قصة اختارتك انتى البارت السابع7 بقلم نجلاء فتحي


قصة اختارتك انتى
البارت السابع7
بقلم نجلاء فتحي


بسملة/ تعالى أتقدملى ماما عارفت 

طارق/ أية يا نهار أسود  علشان كدة مش رديتى عليا

بسملة/ أية نهار  أسود  دى أنت أنت بتضحك  عليا 

طارق/ أسمعى يا بنت الأكبابر
 يوم  مضربنا ورقتين عرفى  مكنتيش قاصر ولا شربتى حاجة وأنتى عارفة كل دة 

بسملة/ حيو'ان   ضحكت عليا 

طارق ببرود/ بمزاجك عايزة علاقتنا ذى ماهى تمام وكأنى مسمعتش منك حاجة دلوقتي،،،،  مش عايزة وتعيشى دور المظلومة هتفضحى نفسك  مستنيكى النهاردة العصر فى الشقة  سلام يابت الأكابر 

بسملة/ ألو ألو حيوا'ن  أهئ أهئ 

دخلت الام/ بتعيطى لية كلمتية 

بسملة/ أيوة ورفض يتقدملى وعايزنى أروح الشقة النهاردة 

ثريا/أبن *** ** كان بيضحك عليكى 
وضربتها لازم تروحى وتنهى الموضوع معاة

بسملة/ مش عايزة أروح

الأم بغضب/ لأزم تروحى 
_______
بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

     ((فى شرم الشيخ ))

خرجت نوارة ببجامة نصف كم والفوطة على شعرها فقالت بأحراج مكنتش عاملة حسابى هنقعد مع بعض عارفة على طول بتشوفني بالحجاب 

ممكن مش تبصلى هدومى خفيفة ومش لابسة حاجة تحتها مكنتش عاملة حسابى ماما مش حطت هدوم من دى 

بلع ريقة زياد فتفاصيلها ظاهرة فقال  خدى راحتك  ،،،لسة تعبانة 

نوارة/ بقيت كويسه  عندك حق  المية السَخنة حلوة ،، أبية جعانة 

زياد / حاضر ثوانى والاكل يوصل أنا هاخد حمام ثم أنطلق و دخل الحمام وبملابسة دخل تحت الدش وهو يجاهد نفسة  ،،،، يريدها تانى والمرة دى عايزها بشكل كامل وملابسها جعلت حالة صعب  حاول يطرد الأفكار حتى يهدأ ويرجع لحالتة الطبيعية 

نوارة/ خبطت على الباب  ، أبية الباب بيخبط أفتح شكل الأكل وصل جعانة 

زياد/ لا متفتحيش لحد ،،،وبعد وقت خرج وهو لابس ملابس بيتية  سوداء وفتح الباب وأستلم الأكل 
ثم أغلق الباب ودخل الغرفة وقال  نوارة تعالى 

خرجت نوارة من تحت السرير  

زياد / أنا قولت مش عايز حد يشوفك بس مش لدرجة تستخبى تحت السرير المهم كُولى  وحاول مش ينظر لها،،،

🤣شوفتوا الواد  زيزو مؤدب أزاى 🤣
مش عايزة أعتراض  لا بهزر  رأيكم يهمنى 👑👑

نظرت نوارة للأكل  فهى أصناف جديدة عليها  ،،،،، أية دة يا أبية

زياد بحنق/ بلاش أبية ممكن  ثم جذبها على رجلة فأنكسفت وحاولت تقوم  ثبتها وقال بحنان ،،،خليكى يا قلبى  وأخفى عصبيتة عندما وجدها لفة أديها على جزعها الأول لتحجب تفاصيل جسد'ها   عنة  أبعد أديها  و  قال مكسوفة منى دة أنا كنت بشيلك وأنتى نونة يا نونتى ثم أبعد شعرها المتشابك خلف أذنها  ويجاهد نفسة فيود أفتراسها """"" وأمسك قطعة لحمة بالشوكة 
وبدأ يأكلها  ثم أكلها الأكل حتى شبعت وشربها مياة ثم أمسك أديها ودخل الحمام وغسل فمها وأةةةة من غسيل فمها وشيفاها  المقبلظ الطرى  الرطب فقد داق طعمة  من قبل،،،،،،  ثم جففة 

نوارة/ هو  أنا طفلة يا أبية أقصد يا زياد ههههه

زياد / طبق قُبلة على أديها وقال أنتى طفلتى الصغيرة أحم   ،،،يلا ننزل نتفسح 

نوارة بأعتراض/ لا أنت مكلتش وممكن تهبط منى 

زياد بحب/ خايفة عليا

نوارة/ أكيد أنت أبن عمى وأخويا الكبير 

زياد/ أنصدم من كلامها  ،  بس أنا مش أخوكى يا نوارة 

نوارة/ عارفة  أنا معتبراك كدة أنت وطة بس ثم قالت بحزن  مش عايزني أختك 

زياد/ ضمها لصدرة، ،وهو يصرخ داخليآ  ويقول معتبرك مراتى وحبيبتى وعشقتى وبنتى  ،،،،ثم قال عايزك تعتبرني أبن عمك وبس  وفى الوقت المناسب هتفهمى كل حاجة 

نوارة/ حاضر 
بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 
       
         ((فى القاهرة))

طارق بحنق /أول مرة تدخلى الشقة من يوم معرفتك  وتكوني بومة كدة

بسملة / مش عايز تتقدملى لية أنت قولت بتحبنى و٠٠

طارق بمقاطعة/ هووووش أنتى مراتى 

بسملة بصراخ / عرفففففى 

طارق بكذب  / هتجوزك رسمى 

بسملة بفرحة / بجد

طارق  بر غبة / طبعا ،،يلا أنتى عارفة النظام ،ومد  أيدة بحبابة منع الحمل وكوب ماء وقال خدى دى 

بسملة/ نظرت لأيدة  ثم لوشة وقالت ماما بتقول كترها غلط كفاية إللى خدتة 

طارق بغضب/ نعمممممم دا أنتى قايللها كل حاجة 

بسملة بخوف/ أنت بتزعق ليا أول مرة أشوفك كدة 

طارق بغضب / أسمعى يابت ال**** 
أنا ولا زميلك فى الكلية ولا حاجة أساسآ معرفش الألف من كوز الدرة واحدة صاحبتك حبت تكسر مناخيرك جات الورشة ومعلمى مش موجود وأتفقت معايا ***

 معاكى بعد مأرسم عليكى دور الحب أنا أساسآ بحب بنت خالتى وخاطبيها وهتجوزها قريب ،،،بت مش **** زيك 

بسملة بغضب/ بنت مين إللى زقتك عليا 

طارق/ ضربها بالقلم صوتك يا بنت ال**   للأسف سافرت برا  معرفش لية وكنت باخد  فيديوهات ليكى معايا بس أنا أية كنت باخد اللقطة وأخفى وشى ماهو أنا مش هظهر على مواقع يا بنت الأكبابر ولا أية وأسترزقت من وراها  كمان 

بسملة/ ليييييية عملت كدة لييييية 

طارق/ عمرك مقولتى  لااااا وكل ما أطلب حاجة كنتى بتوفقى  وعملنا كل حاجة  بموفقتك حتى الغلط 

بسملة بصراخ / عملت علشان بحبك

طارق بسخرية/ ماهى خطبتنى  الجهلة إللى من توبى والعيلة الصغيرة دى أصغر منك عملت ليها أختبار ورفضت  حبيتها وخلال أيام هتجوزها ومش هعمل فيها إللى عملتة فيكى لا دى مراتى هعمل  الموضوع بشكل طبيعى مش يضرها ودلوقتي بعد معرفتى الحقيقة عايزة نكمل علاقتنا كان بيها مش عايزة هتكملى إللى بنعملة غضب عنك أنا واخد فلوس مقدم على حس الفيديوهات دى وعلى حسها أشتريت أجدع شقة فيكى ياحارة  ٣ مطارح وأشتاريت شبكة فخمة  ومحوش ولسة ومش مستعد أخسر كل دة علشان واحدة **** زيك 

بسملة/ بصدمة ،،،،،يا ****** هسجنك
وصفعتة بالقلم

طارق/ بتضربينى  يا *** طيب يبقا نخلى الفيديو    أغت'صاب 
وبعد وقت لم تقدر بسملة من إللى عملة فيها طارق بو'حشية  أن تقوم أو تنطق بحرف  وهى تشاهدة بيسرق الذهب التى ترتدية وأخذ الفون الغالى وفلوسها وقال  ،،سلام بلا رجعة يا بنت الأكابر بالمناسبة أسمى مش طارق وأرتدى ملابسة وأنطلق للخارج 
 
بسملة/ حاولت تستند على شئ وأتصلت على التليفون الأرضى للبيت ولحسن حظها كلمتها أمها  وعارفت إللى حصل وجريت للشقة بعد ما أخذت العنوان حاولت تخبط على الباب لا رد أستدعت البواب  وفتح الباب ويارتها م عملت ذلك  ،،،،،،،،شهقت الأم من منظر بنتها الذى لا يسترها شئ فى الأرض وتنزف وفاقدة وعيها وعلى الفور أزاح البواب نظرة عنها وسحب سيجادة وسترها وهو يستغر  ربة  رغم أنة شاب   والأم منهارة  وأنطلقوا للمستشفى 
بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 
 
[[[ كان لازم الموقف إللى حدث لبسملة  حتى تضبط 
أحدات القصة   ]]]  

        
          (فى المساء)

دخل البيت صبحى وجوز بنتة وجلسوا على أقرب كرسى من التعب 

صبحى/ الله  يلعنك كان يوم أسود لما جوزتك بنتى حتى الشغل فاشل فية 

عصام / ياحج كفاية تهزيق بقا

صبحى/ وأنت شوفت حاجة حد يولع سيجارة فى مخزن البضاعة  أفرد البضاعة ولعت يبقا أية الحل

عصام بضيق/ عدت 

صبحى/ دة كرم من ربنا علشان البيت دة يفضل مفتوح وأنت وعيالك تركبوا الموجة وتعيشوا على قفايا، ،،،،نادى مراتك ،    ثرياااااا بت يا ثرياااااا 

الخادمة/ مش هنا جالها تليفون ونزلت تجرى 

صبحى وعصام/ مندهشين 

صبحى/ مراتك فين 

عصام / ماهى بنتك

صبحى/ بس مراتك يا بأف ومسؤلة منك 

نزلت بسمة وهى تتاوب من أثر النوم،،،أممم صوتكم عالى لية  

صبحى/ أمك فين

بسمة/ معرفش جيت من برا ملقتهاش هى وأختى فنمت

صبحى بغضب/ نامت عليكى حيطة أسترى نفسك وحالك كلة بابن يا بنت ثريا بالله م أنتم راجعين غير م واحدة فيكم تنفضح أجرى يابت أسترى نفسك دة جدتك لحد متوفت  كانت بتتكسف منى وفى حياء  وقطة مغمضة معرفش ثريا طلعة لمين ،وأنت يا رجل كرسى شوف بنتك ومراتك فين بقينا المغرب  وجلس على الكرسى وسند زقنة على العصا يتابع الموقف  

((فى شرم الشيخ))

نوارة/ ههههههه فرحانة أوووى ممكن ألعب اللعبة دى تانى  حلوووووة أوووى 

زياد/ بأبتسامة  ،،،،تعالى نلعب لعبة تانية فى الماية 

نوارة/ أحسن من دى

زياد/ أيوة بس بشرط خليكى جنبى ماشى 

نوارة بحماس/ ماشى ،،أبية أقصد زياد هو أية الملون دة وشاورت علية 

زياد/ غزل البنات 

نوارة/ بصدمة، ،،،إللى أعرفة حتة صغيرة فى كيس  والراجل بيلف فيها وأول ميوصل الحارة يزمر أنزل السَبت  من البلكونة وأخد ٤  أو ٦ أكياس  بس دلوقتى غليت الواحدة بقت ٣ جنية والأول كانت بربع جنية فبطلت أجيبها 

زياد/ يحسد نفسة على صبرة معاها وهى بتتكلم فقال عارفة دى بكام 

نوارة/ اممممم وهى كبيرة وشكل الوردة كدة ومكان حلو ممكن تكون ٧ونص  

زياد/ نظر للسعر ثم قال ليها السعر على حسب الشكل ثم أخذ أديها ووافقوا أدام المحل وقال أختارى الشكل 

نوارة/ أختار أنت بس يكون أقل سعر هو أنا كنت طايلة 

زياد/ أنصدم من تفكرها فكلامها هذا يعصبة ،،فقال بكل جدية للراجل  ،،لو سمحت أغلى سعر عندك لغزل  البنات أية 

الراجل/ الفيل  وسعرة ٢٠٠جنبة 

زياد/ تمام ،،،عايز ٢ثم أخد واحد جاهز وقال بكام دة 

الراجل /  بخمسين جنية 

زياد/ أخذ أتنين وأعطاهم لنوارة وقال كُولى دول لحد الفيل ميجهز 

نوارة/ بغباء ،،،،،تنظر لأيدها وقالت السعر دة بجد  شوية سكر ملون بالفلوس دى لا لا خد رجعهم مش عايزة أنا أسفة 

زياد/ بحنان، ،،معايا إللى نفسك فية ملكك ولو طلبتى أغلى حاجة وفى أيدى هتكون تحت رجلك  وأوعى تعتزرى حتى لو غلطانة معايا

نوارة/ أنا فرحانة اوووى وبحبك يا زياد أوووى  وحضنتة 

زياد/٠٠

                    البارت الثامن من هنا 


تعليقات