رواية تزوجت ملاك الفصل الثالث 3 الجزء الثاني بقلم نجلاء فتحي


رواية تزوجت ملاك الفصل الثالث 3 الجزء الثاني 
بقلم نجلاء فتحي



فى الإسكندرية 
توجة إيهاب لكى يصالح ملاك رغم غلطها فية ولكنة سمع صوت 

ملاك/ نونو عيط لية 

نصار / بابا وجعنى

ملاك بحنان أمسكت زراعة اللى مسكة منة إيهاب ورفعت الكم وجدتة أحمر وصوابع إيهاب معلمة علية    شهقت   وقالت:-  نونو دى أوفا كبيرة معلش هوبا عبيط لاااا هوبا بابا حلو مش يقصد أممممم ممكن ناموسة غلسة قرصت نونو،،،،، ثم حضنتة 

دخل إيهاب وأبتسم  على أساس ناموسة ،،،نظر لة نصار بخوف ودفن وجة فى صد"ر  ملاك 

ملاك/ نونو خايف لية  

نصار/ بابا 

ملاك/ برا

نصار/ لا وراكى

نظرت ملاك وجدت إيهاب واقف ومبتسم  ف قبلت 😘 نصار وقالت:- نونو أخرج ماما صفية   ،،،فخرج  نصار  لصفية فأغلق إيهاب بالمفتاح وأصبح هو وملاك بالغرفة ونسى الخلاف وقلبة مقسوم بين صفية وملاك 
فجلس على الكرسى وفى أنتظار غضبها الذى يجعلة 🔞 أحم سورى يا جماعة هو دة شخصية إيهاب هنعمل إيه أتعالج ولسة برضو ***& 

ملاك / دبدبت برجليها فى الأرض وأنطلقت إلية بسرعة البرق فأبعد إيهاب رجلة بعيد عن بعض حتى وقفت بينهم ولا يوجد مسافة للهواء ليمر بينهم مما جعلة لف زراعية وقربها لية أكثر 

ملاك بغضب / أوجع نونو لية ،،،،

إيهاب  بتسلية/ما أنا سمعك بتقولى ناموسة مش أنا

ملاك/ لااااااا ملاك قول كذب لنونو علشان نونو مش أزعل من هوبا 

إيهاب أبعد شعرها الطويل عن رقبتها  وأقترب منها وكهربها بقبلة  ثم عضة خفيفة بين شفا"يفة فهو يدمن بشرتها التى لا توجد مثيل لها فى ضمن البنات اللى عارفهم  ناعمة ورطبة تجعل الراهب يقع 

ملاك أبتسمت ثم أقتربت منة ،،فأعتقد إيهاب أنها تعانقة لكنها قامت بعض كتفة بغل أبعدها إيهاب وأتنفض ووقف وبصوت عالى فقد خرجتة من المود بفعلتها  أيييييييه  اللى عملتية دة

ملاك صقفت وأتنطتت من الفرحة لانة أتوجع وقالت ،،هوبا أوجع ،،،  ملاك أفرح هوبا أوجع نونو  ملاك شوف أوفا وأخرجت لسانها لة ونامت على السرير على ظهرها ووضعت قدم على قدم وتقول  نونو لاااااااا 

إيهاب  أمام منظرها والأسود منة ملابسها ووضعها تلاشى الزعل مرة أخرى ورجع للمود تانى  وجلس على حرف السرير ومال بجزعة لكنة سقط على السرير وهى قفزت  بعيد 

إيهاب نظر لها وجدها واضعة أديها على خصرها وتغيظة قال لنفسة، ،دى صفية بتلين بسرعة  ثم أصتنع الزعل وانة خارج برا الغرفة 

إيهاب  أعطى  الأمان لها  وفجأة شهقت ملاك وكمم فمها وألقاها على السرير بعن"ف    وجثى فوقها ،،،،،هشيل إيدى أوعى تتكلمي عايز ألعب معاكى ذى كل مرة هنا ورفع  ايدة من على فمها وحولها يعبث بيها  بفستانها 

ملاك تعلقت فى رقبتة   وأبتسمت  /هوبا حب ملاك 

إيهاب  من صوتها وكان شوية وهيرجع لحالتة قبل العلاج حتى يرضى غرورة   وقال :- هوبا بيعشق ملاك أوعى صوتك يعلى ها غمضى عيونك وسبينى ألعب براحتى 

ملاك/ نور 

إيهاب غمز لها/ عودتك على الظلمة يا بطل ،،،فبعد عنها وأطفاء النور  ورجع ليها تانى لم يجدها أشغل النور وأةةةةةةةةةةةةةة
ياترى إيه اللى حصل 🤔🤔
 بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 
{{فى الخارج }}

صفية/ أوووف إيهاب فين،،،، نصاااااااار بابا فين 

نصار ببراءة/ مع ماما ملاك فى أوضتها وقفل بالمفتاح

صفية تسرب الشك لداخلها لكنها تعلم انة منذو لمسها اول مرة ونتيجتة نصار الصغير  لم يقرب منها وعلاقتة كأنة حضن او قبلة بريئة وملاك ملهاش فى الحوار دة ف نفضت هذة الافكار وتوجهت لغرفة ملاك وأنصدمت لما سمعت 🤔🤔🤔🤔🤔

[[فى مستشفى الملاك ]]

محمد/ تانى مرة بلاش تأخير فاهمة 

نادين/ أسفة يا دكتور صدقنى كنت لكنها سكتت ونظرت للأسفل 

محمد هرش طرف أنفة    /فى حاجة تمنع تجى بدرى 

نادين أخذت نفس/  أصل أنا مخطوبة و٠٠٠٠٠
يتبع 


                    الفصل الرابع من هنا 

تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة