... ونت وحشتيني اوي
حازم... انا جاي اعرفك ان فرحنا بعد شهر
لين.... موافقه ياقلبي
قمر... مينفعش دلوقتي خالص
لين... لي يا مامي
قمر... عشان اوس مش مموجود
لين بغيظ... هو اوس دا العروسه انا موافقه يازومه
حازم بص عل قمر بنصر
❤❤❤❤❤❤
بعد شهر
مكنش حد عارف حاجه عن اوس ولينا واياد انخطبو
كان يوم جواز لين وحازم
لين كانت بتبص عل نفسها في المرايا بفرحها وبتلف بلفستان
قمر دخلت بدموع...حضنتها
لين بدموع... عارفه انك زعلانه عشان هتجوز بس ماتخفيش هاجي ليكي عل طول
قمر بصت لرودي ولينا وسهر الكل كانو بيبصو لبعض
لين... مالكم
رودي بدموع... لين حبيتي حازم وسكتت
لين بقلق... مالو حازم
لينا بدموع... هر*ب
لين بصدمه... ايه مستحيل
قمر... هر*ب هر*ب
لين قعدتت عل السرير بنهيار
اوس من وراهم... ممكن تسبونا لوحدنا
سهر كانت هتحضنه....
اوس... بعدين لو سمحتو ممكن تسبونا لوحدنا
الكل خرجو
اوس... عل فكره مايستاهلش دموعك دي
لين...كانت بتعيط... مستحيل مستحيل يعمل كده
اوس بغضب... هر*ب هر*ب انتي مابتفهميش
اوس بخبث... جهزي نفسك
لين... عل ايه
اوس... لجوزنا انهارده
لين... مستحيل انا اتجوزك انا الم*وت عندي احسن من اني اتجوزك ومسكت السكينه وحطتها عل رقبتها
اوس بضحك... مو*تي هههههعه
لين وووويتبع
❤❤❤❤❤❤
روايه وحش الصعيد الجزء الثالث
المغرور والمجنونه
❤❤❤❤❤
للكاتبه زهرة اللوتس الجزار
❤❤❤❤❤
اشوفكم بخير
❤❤❤❤❤
باي
❤❤❤❤
البارت 12
روايه وحش الصعيد الجزء الثالث
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤
اوس بضحك... مو*تي ههههه اخسري اخرتك عشان خاطر واحد ميسواش
لين بدموع ورمت الس*كينه وانهارت
... لي يعمل فيا كدا دانا وقفت قدام الدنيا كلها عشانه
اوس نزل ليها وقعد قصدها... ممكن نهدي
لين... بدموع... عاوزني اهدي وانا خلاص هتف*ضح
اوس... ومن قالك انك هتتف*ضحي انا هتجوزك ومتخفيش مش هقرب منك بس نلم الدور عشان سمعتك ال زفت دا خربها وبشر ووعيد... انا هعرف ادفعو التمن كويس اوي
لين بدموع... انت مو*ت بنسبالي
اوس ببرود... يبقي تمو*تي
معايا احسن متخسري اخرتك ونفسك ولا ايه
لين مسحت دموعها... صح ماهي كدا مو*ته وكدا مو*ته ومعاك حق مخسرش اخرتي عشانه انا موافقه ادام مش هتقرب مني
اوس... اوكي يلا ظبطي نفسك كده
لين عدلت نفسها والفستان وهو نزل يعرفهم انه هو ال هيتجوز لين
الماذون جه وبدا كتب الكتاب
الماذون... دي مجوزه مش هينفع اكتب كتابه
اوس ببرود... انا جوزها
الماذون... ادام جوزها عاوز تجوزها تاني لي
اوس... تجديد عقد لان العقد الاول كان عشان الحرمنينه وسالت وقالو مينفعش لازم تكتب من جديد
الماذون... ماشي قول ورايا
وبدا كتب الكتاب وبعد شويه خلصو
اوس قام حضن 🫂رعد ورعد برضو
رعد.. بفرحه... مبروك للمره التانيه
اوس بفرحه.. الله يبارك فيك ياعمو
وسلم عل الكل وطلع
ندي مقربتش منه نهائي في اليوم دا
❤❤❤❤
فوق
اوس طلع ودخل لقها قاعده بتعيط
بص عليها وتجاهلها ودخل الحمام وغير وطلع لقها برضو لسا زي ماهيه
اوس ببرود... هتفضلي كدا كتير
لين بدموع... تعرف تخليك في نفسك
اوس قعد جانبها ... وبعدين عياطك دا هيرجعو خلاص مشي ومش عاوزين نفتكره
لين... انت مش عارف كان عامل معايا ازاي المعامله بتاعتو كانت كلها حب مش مصدقه انه هو ممكن يعمل كده فيا طيب عمل كدا لي انا اذيتو في ايه
اوس... بحنيه... لين بصلي وعدلها ليه... في اشخاص ببدخلو حياتنا عشان يبقو درس لينا بس المفروض مننا اننا نواجه الحياه مش نستسلم ليها مش كل ما الدنيا تدينا قلم نقعد نعيط لا لازم نقف في وش الدنيا ونعرفها اننا قدها وقدود ونقولها... ماهما تعملي مش هتعرفي تكسرينا فاهماني
لين هزت راسها بدموع بمعني اه
... انا ال حرجني اني حبيتو اوي ياوس
اوس... مسح دموعها... خلاص هو يبقي صفحه ونقطعها من حياتنا ونو*لع فيها اوكي وبعدين انا مابحبش لين الضعيفه دي قومي غيري الفستان دا يلا
لين... حاضر وقامت دخلت الحمام وغيرت هدومها وخرجت لقتو نايم عل السرير وحطتت دراعو تحت راسو
لين... انت هتنام عل السرير
اوس ببرود... آه
لين بغيظ... طيب انا هنام فين
اوس... جانبي
لين بغيظ... وحياة طنط ال هو ازاي
اوس ببرود... اي ال هو ازاي زي الناس
لين بغيظ اكبر... قوم نام عل الكنبه او عل الارض اما السرير دا بتاعي
اوس ببرود... بس انا هنام عليه عاوزه تنامي جانبي اهلا وسهلا مش عاوزه انتي حره
لين بغيظ صرخت براحه... اهه من برودك
اوس... نامي احسلك
لين بغيظ... واذا مانمتش هتعمل ايه
اوس ببرود... وخبث... هنسهر سوي
لين... بستغراب... نسهر ازاي
اوس... بطريقتي واهو الليل معانا طويل
لين انكسفت وحدفتو بلمخده
... احترم نفسك وانخمد
اوس بضحك... ههههه خلاص هنام
وانتي تعالي انخمدي
لين لفت ونامت جانبه
... انت هتنام بلنظاره دي
اوس... لا ليه
لين... اصلك لبسها عل طول
اوس... عادي بحبها
لين... اوكي ونامت
اوس... بغيظ... يعني مفيش تصبح على خير يزوجي العزيز
لين وهيا نايمه... انخمد ياوس
اوس قلع النظاره وانعدل عل جانبه ال قصد لين وقعد يتامل في ملمحها وهيا نايمه وازاي حزينه
في سره... ولله لمعرفهولك الادب بيبقي ازاي عشان زعلك تصبحي على خير حبيبتي
ونام
❤❤❤❤❤❤
عند ندي كانت هتتجن والغيره وكلها
وكل تفكيرها ان اوس دلوقتى رجع للين
واكيد هتاخدوا منها
❤❤❤❤❤
اياد...بفرحه... عقبالنا ياقلبي
لينا بحب... إن شاءلله
اياد... بقولك
لينا... نعم
اياد... عاوز نخرج مع بعض بكرا
لينا بستغراب... ليه
اياد... الين جايه بكرا وهروح اجبها يعني تملعها مفاجاه واهو نقضي وقت سوي
لينا بفرحه... الين ومياده صح
اياد... اممم الاتنين االدنيا هتقلبها ج*نان
لينا... هقول لبابا انك جاي بكره نخرج سوي مش هجيب سيرتهم
اياد... عل فكره في مفاجاه كمان
لينا بفضول... ايه
اياد بضحك... لو قولتلك مش هتبقي مفاجاه
لينا... اياد قول بقا
اياد بضحك... نووو
وقعدوا يرغو سوي
❤❤❤❤❤
انس كان بيكلم نهله فكرنها
نهله... انا عاوزه اشوفك وحشتني
انس...اوكي خلاص بكرا
نهله... فين
انس... هحدد واعرفك
نهله... اوكي ياروحي
انس... باي
❤❤❤❤❤
رعد... مبسوطه
قمر... اوي اوي اوي
رعد بضحك... كل دا اوي
قمر... متعرفش ازاي فرحانه انها بقت معاه تاني
رعد...دا خايف منهم الاتنين
قمر... بستغراب.. لي
رعد بضحك... ليو*لعو في الاوضه
قمر ضربتو في كتفه... احترم نفسك
رعد... بتصنع.. الوجع... اخ ايدك تقيله
قمر... لا مانا عرفتلك
رعد...بتصنع الصدمه... عرفتيلي ازاي
قمر... عرفت الشويتين بتوعك دول
رعد.. شويتين ماشي وكان قايم
قمر بخوف... هتعمل ايه حاسه بحركه غدر منك
رعد ببضحكت شر... وقرب منها وفضل يزغزغ فيها
قمر... بضحك... ههههه غد*ار هههههه رعد بس ههههه
❤❤❤❤❤
سيف... الله معيطبش انهارده يعني
سهر بغيظ... قولت اريحك انهارده
سيف بضحك... هههه تريحيني ولا عشان ابن امه رجع
سهر... بستفزاز... اه ياخويا قلب امه وابن امه انت ايه ال مزعلك
سيف... يعني هو بقي قلبك يعني واني لا
سهر... قلبي نصه لاوس والنص التاني لامياده
سيف بغيظ... وه انتي مقولتيش اسمي يعني ولاد 🐕دول اخدو مكاني
سهر... متشت*مهمش االله ايه ياسيف بتغير من ولادك
سيف بزعل... بعدي عني خالي ولادك ينفعوك
سهر بضحك.... ههههههههههع ولله مج*نون... بحب... يعني لو مكنت انت بعد ربنا مكنوش جهم
سيف بزعل... بس انتي بتحبيهم اكتر
سهر.... بمرح... يخراشي عل الكميل ال زعلان ومسكت خدوده هما صحيح قلبي بس انت روحي وحياتي كلها ياسيف
سيف... بفرحه.. بجد يعني بتحبيني اكتر منهم
سهر... الله ياسيف بحبكم زي بعد ياخويا
متبقاش قفوش كدا
سيف بمكر... اني قفوش طيب تعالي بقا وبعدين
❤❤❤❤❤
الصبح في المطار
بعد مااياد راح اخد لينا من البيت وعرف فجر وفجر وافق وجاب معاه انس كمان
لينا كانت بتاكل ايس كريم وقاعده عل العربيه من قدام
وانس واياد بينفخو
انس... انا عندي معاد هتاخر كدا
اياد... معاد ايه ياض
انس ميل عل اياد...بمرح... معاد غرامي
لينا... انت لحقت
انس بمرح... اممم عادي
لينا بمرح.. الله يساهلو
انس خمس في وشها... الله اكبر من نقك
لينا خبطتو عل ايدو... هو انا هحسدك عل ايه بتخمس في وشي اتنيل
انس بغيظ... في بنت بتقول الالفاظ دي
لينا.... اه ووقعت الايس كريم عل التشرت بتاع انس
لينا... سوري ولله
انس بصلها بغيظ... دا لسا جديد اعمل فيكي ايه
اياد... انس في حمام هناك اهو روح غسل وتعال
انس راح الحمام وغسل وخرج
وهو خارج كان ليمسح التشرت بلمنديل خبطت في بنت
البنت بغضب... مش تحاسب يااعمي انتي
انس... بغضب... مين الاعمي دا وبعدين طريقتك تتحسن معايا انتي متعرفيش انا مين
البنت بغضب... مش عاوزه اعرف انت مين وبصتلو بقرف
انس اتجنن وصوته عالي والناس بداتت تبص عليهم... احترمي نفسك وماتعليش صوتك دا تاني ال انتي فرحانه بيه دا
البنت بغضب اكبر... لي شايفني متبعتره عشان الم نفسي
لينا شافتهم... اياد الحق انس بيتخانق
اياد بص عليهم وجري عليه ولينا ورا
اياد دخل من بين الناس
لق انس هيو*لع في البنت دي
اياد... انس في ايه
انس بغضب وجنون... بنت قليله *الادب
البنت بغضب... ولله مافي قليل* الادب غيرك
اياد بصدمه... الين
الين بحب... ايدو وحضنته
انس... مين دي
اياد... دي الين اختي
انس بصلها بقرف
اياد... فين مياده مجاتش معاك ولا ايه
الين... بصدمه... مياده نزلت مصر من اكتر من شهر
اياد بصدمه... ايه
الين بخوف... اه قالت انها هتعمل ليكم مفاجاه امال هتكون راحت فين
لينا بخوف... اياد مياده فين
الين... دي كانت مع مراد ونزلين سوي
لينا بصدمه... مراد اخويا
الين... اه
انس... يعني ايه يمكن مانزلوش مصر اصلا
الين... لا نزلو بعض ما اوس اخر مره تعب فيها مياده اصرت انها تنزل ومراد نزل معاها وانا كان عندي امتحان ومعرفتش انزل معاهم
اياد... احنا لازم نلقيهم انا هسال في الاستقبال وانتو روحو عل العربيه
انس... انا جاي معاك والاتنين راحو جري
اياد... لو سمحتي عاوز اسال عل اسم اتنين بس الاسماء دي من قبل شهر ممكن
البنت... من قبل شهر صعبه دي
انس... طيب ممكن نشوف الكاميرات
البنت... اسفه مش ممكن
اياد... لو سمحتي دي مساله حياه او مو*ت
البنت... ممكن تسالو المدير
انس... طيب مكتبه فين
البنت شاورت عل المكتب
اياد خبط ودخل
انس... لوسمحت عاوزين نشوف الكاميرات بس قبل شهر
المدير... ممنوع
اياد... بجنون... اي ال ممنوع اانت متعرفش احنا مين
انس... اهدي يا اياد
المدير... مين يعني حد مسول في البلد ولا ايه دي قوانين ال عندنا حضرتك
انس... لو سمحت لازم نفرغ الكاميرات ضروري
المدير... ممنوع دي قوانين
اياد... رن عل اوس
اوس كان نايم
اوس... بنوم... اي اياد
اياد بجنون.... مياده
اوس انعدل وبخضه... مالها
لين اتعدلت جانبه
اياد... نزلت مصر من شهرين والمدير مش راضي يخلينا نفرغ الكاميرات
اوس بجنون..... ازاي
لين... في ايه
اوس... اياد انتو فين
اياد... في المطار
اوس.... انا جيالك سلام
قام يلبس بسرعه
لين... بقلق... في ايه
اوس... مياده مش لقينها
لين... بصدمه... انت بتقول ايه
اوس لبس ونزل جري ولين لبست ونزلت ورا
اوس في العربيه لقها بتركب... رايحه فين
لين... معاك ويلا بسرعه
اوس شغل العربيه وطار عل المطار
اوس بجنون... وصل... لقهم بيعيطو
اوس نزل جري ولين معاه... ففين المدير دا
انس... جوه
اوس دخل بجنون وغضب من غير مايخبط
المدير... اي الهم*جيه دي
اوس بغضب... قسما بالله لو منفرغت الكاميرات دلوقتي حالا لكون هدد المطار كلو فوق دماغك
المدير خاف منه ومن شكله... ح حاضر
كانو قعدين بيتفرحو عل الكاميرات اليوم ال قالت عنه الين
فعلا شافو مياده ومراد بس كان معاه شخص تالت
اوس... الين تعرفي مين دا
الين... بصت في الفديو .....