رواية حب حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم جورى محمد


رواية حب حياتي 
الفصل الحادي عشر 11
بقلم جورى محمد



خدت نيره الطلقه ووقعت في حضن كريم وهو لسه مصدوم اللي حصل
كريم بعيااط وبصوته كله نييييره
نيره بصوت متقاطع ومتعب مش قولتلك اني افديك بحياتي
كريم بعياط لا لا متقوليش كده بعد الشر عليكي يا حبيبتي واكمل بصوت عالي زييييين
زين جيه علي الصوت
زين بخوف ايه ده مالها نيره
فرح بعياااط نيره نيره فيكي ايه
كريم بعيااط وعصبيه مش وقته ابوس ايدك هات العربيه بسرعه
زين بدموع حاضر حاضر

 

كريم بيضرب علي وشها نيره نيره ردي عليا ابوس ايدك يا نيره واكمل بانهيار ليه ليه عملتي كده يا نيره حرام عليكي هتموتيني من الخوف ردييي يا نيرررره ردي
فرح بعياط يلا يا كريم زين جيه
وخدها في العربيه
كريم بعياط طول الطريق فوقي يا نره فوقي يانورعيني حقك عليا انا السبب يا عمري انا السبب
زين اهدي يا كريم مش كده هتبقي كويسه والله
كريم بنهيار هتضيع مني يازين حالتها اصلا صعبه
زين بدموع لا بعد الشر متقولش كده
فرح بعياط انشاء الله خير يا خوي
————————————-

 

كريم شايل نيره ودخل بيها واكمل عايز دكتوره. بسرعه
مني بخوف ايه يا كريم خير مالها نيره
كريم بدموع بخوف نيره يا مني الحقيها خدت رصاصه في ضهرها وانتي عارفه حالتها ارجوكي الحقيها
مني بخوف متقلقش حاضر حاضر دخلوها يلا يا جماعه
وخدوها الممرضات من كريم وكريم قعد في الارض بسكوت تام جمب الباب
زين طبطب علي كتفه هتبقي كويسه والله امسك نفسك بقي
كريم وهو في حاله صدمه عمري ماكنتش اتخيل اني اشوفها بلمنظر ده يا زين واكمل بنهيار نيره ممكن يحصلها حاجه بعد الشر بسبي انا السبب فكل اللي بيحصلها
زين بعياط يا صاحبي ده نصيب انت مش سبب
كريم بعياط لا يا زين الطلقه انا اللي كنت مقصود بيها وهي حضتني وخدتها
فرح بعياط بتحبك اوي يا كريم ربنا يقومها هي واللي في بطنها بلسلامه
وشويه والجد اتصل ب فرح
الجد ايه يابتي اتاخرتوا
فرح بعياط احنا في المستشفي يا جدي
الجد بصدمه وخوف ليه يا بتي خير
فرح بعياط نيره اضربت بلنار

 

الجد بصدمه اييه اجفلي انا جاي حالا واكمل بصوت عالي يااا فهد
فهد بخوف خير يا جدي
مريم اي يا جدي حصل ايه
نيفن اي يا ابويا
الجد بعياط نيره اضربت بلنار وديني ليها يا بني
فهد بصدمه نعم ازاي ده حصل
مريم بدموع نيره اضربت بلنار
نفين بعياط يا عيني عليكي يابتي
الجد بعياط يلا مفيش وجت للكلام ده دلوجت وعرفوا اهلها
سعاد سمعاهم واكملت يلا يخش تغور وتريحنا
————————————
في مصر
سليم الو خير يا رودينا
رودينا بانهيار سليم الحقني يا سليم

 

سليم بخوف مالك حصل ايه
رودينا مريم اتصلت وقالتلنا ان نيره اضربت بلنار وحالتها خطر
سليم بصدمه وعصبيه انتي بتخرفي بتقولي ايه حصل ازاي ده
رودينا بعياط معرفش معرفش ارجوك تعالي خدني انا وماما علشان ماما هتموت علي نيره ارجوك
سليم بخوف حاضر حاضر جاي اجهزوا بسرعه
———————————–
في المخزن
جاسر امسكي
فاتن بتعب ايه ده
جاسر بحزن من اجل حالتها ده واكل ومايه
فاتن ليه مش البيه بتاعك جالك متحطش
جاسر بحزن كلهم برا علشان اكده استغليت الفرصه وجبتلك واكل
فاتن كلهم غريبه راحو فين
جاسر بحزن الهانم الصغيره اضربت بلنار خدت طلقه مكان كريم
فاتن بصدمه نعم حصل ازاي ده
جاسر بحزن معرفش ربنا يقومها بخير بيقولوا حملها صعب

 

فاتن بقلق وكريم كويس
جاسر اه بخير هي يعيني اللي اضررت
فاتن بجمود ربنا يقومها بلسلامه
جاسر يارب يلا كلي
فاتن بابتسامه شكرا يا جاسر
جاسر ااعفو ومشي
فاتن لنفسها اه يا ابن الكلب كنت عايز تموت كريم يا احمد البس جات في حبيبه الجلب
————————————–
عند احمد
احمد بعصبيه ودموع انا جبتها فيها هي ليه عملت كده ليه راحت حضنته انا كده اذيت اكتر انسانه حبيتها والله واعلم اي ممكن يحصلها بسببي مني لله
رعد ياباشا منا قولتلك اضربه انا. انت صممت
احمد بغل علشان نهايته كان لازم تكون علي ايدي انا مكنتش اعرف ان نيره هتفديه
رعد ربنا يقومها بخير ياباشا

 

احمد بحزن يارب يا رعد
——————————–
بعد شويه العيله كلها راحت
الجد خير يا كريم طمني يا ولدي
كريم بدموع لسه مطلعتش من العمليات
نفين بعياط ربنا معاكي يا نيره يابتي
فهد بدموع حصل ازاي ده يا كريم
كريم بدموع انا المقصود وهي حضنتني وخدت الرصاصه بدالي
مريم بعياط يا حبيبتي يا نيره ربنا يقومك بخير يارب
فرح بعياط يارب ياارب
زين طبطب عليها وهمس اهدي يا حبيبتي ادعيلها احسن
فرح بعياط بدعيلها يا زين والله
بعد شويه الدكتوره طلعت
كريم قام من الارض بسرعه ها يا مني طمنيني
مني بحزن انا بعتذر بس
كريم بخوف كبير بس ايه يا مني
الجد بخوف خير يا بتي
مني هو الحمدلله انقذنا الام والطفل
تنهد كريم برتياح الحمدلله وكلهم حمدوا ربنا طيب اهو في ايه بقي
مني بحزن نيره دخلت في غيبوبه ويعالم هتتطلع منها ولالا ويعالم لو طلعت هيبقي امتي
كريم بصدمه انتي بتقولي ايه
مني بحزن بعتذر بس ده اللي حصل عن اذنكم
كريم بعياط هي بتقول ايه هي اكيد بتخرف
زين حضنه بعياط اهدي يا كريم اهدي
كريم بانيهار ااااه يا رب اااااه نيره دخلت غيبوبه يا زين

 

زين بدموع ادعيلها يا صاحبي
الجد بعياط ربنا يقومك لينا بخير يابتي
نفين بعياط ربنا معاكي يا نورعيني وتقومي يارب
سميه جات بعياط كريم كريم بنتي يا. كريم بنتي مالها
فرح بعياط دخلت في غيبوبه يا خاله
سميه بصدمه ايه دخلت في غيبوبه
رودينا بعياط لاااا نيره ووقعت علي الارض وسليم سندها
سليم بدموع اهدي يا رودينا اهدي وادعيلها
مريم بعياط يارب تقومي بالف خير يا صاحبت عمري هنموت عليكي يا نيره
وبعد شويه
كريم بدموع مني انا عايز ادخلها يمكن تستجيب
مني بتفهم بعض الحالات فعلا بتستجيب حاضر يا كريم اتعقم وادخلها ونجرب
كريم بفرح شكرا يا مني
الجد بدموع ادخلها يا ولدي ويارب تفوق وانت بتكلمها
سميه بعياط يارب يابنتي يارب
————————————-

 

داخل الاوضه
كريم اتعقم ودخل وقعد في الكرسي اللي قدام نيره ومسك ايديها
كريم بعياط نيره حبيبتي فوقي انا عارف انك حاسه بيا وسمعاني بس انا وانا شايفك كده بموت يا نيره بموت 1000 مره ارجعي واعملي كل اللي نفسك فيه اقولك هعملك كل اللي انتي عايزاه وتطلبيه مني بس فوقي نيره. انا بموت يا نيره وحط ايده علي بطنها واكمل انتي قولتيلي هنعيش انا وانتي وابننا فين كلامك بقي وانتي نايمه كده قومي بجد انتي واحشتيني اووي يا قمري ليه ليه تعملي كده يارتني انا للي خدتها عرضتي نفسك للخطر لييه يا نيره شيفاني اقدر استحمل يعني وانهار في العياط
عند نيره في الحلم
نيره شايفه نفسها في حته بيضا وهي ماشيه وفاجاه شافت باباها
نيره بدموع بابا واحشتني
الاب وانتي اكتر ها هتيجي
نيره انت واحشني بس مقدرش اسيب كريم هيتعب من غيري اوي وكمان انا هيكون ليا ابن
الاب خلاص اجري قبل ما البوابه اللي قدامك دي تتقفل ونيره فضلت تجري وتقع والبوابه بتتقفل وبتقوم وبتجري ودخلت نيره في نفس وقت قفل الباب ونفس وقت رجوعها للواقع
كريم بانيهاار علشان خاطري لو بتحبيني فتحي
نيره ابتدت تفتح عينها وتحرك ايدها وشافت ان كريم حاطط راسه علي السرير بيعيط وبيكملها واايده علي بطنها
نيره حطت ايدها بصعوبه علي ايده
نيره بدموع وصوت متعب مقدرش اسيبكم يا حبيبي
كريم بدموع رفع راسه بصدمه واكمل نيرررره نيره انتي صحيتي انتي فوقتي يا حبيبتي انتي كويسه
نيره تعب اه يا حبيبي متخافش عليا
كريم مسح دموعه واكمل بصوت مني يا مني تعالي بسرعه

 

مني دخلت خير يا كريم
كريم بفرح نيره فاقت يا مني فاااقت
مني بفرح حمدلله علي السلامه يا روحي مبروك يا حبيبتي
نيره بتعب ربنا يخليكي يا منمن
ومني شالت من عليها الاجهزه وكشفت عليها واتاكدت من سلامتها وسابتهم وطلعت والعيله دخلت
سميه بعياط نيره بنتي عامله ايه يا قلب ماما وباست راسها
نيره بخير يا حبيبتي متعيطيش
رودينا بدموع حضنتها الحمدلله انك بخير
نيره بوجع اه اه يابت براحه
رودينا بفرح اسفه يا حبيبتي معلش
مريم بفرح حمدلله علي سلامتك يا نورعيني
نيره بحب الله يسلمك يا حياتي
فهد الف حمدلله علي السلامه يا مرت اخويا

 

نيره بحب تسلملي ياا فهد ربنا يخليك
سليم حمدلله علي سلامتك يا نيره
نيره بحب الله يسلمك يا سولي
الجد بفرح قرب منها بلكرسي واكمل روحي كانت بتروح يابتي والله
نيره بحب بعيد الشر عنك ياجدي
الجد بحب الف سلامه يامرت الغالي
نيره بحب الله يسلمك يا جدي
نفين الف سلامه يا يا حبيبت جلبي
نيره بحب الله يسلمك يا ماما
كريم بدموع ليه عملتي كده
نيره. بتعب علي ايه
كريم نيره انتي فهماني
نيره علشان مقدرش اشوف فيك حاجه وحشه
كريم بحده بس تموتي انتي وابنك عادي
نيره قولتلك قبل كده افديك بحياتي
كريم بعصبيه لا يانيره حياتك انتي وابنك مهمه عندي واللي عملتيه غلط
نيره بدموع طب بتزعقلي ليه يا كريم انت كل حاجه تعلي صوتك عليا

 

كريم بدموع باس راسها حقك عليا بس انا خوفت عليكي اوي وقلبي واجعني الحمدلله انك كويسه
نيره بحب هفضل كويسه طول منتا جمبي
كريم باس ايديها ربنا يخليكي ليا يا حبيبتي
مني. دخلت طب يا جماعه انا شايفه انها تخرج بكره
كريم خلاص بكره روحوا انتوا وانا هاجبها وهاجي بكره
سميه طب اقعد معاك يابني
نفين خليكي انتي جايه من سفر هقعد انا معاهم
كريم لالا كله يروح فهد سليم زين روحوا كلكم القصر واحد بس بكره يجيلي بلعربيه
فهد تمام
زين من عيوني
سليم خلاص ماشي يلا جماعه
وكلهم مشيوا
كريم بص لنيره سولي هاا
نيره مش فاهمه
كريم. بغيره سليم بقي سولي
نيره بضحك طب ممكن ناجل النكد لحد مابقي كويسه
كريم بغيره من غير نكد مدلعيش حد خالص
نيره بحب حاضر يا كريم
كريم بحب قرب منها وباسها قلب كريم وعيون كريم
نيره بكسوف يابني احنا في المستشفي هتفرح لو حد دخل وشافنا
كريم بحب مش مراتي ايه انا حر
نيره بضحك حر دي في البيت
كريم بضحك والله انتي مش نافع معاكي في اي حته ويلا علشان تاكلي وتاخدي الحقنه
نيره بخوف حقن لا يا كريم ابوس ايدك

 

كريم انا هديهالك ايدي خفيفه متخافيش
نيره بدموع لا مش بحبها علشان خاطري
كريم يا حبيبتي والله مش هينفع بس يلا بقي علشان الاكل جالك من بدري
وابتدا كريم ياكل نيره
نيره كل معايا
كريم بحب حاضر هاكل
بعد شويه
نيره خلاص شبعت
كريم بحب وحياتي ودي كمان
نيره يوه طيب
كريم بحب الف هنا
نيره بحب تسلملي
كريم وهو بيعبي الحقنه طيب يلا بقي علشان الدوا
نيره بدموع كريم بجد حقنه لا
كريم معلش صدقيني غصب عننا وهنستمر عليها شويه كمان
نيره بدموع كمان
كريم معلش لازم يلا بقي مش بنت اختي الصغيره نامي علي بطنك ومش هتحسي بيها
نيره بدموع طيب بس غمض عينك
كريم بضحك وادهالك ازاي يعني

 

نيره باحراج معرفش اتصرف
كريم بضحك ربنا يهديكي يا حبيبتي اللي في بطنك ابني ماشي لمعلوماتك بس
نيره عارفه انك جوزي بس بردو
كريم بضحك يلا يا حبيتي ربنا يهديكي
وبعد ما ادهلها
كريم بزمتك حسيتي بحاجه
نيره بوجع اه بتوجع اوووي بجد بس بعد ماخدتها انما وانت بتدهاني لا
كريم باس راسها معلش حقك عليا بس ده طبيعي علشان هي تقيله شويه
نيره بتعب اه منا حاسه
كريم مالك
نيره تعبانه وعايزه انام ومش عارفه انام هنا خاالص
كريم بضحك قولي مش عارفه تنامي من غير حضني
نيره بضحك بطل غرور
وقام كريم ونام جمب نيره علي السرير وحط راسها علي صدره فضل يطبطب عليها
كريم كده مرتاحه
نيره اممم اووي

 

كريم بحب باس راسها نامي يا حبيبتي
—————————————-
في القصر عند رودينا وسليم
رودينا حقك عليا انا اسفه
سليم خلاص يا رودينا مفيش حاجه
رودينا قامت جابت ورده من الجنينه وراحت عنده حضنته من ضهره وادتهاله واكملت بحبك يا سليم وحضني مش لحد غيرك سامحني بقي
سليم لفلها وطوله لسانك
رودينا غلطه و مش هتقرر متزعلش بقي
سليم بحب خلاص مش زعلان
رودينا بجد
سليم بحب حضنها اه بجد
رودينا ربنا يخليك ليا يا سولي
سليم ويخليكي لياا يا رودي
—————————————

 

تاني يوم الصبح في المستشفي
صحيت نيره لقيت نفسها في حضن كريم ابتسمت
نيره بحب حبيبي
كريم بنوم اممم
نيره يلا قوم كفياك نوم بقي عايزه اروح
كريم صحي واكمل بحب صباح الخير
نيره صباح النور
كريم حاضر هقوم دلوقتي اتصل بحد يجي ياخدنا
نيره ياريت مش مرتاحه هنا
كريم الو ايه زين فينك
زين حاضر جايلك في الطريق اهو
كريم ماشي علي مهلك
زين ماشي يا صاحبي سلام
كريم زين جاي اهو
نيره طب كويس
كريم بيقرب منها انتي يابت مش هتخفي حلاوه حلوه حتي وانتي تعبانه
نيره بضحك لا والله
كريم بحب باسها اه ولله
نيره بكسوف كريم اتللم احنا مش في البيت
كريم بضحك طب مش قادر طب مش كفايه ممنوع الاقتراب
نيره بضحك خليها عليك
كريم. بضحك منا مخليها علطول صدقيني
وبعد شويه زين جيه
زين يلا يا كيمو
كريم يلا وشال نيره
نيره بكسوف كررريم نزلتي زين واقف
زين بضحك لا عادي ماهو جيه كده بردو

 

نيره بكسوف طب ينفع كده بزمتك
كريم بهمس هتسكتي ولا ابوسك وهو واقف بردو انتي حورا
نيره حطت ايدها علي بوقها لا خلاص هسكت خالص اهو
ودخلها كريم العربيه وبعد شويه كانوا في القصر
نفين لولولولولولي نورتي بيتك يا مرت ولدي
نيره بحب ده منور بيكي يا ماما
الجد بفرح كيفك اانهارده يابتي
نيره بحب احسن يا جدي نشكر ربنا
سميه يعني كويسه يا حبيبتي
نيره متقلقوش يا ماما بخير
كريم شالها طيب يا جماعه هطلعها فوق ترتاح
في اوضه كريم ونيره
نيره بتعب اه حطني علي السرير مش قادره
كريم باس راسها حقك عليا انا سبب تعبك طول حياتك
نيره بحب بس يا كريم اخص عليك انت احسن حاجه حصلت في حياتي اصلا
كريم بحب واحشتيني اوي
نيره بحب منا قدامك كل يوم

 

كريم بضحك يابت انتي غبيه بقولك واحشتيني وغمز
نيره بكسوف اه يا قليل الادب واكملت بضحك وضربته علي كتفه قوم ياخويا انا واحده حامل وواخده رصاصه الرحمه
كريم بضحك ماشي ماشي مسيرك هتقعي تحت ايدي
نيره رايحه. تقوم تجيب هدوم راح كريم شدها وبقيت تحته
نيره بكسوف كريم مش هينفع
كريم بحب في ايه يا عمري حد قاالك هعملك حاجه انا بس كنت ببوسك في المستشتفي كل شويه معجبكيش وقولتيلي احنا مش في البيت ادينا دلوقتي في البيت
نيره بضحك لا والله قومني طيب
كريم مش هسيبك مش انتي قولتلي كده ولا مقولتيش
نيره اتنيلت
كريم بضحك طيب انا زمبي ايه بقي انا بنفذ كلامك
نيره بضحك علي اساس انك عاتق هنا ولا بره
كريم بضحك براحتي الله هو انا 100 مره اقولك انك مراتي
نيره بحب لا عارفه من غير ماتقول. لان دي الحاجه الوحيده اللي مستحيل انساها
كريم بحب باسها بوسه طويله وكان بيعبرلها عن مدي حبه وعشقه ليها وبعد شويه بعد لاحتياجها للتنفس
نيره. بحب وهي نفسها بيعلو ويهبط ممكن اقوم بقي
كريم بضحك اه انتي هتقومي علشان بصراحه حاسس مش عارف اتحكم في نفسي اكتر من كده
نيره بضحك تستاهل

 

كريم يابت متستفزنيش
نيره قامت تجيب لبس ولما جات تغير ضهرها وجعها
نيره بوجع اه اه لا. مش قادره
كريم بخوف مالك في ايه
نيره تعبانه اوي
كريم خلاص تعالي وخدها في حضنه ونامت ولما نامت كريم غيرلها هدومها لقميص طويل وحماله مريح وغطاها كويس ونزل
في القصر تحت
سميه فين نيره
كريم بتنهيده نامت تعبانه اوي
الجد حقها يابني اارصاصه صعبه ااحمدلله انها بخير هي واالي في بطنها
كريم ده ااحمد والشكر لله بجد انها جات علي قد كده واللي عملها انا عارفه
فهد مين
زين احمد
كريم الله ينور عليك
مريم يوصل بيه الحقد لكده
كريم واكتر من كده انا لازم اخلي بالي من نيره كويس
فرح معتقدش هياذي نيره
كريم متضمنيش ممكن يضغط عليا بيها
فهد عندك حق اعمل كل احتياطك
كريم هعمل كده وهوريه ان ماوديته للسجن مبقاش انا كريم الانصاري
بعد شويه عند نيره
نيره بتعب كريم
كريم طلع من ااحمام لابس بنطلون وتشيرت لا وبينشف شعره
كريم اي يا حبيبتي مالك

 

نيره بتعب مايه
كريم راح سندها وشربها
نيره الحمدلله
كريم بحب بصي جبتلك ايه
نيره ايه ده
كريم بحب فتح العلبه ولبسها الدبله في ايدها الشمال واكمل علشان مجبناش ساعه الفرح
نيره الله دي حلوه اوي ومحفور عليها اسمك
كريم بحب اه خدي لبسيني بتاعتي ومحفور عليها اسمك
نيره بحب لبستهاله جميله اوي بجد يا كريم
كريم بحب الجمميل للجميل يا نيرو
نيره صح مين غيرلي ايه ده انا فاكره اني مغيرتش
كريم اكيد انا يعني
نيره بكسوف ومش عيب كده كنت تصحيني اغير
كريم قرب منها وهمس انا مصحتكيش علشان انتي تعبانه بس انتي كلك ملكي فعادي
نيره طيب ممكن تلبس تيشرت علشان متتعبش
كريم لا عادي كنت بنام كده قبل ااجواز ثم ضحك واكمل قولي انك مكسوفه
نيره بكسوف بصراحه اه البس بقي
كريم بضحك يابت. اناجوزك انتي هبله
نيره بكسوف غمضت عينها بردو
كريم بحب باسها ولو ملبستش

 

نيره. بضحك فتحت كريم بطل بقي
كريم بضحك لا مش هبطل ودخل نام جمبها وخدها في حضنه وفضل يملس علي شعرها
كريم نامي ياحبيبتي يلا
و. بعد شويه نيره نامت بارتياح وباسها وخدها في حضنه ونام
—————————————–
بعد اسبوع نيره بقيت حالتها افضل وفهد ومريم حبهم بيكبر والجد حالته بتتحسن. اكتر فعلي الرغم من تعبت نيره الا انها كانت تمرن الجد ولكن ليس لوقت طويل وفاتن لسه محبوسه واحمد بيدور علي خطه للانتقام. ورودينا نقلت جامعتها للصعيد وعايشه هي وامها مع نيره وزين وفرح علاقتهم تتطورت والجد عرف ورحب بفكره جوازهم
في الصباح قامت نيره ولبست بنطلون كارينا. اسود وفوقه شميز ابيض طويل وحجاب اسود وميكاب هادي
ونزلت
الجد صباح الخير يابتي فين جوزك اومال
نيره بحب صباح النور ياجدي كريم نايم قولت احضرلكم الفطار واصحيه
الجد بحب ماشي بابتي
دخلت نيره اامطبخ وابتدت تحضر االفطار
في نفس الاثناء كريم صحي
كريم وهو بيفتح عينه نيره الساعه كام
كريم نييره وقام راحت فين دي واكمل تلاقيها نزلت وغسل وشه واسنانه ولبس هدومه ونزل
نيره في المطبخ بتغني بصوتها الرائع ارسمني في ليلك نجمه ضيها يلمع في العين اكتبني في عمرك كلمه يحكوها الناس بعدين انا نفسي اعيش. فوق عمري يا حبيبي معاك عمرين

 

كريم حضنها من ضهرها واكمل لو تطلبي مني عنيا لو تطلبي عمري كمان هديكي سنيني الجايه وهكون راضي وفرحان انتي اللي وجودك جمبي حسسني ان انا انسان
واكملوا مع بعض ده من اول دقيقه لحبك قلبي مال عرفت ب100 طريقه تغير حال لحال بتوهه بين الحقيقه يا عمري والخيااال
كريم بحب ايه الصوت الجميل ده
نيره لفتله وحضنته صباح ااخير يا حبيبي مش اجمل من صوتك
كريم باسها صباح النور يا عمري مصحتنيش ليه
نيره قولت اعمل الاكل واصحيك
كريم بحب تسلم ايدك
فرح بحب دخلت ربنا يخليكم لبعض هتتحسدوا والله
كريم تسلميلي يا حبيبتي
نيره بحب ويخليكي ليا يا فروحه
في الصالون
قاعدين كلهم بياكلوا
سعاد مش ناوي تتطلع بت عمك يا كريم

 

كريم بعصبيه قفلي علي المشوار ده يا مرات عمي
نيره بحب طب حبيبي لو اتكلمت هتسمعني
كريم بحب طبعا
نيره بص يا كريم فاتن غلطت بس عايزه اقولك انت عارف هي اتربت ازاي
سعاد بمقاطعه وعصبيه ايه مربتهاش يعني
كريم شاور بصباعه انها تسكت واكمل كملي يا نيره
نيره فانا بقول ان هي اه غلطت وبقالها اسبوع كفايه بقي لحد كده
كريم انتي طيبه اوي يا نيره بس حتي لو انتي سامحتي في حقك انا مش مسامح
نيره وحياتي عندك وغلاوه ابنك اللي لسه مجاش خلاص كفايه ولو غلطت تاني اتعامل براحتك بقي
كريم بتنهيده طيب يا نيره واكمل بصوت عالي جاسر
جاسر ايه يا كريم
كريم طلع فاتن وهاتها
جاسر بفرح حاضر يا كريم
سعاد شكرا يا كريم
كريم اكتفي بانه هز راسه
ودخلت فاتن وهي بتعيط وحضنت امها
فاتن. بعياط امي واحشتيني يا امي
سعاد بعياط وانتي اكتر يابتي
كريم بحده بصي يا فاتن انا والله ماكنت هطلعك نيره اتحايلت عليا وقالت كفايه كده بس لو عملتي اي تصرف تاني ساعتها ولا حتي نيره هتقدر عليا وهتشوفي هعمل فيكي ايه

 

فاتن بغيظ وعياط لا معدتش هعمل حاجه
كريم بجمود تمام وعموما لو كلمتي حد انا هعرف ويلا يا نيره تاخدي علاجك قبل مامشي
نيره بخوف ايه لا
كريم نيره هو كل يوم نفس المرار انا تعبت
نيره جريت علي اوضتها لا مش هاخد حقن انا
كريم ضرب كف علي كف بقله حيله واكمل استغفر الله العظيم يارب
مريم بضحك يخربيتك يا نيره اللي يشوف كده ميقولش دكتوره عامله زي الاطفال
زين بضحك ليك الجنه يا كيمو والله علي المرار ده
الجد بضحك معلش يا كريم عيله وبتتدلع
كريم انا والله حاسس اني انا اللي حامل علي التعب ده كل يوم مش هي
كلهم انفجروا من الضحك
نفين بضحك يخرب فقرك يا كريم
سميه بضحك معلش يابني هاودها هي بنتي بتحب اللي يضحك عليها
فهد بضحك اه اعمل كده
كريم ده كل يوم نفس الموال
اما اطلع اشوف قدري ونصيبي
رودي بضحك تقدر تعترض
كريم للاسف لا
وطلع كريم ودخل الاوضه
كريم نيره بت يا نيره فينك
نيره من جوه الدولاب يارب مايشوفني يارب يارب
كريم فتح الدولاب يعني بزمت اهلك انا فاضي
نيره بخضه كريم انت لقتني ازاي

 

كريم بضحك بي الاحساس
نيره طلعت وفضلت تجري وكريم يجري وراها
كريم يابت تعبتيني
نيره بضحك لا مش هاخدها
وهي بتجري وقعت علي ااسرير وكريم فوقها
كريم قفشتك
نيره بضحك كريم سيبني علشان خاطري
كريم مش هينفع لازم تاخدي الحقنه
نيره بجد مش بحبها
كريم معلش خليها عليكي يلا
وفعلا بعد حيال ادلها كريم الحقنه
كريم بعصبيه هو انتي كنتي تحت كده
نيره وهي متوجعه من الحقنه اه مالي
كريم بعصبيه انتي ازاي تسمحي لنفسك تنزلي ببنطلون كارينا انا كل ده مخدتش بالي
نيره بخوف حبيبي عليه شميز طويل
كريم بعصبيه حتي لو القرف ده متنزليش بيه تاني ده محدد جسمك كله انتي اتجننتي
نيره بخوف حاضر حاضر

 

كريم بعصبيه انا غاير الشغل
نيره مسكت ايده خلاص حقك عليا متزعلش
كريم خلاص يا نيره
نيره بحب علشان خاطري خلاص بقي
كريم باس راسها طيب هروح الشغل خالي بالك من نفسك وكلميني لو عوزتي حاجه وغيري متنزليش كده
نيره بحب حاضر
——————————
في مكان اخر
احمد بعصبيه خير يا انسه طلبتي تشوفي اهلي ليه
البنت بسخريه انسه البركه في حضرتك
احمد بمقاطعه هششش. انتي بتتنيلي بتقولي ايه لو حد سمعك
البنت احنا في بيتك مين هيسمع
احمد الشغالين اي حد
البنت بعصبيه لا ماهو انت لازم تعرف انا حامل يا احمد
احمد بعصبيه. انتي بتقولي ايه يا مايا

يتبع….

رواية حب حياتي 
الحلقة الحادية عشر
بقلمي نورهان 
خدت نيره الطلقه ووقعت في حضن كريم وهو لسه مصدوم اللي حصل
كريم بعيااط وبصوته كله نييييره
نيره بصوت متقاطع ومتعب مش قولتلك اني افديك بحياتي
كريم بعياط لا لا متقوليش كده بعد الشر عليكي يا حبيبتي واكمل بصوت عالي زييييين
زين جيه علي الصوت
زين بخوف ايه ده مالها نيره
فرح بعياااط نيره نيره فيكي ايه
كريم بعيااط وعصبيه مش وقته ابوس ايدك هات العربيه بسرعه
زين بدموع حاضر حاضر

 

كريم بيضرب علي وشها نيره نيره ردي عليا ابوس ايدك يا نيره واكمل بانهيار ليه ليه عملتي كده يا نيره حرام عليكي هتموتيني من الخوف ردييي يا نيرررره ردي
فرح بعياط يلا يا كريم زين جيه
وخدها في العربيه
كريم بعياط طول الطريق فوقي يا نره فوقي يانورعيني حقك عليا انا السبب يا عمري انا السبب
زين اهدي يا كريم مش كده هتبقي كويسه والله
كريم بنهيار هتضيع مني يازين حالتها اصلا صعبه
زين بدموع لا بعد الشر متقولش كده
فرح بعياط انشاء الله خير يا خوي
————————————-

 

كريم شايل نيره ودخل بيها واكمل عايز دكتوره. بسرعه
مني بخوف ايه يا كريم خير مالها نيره
كريم بدموع بخوف نيره يا مني الحقيها خدت رصاصه في ضهرها وانتي عارفه حالتها ارجوكي الحقيها
مني بخوف متقلقش حاضر حاضر دخلوها يلا يا جماعه
وخدوها الممرضات من كريم وكريم قعد في الارض بسكوت تام جمب الباب
زين طبطب علي كتفه هتبقي كويسه والله امسك نفسك بقي
كريم وهو في حاله صدمه عمري ماكنتش اتخيل اني اشوفها بلمنظر ده يا زين واكمل بنهيار نيره ممكن يحصلها حاجه بعد الشر بسبي انا السبب فكل اللي بيحصلها
زين بعياط يا صاحبي ده نصيب انت مش سبب
كريم بعياط لا يا زين الطلقه انا اللي كنت مقصود بيها وهي حضتني وخدتها
فرح بعياط بتحبك اوي يا كريم ربنا يقومها هي واللي في بطنها بلسلامه
وشويه والجد اتصل ب فرح
الجد ايه يابتي اتاخرتوا
فرح بعياط احنا في المستشفي يا جدي
الجد بصدمه وخوف ليه يا بتي خير
فرح بعياط نيره اضربت بلنار

 

الجد بصدمه اييه اجفلي انا جاي حالا واكمل بصوت عالي يااا فهد
فهد بخوف خير يا جدي
مريم اي يا جدي حصل ايه
نيفن اي يا ابويا
الجد بعياط نيره اضربت بلنار وديني ليها يا بني
فهد بصدمه نعم ازاي ده حصل
مريم بدموع نيره اضربت بلنار
نفين بعياط يا عيني عليكي يابتي
الجد بعياط يلا مفيش وجت للكلام ده دلوجت وعرفوا اهلها
سعاد سمعاهم واكملت يلا يخش تغور وتريحنا
————————————
في مصر
سليم الو خير يا رودينا
رودينا بانهيار سليم الحقني يا سليم

 

سليم بخوف مالك حصل ايه
رودينا مريم اتصلت وقالتلنا ان



تعليقات