رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ندى ناصر


رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي عشر 11
بقلم ندى ناصر


كنان قام بغضب و نط علي ريم نام عليها 

كنان بغضب : ايه بقا مش هتتلمي و تبطلي جنانك ده

ريم بالم : اااه اوعي كده هموووت يا بغل 

كنان بغضب : كمان بتشتمي طب مش هقوم شوفي بقا هتعملي ايه 

ريم : انت عارف ماما لما كانت تصحي تلقيني سهرانة علي الفون كانت تقولي نامي نامت عليكي حاطة دعوات ماما اتحققات ههههههه

كنان باستغراب : انتي ازي ليكي نفس تهزري وانتي كده ده انتي بنت مش طبيعية 

ريم بصراخ : ااقوم قامت قيمتك يا بعيد هموت فكر نفسك فراشة يالا ولا ايه

كنان : مانتي لو محترامة مكنش الواحد عمل فيكي كده 

ريم بتعيط وتحاول تقوم بس مش عرفت 

ريم و هي بتعيط : اهي اهي قوم بقا ده مش هزار انا عضمي اتكسر اهي اهي

كنان : تتربي الاول وانا اقوم 

ريم : اااايه ده يالهوي 

كنان : ايه في ايه 

ريم : يا نهار مش فايت 

كنان قام من عليها وقال : في ايه يابت انطقي 

ريم : عنيك ملونة 

كنان بغضب : خضيتيني وانتي لسه شيفها دلوقتي يا عميا 

ريم : اممم بس عينك الحلوة دي مش ريقة عليك خاالص 

كنان بخبث : امممم انتي بتعكسيني  يا ريم 

ريم وشها قلب احمر واتكسفت : لا طبعا

كنان قرب منها اكتر وقال : بس انتي عيونك احلي يا موزتي 

ريم وشها خلاص بقي طماطم : طب ابعد طب

 كنان اول ملقها اتكسفت قام وقال : انا هروح اخد شور 

ريم بغضب : بارد ابو *شكلك  

كنان : اجيلك تاني ولا ايه شكلك متادبتيش لسه 

ريم بخوف : لا يعم خلاص ده اتربيت من اول و جديد

ودخل وهو بيضحك عليها 

⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩

عند اسلام ونرمين

نرمين صحيت لقت اسلام حضنها جامد زي العيل الصغير الي ماسك في امه راحت تمسح علي ضهره بحنان و بعد شوية اسلام صحي و اول مشاف نرمين اخدها في حضنه اكتر وقال 

- واللهي انتي الي مصبراني علي كل الي انا فيه نرمين انا بحبك اوي وبموت فيكي 

نرمين بحب : وانا كمان بحبك 

اسلام بحزن : انا عايز احكيلك يا نرمين بس خايف تلوميني و تانبيني اكتر من متانب 

نرمين وهي بتمسح علي شعره بحنان : لا مش هانبك و لا قولك حاجة الي حصل حصل بس فاهمني 

اسلام بدا يحكيلها كل الي حصل 

نرمين انصدمت و اقامت من حضنه 

اسلام بحزن : شافتي اهو ده الي كانت خايف منه 

نرمين بصدمة : انا ازي مفكرتش في كده ازي

اسلام باستغراب : في ايه مش فاهم 

نرمين : اصل اليوم الي ريم اختفت في كان في نفس اليوم كنان كان قايلي انه جاي عشان يزورني لاني وحشته بس مجاش في اليوم ده و متصلش بيا من ساعتها بس انا مهتمتش ومحتطش في بالي عشان ساعتها كانا مشغلين بريم 

اسلام بغضب :يعني هو خطفها ال*كل*ب 

⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩

عند حنان و احمد 

حنان صحيت و صلت فرضها و قرات وردها إليومي و راحت عملت فطار و بعد شوية احمد صحي و انبسط جدا اول ملقها بتعمله هي بنفسها الفطار 

حنان : صباح الخير

احمد : صباح النور ليه تعبتي نفسك كان ممكن افطر في الشركة عادي 

حنان : لا انا هعمل الفطار كل يوم وانت هتفطر هنا كل يوم بس لو انت مش حابب كده خلاص 

احمد بسرعة : لا لا لا خلاص نفطر بس بشرط 

حنان : ايه هو !

احمد ببتسامة : تفطري معيا 

حنان ببتسامة ممثلة : ماشي وانا موافقة

احمد قعد وبداوا يفطروا 

احمد : بصي انا هبعتلك فستان عشان كتب الكتاب و هاجي علي الساعة ٥ او ٦ كده تكوني جاهزة  ماشي 

حنان : ماشي 

⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩

عند كنان خلص الشور بتاعه وطلع من الحمام

ريم : يا خرجة من باب الحمام وكل خد عليه خوخة خوخة خوووووخة 

كنان بضحك شديد علي شكلها و طفولتها : ههههههه يا ختي عسل 

ريم بضحك : ههههه لا متدعوتش علي كده ها

كنان بضحك : ههههههه ماشي ياختي انا هروح البس 

ريم : انت هتروح فين 

كنان : الشركة الي بقالي اسبوع مرحتهاش بسبب سيتك 

ريم : حد قالك ياخويا تخطفني 

كنان سبها و دخل اوضة الهدوم بتعته و ريم دخلت تاخد شور وبعد شوية خلصت 

ريم : احيه نسيت الهدوم اعمل ايه ياربي في ذكرة السمك بتاعتي دي عموما هو كده كده ماشي فاهستني لما يخرج ويمشي 

كنان لبس بدلته و رش برفانه الساحر و اخد شنطته و خرج 

كنان : عايزة حاجة يا زفتة قبل مامشي 

ريم وهي في الحمام : لا شكرا 

كنان : ماشي بااي 

ريم : يلا بااي 

وخرج من الاوضة ونزل و نده علي سارة وسارة جات 

سارة بسهوكة : نعم يا كنان بيه 

كنان : شوية كده وتطلعي لريم بالفطار و تخلي بالك منها و متطلعش برة الاوضة مفهوم 

سارة : مفهوم يابيه 

عند ريم اتاكد انه خلاص مشي و خرجت وهي لبسة البرنص  

كنان نسي ياخد الفون بتاعه راح نزل من العربية تاني و طلع السلم و دخل الاوضة انصدم 

لقي ريم قاعدة علي الارض و  مسكة الشنطة الي فيها هدومها و بطلع لبسها و كان شعرها بينقط ميا وكان شكلها غاية في الجمال 

ريم اول مشفته اتخضت 

ريم بتوتر : ا ا اطلع برة عايزة البس 

كنان كان مغيب عن الواقع خالص و كان بيقرب منها و بيفك زراير القميص 

ريم خافت جدا : بقولك اطلع برة عايزة غير عيب كده 

كنان خلع القميص وبقي عاري الصدر ولسه بيقرب من ريم 

ريم بدات تعيط وتخاف اكتر : في ايه انت بتقرب كده ليه 

بدون اي مقدمات كنان شال ريم و رمها علي السرير و .....




تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة