قصة عشقت بالصدفه
البارت الثاني عشر 12
بقلم مجهول
كارما /وبعدين مين آل عرف كريم بيتي
ندي /احم
زينه /مش عارفه
كارما بشك /يكونشي انتي آل قولتيله ي ندي
ندي /ههههههه، انا ،مستحيل ،دا انتي حتي صحبتي ،م معقول اعمل كدا ،هههههه.
كارما /اممم ماشي .
ندي لعبت ف شعرها /افتكرت ادهم هيبعد فعلا زي ما قلتله
كارما /انتي ي بت مجنونه ،مش انتي آل قولتيله ابعد
زينه /مظبوط،
ندي/امال يعني عايزاني اخرج معاه وغفل اخويا
كارما /دي هرمونات صح ؟اه هي هرمونات
ندي /مخبيش عليكم يعني انا بحبه
زينه /ما احنا عارفين، واضح اوي ع فكره
ندي / يعني
زينه /عايزه اقول حاجه
كارما/ انتي مبيجيش من وراكي غير المصايب
زينه /ادهم عرف ان انا واحمد بنحب بعض
ندي وكارما /اييييه
زينه /للأسف
ندي /واي الحصل
زينه /قالنا مش هقول لحد بس ياريت تقولو ل كريم ف أسرع وقت
في فيلا ادهم
الشباب قاعدين مع بعض
ادهم في سره /انا لازم اقول ل احمد اني بحب ندي ،وإلا ندي هتبعد عني
احمد ف سره /ان لازم اقول ل كريم اني بحب زينه وهو اكيد هيتفهم الموضوع
كريم ف سره/ كان يوم حبك اجمل صدفه لما قبلتك مره صدفه
،هي العيال دي ساكته ليه
كريم /احم ،هنفضل ساكتين كدا كتير
احمد/ انا بحب زينه ي كريم
ادهم /انا بحب ندي ي احمد
كريم /ايييييه
أحمد/ ايييييه
ادهم خبط علي وشه بكف ايده/عيله سودا
كريم /اي آل كلام دا ي احمد
احمد بعصبيه قام /انت بتقول اي ي ادهم
كريم /اهدي ي احمد في اي
احمد /انت مش سامعه بيقول اي
كريم بعصبيه قام/طب انت كمان جاي تقولي بتحب اختي
ادهم /كدا مش هينفع اهدو شويه
لو سمحتم اقعدو
وقعدو
ادهم /اولا انا معملتش حاجه غلط والحب مش حرام ،وانت كدا كدا ف نفس موقفي وتقدر تتفهم دا
احمد /ايوا دي حاجه ودي حاجه ،انا حبيت علشان ام زينه هتعترض، انت بقي مجتش قلتي ليه ولا علشان ندي ملهاش اهل تعمل كدا
ادهم /انا عمري ما فكرت ف اختك ب شكل وحش وعارف انك ربتهاكويس ،دا حتي مرضيتش تكلمني من وراك وقالت متطلعش ف طريقي تاني عشان مش عايزه أعمل حاجة من ورا احمد ،يعني هي ملهاش زنب
احمد/ وبعدين ،انا المفروض اعمل اي
ادهم/ انا مش بلعب بودي ولا حاجه انابحبها و عايز اتجوزها
وكريم/ واديك شفت ادهم اتغير ازاي بعد ما حبها ،ندي غيرت ادهم فعلا ،وعايز اضمنلك انهم متقابلوش ولا مره من وراك ،كل مره بتكون صدفه مش اكتر
احمد /انت بجد بتحبها ي ادهم ؟علشان خاطري ما تكسرش قلبها
ادهم /والله العظيم بحبها جدا وعمري ما أأذيها
احمد /ماشي
ادهم /ماشي اي موافق
احمد /هو انا آل هتجوزك، ،هي آل تقول مواقفه أو لا
ادهم حضنه /كنت عارف انك هتتفهم الموضوع
كريم/ احم، مستني حضرتك تقولي قرتصتني كام مره انت واختي
احمد /احم ،قرتصتك كام مره ؟هما مش كتير
كريم /احنا هنهزر
احمد /احم خلاص اهدي هقولك ،بس هو انا قلتلها بحبك من قريب ،يعني مش من بعيد ،وبعدين اضطرينا نخبي ،علشان مامتك، وبعدين قلت كفاية، وهقولك وال يحصل يحصل ،واتشجعتاكتر بعد ما بينا صحاب وكدا ،
ادهم /هههههههه مالك كدا عامل زي الكتكوت المبرور ما كنت هتضربني من شويه
احمد /اخرس انت
كريم /بس انت لازم تقول ل ماما، ولو رفضت دا نصيبكم بقي هنعمل اي
احمد /لا ي سطا نصيبنا اي ،انت لازم تقف جنبنا
كريم /اقف جنبكم ازاي يعني ،اخبي علي امي انا كمان
احمد /مقلتش تخبي ،بس ممكن تلين مامتك شويه ،وانا هروح اتقدملها، نعمل خطوبه بس ،وأول ما أكبر ف الشغل مامتك مش هيكون ليها حجه ترفض
كريم /ماشي ي احمد ،هنشوف
بعد ساعات في فيلا اسما ،زينه وكريم وصلو الفيلا ورانيا قاعده مع إسما
كريم /مساء الخير
اسما قامت /كنتي فين
زينه /كنت مع البنات
اسما بعصبيه /كنتي مع للبنات ولا بتصيعي مع الاسمه احمد
زينه بتوتر/أحمد
اسما /اه أحمد، كنتي فكرتني مش هعرف
زينه/وحضرتك عرفتي منين ،بتراقبيني
رانيا /وكمان ليكي عين تتكلمي
كريم/ رانيا متدخليش
زينه /ي ماماي اكيد رانيا آل قلتلك، بس هي كذابه متصدقيهاش ،حتي لو للكلام آل قالتهصح ،فيها اي انا بحب أحمد وهو بيحبني
اسما ضربتها بالقلم /انتي كمان هتبجحي
كريم بعصبيه /اي آل انتي عملتيه دا
زينه/انتي بتضربيني،دا بابا الله يرحمه عمره ما عمل كدا
وعيطت وطلعت
كريم /اي آل انتي عملتيه دا ها ؟،ازاي تضربيها
اسما /ا انا ،انا مكنش قصدي والله
كريم /بعد اي ،خلي مؤمراتك مع رانيا تنفعك
وطلع ل زينه الاوضه