الفصل العاشر 10
بقلم هايدى الصعيدي
اسما فاقت من غمرة الشهوة وعدلت هدومها
اسما : الي احنا عملناه ده غلط
مصطفي باس دمغها : سمحيني حقك عليا انا مقدرتش اسيطر ع نفسي لما دخلتي حضني انا هكلم ابوية بكره وهتقدملك متخفيش مش هسيبك عمري ابدا وهنصلح ده وهتكوني حلالي ...
اسما فرحت : ربنا يخليك ليا ي صوفي
مصطفي ضحك : ماشي ي قلب صوفي يلا جري ع تحت وقوليلهم اني لسه جايبك
اسما عدلت حجبها كويس وهدومها وباسته من خده وجريت ع تحت
شافت اهلها قعدين سلمت عليهم وحكتلهم عن الي حصل مع ليالي
رشا : امم دي قصه ولا الافلام يولاد
اسما : اه والله ي ماما بس اهو ربنا عوض غيث بيهوليالي بقت مراته
ناصر : بس فرق السن مش كبير لو زمان كان عادي
بس دلوقتي الحال اتغير
اسما : ي بابا طول ما هما متفهمين خلاص فرق السن مالوش لازمه وبعدين مفيش حد ف الدنيا فاهم ليالي ولا حفظها
قد غيث
رشا : عندك حق والله ي بنتي ده بيحبها زي عنيه ربنا يبرك لهم ونفرح بيكي انتي كمان ي سومه
اسما اتكسفت وافتكرت مصطفي والي حصل واستأذنت من اهله وجريت ع اوضتها طلعت بچامه و دخلت خدت شور ورجعت ع اوضته مسكت الفون وفضلت سهرانه مع مصطفي
للصبح.
عند فيروز لما ركبت العربيه مع ابن عمها الكبير وهما ع الطريق
جاسم : ايه شايف الروح ردتلك لما رجعتي اسكندريه
فیروز بحب وشرود ده انا روحي وعقلي وقلبي ف سكندريهومفقتش غير ع صوت عربيه بتفرمل وقبضه من حديد مسكت فكها
جاسم بغضب : ايه شوفتي حبيب الجلب ولا ايه انت واحده ما عندك كرامه لاجل ما تفرحي كده ده واحد رماكي كيف الكلبه وهرب
فيروز بحزن : مفيش داعي تفكرني ولو ع الكلب ده ف هو مفيش بنا حاجه من زمان من ساعت ما سبني وهو سيبلي ورقة طلاقي وهرب وديك قولت ي جاسم كككلب هفكر ف كلب
ونظرت في عيونه بوجع .. ده انا لو جوايه حاجه ليه ف خلاص انتهت من زمان بسبب الي شوفته منكم ومعملتكم الزباله ليا انتو خلتوني خداامه تحت رجليكم ورجلين حريم البيت ذلتوني واذتوني لدرجة خلت قلبي لسه عندي 38 سنه وبشكي من القلب زي الي عندها 80 سنه انا كرهت حياتي ونفسي بسببكم
جاسم لف وجه النحيه التانيه بنزعاج مش بيقدر ع حزنها كان
بيأذيها السنين الي فاتت من وجع قلبه
كان منتظرها تخلص علامها وكان هيتجوزهاكان بيعشقها من صغرها لكن هيا عملت
ايه هربت وكسرت عنهم مع واحد تاني وف الاخر رماها زي الكلاب اتقهر وقهرت الراجل الحر كبيره اووي وجعته من غير ما تعرف هو الي اتولي مسؤليتها باقي الرجاله كان عايزين يقتلوها
لكن هو ادخل وقال الموت رحمه ليه
لكن انها تعيش مذلوله عمرها كله ده يخليها تكفر الي عملته لكن ده خوف عليها هو مكنش عايزها تموت مهووس بيها كان يجرحها ويدويها ويوم ما يعرف ان حد غيره نزل دمعه من عيونها كان يقلب البيت ع
الي فيها .. دي فيروزه دموعه تنزل بسببه هو بس وهو الي
يمسحهم ليها مفيش
حد ليه الحق فيها غيره ....
جاسم مسك وشها بين ايديه ومسح دموعها خلااص ي فيروز بكفاايه مفيش دموع تاني مفيش وجع ولا ذل تاني
فیروز بصت ف عيونه بتسأل
جاسم : هنروح البلد وهكتب عليك اول ما نوصل وهتدخلي
البيت وانتي مرتي ومحدش هيجدر يجولك بم تانيفيروز اتفزعت : لا لا لا لا انت عايز تكمل الي بدأته وانا مراتك وبعدين انت واحد متجوز لا لا مش هقدر وبعدين جواز مین هو انا لسه صغيره
لا انسه انا مش هقدر ...
جاسم بخشونه مسك كتفها : ليه انشالله نجصه اید ولا رچل ولا انت ف ايه معاكي بضبط
فيروز : اهو هو ده بالظبط الي خايفه منه انت مش بتتفاهم ي جاسم بتجرح بعدين تداوي وانا معدش فيا طاقه لده كله
جاسم : غيريني انتي وشطرتك خليني كيف مانتي عايزة بس
ده هيكون فوج ف خلوتنه بس
غير كده انا زي مانا مهتغيرش واصل .. فكري زين ي فيروز لو عايزه ترجع للي كنتي فيه انتي حره لو عايزاني اكون سند ليكي والهوي ميهوبش نحيتك وتكوني ست دارك انتي حره برضو بس صدجيني لو رفضتي انا هكون معاهم عليكي مش هكون ف صفك تاني
ي فيروزا
فيروز قعدت تفکر وجاسم دور العربيه وكمل الطريق ...
فيروز ف بالها .. طب انا هقدر ارجع للذل ده تانيجاسم هيرفع عني الحمايه ده هيكلوني وكلهم بيكرهوني ف البيت الكبير اما لو رجعت ع اساس اني مرات جاسم كبيرهم والي كلمته بتمشي ع الكل محدش
هيقدر يعملي حاجه تاني وعشان يسندني لما يعرف اني ليا بنت ويكون ف صفي .. طب وبعدين ده غشيم اووي وانا بخاف منه . بس مش هنكر انه كان بيحن عليا وكان يدافع عني طب هو متجوز ومعاه عيال كمان ...
فيروز بصت ليه : طب ومراتك جاسم ابتسم ابتسامه جانبيه كان متاكده انها هتوافق بس هو
الي غبي ساب الغضب عميه كل السنين الي فاتت : مالها مرتي هيا ف شجتها وانتي ف شجتك وزي ما هجيبلك هجيب لها ومتجلجيش مش عشاني عندي ٤٢ سنه ابجا كبرت ده انا اجوم بچیش حررريم وغمز لها
فيروز اتكسفت اووي وجسمها اتوتر وبصت لجاسم قمه ف الرجوله راجل طول بعرض وكتاف عريضه تتوه بينهم راجل
العين تخجل تبص ليه سماره وحلاوة وملامح حداه بتبين قد
ايه هو شديد شفايف مزينها شنب كثيف شوية ولحيه
متحدده فك عريض وعيون دياابه وانف مسلول بيبين غرور
وثقة صاحبه شعر ناعم قصير وفيه بعد الشيب الخفيف اليزاده هيبه ووقار ...
جاسم ضحك : طب حتي اخجلي ولا اتكسفي كيف الحريم كلتيني بعنيكي
فيروز فاقت من شرودها فيه وشها بقا احمر من الكسفه ومن الاحساس الي اتسرب جوااه .. هيا نسيت يعني ايه تكون اونثه نسيت نفسها من الي
حصل فيها لكن هيا لسه بحلاوتها شعرها البني الكثيف ملامحها الجميله عيونها الخضرا جسمهاالممشوق من العمل الشاق الي كانت بتقوم بيه لكن وسط الي كانت فيه كانت بتهتم بنفسها وتعمل وصفات طبيعه ف البيت لشعرها وجسمها وكانت لسه اكنها بنت العشرينجاسم بصلها بطرف عينه وشفها سرحانه : ما الك روحتي وين
فيروز : مفيش انا حسه اني كبرت ع الجواز والكلام ده وراحت عليا
جاسم : انتي يعني جسمك يحل من علي حبل المشنجه ولا كانك بت العشرين انت مفكره
الي الحريم هتعملو فيكي ده زعل ع سمعة العيله الكريمه لاااه خاالص ده غيره وصرم من الحريم المنغمشه اكمنك حلوه حبتين تلاته وعيونك
خضر وشفيف..فیروز نطت حطت ايدها ع فمه : بس خلاااص كفايه مش عايزه اعرف
جاسم ابتسم وعض ايدها براحه فیروز شالت ایدها ولزقة ف الكرسي وفتحتش فمها طول الطريق
تاني وجاسم نفس الكلام ...
وصله البلد الساعه عشره ودخلو مع بعض
امها وجدتها بس الي كانو بيحنو عليها ...
الجده بدور : حمد لله ع سلامتك ي بتي نورتي ي جلب امك
تعالي ي ضنايه ..
عيلة فيروز عايشه فى بيت كبير اووي مكون من اربع طوابق كل دور فيه اربع شقق لكل راجل دور بعياله وحريمهم ابو فيروز ليه تلت اخوات
رجاله كل واحد ليه ابناء اتجوزه ف نفس الطابق وبنات
اتجوزت برا البيت الجد والجده لسه عيشين
الدور الارضي والبهو والمضيفه والمطبخ الكبير وكذا اوضه
تاني منهم اوضة للجد والجده
ومنهم اوض للبنات الي بتيجي زيارةالدور الاول للابن الكبير وعياله ومنهم جاسم الدور الثاني للابن الي بعده وعياله الدور التالت لا ابو فيروز
الرابع ده بناه جاسم من حر ماله ليه وكان بيحلم يسكن فيروز فيه لكن كانت عملت الي عملته و من سعتها مقفول ساعت كان يفتحه ويقعد فيه وديما كان يخلي فيروز بس تنضفه وكانت بتنبهر من جماله دكوراته مفهوش غير غرفة واحد بس مفروشه جاسم كان بيهرب فيها الدور اصلا عبارة عن برانده كبيرة اوووي
وغرفت نوم بحمام كبير جدا وغرفتين اطفال كبار بالحمام وغرفة سفره مفتوح عليها المطبخ
وغرفة المعيشه والبرانده الكبيره الي وخده نص مساحة الدور ولفه ع جميع الاوض
المهم
الجد شاف ترحيب الجده والام بفيروز خبط بعنف بعصايته ع الارض : بكفا ايه دلع ما اسخ فيهاالخاطيه دي ولا يلا همي غووري ع الزريبه
ام فيروز : بس دي لسه طالعه من عملية كبيره ولازمها راحه
الجد : اكتمي حسك ي مراا
فيروز قامت بنكسار وحزن لكن وجدت اید مسکت ایدها وقعدها جمبيه
جاسم بقوة : لااه فيروز متهخدمش تاني ولا حد هيبجا ليه کلمه عليه من السعاادي
الجد : يعني ايه ي جاسم بيه
جاسم : يعني خلاصك فيروز هتكون مرتي وهكتب عليها
مرات جاسم كانت قعده وسط الحضور وقامت زي التور الهايج
مروة بغضب : اااه ي كسر البيوت ي لمامة الشوارع لوفتي ع چوزي ابو عيالي و هتخديه مني ده بعينك
ي فاااج..
جاسم قطعها ومسك فكها بعنف : كلمه تاني وهجطعلك لساانك وفيروز بت عمي هتجوزها غصب عن الكل ولي مش عاجبه يخبط راسهاف الحيط والب عنددي جولته وزق مراته قعدها مكانها وبصوت عالي .. اي حد هيفكر يأذي مرتي بكلمه ولا حتي
حرف هيكون حسابه معايه
اي حد هيفكر يعمل معاه كييف جبل سابج هطينن عيشت الي خلفووه كلامي وصل
ام جاسم : سحرتك بحري سحرتك بسحر الغواني الفاجره
جاسم بغضب : ااااامه مش عايز حديث كتيير وعجلي بت اختك اني الراجل يتجوز واحد واتنين وتلاته وفهميها اني شغل الضراير مش عندي خلصنا ااا
امه اتكتمت وخدت مروة بنت اختها وطلعه الدور الي فووق
جاسم قعد وتصل ع المأذون : اية ياعم الشيخ معلشي جا صدك في خدمه عا ايزك بكره بعد العصريه كده ف كتب كتاب ماشي
تمام يلا مع السلامه
جاسم رفع عينه لكل الي قعدين مع عمامه وحرمهم وعيالهم واهل البيت كلهم: اظن كلامي وصل ... يلاي عروسه اطلعي
مع امك فوج بكره دخولتك ..جاسم اتصل بمدير مصنع الموبيليه بتاعه : ايوة ي استاذ
احمد من النجمه لاجي عندي افخم اوضة نوم واوضتين اطفال وسفره وركنه وجميع احتيجات الشجه وعندك المجسات ف المكتب
ي بدر اتصل بمكتب اجهزة كهربائية تحت ادرته برضو : ايوة . بكره من النجمه لاجي عندي بتجاز و تلاچه و غساله و اربع خمس تكيفات وتلاجه صغيره وغسالة اطباج وتلت شاشة
بلازمه
وكل احتيجات المطبخ من الابره للصروخ من محلاتنا التانيه عایز چهاز عروسه
کامل
بص ع الحريم : مین هینزل بدر یچیب باجي حاجت الشجه ولا وازم العروسه مع ام فيروز
الحريم بصه لبعض وفيه الي طاوع وفيه الي فضل ساكت جاسم اومأ بتفهم وقام دخل اوضة المكتب بتاعه طلع من الخزنه 200 الف جنيه
جاسم قرب من ام فيروز : خدي ي مرت عمي دول وهات
جميع الفرشه والهدوم فهمني الهدوم وجميع لوازمها كل الي
يخطر ع بالك هتيه لفيروز ولو عوزتي تاني اتصلي عليا من
تمانيه الصبح العربيه هتكون تحت رجلك انت وباجي الحريمالي هتروح معاكي
جاسم : ي جده ابعتي للحريم الي هتخدم ف البيوت يجو يفرشو الشجه وينضفوها ويرتبو كل حاجه من الصبح للمغرب عايز تكون كل حاچه چاهزه
اتصل ع واحد الي بيدير مزرعة الباهيم بتعته برضو حببنا مملين : ايوة ي غريب بكره الصبح جيبلي تلت اربع دبايح وتصل ع الطباخ يطبخ الي يطبخه والباجي يتفرج بكره كتب كتابي ...
بص ع اخواته وولاد عمه : من بدري اتفجه مع بعد وعزمه الناس كلها ع كتب الكتاب وانا هخليه حتي بعد المغرب عشان تلحجه يلا شفجت عليكم
تصبح ع خير جاي من سفر بردك وسبهم وطلع
ساب الدنيا كلها بتدي خمسات ف سبعات وطلع ولا ع باله
وهو ع السلم بص لفيروز المصدومه لحد دلوقتي وضحك وهو ف باله ههنيكي ي فيروز وهعوضك عن كل الي فاات هرجع ايامك الحلوة كلياتها
: احم ما تجومي ي فيروز شوفي حاالك بدل مانتي اتمسمرتي
مكانك اكدهفيروز كانت مسكه ايد ولدتها وتيها ف الي عمله جاسم وكانت
فرحانه اوي من جواها
فيروز اومأت براسها ومسكت وقامت وامها معاها
واخواتها البنات الي لسه متجوزوش
عند غيث الي قام منفوضه وقعد يبص حوليه
غيث بخضه : ميتيين ابوكي ف ايه ي بنت الملبووسة
ليالي : والله والله ف حاجه بتتحرك ف شورتك انا حسيت بيها ع رجلي ازاي بقا وايدك الاتنين كانو ع جسمي
غيث واقف مصدووووم بعد كده فاق وقعد يضحك ع اخره : اااه ي قلبي يلا هتموت مشلول حاجه بتتحرك
هههههههههههههههههه احا علياا...
وقعد : تعالي ي ليلي وانا هفهمك
ليالي قربت منه وعنيها ع الشورت وغيث كاتم ضحكته بالعافيه
غيث بحنان: تعاله ي ليل .. بصي ي بابا انت دلوقتي كبرت وبقيتي متجوزه ولازم تفهمي الحجات الثانيه الي بتحصل
بين المتجوزينليالي اومأت بفضول : ااه عرفني ونبي احسن انا عندي فضول هيجنيني
غيث ابتسم وضربها ع راسها براحه : بس ي جزمه مينفعش تقولي كده
بصي ي ليل الواحده لما بتبدأ يظهر عندها معالم انوثه زي صدرك يكبر جسمك يتدور وتجيلك البريود .. حلو كده
ليالي اومأت .. كده انت بقا بلغتي وتقدري تتجوزي وتخلفي ومعالم الاونثه الي عندك دي بتثير شهوتي وبتخليني عايز اجمعك
ليالي: يعني ايه شهوة ويعني ايه تجمعني وليه جسمي بيخلي عندك شهوة
غيث بهدوء : بص ي لول دلوقتي انتي لو قدام حاجه حلوة جاتو شكولاته مثلا وانتي بتحبيه هيحصلك ايه
ليالي : ببقا عايزة اكله
غيث : حلوو ليه عشان انتي اشتهيتي الحاجه دي وليه جسمك عشان دي طبيعتنا ك راجل وك ستربنا خلقنا بنكمل بعض انت تشتهي جسمي وانا اشتهي
جسمك عشان ده الطبيعي الفطره
الي اتخلقنا عليه غير كده هيبقا شذوذ عن الطبيعه
وليه جسمك انتي بذات عشان انا بحبك اووي وفي بنا اولفه ومحبه فيبقا عايز قربك احضنك ابوسك امتع نظري بجسمك عشان انت حتة الجاتو الي بشكولاته بتعتي وبقيتي حلالي ف
اعمل فيكي
كل حاجه امرنا بيها ربنا ...
غيث خد نفس : قوليلي ي ليل انت بتحسي بايه لما تكوني ف حضني
ليالي اتوترت من حركت ايده ع رجلها : ببقا عايزة افضل ف حضنك مطلعش وجسمي بيبقا سخن وبيترعش وو امم
غيث اوماً ليها وصوبعها اتحركت ع رجليها لحد ما وصل ل انوثتها : اممم ي ليلي وايه تاني
ليالي شهقت وجسمها اتنفض : ابيه اممم بيبقا في حاجه غريبه هنا مكان ايدك
غيث قرب منها ومسك خدها وبص ف عيونه : ايه هيا الحاجه
الغريبه نبض كده بوجع لذيذوببقا حسه اني عايزة حاجه انا مش عارفها
غيث : دي اسمها شهوة جسمك مشتهيني عايزني اوصل معاكي للابعد الحدود وهو الجماع
غيث خد ايدها حطها ع رجولته : اني ادخل ده عندك هنا
ونبقا جسم واحد نجتمع لحد ما نوصل
لقمة المتعه وكل واحد ينزل شهوته من المكان ده غير كده
مش هنرتاح
ليالي اتوترت لم غيث حط ايدها ف المكان ده لكن استغربت كان ف حاجه نشفه من شويه ف المكان ده راحت فين وكانت بتدور بایدها
غيث ضحك : انت بدوري ع ايه ي بابا
ليالي : فين الي كان بيتحرك كان ناشف
غيث : مات من الخضه تكلك عربيه .. قطعت الخلف وانا
4 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 660 is lis
ليالي : يعني ايه
غيث : خلينا نقول رجولتي وانوثتك .. بصي انوثتك ليه شكل
معين عشان تتكيف مع رجولتي .. يعني ايه انوثتك جميله
وليها شكل لذيذ وليها فتحهصغيره صح
ليالي اوماً بخجل ووشها احمر .. وانا رجولتي لازم تدخل ف المكان ده لما احس بشهوة عشان ارتاح جواه ليه بقا عشان لما
بشتهيكي بيحصلي انتصاب وبينشف زي ما بتقولي عشان اقدر اقتحم المكان ده ولما برتاح وبنزل شهوته بيرجع ينام تاني
غيث وايد ليالي لسه ع رجولته : فهماني يعني مثلا لو لمستيني زي مانا لمسك كده وحركتي عندي شهوتي هيرجع ينتصب تاني .. ومن الحجات الي بتزود الشهوة البوسه الحضن المس مناطق جسمك وانتي زي وحجات تاني كتير هعلمها
ليكي الايام
الجايه ...
ليالي كانت بتسمع لغيث وايدها بتتحرك ع رجولته ولما حست ببداية انتصاب قربت منه عشان تزود شهوته " بتدعك المصباح والمارد هيطلع وهيا متعرفش اخرتها الهبله
ليالي حطت ايدها التانيه ع فك غيث ولزقة شفيفها ف
شفيفه و بسته بوسات رقيقه وسطحيه غيث
حط ايديه الاتنين ع خددها وشعرها وخد شفيفه
ف بوسه عميقه امتص شفيفها مع بعض بعدين مص كل واحدلوحديها ودعبها بلسانه وعضها عضات رقيقه بین سنانه
غيث برغبه : افتحي شفيفك ليالي فرقة شفيفها بهدوؤ وغيث دخل لسانه بين شفيفها وحركه حركت دائريه ع لسانه ومتص رقها وليالي ايدها ع رجولته الي انتصبت غيث فصل البوسه
ليا الي : واااااو ده صحي تاني
غيث : صحي اسمها وقف انتصب ايه صحي دي
ليالي : مش انت الي قولتلي لما اخلص بينام
غيث ضرب ع وجه : انا غلطان فعلا الحق عليا ا تعاااليى وشال ليالي ونيمها ع السرير
غيث قرب منها وجاي يخلعها هدومها ليالي مسكت ف البجامه : ف ايه ي ابيه .
غيث جزع سنانه : هغلي ابيه دي خاالص وبعدين احنا شرحنا شفوي لازم عملي ونظري بقاا .. يعني هنشوف الديتلز الي اتكلمنا فيها
ليالي اوماً برفض : عييب بتكسفغيث : بتتكسفي عند امك ي بت مين دي الي بتتكسف وبعدين مش عيب ي لولي ده حقي كزوجك سيبي الهدووم
ليالي اومأت وغمضت عيونها وغيث خلعها هدومها براحه وببطئ وفك البرا وصدرها بقا قدامه لاول مرا كان هيتجنن
من شكله وحجمه والحلمتها الوردي محمره اووف كان هيتجنن من الشمات التلاته بالطول ع الخط الفاصل بين صدرها
و بعدين نزل شورت بچامتها وفتح رجليها براحه وكشف انوثتها الوردي الصغيره وشامه ع الخط الفاصل بين رجلها وانوثتها زود ضربات قلبه
و جسمه سخن وعرق من منظرها تحتيه
متخيلش انه هيجي يوم وتتكشف كده قدامه وتكون حلاله
الدم جري في عروقه زي النار
عايزها ومش هيقدر يبعد نفسه عنها عايز
يقتحم انوثتها ...
غيث بنفس عاالي : افتحي عيونك ي ليلي عشان خطري
ليالي فتحت عيونها وبص لغيث لقت جواه عنيه نظره وترت
ضربت قلبها كانت عنيه نعساانه
وجهه احمر وبيلهث وشفيفه مفتوحهحاجه بسيطه عنيه كان جواها نار ودبت في جسمها ونفسها اضطرب
غيث قرب عليها وخد شفيفها ف بوسه كل شهووة بقا يمص ويعض ويقطع ف شفيفها برغبه هتطلع من نفووخه وليالي بتحاول تجريه وهيا جسمها بيتلوي تحتيه نزل ايده من رقبتها لصدرها وداعب حلمتها وقرصه عليهم ليالي اتأوهت
بین شفیفه اقتحم صغرها بلسانه ليالي امتصت لسانه بحركه سريعه لما
صوبعه نزلت ع انوثتها ...
غيث فصل البوسه ونزل ع صدرها ومتصه زي الجعان و محروم بقالو زما ان امتص حلمتها ودعبها بلسانه وعضه عضات خفيفه ومتص جلدها وساب عليها ختمه شوه صدرها نزل قفل الباب بالمفتاح
وقرب ع السرير قدام ليالي العريانه وجسمها بيترعش من كم المشاعر وجسمها احمر وصدرها طالع نازل ... وخلع الشورت وظهرت رجولته المتصلبه بعروق نفره ليالي
شافت منظره وهو خد كل الوقت عشان تعرف شكل رجولته
ليالي نفسها كتمت نفسها من منظره مبقتش عارفه تغمض
عيونها من الصدمه جسمها اتخشب
من شكله ونبض قلبها نسي دقه من دقاتهغيث قرب منها وحط ايده ع خدها : اتنفسي يخربيت امكك بس متخفيش
ليالي : || .. د. د ه. يد ازاد
غيث ضحك : هاار اسود البت سفت .. بس ي لولي اهدي وخدي نفس وتكلمي براحه
ليالي خدت نفس وغمضت عيونها : ده ده هي. دخل عندي ازااي يخووف
غيث : متقلقيش ي بابا وحده وحده وهيدخل جواكي وجسمك هيستوعبه انا مقدرش اوجعك
وقرب منها اكثر : انا محتجاك ي ليل ولازم اقرب منك ورتاح وخد ايدها وحطها ع رجولته يامه ده مش هينام ليا اي ايدها اتخشبت عليه
Iriskغيث : متخفيش .. مش هدخله انهارده انا وعدت امك مش هدخل عليكي الاه بعد سنتين بس ده ف احلمهم طبعا اولا ثانيا لو انتي طلبتي مني كده انا هعمل كده لازم رضاكي
الاول
ليالي اوماً وغيث حط ايده ع جسمها : بتحبيني ي ليل وعايزاني معاكي ولا لا
ليالي : بحبك ي اب غيث بصلها برفعة حاجب .. بحبك ي غيث بحبك اووي ومش عايزه ابعد عنك ممكن اطلب حاجه منك ...
غيث : عيوني ي ليل
ليالي : امم يعني ... . المسني زي ما كنت بتعمل قبل ما تقوم
حاسه اني عايزه كده تاني
غيث قلبه دق وقرب منها خدها ف حضنه ومتص شفيفها وجسمه بيتحرك ع جسمها وليالي لفت ايدها حوليها ورجليها
بتداعب رجليها وكل حته
فيهم لمسه بعضيها غيث نزل بايده ع مؤخرتها
وقبض عليها براحه ونزل ع رقبتها بلسانه وصدرها
خصرها لحد ما وصل انوثتها
ليالي عيونها برقت وغيث فتح رجليها وعنيه ف عنيها ونزل
بلسانه ع بظرها ليالي شهقت بعنفمن لسانه الدافي ع انوثتها غيث دعبه بهدوء ف حركات دائريه ومتصه بين شفيفه
ليالي صدرها وجعها من عنف نبضتها ونفسها العالي جسمها سيب وعضلتها ارتخت وعقلها غيب وجسمها كان بيتنفض بشده بيترعش وشهقاتها وتأوهاتها ملت الغرفة السخونه الي جسمها وصلت لعنيها الي دمعته من كم المتعه الرهيب الي حسه بيه لاول مره وجع وجع ف انوثتها هيجننها
بقت تتلوي بين ايدين غيث وتمسك الملايه وتشد ف شعر غيث وجزه ع اسنانه من الي حسااه
ليالي بلهااث : هاااه غيييث غيث ارجووك مش قادره حسه هيغم عليا اممم هتجنن
غيث سرع وتيرة حركت لسانه ع انوثتها وايده طلعت ع صدرها واعب حلمتها ليالي خلاص هتجيب شهوتها غيث رفع وجهه وبص ع صدمت ليالي
ليالي بشهووة : لا لا ارجووك عشان خطري كمل كمل وقفت
ليه ..
غيث نام ع ضهره : حسك مش بتبدلينى الحب بحب وانكمش عايزاني جمبك قولت ابعد
ليالي قربت منه : لا عايزاك ي غيث عايزاك صدقني
غيث : فين ده وريني
ليالي قربت منه وباست شفيفه وحولت تعمل زيه وعضت شفيفه وامتصتها .. غيث ضغطع انوثتها الحساسه وليالي
اتأوهت وعضته جامد غيث زمجر
بمتعه ليالي شافت عضتها عجبت غيث بقت بتعضه اجمد وهيا بتمتص شفيفه ونزلت ع رقبتها ومصتها وبستها ولعقتها بلسانه ومصت وعضت كتفه وصدره وعضتهم عضات جامده
وغيث ايده ف شعرها
والتانيه ع مأخرتها بيداعب فتحتها
ليالي نزلت ع رجولت غيث ومسكتها بايدها الي بتترعش و باست مقدمت رجولته ولحستها
زي ما غيث لحس انوثتها ...
غيث بلهاات : بيتمص ي ليلي ده
ليالي مصته وحطت الراس بين شفيفها وصغرها الدافي ابتلعه غيث جسمه اتصلب اكثر وتنفض
من الي حسهغيث بزمجره : اممم ليل حولي تدخليه اكتر ف بوقك ولفي لسانك حوليه
ليالي عملت كده ودعبته بلساانها ودخلته اكتر ف بوقها ولسانه بيتحرك عليه
غيث شخر من المتعه ومسك شعرها بايده الاثنين وبقا يحرك رسها عليه بسرعه وينزلها وطلعها ع رجولته وليالي مصها بين شفيفها وبداعبه بلسا انها وغيث اتحرك اكثر ودخل رجولته جواه بوقها لحد ما حس بيها بتتخنق خرجها
ليالي جسمها كان وجعها من الشهوة وعايزه غيث باي طريقه هتجنن وعايزة ترتاح من الي حسااه كانت بتمص لرجولت غيث ف الاول عشان ترضيه لكن بعد كده حست انها عايزه كده واكتر عايزة تفضل تمص فيه كده انوثتها وجعتها ونبض فيها زاد وجسمها سخن اكثر ....
غيث خدها ف حضنه ونيمها ع السري وتعدل عليها ورجولت الي مليانه لعاب من شفيف ليال
حطها بي فخدها وضغط ع انوثتها
ليالي بلها اث : غيث ارجوك ارجوك متبعدش عني انا عايزاك
غيث زمجره : اممم عايزه ايه ي ليلي قوليليليالي : حسه اني عايزه ارتاح مشتهياك تدخل رجولتك جووايه لما مصتها بين شفيفي حسيت كده ااه ي غييث مش قادره
غيث شخر وهو بيحرك نفسه اسرع عليها : وانا مش قادر اكثر منك عايز ادخله ف ك ** هتجنن من رغبتي فيكي ي ليل بس ده وعد
ليالي بشهوة : وانا هكسر وعدك ارجوك دخله حتي منقولهمش انك عملت كده انا مرتك دلوقتي وانت بتقول ده عادي يحصل انوثتها كانت بتبض بوجع وشهوة
غيث بخشونه مسك شعرها : عايزاني انام معاكي ي ليل زي ما انا عايزك عايزاني ادخله فيكي
ليالي اومأ بعنف ونفس عالي غيث فرق رجليها الاتنين ونوثتها كانت غرقانه من شهوتها
غيث حط راس رجولته عن فتحته وضغط بقوة لحد ما اخترقها وحده وحده ليالي صرخت جاامد وقبضت ع كتاافه بضوفرها
غيث بشهووة : خلاص ي بابا دخل خلاص اهدي اهدي
ليالي بواجع ودموع : اااه مش قادره بيوجع اوووي همووتغيث : خلاص ي ليل الوجه هيروح دلوقتي ارخي جسمك و متشديش نفسك عليه عشان متتوجعيش اكثر .. ليالي رخت جسمها المتصلب وعضلات انوثتها الي قبضت ع رجولت وحولت تنسا الوجع
غيث باس راسها وخدودها منخرها وعيونها وشفيفها بوسات رقيقه وبين كل بوسه والتانيه بحبكك ي ليلي مش مصدق انك ف حضني بقيتي مراتي خلاص بقيتي مدام غيث ااه ي ليل بعشقك بعشقكككك
ومص شفيفها الاتنيني وهو بيمسح بكف ايدها ع شعرها وخدها وبدأ يتحرك جواها ببطء
ليالي كان فيه وجع عندها بس محتمل الرغبه والمتعه غطت عليه وبقت عايزاه يتحرك اسرع
حضنت غيث بايديها الاتنين ونفسها كان عالي اووي وشهقاتها وجسمها البدي بيترعش جنن غيث
غيث بقا بيتحرك اسرع واقووى وهو شفيفه في رقبتها وبيمتص صدرها وايده ع فخدها ضاغط عليه بقووة ليالي :
ااه غيييث بحبككك اوووي اوووي مش عايزاك تبعد عني
بعشقكك ي غيثي
اممم حلوو حلوو اووي الي بتعمله دهغيث ضحك وعنيه ف عنيها الملياانه دموع من المتعه ومسح ع خدها وهو بيتحرك جوااه
غيث : اسمه الي بعمله ده باااني * * اسمه اني هفشخ ميتينك الايام الجاايه ي ليل ده انت دمرتي رجولته بجهلك وانا هخليكي قطه شرسه ووقحه كمان ف السرير هشكلك ع ايدي ي قطتيي
اسمه مدخل ز*** ف ك **
وتحرك جواها اسرع وليالي اتمسكت فيه بقوة وضوافرها بتخدش كتفه ورقبته وجسمها اتشنج وجابت شهوته ليالي بعقل مغيب وجسم بيترعش بعنف ونوثتها بتنقبض بسرعه ع رجولته : غيث غيث انا ف حاجه بتحصلي اااااااه اممم ايه ده ايه ده اااه لذيذه
غيث زمجر : انتي جبتي شهووتك ي لبوتي نزلتيها ع ز *** الي هيفشخك ي ليلي
ليالي قربت منه بمتعه عدت الحدود ومص شفيفه بعنف وعضتها وسحبتها بين سنانه وايدها بتتحرك ع رقبته غيث زمجر بعنف وبقا بيخبط جوواه
بعنف ويرزع ف انوثتها لحد ما جسمه اتصلب وتشنج
ورجولته نبضت جواهاونزل شهووته سخنه نااار طفت وجعهم هما الاتنين وترمي ع ليالي الي لسه مغيبه
وهو بيتنفس بعنف : اممم ي ليل مبروك ي صغنن مبروك ي حبيبي وباس دمغها وخرج رجولته من جواها وخدها ف حضنه
ليالي : ايه السخن الي نزلته جوايه
غيث : دي شهوتي كده انا ارتحت وضحك هبقا اوريكي عامل ازاي او اشربهولك عادي برضو
ليالي بستغراب : تشربهلي
غيث : اممن ما هو لبن هههههههههههههههههه
ليالي : انت بتتريق عليا ي ابيه
غيث : احاا ابيه ده انا كنت لسه بني ** ي بنتي ابيه ايه
ليالي اتكسفت ودفنت وشها ف رقبته غيث شالها وليالي فاقت من المتعه وحست قد ايه هيا موجوعه
ليالي بوجع : براحه ارجوك عندي وجع فظيع
غيث بحزن : حقكك عليا سمحيني هو اول مره او مرتيني
وهيضيع خاالص متخفيشوقعدها ف مايه دافيه وسعدها تاخد شور ولفها ف البرنس وقعدها ع السرير ودخل خد شور سريع وغتسل وطلع لفف
المنشفه ع خصره
والباب خبط ليا الي اتخضت وغيث شاور
ع شفيفه بمعني هوووش
ام رحيل بتمسي