رواية ويفيد بأي الندم الفصل السادس والعشرون26 بقلم حنين هاني


رواية ويفيد بأي الندم الفصل السادس والعشرون26 بقلم حنين هاني


سليم. ياصباح الفل

كيان. صباح الخير انتا نازل

سليم. اه القمر عاوزه حاجه اجبهالك 

كيان. لا عاوزك انتا

سليم. لا ده انا كده اغير رأيي واعد بقا

كيان. ياريت ونطلع نقضي اليوم سوا اصل بصراحه انتا بتوحشني اوي

سليم بغمزه. اوي اوي

كيان. بس بقا اي هتعد معايا 

سليم. لا انتي قومي البسي ونروح نقضي اليوم في شقتنا اي رايك

كيان. موافقه هقوم على طول وقامت وهو باصص ليها بحب وبعدين اعد يستناها

******

في الجنينه كانت اعده بتشتغل علي اللاب توب وبتشرب كوفي

ياسين. ممكن اعد مع الميس شويه ولا هنعطلها

حوريه. مش فاهمه ده حب في اني ميس ولا دي تريقه

ياسين. لا انا عجبني اقولك ياميس وبعدين مش بتعملنيي لغه تبقي الميس بتاعتي كمان 

حوريه. ميس بتاعتك بقا انا ابقا ميش ليك وانتا مشاءالله زي درفة الباب

ياسين بقرف. وده اسميه اي بقا

حوريه. يعني رخامه شكلك مش وراك شغل النهارده 

ياسين. تؤتؤ ياميس بتعملي ايه 

حوريه. بعمل الامتحانات بتاعت الاولاد

ياسين. اي الاخبار مبسوطه في الشغل هنا

حوريه. اهو بحاول أتأقلم

يونس. صباح الخير عامله ايه ياحوريه

ياسين. اسمها ميس حوريه علي فكره يالاه تقولها يانسه حوريه مينفعش تناديها باسمها

حوريه. لا عادي مالهوش لزوم الالقاب

ياسين. اسكتي انتي ماشي يايونس

يونس. زعلان ليه بس ياياسين ماهي معندهاش اعتراض 

ياسين. ملكش دعوه بيها انا قولت الي عندي بعد كده تناديها بي انسه حوريه 

يونس. ماشي اوكي ومشي دخل جوه

حوريه. ليه كده اسلوبك كان وحش علي فكره 

ياسين. ملكيش دعوه انتي فرحانه وهو بيقولك ياحوريه اي اقوم واجبلكم عصيرر جوافه ده اي ده وقام وهو مش طايق نفسو

حوريه بشك. مالو ده مل مايشوفني واقفه مع يونس يتعصب كده ليههه اممم الموضوع في غموض

****

يونس. انا غلطان اصلا عشان بمشي وراه كلامكو

جميله. معلش ياحبيبي عندي دي وبعدين خلاص شكل الرز قرب يشيط

شاهنده. فعلا 

يونس. لا منتو فاهمين غلط ماهو لو شاط هيشيط عليا وانا لو اتضربت علي غفله هقول عليكم كلكم

تهاني. اخص عليك عاوز تسلمنا يايونس 

يونس. يعني اضرب واسكت يعني 

تهاني. عشان خاطري انا ياحبيب امك

يونس. حاضر يلا بقا عشان ورايا مشوار سلام ومشي

*********

عمار. كل ده تاخير

غاده. اعملك اي منا مكنتش مجهزه نفسي وبعدين بصت لزينب وهي كل ده فاكره انها اختو رغد

عمار. طيب انجزي يلا وفتح ليها الشنطه عشان تحط حاجاتها وبعدين ركبت 

غاده. مش كنا متفقين علي 11

عمار. اهو مش مشكله عشان نوصل بدري

غاده. اوكي حطيت الحاجه في العربيه 

عمار. اه ياهانم كنت قايلك تحطي الاوان ومكنتش موجوده 

غاده. منا كنت هطلع واحده من المخزن جديده 

عمار. ماشي يختي ابقي ركزي بعد كده 

غاده. حاضر وهي باصه لزينب ومتغاظه. يووه ليه يجيب اختو ده انا مصدقت ان هنكون لوحدنا عشان نقرب من بعض اكتر اكيد هتبقا معانا علي طول ياحظك ياغاده ومسكت فونها 

وزينب هتولع وعلي نار 

عمار وقف ونزل دخل المول 

زينب. انا سافرت مع عمار ياماما 

سهير. والله اصلك مقولتيش خدتي علاجك

زينب. اه ياحبيبتي 

سهير. طيب خلي بالك من نفسك كويس ياحبيبتي 

زينب. ماشي ياماما وانتي خلي بالك من كارما ماشي 

سهير. حاضر وقفلت

وبعدين رجع كان اشتري ليهم اكل وبالاخص زينب عشان عارف انها هتجوع بسرعه 

زينب. واووو كلو عشاني

عمار. ايوه واده لغاده شطنه بردو بس مش هتجي زي بتاعو زينب الي كبيره ومليان علي الاخر 

عمار. عشان لو جوعتي ولا حاجه 

زينب. ماشي وبعدين طلعت تاكل سندوتش وادتو واحد عشان ياكل معاها وغاده نامت اصلا وبصت عليها زينب لقتها نامت

زينب. هو ليه جبتلها زيي بقا

عمار بتسغراب. زيك اي ده انتي مش شايفه شنطتها 

زينب. ماشي بقولك ايه بص كلام في الشغل بس غير كده لا

عمار. حاضر 

زينب. شطور وحطت ايدها علي ايدو وغمضت عنيها بحب بقا ظاهر عليها

*******

كارما نازله علي السلم وكانت وراها رنا

رنا. احساسك اي دلوقتي وانتي شايفه بعد مكنتي عاميه

كارما. والله الحمدلله علي كرم ربنا 

رنا. مكنتش بتعرفي تنزلي علي السلم لوحدك ودلوقتي بقتيي بتعملي كل حاجه وتروحي وتجي لوحدك

كارما. منا بقولك ده كرم ربنا عليا الحمدلله 

رنا. اممم وتفكتري بقا انتي شايفه تستاهلي زين

كارما. مش فاهمه قصدك 

رنا. يعني انتي المفروض اخلي عندك احساس يعني هو اتجوزك عشان يراضيهم فالمفروض انك فتحتي وتسيبه ياخد واحد تليق بيه مش واحده كانت واخده شهادة بالانسانيه يعني المفروض بقا تسيب يختار يعني عندك مثلا انا في كلية طب انسان تفتكري لو انا الي كنت قدامي الاول كان بصلك انتي وانتي عاميه لا وكمان تعليمك مش اوي

كارما. انتي انسانه حيوان انتي ملكيش الحق تتدخلي اصلا 

رنا. لا ليا وبصراحه كده انا مش ههنكيي اصل بحب زين وهو كان وعدني بالجواز بس قالي بقا انا اتورطت في الجوازه دي عشان خاطر انك عاميه 

كارما. انتي. كدابه زين بيحبني وبطلي حقد بقا علشان الي بيعمل كده انسان غير ساوي نفسي وانا غلطانه اني بتكلم مع واحده زيك مش بتحب الخير لغيرها ولسه هتمشي مسكت ايدها رنا

رنا. راحه فين مش بكلمك 

كارما. ميرفنيش اقف مع واحده زيك

رنا. تؤتؤ مش هتنزلي قبل مايحصل كده وراحت ماسكه ايدها ومسخره وبعدين زقت نفسها عالسلم 

رنا. اعاااا الحقوني وطبعا اتخبطت ووقت من السلم واقعه جامده وسمعو الصوت واتلمو عليها كانت راسها مفتوحه وبتنزل دم

تهاني. بنتي بنتي اي الي حصل 

رنا بدموع وكدب. كارما ياماما زقتني من السلم

صلاح. تعالو بس نوقفلها الدم ده وقومها وجابولها دكتور وخيط راسها وايدها اتجبست 

شوقي. ممكن اعرف الي حصل 

رنا بمسكنه. كنت واقفه بتكلم  معاها وكانت بتطلب اكل من بره وبقولها مينفعش تاكلي  حاجه من بره عشان ميجراش ليكي حاجه قالتلي انتي مالك اصلا

قولتلها انتي زي اختي وبنصحك عشان حرام البيبي ميجراش ليه حاجه راحت اتعصبت عليا وقالتلي بقولك ابعدي عني وراحت زقتني وانا معلمتش ليها حاجه وعيطت

محمود. ينفع الي الي حصل ده يا كارما يعني هي خايفه عليكي تقومي تعملي كده 

رنا. خلاص ياخالي بردو دي زي اختي اكيد مكنتش تقصد

محمود. حته لو مكنش ينفع تعمل كده اي ياهانم هو ده كلمة شكرا عشان بتنصحك

شوقي. خلاص يامحمود

محمود. لا مش خلاص اتفضلي اتأسفي ليها 

العيوان اتراكمت فيها الدموع. يابابا والله 

محمود. من غير كلام مفيش اي مبرر من الي هتقوليه هيحل الموقف 

كارما. انا اسفه وسابت البيت ومشيت وطلعت بره البيت خالص وهي بتعيط وركبت تاكسي وطلعت علي النيابه وكل ده لسه بتعيط ونزلت سالت علي مكتوبو لغايت موصلت

كارما. لو سمحت قول لزين ان المدام بره

العسكري. حاضر ودخل وهو قام واتخض ودخلت وهي بتعيط واتمرت في حضنو وهو قفل الباب

زين. اي ياحبيبتي مالك بس اهدي في اي مش لسه سايبك كويسه من شويه وبعدين انتي نزلتي لوحدك ليه في اي

مسكه في وبتعيط بحرقه هي مش عاوزه تقول حاجه غير انها تفضل في حضنو وبس خدها وعدها وطلب ليها لمون وبعدين هديت

زين. ممكن افهم في اي بقا

حكلتو كارما علي كل حاجه ورجعت عيطت تاني

زين. شوووو بس اهدي خلاص اهدي

كارما. انتا مصدقني صح

زين. طبعا 

كارما. محدش رضي يخلاني اتكلم كلهم سكتو وهما سمعين بابا بيزعقلي ومحدش فكر يقولي حصل ولا محصلش

زين. بس خلاص اهدي مش مهم حد المهم اني مصدقك صح وبعدين سيبك منها هي بتعمل كل ده عشان غيرانه انتي عارفه انا بحبك قد اي ومقدرش اعيش من غيرك فا بلاش تصدقي الكلام العبيط ده فاهمه 

كارما. حاضر 

زين. يلا ياحبيبي تعالي بقا اعدي هناك عشان اكمل شغلي

كارما. ماشي ياحبيبي 

زين. ماشي ياحبيبي يلا وهطلبك فطار وهروق عليكي كمان 

كارما. اشطا 

زين. والله انتي الي اشطا ده انا النهارده اكتر يوم هشتغل بمزاج عشان خاطر كرملتي قدام عنيا وقام وهي فضلت اعده تشوفو بيشتغل ازاي 

***********

وفي اخر النهار 

******

زينب. انتا كنت فين 

عمار. كنت اعد مع الناس صاحيه من بدري

زينب. اه وجعانه وانتا سبتني ومش سال فيا

عمار. طيب اي رايك لو ننزل نتشعا سوا

زينب. موافقه طبعا خمس دقايق وهلبس وقامت

عمار. الحمدلله لحقتها قبل ماتنكد الواحد مصدع من غير حاجه 

*******

كيان. يوم تحفه عشان كنت معايا

سليم. مفيش حد تحفه غيرك ياقمر 

كيان. سليم اتلم حد ممكن يشوفنا 

سليم. عادي انتي مراتي الله وباس خدها من علي النقاب 

كيان. ياسليم بقا 

سليم. خلاص ياستي هتحرم نفسي بس لغايت باب الاوضه ودخلو البيت

********

اعد كريم في المكان الي قال عليه مستينه من نص ساعه واتخنق من الاعده وكان لسه هيقوم

علاء. علي فين ان شاءلله 

كريم. انا بقالي نص ساعه اعد مستينك خير ممكن اعرف عاوز اي وموضوع اي الي يخص كيان

علاء. الله مالك مستعجل كده ليه اعد الاول وبعدين نتكلم

كريم. اديني اتزفت اعدت خير

علاء. مش انتا بتدرو علي حبيت القلب بقالك اكتر من تلت شهور 

مش هي بردو سابتك وهربت قبل الفرح بليله

كريم. ميخصكش انتا عايز اي 

علاء. انا عارف مكان كيان

كريم. بتقول اي

علاء. زي ماسمعت عارف مكانها ومش عايز اقولك واخده راحتها علي الاخر

كريم. انتا بتقول اي ياحيوان انتا اتحرم نفسك 

علاء. اتحرم نفسي انا بقول الحقيقه واحده سابت خطيبها قبل الفرح بيوم او باصح جوزها وسابتو وهربت لاسباب مش عارفين بس تفتكر هيكون اي غير انها يعني لمؤخده عمتا مش موضوعنا

كريم. انتا حيوان مين الي قالك الكلام ده 

علاء. مش كلامي كلام البلد كلها ولا اي صح نسيت انك مشيت تدور عليها ومش اعد عمتا انا جاي اقولك مكانها فين

كريم. وانا ايش يضمني الي بتتكلم عليها دي كيان

علاء. روح واتاكد بنفسك بس عشان تروح لازم تروح في وقت محدد

كريم. وقت اي 

علاء. وقت الصبح والمكان ******وعد الجمايل بس خد بالك انتا لو روحت النهارده مش هتعرف تعمل حاجه ولسه هيقوم ويمشي

كريم. استنا عندك وانتا غيتك من الحوار ده 

علاء. لا بقا ده شئ ميخصكش انا لقيتك محتاس قولت اساعدك سلام يابرنس ومشي

كريم. معقول يكون كلامو صح بس اشمعنا المعاد انا شااكك فيه بس يمكن يكون كلامو صح لازم اتاكد وقام هو كمان

........ 

انا حاسه ان الروايه هتولع حاسين معايا

يلا بارت اهو عشان خاطر عيونكم 

يتبع

#بقلمي_حنين_هاني

#رواية_ويفيد_باي_الندم

بارت28

حوريه. انا مش فاهمه انتا اي مشكلتك مع يونس يابني ده ابن عمتك

ياسين. بقولك ايه انا مش طايق نفسي مره حوريه من غير حاجه مره شكلك حلو النهارده مره الطقم حلو عشان لبساه مره ابتسامتك حلوه اصل مش عارف اي في ايي بتتكلمي معاه ليه اصلا بصي ابعدي عني علشان مش طايقكك يلا يابت انا غلطان اني اصلا بوصلك كل يوم واكسب ثوابك غوري ومش هاجي اخدك 

حوريه. انتا بتكلمني كده ليه اصلا هو في اي وبعدين علي فكره انا مقولتش ليك تجي توصلني ونتا الي قولتلي وعادي مش هتنسا تجي ونزلت وقفلت الباب جامد ومشيت ورجعت

حوريه. وعلى فكره بقا انتا ملكش دعوه اتكلم مع مين ولا اعمل اي ماشي ومشيت

ياسين. انسانه غبيه ومشي بسرعه 

********

غاده. اه تعبت مش قادره 

عمار. شوفي يابت الشغل الي مقطع بعدو من الصبح مكنش اربع تيشيرات الي عملتيهم دول 

غاده. يابني انتا بتقارن نفسك بيا انا بنت من الكائنات الرقيقه

عمار بقرف. رقيقه اه صح منا عارف اشتغلي بدل مخصم منك يوم اشتغلي بلا قرف

غاده. اخص عليك ياعمور واهون عليك وضحكت 

كانت واقفه بتغلي وهي سامعه الجمله وعنيها مش بتبشر بالخير ابدا

غاده. انا هجيب شغل من الناحيه التانيه وطلعت وهي بتبص علي زينب الي بتبصلها بقرف

زينب. اسمو اي ده بقا ياستاذ

عمار. اي ده انتي هنا تعالي يازوزو

زينب. والله 

عمار. في اي مالك

زينب. والله هو ده الشغل بقا 

عمار. في اي يازينب

زينب. انتا كمان بتنكر يعني هو ده الشغل 

واهون عليك ياعموري والله حلو اوي هي تقولك كده وهي حيالله واحده شغاله عندك اقولك انا اي هااا 

عمار. اهاا يابنتي دي بتهزر مفيش حاجه 

زينب. والله بتهزر ياحنين وهي تهزر معاك ليه اساسا ماشي ياعمار وراحت خدت الكرسي واعدت جمبو

اشتغل انا بقا اعدالك

عمار. انتي عبيطه انا قدامي شغل كتيرر اطلعي عشان متتعبيش

زينب. والله اطلع عشان يحلالك الجو وتعدو تحبو في بعض 

عمار. زينب انا مش فاضي للكلام الفاضي والعبط ده انا عندي شغل

زينب بدموع. انا كلامي عبيط ماشي ياعمار وقامت وخدت بعضها وطلعت

عمار. احسن بردو ورجع يكمل شغلو بس في الحقيقه انو معرفش يكمل شغلو

غاده. اي رايح فين

عمار. كملي انتي هعمل حاجه وجاي

*******

الحرس. علي فين ياستاذ

كريم. عايز اخش جوه 

واحد. تخش فين يافندم ممنوع الدخول

كريم اعد ثواني وبعدين كمل. ياستاذ انا مندوب وعاوز اوصل الحاجه للاستاذه كيان وهي ادتني العنوان ده 

الحرس. توصل اي

كريم. فلاشه تبع شغلها

الحرس. تمام فتشوه وبعدين فتشوه 

اتفضل خبط وهما هينادو لي المدام ودخل كريم

كريم. شكل الموضوع بجد بس لازم اتاكد ممكن تكون اشتغاله بردو وراح خبط

*******

شوقي. كده مفضلش غير هي حاجات بسيطه ان شاءلله خطوبة رغد الاسبوع الجاي 

صلاح. خلاص يعني يابابا نبلغ الناس

شوقي. علي خيرة الله 

شاهنده. ازاي يعني ياعمي تتعمل الاسبوع الجاي وعمار وزينب مسافرين

صلاح. وهما هيجو امتا 

شاهنده. هما قالو اسبوعين عقبال ميخلص الشغل

سليم. خلاص يابابا لو كده نعملها بعد مايرجعو

شوقي. مش مشكله 

البنت. ياستاذ قول عايز مين 

كريم. انا عايز اخش

البنت. يعني اي تخش وبعدين تخش بمناسبة اي وهما دخلوك ازاي اصلا

شوقي. اي الصوت ده 

محمود. مش عارف هقوم اشوف 

كريم. يوووه قولتلك وسعي وزقها ودخل كريم 

طلعو كلهم علي صوت البنت

زين. اي ده انتا مين وازاي تذوقها كده 

بصلهم كريم وهو بيدور عليها بعينه بس وقف نظرو عليها وهي نازله علي السلم 

ايوه هي كيان حبيبتي هي حته لو باصه في الفون اعرفها من وسط مليون واحد

زين. ماتنطق ياجدع انتا وبعدين باصص علي اي 

سمعت كيان وبصت مسمعوش غير صوت الفون وهو بيقع من السلم بيتفرتك ميت حته

كريم. كيان

**********

علاء. حلو اوي ماشي اقفل انتا وهبعتلك حسابك ورن علي رقم وبعدين خمس دقايق لقا حوريه نازله وراح وقف قدامها

علاء. علي فين بس ياقمر مالسه. بدري

حوريه.انتا بتعمل اي هنا 

علاء. جاي عشان اخدك ياروحي اصل هنتجوز النهارده وعشان تكوني عارفه هتتجوزي وفي اسباب كتيرر اوي هتخليكي توافقي يعني كده كده معندكيش حل تاني وهتسالنيي ازاي هقولك لو مشيتي بالهدوء يبقا هنتجوز في هدوء ويبقا كده انتي كسبتيني اما بقا لو من غير هدوء هتخسري كتيرر اوي بس ساعتها هتبوسي ايدي عشان بس استر عليكي فضيحتك قدام العالم كلو

حوريه. لا خوفت تصدق بقولك ايه لو فاكر ان بالشويه دول هخاف واكش يبقا انتا متعرفنيش وقسما عظما ياعلاء هتفكر تتعرضلي في طريق تاني هتشوف مني وش عمرك ماشوفتو ولفت عشان تمشي 

علاء. لا عجبتيني هنشوف وقرب عليها من ورها وطلع منديل حطو علي وشها

ياسيين. مش عارف انا ايالي رجعني تاني اه انا هوريها ازاي تقفل باب العربيه جامد اي ده حوريه وجري بسرعه بالعربيه كانت حوريه اغما عليها وكان ساندها علي دراعو عشان العيون 

علاء. عندك دم هيجبلك الكافيه معايا 

ياسين. انتا بتعمل ايه 

علاء. مراتي وانا حر ياستاذ واغما عليها

شد حوريه منو الي وقعت واتملت الناس وبدا يضرب فيه

ياسين. ياحيوان ياحقير واخدها علي فين انتا مين ها عاوز منها اي يا......... ده انا........ 

اتلمو الناس وبنات حاولت تفوقها بس مكنتش بتفوق

ياسين. انطق انتا عملت رد 

علاء. مخدر كفايه 

ياسين. يابن........ ده انا هوديك في ستين داهيه وكمل ضرب 

الشباب. سيبو لينا وانتا شوفها هي تقربلك

ياسين. دي خطيبتي وجري عليها حوريه حوريه وبعدين شالها وجري بيها علي العربيه ورجع لي الشباب تاني 

خدوه علي الاسم وده كرتي رنو عليا وهاجي ليكم وطلع بالعربيه وساق بسرعه رهيبه

******

عمار. انا اسف قالها وهو مادد ايدو بورده وفي شوكلاته 

زينب. من قلبك بتقولها ليا

عمار. ايوه من قلبي 

زينب. علي فكره يعني انا اضايقت هي. مينفعش تقولك ياعموري

عمار. يعني كنت سمعت منك حاجه وقولت لا الله منا بردو انسان بيحب الكلمه الحلوه

زينب بعصبيه. يعني انتا بتحبها عشان تعرف انك انسان اناني ومش همك غير نفسك اعترف وقول اظهر علي حقيقتك ياخاين اما انا معاك بتخوني اومال من ورايا بتعمل اي

عمار. اي ياماما بلاعه واتفتحت قولتي ميت كلمه في ثانيه واحده 

زينب. انا مش عاوزه اعرفك تاني ياخاين

عمار في سرو الله يخربيت دي هرومانات ياخسارة الورده والشوكلاته. ينفع تهدي

زينب. لا مش ههدا روحلها مش بتحبها وبتحب دلعها روح ليها 

عمار. هو اه انا بحب بس مش هي الي بحبها

زينب بهدوء مره واحده. اومال بتحب مين وهي باصه في عينو

عمار. عاوزه تعرفي يعني 

زينب هزت رأسها ولسه باصه في عيونو

وهو بدأ يقرب عليها

عمار. الي بحبها بنت شرسه كده وجميله بقيت احب فيها كل تفصيله شقاوتها غيرتها طيبت قلبها حنيتها كل حاجه فيها جميله وبحبها كل ده وهو بيقرب وهي سرحانه في عينه

محدش شدني غيرها لو كانت الدنيا قالتلي ان هيجي وهحب بنت مكنتش اتوقع في يوم انها تبقا معايا مكنتش هصدق وهقولهم بتكدبو عليا

لو قالولي انك هتحب كل تفصيله فيها مكنتش هصدق

ولا ان ميهونش عليا زعلها بردو مكنتش هصدق

بس سبحان الله ملك القلوب كان ليه رأي تاني وان احبها بكل الحب الي في دنيا دي علاقتي بيها كانت غلطه بس بحمد ربنا عليها انها بقت معايا لا وكمان كلها كام شهر وهبقا ليا ابن. او بنت منها عرفتي هي مين 

زينب. انتا بجد بتحبني ياعمار 

عمار. انا مبقتش احبك بس ده انا بقيت بعشقك مكنتش حابب اقولك دلوقتي عشان اقولك بطريقه جميله تليق بيك بس انا محبتش اسيبك لدماغك

زينب. بجد يعني انتا

عمار. بحبك يازينب

********

كريم. كيان انا مش مصدق ان لقيتك بعد كل الشهور دي انا اسف ياكيان انا غلطان في حقك وعرفت غلطي والله ندمان والله كانت لحظة شيطان مني وظلمتك معايا والله انا اسف كيان انا مقدرش اعيش من غيرك حقك عليا ارجعيلي 

سليم بعصبيه. انتا ازاي تتجرأ وتتكلم مع مراتي

كريم بعصبيه. مراتك ازاي يعني 

سليم. زي ماسمعت دي مراتي واتفضل اطلع بره قبل يحصل حاجه مش هتعجبك

كريم. انا مش من هنا غير لما اخد معايا كيان دي خطيبتي ونا مش ماشي قبل ماخدها

كيان بجمود. امشي ياكريم خلاص معدش في حاجه مابينا

كريم. ازاي الكلام ده 

بصت كيان لسليم الي بصلها والكل مش فاهم حاجه 

كيان. يعني خلاص الي كان بينا مات يوم ماقولتلي مش عاوزك وادتني دبلتك كانت خلصت ساعتها ودلوقتي اتفضل امشي

كريم. كيان انتي اتجننتي انا بحبك ومش قادر اعيشمن غيرك

كيان. وانا مبكرهش حد قدك دلوقتي ياكريم

..... 

وهوب هوب هوب 

وكده الموضوع ولع علي الاخر 

وهتبقا نار ياولاااا
يعني عشان اعوضك عن تأخير البارت نزلت اتنين وبردو متاخرين بقالهم اكتر من يوم ولسه متقبلوش





تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة