رواية حب المراهقه 2 الفصل الثالث 3 بقلم نور ربيع


رواية حب المراهقه 2
الفصل الثالث 3
بقلم نور ربيع


لا اله الا الله ♥

اللهم إني أعوذ بك من حزن يطويني وذنب يحبس فرحتي ومن هموم الدنيا وما فيها، اللهم أجبر خاطري جبراً أنت وليه يا رب، اللهم البشارات التي نحب، والأيام التي تسر والرحمات التي تتوالى والعافية التي ننعم بها واليقين الذي يريح القلوب 💚 

هاني بصدمه وقلق: نورر …راح بسرعه حملها وعدلها من على السرير ورقدها وكل ضهرها كان بينزف دم
هاني بخوف شديد عليها: اامينه امينه تعالي بسرعه
امينه جت بخضه دخلت الاوضه 
امينه بصدمه وقلق: يا نهار ابيض اي الدم ده الجرح اتفتح ولا ايه يا هاني
راحت بسرعه قعدت على السرير بقى تشيل عنها الترنج علشان تشوف الجرح
امينه بخوف: اخرج بره يا هاني 
هاني قام بشده قلق: تمام بس بالله عليكي شوفيها مالها او ارن على الممرضه تيجي تشوفها
امينه بخوف وتوتر: حاضر حاضر  وما ترنش بس اخرج دلوقتي وانا هشوف مالها 
هاني بخوف وحزن عليها: ماشي … راح خرج وجواه خوف شديد عليها وحزن وقلب مالي بالخوف وقلق عليها
_________________________
في منزل السيوفي 
امال بتوتر: اه هو ده بيت ميار لكن هي مش موجوده 
الظابط وهو عيونه تبحث في المنزل علي ميار: فين هي معمول ليها محضر عليها قضيه
في الوقت ده طلع عبدالله 
عبدالله بهدوء: احنا ما اعرفش اي حاجه عنها من حوالي اسبوعين 
الظابط بعدم تصديق: ازاي مش عارفين عنها حاجه مش انتوا المفروض اهلها...؟
عبدالله بتنهيد: انا ممكن اعرف مين اللي عمل المحضر ده لو سمحت
الظابط: الاستاذ هاني هو اللي عامل فيها محضر بالاعتداء على بنته واتهجمت عليها في قلب بيتها وطعنتها بالسكينه في ضهرها وهو عامل فيها محضر من يومين
امال بحزن وخوف عليها: ميار مش موجوده في البيت والله احنا ما نعرفش حاجه عنها
عبدالله بحزن: هي مش كده كده عليها قضيه وحكم لما ترجع في اي لحظه تقدر تيجي تاخدوها 
الظابط بغضب: تمام بس ان كنتو انتوا اللي مخبيينها دي هتبقى جريمه عليكم انكم انتوا بتتسترو على مجرمه كده كده البيت متراقب واول ما نعرف انها دخلت حتى لو الشارع كده هتتمسك
شهد بخوف وتوتر شديد: بس بس اللي هي طعنتها  دي تبقى قربتنا واحنا عاوزين نلغي المحضر
الظابط انتبه ليها وبصلها 
عبدالله بغضب: شهد اقفلي على الكلام وادخلي جوه يلا 
شهد بخوف: حاضر يا بابا … راحت دخلت وهي كلها بترتعش وجواها مخضوضه وقلقانه وخايفه جدا
_________________________
في منزل كريم في القاهره
ساره بابتسامة تعب: ياااه وحشاني اوي اوي يا حياتي انتي 
حياة بطفوليه: انتب كمان وحساني كتيي كتيي
كريم ابتسم: وحشانا  يا حياتي ولله … شالها وحضنها جامد
حياة بدموع: بابي عاوزه ماما 
كريم بحزن شديد: ما فيش ماما يا حياه ما فيش انسيها بقى انسيها على كدا
ساره بحزن شديد: كريم 
كريم قطع الكلام. بهدوء: اقفلي على الكلام يا ساره بالله عليكي
ساره بحزن: حاضر
حياة بعياط شديد: عاوزه مامي يا بابي
كريم اتنهد بحزن: حاضر 
حياه بدات تنهار في العياط: لا دلوقتي عاوزه مامي
كريم حضنها بحنان: حاضر يروح قلبي بس اهدي اهدي وانا هخليكي تروحي ليها هوديكي دلوقتي
حياة بعياط شديد: ياي دلوقتي 
كريم بحزن: طيب اهدي بقولك هوديكي ليها بس اهدي طيب
ساره بدموع تلمع في عيونها: مستحيل نخليها تتحرم من نور يا كريم دي تتجنن كدا زي ما نور متمسكه فيها هي بتمسكه فيها برضو 
كريم بحيرة وتعب: مش عارف اعمل ايه يا ساره مش عارف والله 
_______________________
في منزل هاني
امينه في الوقت ده غيرت على جرح نور وهي متوتره جدا وخايفه عليها للجرح يكون في تسمم لانها كانت سخنه جدا
امينه بحزن وقلق: ربنا يسترها عليكي ويشفيكي يا رب يا حبيبتي
نور بدات من كتر السخونه اللي فيها بدأت تهلوس وتقول كلام من غير تركيز بعياط
نور بدموع وتعب: ليه عملتي فيا كده انا عمري ما اذيت حد انا كنت مرتاحه اوي مع ماما كنت مرتاحه ليه بتسيبيني وتمشي يا ماما كلهم اذوني وظلموني وجم عليا انا مش مسامحاكم مش مسامحاكم ليه عملته فيا كده ليه ..بعياط اقوي: انا خلاص مش عاوزه اعيش خلاص مش عايزه الحياه دي
امينه بدموع وحزن شديد: نور فوقي يا نور فوقي ..بقت تهز فيها بالراحه
لكنها كانت نايمه مش واعيه ومش مركزه لاي حاجه حواليها دماغها في عالم ثاني في  ... بدات تتخيل ان ميار بتتكلم معاها وتعاتب فيها وهي بتعيط
ميار بعياط وعتاب: انتي السبب في كل اللي احنا فيه ده يا نور انتي السبب بسببك انتي خليتي حالنا يبقى كده خليتي احمد يتخلى عني ويسيبني ويكرهني وليد يسيبني وخليتيني بسببك خالتك تتبرى مني وكل اهلي انتي السبب في كل حاجه حصل انتي السبب مش مسامحاكي على كل اللي انتي عملتيه مش مسامحاكي لو ما كنتيش جيتي البيت ما كانش كل ده يا ريتك ما كنتي دخلتي البيت من الاول مش مسامحاكي يا نور مش مسامحاكي دمرتي حياتي انا واحمد ووليد كل ده بسببك ودمرتي حياه خالتك
نور بقى تتخنق جامد من الكلام و جواها حاسس بالذنب في نفس الوقت جواها تقول لا انا ما اذيتهاش .بقت تعيط وبقت في حاله انهيار .. بعياط وحزن شديد: عمري ما اذيتك عمري ما جيت عليكي كل الذنب عليكي مش عليا كل ده عشان لجات ليكم كل ده علشان حبيت بالغلط مش انا انا مش المذنبه انتي المذنبه وانتي الغداره ولو انتي مش مسامحاني فانا كمان مش مسامحاكي وخصيمتك ليوم القيامه  انتي السبب في كل ده مش انا 
امينه بحزن وقلق عليها: يا بنتي فوقي فوقي ياا نورر قومي كفايه هلوسه قومي 
بدات تلبسها الترنج اللي فوق علشان تخلي هاني يدخل .. وبالفعل لبستها وقامت راحت ل هاني في الاوضه
_____________________________
هاني بلهفه وقلق عليها: امينه طمنيني بالله عليها نور فيها حاجه طمنيني
امينه بحزن شديد: هاني نور حرارتها مرتفعه اوي وعماله تهلوس وتقول كلام وهي نايمه مش واعيه لحاجه
هاني بخوف عليها: طب وديها المستشفى ولا ارن على الدكتور ولا على اي حد يجي يشوفها
امينه: لا مش لازم يا حبيبي احنا هنعمل ليها كمادات وانا غيرت ليها على الجرح اهو وهي تبقى كويسه باذن الله
هاني  اتجه ناحيه غرفه نور: طيب مستنيه اي يا امينه هاتي ليا بسرعه ميه وفوطه علشان نعمل ليها كمادات عشان السخونه تنزل بسرعه
امينه بحزن: حاضر.. وبالفعل راحت
_______________________ 
كريم في الوقت ده كان وصل قدام منزل نور واقف بالعربية 
ابتسم بتنهيد: اهو جبتك عند ماما يا ست حياة 
حياة بقت فرحانه جدا بطفوليه 
كريم طلع الفون بقا يرن علي نور علشان تخرج تاخدها مكنش في رد
كريم بتنهيد: مش بترد ليه … رن تاني 
________________________
هاني كأن بيعمل ل نور الكمادات علشان السخونيه تنزل. السخونية كانت بدأت تروح منها علشان الكمادات
امينه بحزن شديد: حبيبتي يا نور ربنا يشفيكي ويعافيكي يارب
هاني بحزن: يارب يارب 
امينه مسكت تليفون نور اللي بيرن 
امينه: دا تقريباً كريم اللي هو ابو حياة
هاني اخد الفون: هرد عليه … وفتح
هاني بهدوء: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
كريم بابتسامة: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته عامل اي يا عم هاني 
هاني بابتسامة بسيطه: الحمدلله يا ابو حياة عساك بخير بنتك حياة عامله ايه
كريم بابتسامة:تدوم بخير يارب  والله بخير الحمدلله.. بص ل حياة بضحك: لكن هي اللي مش كويسه عاوزه مامي مفيش غير العياط 
هاني ابتسم: دايم بخير طبعاً ماما نور 
يا ست حياة 
كريم بضحكه: هي بعينها. انا قدام البيت اهو احم فين نور تخرج تاخدها 
هاني اتنهد: نور نايمه والله تعبانه شويه 
كريم بقلق عليها شديد: اي تعبانه مالها.. قال جواه بحزن: اهدي يا كريم
هاني: شويه سخونيه بس بقت كويسه الحمدلله 
_________________________
في الشارع 
هاني بابتسامة: نورتونا والله  
كريم بابتسامة: تسلم يا عمي
هاني بابتسامة: طيب تعال اتفضل ادخل ما ينفعش تمشي كده من غير ما تدخل حتى على الاقل تشرب حاجه
كريم بابتسامة: لا تتعوض بقى المره الجايه باذن الله مش هينفع دلوقتي لازم اروح علشان ساره لوحدها في البيت انت عارف انها تعبانه ولازم مساعده واحد يكون جنبها طول الوقت
هاني: والله ما كان ينفع انك انت تمشي كده ابدا يا كريم بس ماشي تتعوض باذن الله حمد لله على سلامه اختك وربنا يشفيها يا رب  وتقوم بالسلامه ان شاء الله
كريم: الله يسلمك يا عمي المره الجايه باذن الله انا وساره هنكون عندكم والله تكون هي اتحسنت ان شاء الله
هاني بابتسامة: تنورونا والله العظيم 
كريم ركب العربيه وشاور ل حياه بابتسامه: سلام يا حياتي اوعي تغلبي ماما بقا.. بضحكه: خليك لحد بقى لما تزهق ده لو زهقتي
حياة بطفوليه: باي 
هاني ضحك بابتسامة: احنا مش هنديها ليك بقى على كده خلاص
كريم بضحكه: يعوض عليا ربنا فيكي يا حياه
هاني ضحك: مش للدرجه دي يا جدع
كريم ضحك ..قال بابتسامه: يلا سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هاني: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته في رعاية الله 
كريم: في رعاية الله … وراح ماشي
_________________________
في منزل السيوفي تحديدأ في غرفه شهد
شهد بعتت رساله ل مهران يجي ياخدها 
شهد بدموع وخوف: انا خايفه والله اوي … اتنهدت جامد بحزن: بس لو مرحتش هياخد مني البيبي وانا عارفه هو بيعمل اي كويس دا قادر محدش بيقدر عليه أبداً مش بيخاف من حد 
رد عليها في رساله قالها جاي 
قفلت التلفون و قامت بحزن شديد وخوف منه. بدأت تلم الحاجات اللي تاخدها معاها 
_________________________
بعد شويه 
شهد طلعت من الغرفه في ايدها شنطه بتاعها … وقفت قدام امال بحزن شديد
شهد بحزن: ماما انا ماشيه 
امال بعدم اهتمام: امشي 
شهد بدموع: متزعليش منى يا ماما .... جت حضنتها امال حطت ايدها ما بينهم 
امال بزعيق: ازعل ولا ما يزعلش ما يشغلش بالك ما لكيش دعوه وغوري امشي يلا انتي مش عايزه تمشي يلا غوري
شهد بعياط: ماما ليه بتعملي معايا كده يا ماما
امال بحزن شديد: انتي عارفه احنا بنعمل ليه كويس كده
شهد بعياط وحزن: غصب عني يا ماما سامحيني بقى ... دارت ضهرها وراحت ماشيه وهي بتبكي بحزن مالي قلبها
بصت عليا وهي ماشيه ودماغها نزلت منها وجواها هتموت من الحزن وعايزه تقنعها باي طريقه انها ترجع وما تمشيش لكن مش في ايدها حاجه مش قادرين يقنعوها
____________________________
في بيت ليلى
كانت والدتها عماله تصحيها وهي ما كانتش واعيه الحاجه حواليها دماغها في عالم الاحلام  ... ابتسمت وهي نايمه مش واعيه الحاجه
والدتها استغربت منها جامد انها بتبتسم وهي نائمه .. بقت تهزها بالراحه وتصحيها
والدتها: ليلى ليلى انتي يا بت يا ليلى اصحي 
ليلى بدات تصحى والابتسامه انمحت من على الملامحها .. قامت قعدت قعدت على السرير وهي مستغربه
والدتها باستغراب: بتحلمي بأي يا ليلي علشان تبتسمي كدا ...؟؟
ليلى بدموع و امل: حلمت ان انا بقى معايا فلوس كتيييره اللي كنت بحلم بيها علشان خاطر نجيب بيها كل حاجه احنا نفسنا فيها يا ماما
والدتها ابتسمت بحزن مالي قلبها: ان شاء الله خير يا ليلى ده يدل ان في خير وفي سعاده جايه ان شاء الله ليكي اتفائلي 
ليلى بدموع وحزن: يارب يارب يا ماما 
والدتها قامت بحزن عليها: طب يلا قومي كده ما تخلي الحمام اتوضي وصلي عشان العصر قرب هياذن  الساعه 1:00 باقي ساعتين عليه تعالي يلا علشان تاكلي الاكل جاهز
ليلى مسحت دموعها: حاضر يا ماما
والدتها طلعت وهي قامت بعدها دخلت الحمام
_____________________________
 خلصت وبعدها قعدت تدعي بندم وحزن شديد ولسه لحد الان ضميرها وجعها على الذنب اللي هي عملته ضميرها كان بيانب فيها جامد وحاسه ان ربنا مش مسامحها
ليلى بعياط وندم وحزن شديد وهي بتدعي: اللهم انت الملك لا اله الا انت وانا عبدك اعترفت بذنبي فاغفر لي لي يا رب انه لا يغفر الذنوب الا انت يا رب اهديني واحسن اخلاقي واصرف عني سيئاتي لا يصرف عني الا انت السيئات انت لبيك وسعديك والخير كله بايدك والشر ليس ليك تباركت وتعاليت استغفرك واتوب اليك يا رب ..مسحت دموعها بحزن وقهرة: اللهم اغفر ذنبي يا رب اللهم بشرني بشره خير وخبر حلو يا رب اللهم زيل عني الهموم يا رب وبكيني فرحأ ولا تبكيني قهرا وفقني وحقق ليا كل ما اتمناه وارزقني بالزوج الصالح اللي انا بتمناه عاجلا او اجلا اللي يريح قلبي وبالي اللي يقبلني بكل عيوبي قبل مميزاتي ويسعدني ويعوضني  ولا تشمت فيا عدو يا رب وفرح والدتي بيا يا رب وسامحني واهديني واقبل توبتي يا رب يا ارحم الراحمين ( كل انسان في الدنيا دي بيغلط  احنا بشر لازم نغلط ونتعلم من غلطنا اهم حاجه ان احنا نتعلم مهما اخطانا مهما عملنا فعلا الذنوب بتبقى من الكبائر وهنعاقب عليها اشد العقاب بس ربنا يسامحنا ويغفر لينا جميعا ان الله غفورا رحيما المهم نرجع لربنا ونراجع حساباتنا برضو علشان خاطر ما يرجعش نكرر الذنب تاني ربنا يغفر لينا وليكم جميعا يا رب ويحقق ليكم كل امنياتكم يا رب جميعا يا بنات اه وكمان ما تزعلوش والله العظيم الدنيا دي مش مستاهله لا حزن ولا زعل ولا اي حاجه ربنا هيفرحنا  والايام الجايه هتبقى جميله باذن الله بس انتو تفائلو ما فيش بنت في الدنيا دي مش بتزعل او ما فيش عندها هموم وزعل ومشاكل كلنا واتمنى ان بكره يكون احلى لينا لكل بنت في الدنيا دي قلبها متعب🥹 🥹💚) 
ليلي خلصت دعاء بعدها قامت شهاده السجاده وخلعت الاسدال وبعدها  راحت غسلت وشها من الدموع علشان ما يظهرش انها بتعيط او زعلانه قدام و والدتها …طلعت ليها في الصالون
_________________________
في شقه وليد 
ميار كانت راقضه علي السرير يتعب و دموع قالت بدموع وحزن: باقي شهرين علي الاجازة و تخلص الجامعه عاوزه اخرج من هنا …بسخرية وحزن:كانت ايام سوده في حياتي كل بسبب نور كله بسببها …بعياط وحقد: ربنا ياخدك ربنا ياخدك و ينتقم منك يا شيخه يارب تشوفي سواد في حياتك و ما تشوفي الفرحه زي ما اخدتي مني فرحتي كده يارب (  اللي يجي علي حد ربنا بيجي عليه و دا اقل عقاب من ربنا حرمك من الفرحة علشان انتي اللي عملتي كدا بأيدك ثانيأ بلاش تدعو ع حد فضلا علشان الملائكه بتقول ولكم بالمثل بترد ليكم الدعوه)
_______________________
عند احمد في المستشفى 
وليد بغضب: ما تهدى بقى يا جدع عايز تروح فين وانت تعبان كده
محمد: اهدي انت لسه تعبان ي
 بني اقعد لما تبقى كويس ودكتور يكتبلك على خروج
اميره بحزن وقلق عليه: احمد مفيش خروج دلوقتي انت تعبان غصب عنك 
احمد بتعب شديد: بالله عليكم سبوني بقا انا لازم ارجع علشان خاطر انا اعرف اتصرف ميار هتتبهدل في المحاكم كده 
ابو وليد بغضب وزعيق: ما تسبها تتبهدل ولا تتنيل حتى تستاهل
احمد بتعب وحزن شديد: عمي انا عارف انها نزلت من نظركم من ساعه لما عرفتو الحقيقه بس مش اكتر منى وانا حابب اني انا اللي ادخلها السجن بأيدي لازم و علشان كمان اعرف الحكم علشان كدا كده هتتبهدل هي
وليد بحزن شديد: ماشي اهدي بقا كدا واقعد علشان انت لسه تعبان اصلا مش قادر تتحرك اقعد
محمد بحزن وقسوه: السجن هو اللي هيعلمها تنضف قلبها كويس من الحقد اللي فيه
احمد بحزن شديد: فعلا هيعلمها كتير اوي اخرج من هنا واخليها تتعلم الادب
ابو وليد بحزن شديد وغضب منها: اللي تعمل كده  ويبقى جواها حقد وتيجي على واحده زيها يبقى تستاهل الموت طلعت من نظرنا كلنا على كده 
اميره بقى جواها  مستحقراها على اللي عملته اكتر واكتر وبقى جواها يبكي كده والدموع بتلمع في عيونها من الاستحقار اللي كله بقى يستحقرو ليها
محمد حزن اكتر و اكتر من جواه  ل بنته الوحيده قلبه بقى جوه موجوع من اللي هي عملته وانه كان دايما ظالمين واحده وكان كل العيب في بنته مش منها هي ولحد الان مش مصدق ان كل ده يطلع منها هي واللي كانو مستحقرينها كانو ظلمنها بسببها الاستحقار بقا ل بنته
_________________________
في منزل هاني 
حياة كانت راقده في حضن نور مستنياها تصحى 
امينه ابتسمت اوي بحزن: اي دا يا هاني..؟ 
هاني بابتسامة وضحكه: الام اللي بتربي مش اللي بتجيب على الدنيا دي
امينه بابتسامة: فعلا والله بس دي غريبه اوي دي اول ما دخلت نامت في حضنها مستنياها تصحى حبيبتي في كده 
هاني اتنهد بحزن شديد: ربنا خد  امها لكن ربنا عوضها بنور تديها كل الحب والحنان اللي كانت تتحرم منه الحمد لله انا ربنا بعتها ليها خدت بايد يتيمه وبقت تراعيها
امينه بدموع بتلمع في عيونها: زي ما هي برضو بتلاقي الحلو والحنان ربنا برضو بعت ليها حياه علشان تاخد بايدها اهتم فيها وتديها كل الحنان اللي كانت هتتحرم منه والله الحمد لله
هاني بحزن: الحمدلله يارب
حياه بدات تزعل انها مش راضيه تقوم و دموع بقت هتنزل منها 
هاني بحنان: اهدي يا حياتي هتصحى دلوقتي ما متزعليش هي نايمه هتصحى دلوقتي ان شاءلله 
امينه بحزن:  متزعليش يروحي هتصحى دلوقتي ان شاء الله
حياة بصت علي نور بدموع
نور بدات تتلملم على السرير بتعب شديد حياه جامد بفرحه
نورحاسه بيها فتحت عيونها بصت ليها بفرحه وتعب ودموع في عيونها واخدتها في حضنها جامد
نور بدموع وتعب: حياتي وحشاني يا حياتي اوي يروح قلبي انتي … 
حياة بطفوليه: انتي كمان وحساني يا مامي
نور بابتسامة تعب: يا حياتي كلها انتي
هاني قام بابتسامة كلها حزن: طب يلا يا امينه نطلع واسيبيهم بقى طالما هي فاقت 
امينه قامت بحزن: حاضر … وغطتهم و طلعت تعمل ليهم الاكل و هاني طلع هو ايضأ
_________________________
نور بتعب وجع: جيت امتى يا حياتي
حياة بطفوليه: من الصبح
نور ضحكت بتعب: من الصبح اي بس
مسكت الريموت من على الكوميدينو وشغلت ليها قناه الاطفال بقت تتفرج هما الاتنين  و هما نايمين على السرير ابتسامه وفرحه انها موجوده معاها رغم انها تعبانه لكنها مبسوطه انها في حضنها دلوقتي وحياه هي ايضا مبسوطه وفرحانه بيها
_________________________
عند مهران و شهد 
كانو وصلو الشقه
شهد بصت للشقه حواليها بتنك
شهد بقرف: اي الشقه الصغيره اللي انت عايز قعدني فيها دي وبعدين فين العربيه بتاعتك انت كده جايبنا في تاكس وليه ما اشترتش شقه كبيره وجايبها ليا ايجار دي انا مش عايزاها انا عايزه اقعد حاجه حلوه 
مهران بسخريه برود: معلش يا حبيبي اعذريني اصل نسيت ان بنت الاكابر مش بتقعد غير ف البيت كبير زي بتاع ابوها كدا المره الجايه هجيبلك فيلا كبيره زي اللي ابوكي قاعد فيها ان شاءلله اه بالنسبه بقى للعربيه العربيه بعتها يا حبيبتي انت ما تعرفيش ان القضايا اللي كانت عليا خسرتني اللي ورايا وال قدامي
شهد بغضب: بطل تتريق واتكلم معايا عايزين احسن من كده انت فاهم ولا انت مش بتفهم يا استاذ انت
مهران مسكها من حجابها بغضب: لا اتعدلي انتي احسن ليكي انتي عارفه اني بعمل اي كويس فيكي تمام 
شهد دموع وغضب:  ابعد كده عني انا مش خايفه منك ولا هخاف منك وما بقتش اخاف منك اصلا ابعد بقى كده وسيبني انا اتشرف واعمل كل اللي انا عايزاه هو انا مش عايزه اقعد هنا انا عايزه اقعد في مكان احسن من كده انا عايزه ابني يجي في مكان حلو احسن من القرف ده
مهران بلا مبالاه: والله ما حدش قالك تجي برجلك هنا براحتك  اشربي من ميه البحر
شهد بدموع وزعيق: لو ما جيتش كنت هتاخد مني البيت وكنت هتاذيني
مهران ببرود: طبعاً اومال انتي فاكره ايه انا كنت هعمل اكتر من كده والله العظيم بس الحمد لله انك انتي خفتي واقتنعتي بالكلام والا كنت هطلع روحك في ايدي وهاخد منك البيبي لما يجي 
شهد بعصبيه وصرخه: بطل بطل برودك معايا  ده بطل كفايه ارحمني بقى انا بكرهك بكرهك وانا طولت اقتلك هقتلك  
مهران ضربها بعنف علي وشها بغضب وخلع الحزام ورافعه عليها وراح ضربها 
مهران بغضب معمي: زودتيها اوي انا هقطع لسانك ده شهد برعب حطت اديها الاتنين على بطنها وصرخت جامد بانهيار: لا لا البيبي هيموت كفايه كفايه ضرب فيا والله العظيم اسفه مش هتكلم تاني ولا هقول حاجه وانا  مش هرفع صوتي عليك والله العظيم خلاص
ضربها جامد بالحزام و الحزام نزل عليها.. شهد صرخت بوجع وهي حطه ايديها علي بطنها
شهد بوجع و انهيار: ااااه اااه انت عملت اي حسبي الله ونعم الوكيل فيك … وغمضت عيونها و  راحت في الاغماء
مهران رمه الحزام بصدمه
مهران بصدمه وخوف عليها: شههد
(احمدوا ربنا في السراء والضراء ومتقطنتوش من رحمه ربنا)


تعليقات