رواية ليالى الغيث الفصل العشرون 20 والاخير بقلم هايدى الصعيدي


رواية ليالى الغيث
الفصل العشرون 20 والاخير 
بقلم هايدى الصعيدي



بدر بسخريه : حرام عليكي ي خديجه ده زمانه قطع الخلف
خديجه بضحكه : يلا ابن حلال ويستاهل ومفيش خمس دقايق كان غيث ف المستشفي وشافهم
وقفين قدام الغرفه مسألش ولا اتكلم فتح
الباب ودخل ع طول ووقف متصلب
من الصدمه
ليالي بدموع : تعاله ي غيث قرب هههههههههههه انا عندي بيبي ف بطني ابننا ي غيث
3
غيث دخل وشاف الدكتوره بتكشف عليها بالسونار وليالي ممدده ع السرير وبتضحك وتعيط ف نفس
الوقت غيث مكنش مستوعب لحد دلووقتي
وقرب منها بهدوء
غيث بدهشه : انتي بجد حامل ي ليللي
ليالي اومأت بفرحه : اهو حتي شوف الدكتورة اكدت لما تعبت وعملت تحليل وطلعت حامل
الدكتورة : مبروك ي غيث بيه اهي النقطه السوده الصغيرة دي هي طفلكم ربنا يقومك بسلامه
ي مدام ليالي انت حامل ف شهرك الاول
وانشالله تمشي ع العلاج ده واشوفك
كل شهر ...
ليالي اتعدلت وبصت لغيث الي مش مستوعب لحد دلوقتي وبيبص ع النقطه السوده
ليالي : غيث انت مش فرحان
3
غيث بفرحه : احييه مش فرحان ازاي ده انا من الفرح عقلي وقف وجري ع ليالي خدها ف حضنه
وقعد يلف بيها ... هههههههههههههههههه مبرووووووووووك ااخ ي ليل مبروووك ي صغنن
انا مش مصدق قطتي كبرت وبقت حامل طب ازاااي انا من كام يوم كنت بغيرلك الحفضااات
هههههههههههههههههه انا فرحان اووي انتي انتي هتولدي امته انا عايز اشوف البيبي انا مشمصدق
وفضل يبوس ف ليالي وحضن فيها والفرحه
مش سيعااه
2
خديجه دخلت راسها من الباب : يلا خلصت من حفضات ليااي الدور ع ابنها ..
غيث بصلها وفتكر : ده انا هعلق امككك ع الخضه الي خدتها ده انا مش هعرف اخاوي الواد الي جاي
خديجه هربت وبدر ضحك : يلا تعيش وتاخد غيرها ي غيووث مبروك ي حبيبي
غيث ضحك وقرب من بدر حضنه : الله يبارك فيك ي حبيب قلبي انا مش مصدق انا فرحان اووي
بدر بدموع : ربنا يفرح قلبك ي حبيبي ويقوم لولو بسلامه حبيبت بابا وباس دماغ ليالي بحب
وخرجو مع بعض وخديجه حضنته وبركت لهم وسط فرحه ودموع وغيث كل ما يقابل ممرضه يديها 200 جنيه ويقولها ادعي لمراتي مراتي حاامل بفرحه ..
1
كل واحد ركب عربيته وجيه عند اشارة مرور ووقفت العربيات غيث طلع راسه من الشباك
وبصوت عاالي : ي بدررر ليالي حاامل مرااااااتي حامل ي ناااس وضحك بصوت عالي ورجوله
مراتييييي حااامل كل الي وقفين ف الاشاره بقو يصقفو ويضحكو ع غيث وفي الا بارك ليه
وفيه الي قعد يصوور والعربية كلها بقت
تدي كلاكساات وتنور وتطفي وغيث
مطلع جسمه من الشباك وينادي ع الناس
ويقولهم كمان تسع شهور ابني هينور
الدنياا
11
وليالي كانت مكسووفه وف نفس الوقت فرحانه بسبب فرحت غيث روحو مع بعض وغيث شالها
لحد اوضتهم
غيث بفرحه : مبروك ي حيات عيني وباس ليالي من شفايفها بوسات رقيقه وليالي متشعلقه
ف رقبته وهيا بتضحك ..بحبكك ي ليل
ليالي حطت ايديه ع وجنته بحب : وانا بمووت فيك ي غيثي وباست شفايفه بوسه عميقه
ومتصت السفليه بقوة وعضتها بين اسنانها
وتبدلو البوسه وكل واحد يمتص ف شفايف
التاني بعشق خاالص وغيث كان بيبادل المص
من بين شفتها السفليه للعلوية لحد ما ليالي
فصلت البوسه وبعيون نعسانه ونفس سريع
وشفايف بتلمع اثر المص بهمس : وحشنيي
غيث قلبه اترعش بين ضلوعه نزل ع شفايفها الاتنين مصهم مع بعض بين شفايفه امتصهم
برغبه وشهوة وعشق خاالص
فصل البوسه ودخل لسانه بين شفايفها وليالي امتصتهم بشغف وكان روحها متوقفه ع البوسه
دي لسانه بيضاجع فمها وبيلتف حول لساانها
الي مصو بين شفايفه بعمق ومتص لعبها
كلو بعطش بيروي قلبه المشتااق
خدها وقعد بيهت ع السرير خلعها الفستان وليالي بتفك ازرار قميصه وغيث لسانه بيداعب رقبتها
ويمتص جلدها بين اسنانه وايده وصلت لضهرها
فك مشبك الحماله بتعتها ومسك صدرها بين ايديه
وليالي بتبص ليه بشهوة وغراام غيث داعب حلامتها وقرص عليهم بين صوابعه
ليالي اتؤهت بوجع ..
غيث بشهوة : مالك ي صغنن
ليالي : براحه صدري بيوجعني مش عارفه ليه
غيث ضحك : لا ده بسبب الحمل ي قطتي ايام وهيروح ..هخفف ليكي دلوقتي
ونزل ع حلامتها ولعقها بلسانه ودعبهم بلسانه الدافي ببطء يجنن ويزود الشهوة امتصهم بين
شفايفه برقه ونعومه ولسانه بيتحرك عليهم
براحه وفضل من صدرها اليمين للشمال
بيدي كل واحد حقه من المداعبه
لحد ما ليالي بدأت تترعش وجسمها يتلو وتتحرك ع رجولته ..
ليالي بشهوة : اممم غيث مش قادره خلاص ارجووك
غيث برغبه : عايزة ايه ي صغنن
ليالي : عايزاك انت عايزاك تخدني بكل العشق والحب الي جواك عايزاك تكون رومانسي
وبطل قلة ادب مش زي يوم الفرح
وعدا لمحه من اليوم ده لما غيث خلها تنام ع السرير زي ما كانت نايمه
غيث بشهوة : يلا المسي نفسك عشاااني يلا عشان اعملك الي انتي عايزاه
ليالي بعد ما هيج شهوته اومأت ليه بخضوع وبدأت تلمس انوثتها وتحرك ايدها بجهل وغيث بيقولها
تعمل ايه
غيث بنفس عالي : لفي ع ركبك ي ليل ووريني حببتي وهيا بتتهز من شهوتك يلا
ليالي لفت وونزات ع ركبها ووشها للسرير ومأخرتها
وانوثتها بقت مكشوفه ليه
غيث زمجر بخشونه : امممم حطي ايدك ع ك** وحركيها بسرعه عشان حببتي تتهز
ليالي عملت كده وبقت يخرج منها انين واهات ومش عارفه تريح نفسها وعايزها غيث
ليالي رفعة رسها بكل خضوع ولسه ع نفس الوضعيه وعنيها بتلمع من دموع شهوتها
ووشها احمر وجسمها بيترعش : ااه غيث
ارجوك ريحني انا محتجاالك
غيث بشهوة : قولي كلمة السر
3
ليالي : ني*** عشاان خط
ليالي مكملتش كان غيث هجم عليها ودخل رجولته بدون مقدمات ف فتحت انوثتها الغرقانه من الشهوة ..
غيث فرقع بصوبعه : اااه ي ليل وصلت لحد فين متنكريش انو كان عجبك ي قطتي وع هواكي
انا فهمتك وعرفت مزاجك من اول ما طلبتي
مني اضربك ع التوته هههههههههههههههههه
ليالي فاقت من ذكره زفافها وقربت من غيث بشهوة فكت ازرار البنطلون ونزلته هو والبكسر مع بعض
بعنف
غيث : اوووووف ده القطه بقت شرسه اااوي تعااالي ي ك**ك ومسك ليالي من شعرها
وقربها من رجولته ..
غيث بآمر : مصي ي لبووتي
ليالي آئنت بمتعه ومسكت رجولته بايدها وبقت تحرك ايدها بسرعه ع رجولته ولساانه
كل من براه بيلعق مقدمته بسرعه
وحولت تخبط بيه ع شفايفها
زي ما غيث عمل قبل كده معرفتش
غيث زمجر بسبب هيجهها ومسك رجولته ورفع وشها لفووق بعد ما شد شعرها وضرب بيه ع خدها : عجبك ز** ي متنا***
ليالي بجنوون وايدها ع انوثتها بتحركها بشهوة : اممم عجبني ااوي اامممم بعشقه وهيا بتحاول توصل ليه بشفايفها
غيث بقا يضربها بيه ع شفايفها ببعض القوة
وليالي تستغل الفرصه وتلعقه يامه تمصه بين شفايفها غيث رفعها ع السرير ونزل ع الاندر قطعه
وفترس انوثتها مص ولحس وعض وليالي جسمها
كان بيشع حراره وبتترعش بعنف من قوة شهوتها
غيث رفع رجليها ومسك رجولته وبقا يخبط بيها
ع انوثتها وليالي تأن بمتعه وكل مره بيبقا الضرب
اقوي واسرع
ليالي بجنوون : اممممم دخلووو عشاان خطري يلا ي حبيبي ااه عشاني عشااني غيث دخل رجولته
ببطء ووحده وحده عايز يجننها اكتر وبقا يتحرك
براحه وهدوء
ليالي بشهوة : غيث بلاش كده عشان خطري
غيث : احاا مش انتي الي عايزه واحد رومانسي ي قطه
ليالي هزت دماغها برفض : لا لا انا اصلا غلطانه انا مش بحب الهدوء ده انا بعشق جنونك وعنفك
يلا بقااا
غيث ضحك وباس راسها وحتوها بكل حب وبقا يتحرك جواها اسرع ولكن بعنف بسيط عشان الجنين وليالي متعلقه بكتافه بعشق
لحد ما وصلو لخلاصهم ونامو ف حضن بعض ..
بعد اسبوع كانت اسما خلصت كل احتيجاتها ومصطفي مسبهاش لحظه من فرحته اختارو الدهب مع بعض والفستان والبدله والقاعه
وفرشو الشقه ع زوقهم ومصطفي
ما حاول ميكلفش عمه ع قد ما يقدر
اسما كنت مشتاقه ليه وهو اكتر لكن
صبر نفسه ليوم الدخله بعد ما جده
قفل غرفة السطح وخد مفتاحها
عشان لؤي وجميله ميعرفش
انا لازم يسد بير السلم كماان
هههههههههههههههههه
يوم الفرح اسما وليالي وجميله كانو ف البيوتي سنتر بعد ما غيث حذر ليالي من الحركه
الكتير
اسما كانت متوتره وفرحانه ومنشكحه وكل احساس الدنيا فيها مره ترقص زي المجانين
ومره تعيط من فرحتها ومره تقعد تفرك ف
صوابعها من التوتر وكانت مهيصه كل الي ف
البيوتي وهيا عماله ترقص وتضحك وتتنطط
من الفرحه وكله كان فرحان لها مصطفي
بعت اكل لكل الي كانو ف البيوتي وكمان
عشان خاطر اسما تتغدا خدته جميله
ومصطفي راح ع الصالون الرجالي معاها
غيث وبعض من صحابهم ..
1
اسما خلصت وكانت زي القمر بحجبها الرقيق وفستانها الفخم وليالي كانت فرشه بفستان
ازرق مالكي محتشم غيث اختاره وتسريحت
شعر رقيقه جميله كانت لبسه فستان بينك
فاتح عشان هتلبس الدهب اثناء فرح
مصطفي وكانو زي القمرات كلهم
جيه مصطفي بالزفه وغيث بيسوق وكل اصحاب لؤي بالمتوسكلات وعملو ليها زفه ع شط اسكندريه
تجنن العب ناريه وضرب نار وعربيه عليها
درمز وديجي واغاني مهرجانات خلو اسما
قعده ف العربيه وسطها بيرقص ومصطفي الي انبهر
من جمال اسما وقعدين يغنو وصقفو ومس ايد اسما ووقف بعد ما غيث كشف سقف العربيه
وليالي قعده جمبيه وماسك ايدها وكلهم
الفرحه مش سيعاهم
1
حببتي افتحي شباكك انا جيت انا واقف تحت البيت مش هحلللللكككك 😂😂 مش حفظها مش حفظها ..
3
وصلو القاعه واسما دخلت مع باباها ع مسيقه فخمه و سلمها لمصطفي بعد ما رفع طرحتها وباسها من جبهتها وشالها وبقا يلف بيها
مصطفي بصوت عالي : بحبكككككككك
وشتغلت اغنيه هاديه ورقصو سلو ومصطفي ف اخرها خطف شفايف اسما وسط الحضور وفيه
الي سقف والي صفر والبنات بقت تصوت بضحك
وخلص الفرح وسط اغاني ورقص وغيث رقص هو ومصطفي وليالي كانت مع اسما مسبتهاش
وكل شوية غيث يخدها يقعدها وهيا مش راضيه تسيب اسما لحد ما غيث قوم مصطفي وقعد ليالي
جمب اسما
1
ليالي واسما حضنو بعض وقعدو يضحكو والمصور خد لهم كذا صورة تجنن مع بعض وباين حبهم
لبعض ..
مصطفي خد اسما وهو الي ساق العربيه الدور ده وووراه غيث وباقي العياله وكانت زفه كبيره
لحد شقت مصطفي الي نزل من العربيه هو واسما وعمالين يرقصو لحد مدخل العماره
شال اسما : باااااس مشكرين ي جمااعه نقبلكم ف الافراح تصبحو ع خير
غيث بضحكه : خالي بالك ورفع راسنا متفضحنااش
مصطفي : عيييب عليك ي صحبي ربع ساعه ورن عليك اديك التمام ي فندم
غيث : طب يلا بينا بقا ي جمااعه بدل ما اسما تطردنا هههههههههههههههههه
3
وكل واحد روح ع بيته ومصطفي واسما طلعو شقتهم وهما بيبوسو بعض بشتيااق زنقها
ف الاصانصير وعند بابا الشقه واول
ما دخلو ومصطفي قفل الباب اسما
اتعلقت ف رقبتها وايدها بتفك ازرار
القميص
مصطفي بلهااث : اهدي يخربيت امك ي مفضوحه
البت هتغتصبني
اسما وهيا بتبوس شفايفه ووجنته ورقبته : وحشني وحشني اوي ي صوفي
10
انا مش عارف كانت متوتره ليه ف البيوتي 😂💔
2
مصطفي خدها ف حضنه شالها ودخل اوضة النوم وايده بتتحرك من شعرها لمؤخرتها واسما
قفشه ف شفيفه
1
تاني يوم
جاسم اتصل بغيث : ايه ي لطع بج ليالي تخبل ونعرف من النت بسبب الفيديو بتاعك
الي انتشر ي بن الرفضي
غيث بضحكه : حقك عليا ي كبير والله اتلهيت ف فرح مصطفي وبعدين انت زعلان عشان سبقتك ولا ايه
جاسم بضحكه : لاه ي روح امك مانا هنتصل عليك عشان اجولك فيروز حبله برضك ف شهر لاول
هاهاهاهاهاهاهاهه
12
غيث بضحكه : ي نهار ملون ليالي هتبقا خاله وام ف نفس الشهر احييييه مباارك ي وحش
6
جاسم : يبارك فيك ي غاالي الامانه اتروج عليها اخر ترويج واظن انهم محتچين السرايه الصفرا بدل
السچن بعد الرعب الي عاشو فيه
غيث : الله ينور عليك ي عمده خلاص خليهم يغورو ف داهيه اظن بعد الي حصل
مش هيجرئو يعملو حاجه بعد الي
حصلهم ..
1
جاسم : يلا الداهيه الي تغوور مترچعش
وفات 8 شهور بين حب وضحك وموده بين الابطال وهتمام غيث واهله ب ليالي وجاسم كان شايل فيروز من الارض شيل واسما حامل ف شهرها السادس والحياه كانت جميله وماشيه بهدوء بين
غيره وحب ونكش بين جاسم وغيث
لحد ما جاسم اتصل بغيث وطلب منه يجيب ليالي واهله ويجو البلد عشان ليالي تولد عندهم عشان
فيروز مش هتقدر تروح لها بسبب تعبها
والفرحه تبقا فرحتين
غيث وافق وخد ليالي وبدر وخديجه قالو انهم هيحصلوهم لما ليالي تولد
غيث راح البلد بليالي وبعد وصولهم باسبوع الي كانت ديما تخرج فيه هيا وفيروز يتمشو ف الحقول ويدردشو لحد ما فيوم
غيث صحي مزعور ع صووت : ااااااااااااه الحقني ي غييييييث شكلي بولاد ااااه عايزه ماماه
الحقنيييييييي
4
جاسم وفيروز قامو مفزوعين ع صوتها وجريو عليها وغيث شالها ونول بيها العربيه
ووراه فيروز وجاسم
وصلو المستشفي وليالي دخلت غرفة الولاده مفيش خمس دقايق وفيروز مسكت ايد جاسم
فيروز بوجع : اااه جاااسم انا بولد انا بوووووولد
اااااااااااااااااااااا
5
جاسم بقا وقف زي الي نزل عليه سهم الله وغيث جاب الممرضاات ودخلوها نفس الغرفه مع ليالي
بقت فيروز تصرخ وليالي ترد عليها وكان واقف دكتورتين وكذا ممرضه لحد ما ليالي
صووتت وولدت ولد خدت نفسها
الدكتورة : ادفعي اكتر ي مدام ليالي الطفل التاني نازل يلا شدي حيلك يلا هاانت
ليالي خدت نفس عميق وضغطت ع سنانها بوجع وشها احمر وفيروز متختلفش عنها والممرضين مسكين ايدها ووحده تمسح جبهتها
ودفعت بكل القوة الي جواها ونزلت البنوته التانيه
مع اول بنوته من فيروز
الممرضات خدت اطفال ليالي وغيرت لهم وحطت التيكت ع ايدهم
وغيث وجاسم وقفين برا وقلق ماليهم ومش عارفين ده ابن مين الي صوته طلع
فيروز : اااااااااااااه منك لله ي جااااااااااااااااااسم
4
غيث بص لجاسم الي واقف مصدوم وكتم ضحكته
ونزل الولد التاني من فيروز
الدكتوره : اجمدي ي مدام فيروز يلا انتي قداها يلا حياتي اطفالك بين ايديكي يلا شدي حاالك
هاااا ادفعي بقووة
فيروز دفعت بكل عزمها وطاقتها الي فضله ونزل البنوته الاخيره
خرجت الممرضات واحده مسك سرير فيه بنت وولد : دول اولاد مدام ليالي بنت وولد زي
القمر
المرضه التانيه : ودول اطفال مداام فيروز
بنتين وولد مشالله عليهم
4
غيث وجاسم سجدو شكر لله ومن الفرحه بقا يوزعو فلوس بالهبل
غيث قرب من اطفاله وبص لهم بعشق وفرحه تجنن وباس كل واحد من جبهته
وهمس انتي ملاك
وانت جاسم
1
جاسم قرب من اطفاله وباس كل واحد وشاله ادن لهم وسماهم : شمس وقمر وبدر
17
غيث شال ولاده وادن لهم وقال الشهاده والممرضات خدوهم ع جناح كبير
غيث وجاسم حضنو بعد بفرحه
غيث : بس كده مفيش تعادل غلبتني الدور ده انت
جاسم بضحكه : وانت هتعمل نفسك زي يطفل انت
ده الدهن ف عتاجي
وضحكو مع بعض وخرجت ليالي ووراها فيروز كل واحد جري ع مراته ومسك ايدها وهو قلقان عليها
لحد ما فاقو غيث مبطلش بوس ف ليالي لحد ما فاقت ..
ليالي بوجع : ااه عيالي فين
غيث سحب السرير بهدوء وشال البنت : يلا ي ملاك قولي هااي لمامي
ليالي باستها براحه وعنيها ماليانه دموع وضحكت : الله ي غيث جميله اووي مشالله
غيث بفرحه : قمر زيك ي قلبي
وحطها ف السرير وخد الولد : يلا ي جاسم ي بن الكلب سلم ع مامي
3
ليالي ضحكت وباسته بحب : قمر ي قلبي قمرر
جاسم : ااه ي ولد الكب عشاانك اكده سميته ع اسمي وانا اجول ايه الحب الي طرح ف جلبك
مره واحده
6
غيث بضحكه : عيب عليك ي كبير ده انت قلبي من جواه
وجاسم ضحك و فضل ماسك ايد فيروز لحد ما فاقت
فيروز : امم جاسم
جاسم بحب : جلب جاسم يام العياال
فيروز ابتسمت : هما كويسين
جاسم : كويسين ي جلبي
وقرب السرير بهدوء : سمي الله شمس وبدر وجمر
نوارت حياتي ي فيروز الي ملتيها فرحه
فيروز ضحكت : الله اكبر ربنا يخليهم ويخليك ليا ي جاسم
جاسم باس راسها :ويخليكم ليا ي جلب جااسم
وبصت ع ليالي : عامله ايه ي قلب ماما
ليالي : انتي عامله ايه ي ماما
غيث ضحك : هههههههههههههههههه احا ع الي بيحصل والله احنا غلابنا حماده ووليد
من فيلم البدله هههههههههههههههههه
4
كلهم ضحكو وجم اهل فيروز واهل غيث بالهدايه والمباركات وخرجو من المستشفي تاني يوم
وبعد اسبوع كان فيه لياله كبيره عمالها غيث وجاسم لطهور جاسم وبدر وكان سبوع كبير
ومليكات السبوع فيروز وبنتها ليله
بعد العصر وصل اسطول عربيات ومن اول الطريق لحد البيت ضرب ناار وتفريح للمواليد
جاسم هب واقف اول ما نزلو من العربيات : مرحااااااب مرحب مرحب
بي مراد بيه الهووواري نورتنا ي كبيررر
12
مراد : مرحب بيك ي غاالي
6
جاسم بفرحه : اقسملك بالله فرحان بيك اكتر من
المواليد
1
مراد بضحكه : حبيبي ي بو فارس جيت انا والعيله كلها عشانك وجت فرحك وفرح بتك هيا والظابط
كنا ف العمره كلياتنا زي مانت عارف
جاسم بفخر : ع راسي من فوج ي كبير هواره عمره مجبوله منك ومن اهل بيتك
الحجه راضيه : وسع ي مرااد خليني ابارك لحبيب جلبي
جاسم ضحك : مرحب ي مرت جد مرحب چيتك ع راسي من فووج
فهد بضحكه : جسوومتي جبت تلاته مره واحده ازاي
جاسم بضحكه : عينك ي فهد الله يصلح حالك انت وسوسو مش ناجصين
6
عامر ضحك وف ايده رقيه : الله يبارك لك فيهم ي كبير
جاسم حضنه : الله يبارك ف اولادك ي حبيبي
هشام : اخص مفيش مرحب ببن جدي كده اخص ده انا كنت جيبلك فرش حشيش يخليك تجيب
تلاته تاني خساره فيك
4
شهد زغدته ف كتفه وفهد وعامر ضحكو عليه
غيث : طب ايه ي كبير مش هتعرفنا
جاسم ابتسم : تعاله ي غالي ده مراد بيه الهواري
تبجا جدتي عمته اخته ابوه حسين بيه وده ي مراد بيه يبجا المجدم غيث المحمدي من سكندريه وچوز بت فيروز
مراد ببسمه : بالظبط اكده كل العيال الي جوه دول يبجو عيال عمتنا حتي حماتك تبجا بنت ابن عمتي
ي رب تكون وصلت هههههههههههه
5
غيث ضحك : مش مهم ي عمده اهلا بيك نورت والله وحضن مراد
1
مراد ابتسم : مش انت بتاع فيديو مرتي حاامل
4
جاسم ضحك : هو بعينه ولد المفضوح
2
كلهم ضحكو وسلم ع عامر وفهد وهشام وباس دماغ الحجه راضيه وسلم ع الحريم من بعيد
مراد : الحب ي ود عمتنا الحب واعر كفيل يشندل الراچل شنديل كل ده ورحيل ف العربيه
2
رحيل بهدوء : طب ايه ي مراد هفضل قاعده كده كتير زهقت
3
مراد بصلها برفعة حاجب عشان رفعة النقاب رحيل نزلته بسرعه : تعالي يام مراد
جاسم : اما انا مغفل بصحيح اتفضلو اتفضلي مرت جد تعاله ي مراد بيه تعاله يلا ي لوح منك ليه
فهد وعامر وهشاام : حبيب ي زوق تسلم
ووراهم شهد وندي ورقيه ورحيل والحجه راضيه
ونزلو الخدم ومعاهم الاطفال الي ملت البيت وفضلت تجري وتلعب
3
جدت فيروز : مرحب مرحب بمرت اخووي تعالي ي حبة عيني اتوحشتكم تعاله ي جلب عمتك
تعاله ي نوارت هواري وكبيرها وكبير ناسي
وعزوتي تعالي ي شهدي مرحب بيكم
ي ولاد اخواتي فهد وعامر حبة عيني وه وه هااشم ي نضري مرحب بيكم كلهم قربو من حضنو عمتهم
الحجه راضيه : اتوحشتك جوي ي ريحة الغالي
الجده : وانا اتوحشتك اكتر ي راضيه نورتوني
الجده بفخر : نااسي وعزوتي وعيال اخواتي ي بدر بيه ده الدكتور بدر ي مراد ي ولدي اخو غيث
ودي ليالي فرحتي الي ربنا بعتها وعوض بتي
ابن فيروز
قرب مراد وسلم ع بدر ومصطفي سلم ع فهد وعامر وهشام وشكلهم هيبقو اصحاب اووي
قربت رحيل وندي وشهد ورقيه من ليالي وفيروز
وحضنوهم وبركو ليهم وكل واحده شالت نونو
وقعدو
رحيل : مبروك ي ليلو ي قمر
ليالي : الله ي بارك فيك ي دكتوره رحيل ماما فيروز حكت لي كتير عن قصت حبك انتي وعمو مراد
1
رقيه : طب ايه مسمعتيش قصة حب عامر ورقيه
الي كان هينتحر من الدور السابع عشان يتجوزني
عامر بمغزه: والله اتوحشت جعدت الچنينه ي فهد
رقيه : انا بقول الطيب احسن هههههههههههههههههه
بس اكيد اكيد سمعتي عن قصة سوسو الملبوسه
ليالي ضحكت : ااه بابا جاسم قالي
ندي بضحكه : طب والله هو الي ملبوس
شهد : والله انتي زي العسل ي ليالي طب ما تحكي لينا بجا جصت حبك انت والظابط
فيروز بضحكه : لاااه ده قصه طويله خااالص
ولا انتو رايكم ايه ي حبايب قلبي
يلي بتقرؤ هههههههههههههههههه


                 تمت بحمد الله 


تعليقات