قصة عشقت بالصدفه البارت العاشر 10بقلم مجهول









قصة عشقت بالصدفه 

البارت العاشر 10

بقلم مجهول


كارما / علشان تبقي تتريق عليا كويس


كريم /تقومي ترميني ف البسين ي جاحده


ندي وزينه طلعو من الفيلا وشافوهم 


ندي وزينه /ههههههههههههه


كريم /كدا تضحكي علينا اليسوي والميسواش 


ندي /اي العمل فيكو هههههههههه


كارما طلعت من البسين وكريم طلع بعدها 


كارما /كله بسبب اخوكي


كريم /بسببي انا ! دا انتي لسه رمياني ف البسين من شويه 


ندي وزينه /هههههههههه


كارما بغيظ/محدش يضحك


زينه /سكتنا 


 كارما /هروح البت ازاي وانا مبلوله كدا ي ربي 


زينه /هههههه،تعالي اجيبلك حاجه من عندي 


وراحو 


ندي بتبص ل كريم 


كريم /ايه 


ندي /ايه 


كريم /انتي ال اي 


ندي /في اي بينك وبين كارما 


كريم /مفيش حاجه 


ندي /متاكد


كريم /مهو المشكله ان مفيش حاجه ،بتاعملني اكني مش موجود هوا ماشي جمبها عادي


دا حتي قلتلها اني هسيب رانيا ملقتش اي رد فعل 


ندي /اييييييييه ،هتسيب رانيا ،احلف 


كريم رجع من الخضه /والله 


ندي /يعني قصدك من كلامك دا انك معجب ب كارما 


كريم /اها ،وعايزك تساعديني 


ندي /والله مهمتك صعبه جداا ،جددا يعني 


اقولك ع حاجه ،مهمتك مستحيله انساها ،شيل كارما من دماغك اصلا


كريم /ليه بقي ان شاء الله


ندي /علشان ،علشان كارما ملهاش ف الحب والكلام دا فاهم قصدي،


يعني  ملهاش ف الارتباط وكدا ،واتقدملها عرسان كتير وهي لا حياه لمن تنادي


كريم /يعني هو مثلا لو بعتلها ورد تفرح وهدايا وكدا 


ندي /هههههههههههههههه،هههههههههه


كريم رفع حاجبه /ايه 


ندي /اوعي تفكر تبعتلها ورد ،وربنا ترميه ف وشك ،انت عارف لو عايز تفرح كارما تعمل اي


كريم /ايه 


ندي /تجبلها gloves وتخدها تلعبو كك بوكسنج ،مثلا تلعبو مصارعه  ف اللبه ف الجيم ،تخدها سينما تتفرجو علي فيلم اكشن ،دا طبعا لو وافقت تروح معاك 


كارما مختلفه عن اي بنت هتشوفها او شفتها 


كريم /بجد شكرا ي ندي ساعدتيني كتير 


ندي/بس والنبي مش تقولها ان في حوار زي دا دار بنا ،هتموتني 


كريم ضحك /لا متخافيش 


كارما جت هي وزينه / بتتكلمو في اي 


ندي /ههههههههه،لا يحببتي هنكون بنتكلم ف اي ،عادي،صح ولا اي 


زينه /اي


كريم /هروح اغير هدومي 


كارما /واحنا هنروح ،يلا ي ندي 


ندي /يلا 


زينه/هكلمكم بلبل 


في المطعم عند احمد 


كريم وادهم قاعدين حاطين ايدهم علي خدهم وسرحانين


احمد راحلهم 


احمد/بقالكم نص ساعه قاعدين حاطين ايدكم ع خدكم زي المطلقين 


كريم بنفس الوضعيه /سبت رانيا 


احمد وادهم /اييه


flash back


رانيا وكريم قاعدين ف الفيلا


كريم /رانيا انا عايزك ف موضوع


رانيا قربت منه / قول ي بيبي 


كريم بعد شويه / ي يريت يعني متقوليش بيبي وروحي والكلام دا انا مش بيبت حد ولا روح  حد 


رانيا / هو دا الموضوع


كريم /لا طبعا مش هو دا ،الموضوع ال انا عايزك فيه هو ا 


الخادمه جت /العصير ي كريم بيه 


كريم اتنهد /حطيه ي نديه ومش تقاطعينا تاني 


الموضوع ي رانيا هو 


الخادمه رجعت تاني /تحب احضرلك الغدا 


كريم/استغفر الله العظيم ،لا ي ناديه نشكرا 


ومشيت 


كريم ل رانيا/كنت بقول يعني 


رانيا حست انه هينفصل عنها/اااه ،اااه ي كريم صداع ،صداع هموت


كريم /فين


رانيا مهو الصداع بيكون فين يعني 


اااه الحق صابع رجلي الصغير بيوجعني 


كريم /ص صابع اي لمؤاخزه


رانيا /رجلي الصغير 


كريم /رانيا اهدي خليني اقول ال عايزه 


رانيا / قول 


كريم /مش هينفع ن


الام دخلت /هاي ي ولاد عاملين اي 


كريم قام بانفعال /لا كدا كتير بقي 


رانيا مش هينفع نكمل خدي دبلتك اهي


مع السلامه هروح اقعد مع صحابي شويه 


سلام سلام


رانيا عيطت دموع كزب /هئ هئ هئ كدا ي طنط كريم يعمل كدا


وحضنتها


اسما /معلش ي حببتي معلش انا هتصرف 


رانيا /هئ هئ


back


احمد وكريم بصو لبعض 


ادهم /وانت زعلان 


كريم /لا بالعكس سيت بقيت احسن ،بس صعبانه عليا نهي ملهاش زنب


ادهم /ههههههههه مين دي رانيا ،دي ف ظرف يومين هتكون لقت حد غيرك هي هتغلب 


احمد/دلوقت فهمنا كريم همه اي ،انت بقي يادهم سرحان ف اي ،بس قول بسرعه علشان ورايا شغل


ادهم/مين قال اني عندي هم ،انا عادي جدا ومبسوط وميه ميه


كريم /متاكد 


ادهم /فوق ما تتخيل


كريم /طب عن ازنكم بقي ورايا مشوار لازم اخلصه


ادهم /مشوار اي 


كريم /هبقي اقولكم بعدين سلام


ومشي 


ادهم ل احمد /عندكم رز بلبن ؟


عند عماره كارما حد خبط ععلي شقتهم 


كارما فتحت وبصدمه /نعم ،حصلت تيجي لحد بيتنا


كريم /عايزك تيجي معايا مكان 


كارما /لا طبعا ،واتفضل امشي ل احسن حد ي شوفك


الام راحت للباب /مين ي كارما 


كارما /احم ،دا دا دا هيمشي دلوقت اصلا 


كريم باس ايد عائشه /انا كريم وحضرتك اختها صح


عيشه/هههههههه،لا انا مامتها 


كريم /حضرتك مش باين عليكي خالص


عيشه/هههههه


كارما /انت بتستهبل ،بتسبل ل امي 


كريم /احم ،حضرتك انا كريم اخو زينه صاحبه كارما 


عيشه /بجد ،دي زينه دي محترمه جدا


كريم /ربنا يخليكي ،استازن بس اخد بنت حضرتك تقولي زينه فين علشان بكلمها تليفونها مقفول ومش عارف هي فين 


عيشه /بجد ،طب روحي ي كارما معاه شوفي صحبتك فين 


كارما /لا ،اقصد هو يروح يدور عليها 


عبشه/لا ي بنتي ميصحش ،روحي روحي ومتتاخريش


كارما /اوف حاضر 


كريم /شكرا ي طنط 


في مطعم احمد


زينه راحت ل احمد


احمد /اي الجابك هنا دلوقت ي خربيتك


زينه /مش عايزني اجي ليه علشان تقعد مع بنات براحتك


احمد /بصي وراكي كدا


زينه بصت 


ادهم بابتسامه /ازيك


زينه /الحمد لله 


ولفت ل احمد مكنا بنقول اي 


وبعدين رجعت بصت ل ادهم بصدمه 


زينه /ادهم


احمد/يعني

             البارت الحادي عشر من هنا 

          لقراءة جميع حلقات القصه من هنا

تعليقات