رواية دكتور قلبي الفصل السادس عشر 16بقلم ملكة زمانى


رواية دكتور قلبي الفصل السادس عشر 16
بقلم ملكة زمانى



اسر بخوف حور مالك ردي عليا 
اسر قاس النبض لقه ضعيف 
اسر طلع التليفون بخوف الوو مالك
 مالك بخضه اسر مال صوتك
 اسر الحقني يا مالك الاسانسير وقف وحور اغم عليها 
مالك خرج جري طب اهدي وحاول تفوقه وانا جاي 

عمر قام اتلقه اسراء قاعده بتعيط
 عمر قام بخضه بص علي السرير بخوف اتلقه عليه دم 
عمر حس أن الدنيا بتلف بيه عمر لا لا اكيد محصلش حاجه يارب لا 
عمر قرب من اسراء بخوف اسراء اهدي وفهميني اي الي حصل 
اسراء بعياط علي اساس انك مش عارف اي الي حصل 
عمر مش فاكر حاجه
 اسراء أنت اعتديت عليا يا عمر
 عمر بصدمه أنا مستحيل
 اسراء بنهيار ضيعت مستقبلي انا لازم اموت نفسي وقامت مسكت السكينة
 عمر بخوف اسراء بطلي جنان ونزلي السكينه من ايدك
 اسراء لاء انا لازم اموت كل حاجه ضاعت 
عمر بسرعه مفيش حاجه ضاعت انا هتجوزك
 اسراء بخبث وفرحه بجد
 عمر هز راسه اه بجد هاتي السكينه بق 
اسراء نزليت السكينه هتجوزني امتا
 عمر بخوف من رد فعل ليان النهارده 
اسراء تمام يلا تعالي نروح عند المأذون 
عمر اخرجي وانا هغير هدومي وجاي وراكي
 اسراء بخبث متعوقش عليا وسبته وخرجت

 عمر قعد علي السرير بدموع يارب أنت العالم اني مكنتش في وعيي ليان رانت عليه 
عمر شاف الاسم دموعه نزليت اكتر بس حاول يتمالك نفسه ورض
 ليان اي ياحبيبي عوقت لي 
عمر انا جاى دلوقتي
 ليان مال صوتك يا عمر انت كويس
 عمر آه كويس سلام دلوقتي وخرج لي اسراء وهو في دنيآ تانيه 
اسراء قربت منه ومسكت ايدو 
عمر سحب ايديه انا هتجوزك فتره بس عشان محدش يتكلم عليكي انما انا عمري ما هحبك ابدا انا مش بحب غير ليان وبس سمعتي 

اسراء هزيت رسها بغل سمعت بس اكيد الكل لازم يعرف بي جوزنا 
عمر تمام يلا وخدها وخرج 

مالك راح عند اسر هو وي رجالين وفتحو الاسانسير 
اسر خرج وهو شايل حور وبيجري بيها ومالك راح وراء
 اسر حط حور على السرير بخوف وركبلها جهاز الاكسجين عشان تقدر تاخد نفسها كويس
 مالك راح عليه اهدي هتبق كويسه
 اسر نبضها كان ضعيف جدا 
مالك انشاء آلَلَهّ خير أنت كويس
 اسر أنا كويس 
مالك روح ارتاح شويه وانا جنبها
 اسر لا انا مش هروح في حته أنا هفضل جنبها لغايه ما تفوق مالك بابتسامه أنت حبتها يا اسر 
اسر مش عارف بس شكلي كده 
مالك تمام انا هخرج انا

 عمر واسراء خرجو من عند المأذون 
اسراء هاجي معاك وانت بتعرف ليان 
عمر لاء رواحي انتي وملكيش دعوة بي ليان خالص

 عمر روح البيت اتلقه ليان وقفه مستنيه
 ليان جريت عليه حبيبي اتاخرت ليه 
عمر مش هاين عليه يقولها ويكسر قلبها بس تعرف منه احسن ما تعرف من برا 
عمر خد نفس ليان أنا اتجوزت 
ليان بس يا عمر جواز اي انت فكرني هصدق يعني
 عمر بدموع انا بجد اتجوزت بس والله غصبن عني انا مش بحب حد غيرك
 ليان بصدمه انت بتكلم جد وقربت منه ومسكته من هدومه قول انك بتهزر
 عمر وطه راسه في الارض ودموعه بتزل
 ليان أنا مش ممكن افضل معاك دقيقة واحدة
 عمر بخضه ليان انتي عوزه تسبيني والله كان غصبن عني مكنتش في وعيي كان لازم اعمل كده عشان محدش يتكلم على اسراء هو كلها شهرين ونطلق بس خليكي معايا عشان خاطري ليان أنا محتجالك متسبنيش ونهار من 
 
ليان صعب عليها شكل عمر بس هي قلبها وجعه ومقهوره مش راضيه تتقبل أن ممكن واحده تشركها عمر حت لو يوم واحد حست الارض بتلف بيها بس اتحملت على نفسها وقامت وقالت أنا همشي من هنا ولغايه ما تطلق ملكش دعوه بيا 
عمر ليان عشان خاطري اسمعيني
 ليان بنهيار وزعيق اسمع اي ها اسمع اي انت الي اسمع صوت قلبي الي بيتكسر مليون حته بسببك وسبته ومشيت خطوتين ووقعت من طولها 

عمر بخضه جري عليها بلهفه ليان قومي عشان خاطري انا والله ماكنتش في وعي عشان خاطري قومي وشلها ونزل بيها على المستشفى

 حور فاتحت عينيها 
اسر جري عليها حور انتي كويسه
 حور أنا كويسه هو اي الي حصل
 اسر اغم عليكي في الاسانسير 
 حور هزيت رسها شكرا دي تاني مره تنقزني
 اسر اهم حاجه عندي تكوني كويسه 

عمر دخل وهو شايل ليان
 مالك راح عليه ملها ليان
 عمر بخوف مش عارف اغم عليها فجأة تعالي شوفها بسرعه عمر دخل ليان الاوضه و
مالك كشف عليها
 مالك بفرحه الف مبروك ليان حامل في اسبوعين
عمر بصدمه وفرحه حامل 

.. يتبع.. 

                 الفصل السابع عشر من هنا 


تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة