
الفصل الثالث عشر 13والاخير
بقلم هايدى الصعيدي
مالك وغرام اتعشو مع بعض ومالك شالها زي البيبي وراح بيها ع السرير غرام كانت هايمه فيه
ومش مصدقه انها خلاص بقت ع اسمه لقت نفسها
بتبوس ف رقبته و وجنته وايدها بتحسس
ع شعره مالك ضحك ع قطته الصغيره
ونيمها ع السرير ونام فوقيها : ايه ي صغنن لسه جعانه
غرام وشها احمر وقربت من شفيفه مش قادره تشبع منه ولا من قربه ومالك بدلها بشغف
اكبر : انتي لسه مجروحه ي بسكوتي
انا خايف عليكي ..
غرام بعشق : رحتي ف حضنك ي مستر هههههههههههههههههه
مالك خلع البنطلون الي كان لبسه : غالي والطلب رخيص ي حيات المستر وقرب منها خلعها
التيشرت بتاعه وبدأ معاها جوله
اجمل من الي قبلهم وفضلو كده لحد النهار ما طلع عليهم ونامه وهما منتهين وانوثت غرام غرقانه
بشهوة حبيبها ....
عند عزام وماليكه الوضع مش مختلف كتير وكانو ديبين ف حضن بعض...
رهف ورائد قضو سهره لذيذه ع اليخت وسط البحر
رقصو مع بعض هزرو وضحكو اتعشو مع بعض
بعد كده رائد خدها ودخل بيها اوضة نوم صغيره
وجننها وخلاه هيا الي تطلب قربه ونام مع مراته بطريقه متفقدهاش عذريتها وداعب رجولته
ع انوثتها المكشوفه وغرقانه ف شهوتها
ومسلمه ليه بقلبها وعقلها وروحها ..
رائف ويارا كانو عيشين ليله ولا اجمل وكانهم هما العرسان ..
مالك صحي الصبح ع صوت المرش وفتح عنيه وشاف اجمل حاجه ممكن يشوفها ف حياته
غرام وقفه عريانه ومغمضه عنيها وبتغسل ف جسمها والرغوة ماليه جسمها زدتها فتنه
قام رمه الغطي ودخل معاها ورجولته منتصب ع منظرها خد منها السفنجه وبدأ هو يغسل ف جسمها
غرام فتحت عيونها وبتسمت لمالك وقربت من شفيفه وبسته برقه وخدت

منه السفنجه
وبدأت تحركها ع ضهرو بكل رقه
مالك خلاها ف حضنه ورفع رجلها من ع الارض ودخل رجولته جواها وهي بتأن بوجع ومتعه
وبدأ يتحرك جواها بكل رقة العالم وغرام بتغسل شعره وداعب كتافه ومالك بيبوس رقبتها

وهيتجنن بيها مش
قادر يبعد عنها ولا هيا كمان
بعد العصر اخيرا بعدو عن بعض لما مالك شاف ارهاق غرام ونزل بيها تحت بعد ما خلاها تلبس
فستان محتشم وف بالها وحده وحده وهنقب امك
سلوي استقبلتهم بزغروته ونور جري عليهم غرام كانت ماشيه ورجليها بتعرج بسيط وكانت مكسوفه
سلوي تاخد بالها ..
وقربت سلمت عليهم وقعدو ع السفرة وعبدلله دخل ومعاه حببته الي مالك مكنش راضي بيها
ابدا وعترض كذا مره لكن اصرار عبدلله
كان غريب كانها سحراه لدرجة لما مالك رفضها وتخانق معاه فضل اسبوع حابس نفسه
ف الاوضة من غير اكل وراح المستشفي ...
مالك وافق لكن قلو انا مش هدخل بيت الناس دي روح انت اتقدم لوحدك ..
ليه بقاا لانه كانت اخت خالد الي ساب منه قبل فرحها بسبوع ومالك لبس فيها
مالك قالو دي ناس متتنسبش وعبدلله قالو وانا مش هخدها بذنب اخوها هو سبهم ومشي من زمان ...
المهم دخلت واحده لبسه لجين ضيق قميص ع الكمر حجاب مبين نص شعرها لو من غيره وسفره
احسن ميك اب جريئ وكعب عالي ..اكبر من عبدلله
ب3 سنين
عبدلله سلم ع مالك وبارك لغرام وقعد جمب سلوي
ندي : هااي ازيكم ي جماعه مبروك ي مالك مبروك ي حلوه
غرام اومأت لها وهي مش مرتاحه ليها
مالك ببرود : اهلا
سلوي رحبت بيها وقعدت جمب عبدلله وبتبص ع مالك بصات جريئه
غرام قامت تجيب لهم عصير وندي شافت طريقة مشيتها وعضت ع شفتها وهي بتغمز لمالك
الي سفها وهو بيضغط ع قبضت ايده ع اختيار اخوه وف باله ..يلا هيجي يوم وتعرف حقيقتها
لكن مترجعش تعيط ي غبي ..
ندي شافت مشيت غرام وبقت مش ع بعضيها ومدت ايدها ع رجل عبدلله الي شرق
ف الاكل وايدها بقت تتحرك
لحد ما وصلت لرجولته وهي بتبص ع مالك الي حركت ايدها وصله ليه لانه قاعد قدمهم
غرام رجعت بالعصير وندي عدلت حجبها : احم مرسي ي حلوه
غرام : ع ايه ي طنط
ندي بسخريه : طنط
غرام : امم طنط مش انتي برضو عندك 27 سنه
انا بقا 18 ي انطي فرق يحترم برضو
ندي اتكتمت وشافت مالك بيمسح ع خد غرام وهو بيرجع شعرها لوراه وبدأ يهمس لها وغرام
وشها احمر وهيا بتبتسم بخجل
ندي بحشريه : طب متضحكونه معاكم
مالك بقرف : بس ي عسل
غرام قعدت تضحك ندي بصت لمالك بخبث ورفعة حاجب ومدت رجلها بعد ما خلعت جزمتها
وحطتها ع رجل مالك الي اتصدم من
وسختها ورجع رجله لوراه
غرام شافت توتر مالك وحركته الي مش طبيعيه
وفتحت الكاميرا ومدتها تحت السفره من غير ما حد ياخد باله وكانت بتسجل فيديو و رفعة الفون
بخفه برضو ولسه هتتفرج
مالك وقف بعصبيه : متشيلي رجلك ي مره ي هايجه هو ف ااااااايه اله بقرف ي بنت
الع**
ندي اتصدمت وعبدلله وقف : هو ف ايه ي مالك مش معني انك مكنتش موافق ف انت تتبلي
عليها
ندي بدموع تمسيح مسكت ايد عبدلله : مشيني من هنا ي عبدو هو الي عمال يحط رجله عليا وانا
مكنتش عايزه اعمل مشاكل بس هو شكلو مصمم
يفرقنا
عبدلله قرب من مالك : انت كنت بتتحرش بخطبتي وانا قاعد جمبيها
مالك بغضب : ميتين ابوك ع ميتين ابوها مسن دي الي اتحرش بيها دي مبوله ياض ي خ** بس انا كنت عايزك تاخد الصدمه مع نفسك عشان
تقتنع بس انها توصل بيها الوساخه
انها تعمل كده وانت جمبها انا
مش هسكت ومش هسيبك تضيع نفسك
عبدلله بغضب : انت كداااااب اخرص متغلطش فيها
سلوي سبتهم هي من زمان مش بتتدخل بينهم خدت نور ودخلت اوضتها وغرام قعده تتفرج
مالك بسخريه : علي الحلال من ديني بسبب دفاعك عنها ده وهي اقذر من القذاره وانك معمي كده
من نحيتها لو انت مش اخويه كنت قولت
انها لمؤخذه بتركبك ومش كلام لا فعل
هي كسره عينك ولا ايه ي عبدووو
غرام حطت ايدها ع بوقها بصدمه متعرفش الجمب ده من مالك او ممكن تكون شافت جزء منه
عبدلله جاي يضرب مالك بالبوكس مالك مسك ايده
وعض ع شفته بغل وهو بيمنع نفسه بالعافيه
من انه يضربه : معذور ما تلقيها كانت بتبوسلك
الواو قبل ما تيجي مالك اتعدم اهنتو عشان يفوق
ياااض فوق ياااض دي كانت حطه ايدها عليك وامك جمبك ي وسخ عبدلله اتصدم ان مالك
خد باله ...
وقبل اي كلام تاني غرام فتحت الفيديو ودته لعبدلله الي شاف الي حصل وزاي هي كانت
بتمد رجلها ومالك مرجع رجله تحت الكرسي
بعد ما زهق منها...
عبدلله واقف يتفرج بصدمه وغرام قربت لسعتها قلم بكل الغل الي جواها ومسكتها من شعرها
غرام بغضب : طب مقرطسه خطيبك وقلنا معلشي اختياره لكن تيجي نحية جووووزي ادبحك ي وسخه وجرتها لحد الباب ورزعته ف وشها
عبدلله قرب من مالك بتوتر: مالك ..ا.نا اانا
مالك ربت ع كتفه : خلصت ي عبدلله ..اعمليلي قهوة ي غرامي وساب عبدلله ومشي
غرام قربت من عبدلله : تعاله سعدنا ف الاطباق دي يلا متقفش كده
عبدلله بحزن : غراام ونبي كلميه انا مش عارف انا عملت كده ازاي
غرام : متقلقش مالك مش زعلان منك هو بس كان خايف عليك وبعدين هي كده الحيه بتتلون نعمه
وتلف حوليك لحد ما تتمكن منك وربنا نجاك منها
قبل فوات الاوان ربنا يرزقك بلنت الحلال الي
تستهلك قبلتها فين دي ي عبدلله
عبدلله : انا مصدوم مكنتش متخيل انها كده قبلتها ف عيد ميلاد واحد صحبي وحرفيا حسستني انها ملاك نازل من السما وف باله ..ف ملاك بيتحرش
جتك نيله ده انا كنت كل ما ابقا قاعد معاها القيها
بتعمل حركات مش تمام وتقولي حب يلا ربنا رحمن
وبص ع غرام ..الحمدلله ي غرام بس انا مش عاوز مالك ي زعل مني كلميه هو بيحبك
غرام : طب يلا بقا ساعدني ي عسل وتطلع تجبلي عشره خمستاشر شكولاتيه جلاكسي لحد ما اعمل لمالك القهوة وهصلحكم ع بعض
عبدلله ضحك : اخص ماديه حقيره
غرام ضحكت معاه ودخلو الاطباق وعبدلاه وصل لقرب سوبر ماركت جبلها الشكولاته كانت هي عملت
القهوة لمالك ع نار هاديه عبدلله وصل : خدي يختي الرشوة بتاعتك اهي
غرام فتحت واحده : طب يلا خد فنجان القهوة ده ويلا قدامي
عبدلله خد فنجان القهوة ودخل ع مالك المكتب ووراه غرام شفيفها مبهدله شكولاته
مالك شفها وبتسم وفتكر اول مره شافها كنت نفس المنظر بس دلوقتي كبيره شوية ..
عبدلله حط فنجان القهوة قدام مالك وقرب باس دماغه : حقك عليا متزعلش مني وهي كلبه وغارت
ف داهيه ..
غرام غمضت عنيها برجاء لمالك : دي كلبه شرقانه يلا ف داهيتين تلاته وضحك وهو بيحضن
عبدلله المره الجايه انا الي هخترلك
غرام بحماس : تؤ عروستك عندي ي واد ي بوده
مالك بصلها بطرف عينه وهو عايز يقوم ياكل شفايفها الي كولها شكولته دي ويعضها
عشان متدلعش غيره
عبدلله : ومين بقا هيا ي ست الحسن
غرام : بنوته جارتي وكانت معانه ف السنتر عند مالك قدي انا ورهف بس ادب واخلاق عليها رقه
انا بتكسف اتكلم قدامها من كتر ما هي كيوت
ومتقلقش ع ضمنتي
مالك : مين
غرام : دي ايات بنت البشمهندس احمد المهدي
عبدلله وقف : متهزريش ده ابوها مديري ف الشركه
اووووبه البت ام عيون خضره وشعر بني

انا قبلتها
قبل كده ف الشركه كانت دخل الاصانصير وانا وراها لكن خرجت اول ما كنت انا وهي لوحديني
غرام ابتسمت بفخر : مش قولتلك البت اخلاقها عاليه برغم انها مش محجبه
عبدلله : لا هي قمر الصراحه لما سالت عنها عرفت انها بنت المدير ..
غرام : طب ايه هتخطبها
عبدلله : بعد اذن مالك طبعا اخويه حبيبي بس هي مش ممكن ترفض ..
غرام ابتسمت : لا ..هقولك وتخليه سر
عبدلله اومأ غرام : اصلي هي شفتك داخل عندنا كذا مره وكانت بتسالني عنك ولما كانت بجيب
سرتك بالقصد قدامها انا ورهف بحسها مركزه اوي
ووشها بيحمر وحاجه كده قمر ..
عبدلله ابتسم بسعاده : وربنااا ..سبحان الله بركة دعاكي يامه ربنا بيقطع من هنا وبيوصل من هنا
وبيعوض والله انا ابن حلال وستاهل
مالك : طب خلصنا حكاوي المساطب ولا لسه وهو شايف غرام مسكه اخر لوح بين صوبعها
عبدلله وقف : انا هروح اكلم امي ف الموضوع يلا سلااام
مالك قرب قفل الباب بالمفتاح ووقف غرام وخد شفيفها قطعهم بين اسنانه خد لوح الشكولاته
من بين صوابعها وحركه ع شفيفها ويرجع
يلحسها ..
غرام كل ما يقرب منها تعض شفته السفليه وتسحبها بين سنانها كانها كانت منتظره
يقرب منها ...

خدها نومها ع المكتب وشاف انوثتها الي الاندر داخل بين شفرتها وتجنن
ونزل يعض ويبوس ف المنطقه العريانه من الاندر
لفها ع بطنها ومؤخرتها كانت عريانه قدامه والاندر بينهم وخد شكولاته وحطها عليها ونزل يمصها ويلحسها ويعضها بسنانه وغرام بتتلوي تحتيه
وجسمها بيترعش ..
خله الاندر ع جمب ونزل بنطلونه ودخل رجولته المنتصبه كلها مره واحده ف انوثتها الغرقانه
من شهدها ..
مالك وقف بعد ما خلص جوله ع السريع وغرام اتعدلت وهي مفرهده وشعرها منكوش ووشها احمر
مالك باس خدها وهو بيضحك
مالك بهمس: تجري ع الاوضه تخدي شور احسن لو قربتي من حد وانتي كده هيعرف الي فيها ع طول
ولحس رقبتها بلسانه رحتك بقت تهبل بعض
ما اختلطت برحتي يبسكووتي المكتب
رحته كلها بقت جنس هههههههههههه
غرام اتكسفت من وقحته وطلعت تجري وهي مبتسمه ع جنون حبيبها ابو عيون زرقه
دخلت الجناح ومنه ع الكابينه ع طول مفيش دققتين كان مالك حضنها من خصرها وبيبوس
رقبتها ...
رهف صحيت من النوم ع حد بيبوس فيها فتحت عنيها وشهقت لقت رائد نايم فوقيها وصدره عريان
رائد بضحكه : صباح القشطه ي قشطتي
رهف : انت بتعمل ايه هنا ي مجنون
رائد : اايه جاي اصحي مراتي فيها حاجه دي
يااااه اقعد كده وانا مطمن وقول انا حرررر
مرااااااااتي وهو بيزعق
شعيب من تحت : طب انزل ي مصرصر ده انا مستنيك من امبارح
رهف ضحكت : يلا ياعم قابل بقاا هههههههههههههههههه
رائد وقف وهو متنرفز : عليه النعمه ي تايسون ي سوابق انت لوريك انت والمتشرد الي اسمه
استاذ احا مالك ده
رهف قعدت تضحك ع اخرها : هقوله ع فكره
رائد : وانا هخاف يعني
رهف : هقوله
رائد قرب منها وكتف ايدها فوق راسها : وهون عليكي ي رهفتي ده يعلقني الواد ايده
طرشه
رهف ضحكت ورائد قرب عض خدها بعد كده باسه وفضل يبوس رقبتها وشفيفها وكل حته توصلها شفيفه ..ونزل متغصب بعد ما سمع ابوه بيزعق تاني
عزام صحي من النوم ع حركه رقيقه ع ضهرو اتعدل ومسك ايد ماليكه : بتعملي ايه

ماليكه قعدت تضحك قوم شوف بنفسك عزام قرب من المرايه وشاف ماليكه مطبعه عليه باحمر شفايف
بصلها برفعة حاجب وماليكه طلعت تجري وهي بتضحك وعزام ورها : هتروحي فين وانتي
بتجري زي البطه المكسحه كده هههههههههههه
ماليكه وقفت : مش البركه فيك ي استاذ
عزام مسكها من وسطها : طب تعالي اخليكي تخدي ع الوضع اسرع ونومها ع ايد الانتريه وهو بيضرب
ع مؤخرتها ونزل دفن وشه ف انوثتها العريانه
من تحت القميص الاسود ووقف دخل
رجولته جواها براحه وهو بيضغط
ع وسطها بكفوفه سمع اهات ماليكه
وبدأ يتحرك اسرع لحد ما وصله
لشهوتهم ..
عدت الايام وكانت ايام عسل معني اصح مالك نزل
بعد فتره من الجواز يدي دروس وغرام معاه
السكرتريه بتاعته من بعد الجامعه بتعتها
ورهف ورائد قط وفار حياتهم كلها ضحك قربت تتخرج من كلية الطب وعبدلله خطب
ايات الي كانت معجبه بيه وهما الاتنين
بقو يعشقو بعض وفرحهم هيكون
مع رائد ورهف بعد ما شعيب
راح معاهم وتقدم بصفته
ولي امره ..

غرام وماليكه حملو من اول شهر وحصلتهم يارا وبقو التلاته حامل ف نفس الشهر
مالك مش قادر يشبع من غرام ولا غرام قدره تكتفي منه وف كل مكان وف اي وقت
مالك بيخدها حتي لو ف حمام
اوضتها الي يامه اتخيل ف حجات
سيكو سيكو هههههههههههههههههه
بالنسبه للي قالتو غرام لمالك عشان يحط حنه
قلتلو انها هترقص ليه بس مش هنا ف شقتهم بالاندر الاحمر الي هيموت ويشوفه عليها
اااايوة المسروق بظبط كده ورجع
لبس حظاظاته تاني هههههههههههه
وكل تخيلاته بيخلي غرام تعملها وغرام بتنفذ ع طول من غير تفكير ده كان حلم مستحيل
وبقا حقيقه
غرام ولدت ولد اسمه تيم
وماليكه ولد برضو اسمه كيان
تمت بحمد الله