قصة عشقت بالصدفه البارت الحادي عشر 11بقلم مجهول









قصة عشقت بالصدفه 

البارت الحادي عشر 11

بقلم مجهول


كارما نزلت هي وكريم من العمارا 

كارما /انت عايز اي، نزلتني ليه

كريم راح العربيه وجاب لها  ال gloves 

كريم /اي رايك نلعب في الجيم ب دول 

كارما خدتها منه ب فرحه /الله ،طبعا موافقه ،يلا نروح نلعب 

كريم /بس متزعليش بقي لما اشلفطلك وشك الحلو دا 

كارما /ههههههه،هنشوف مين آل هيشلفط وش التاني 

وركبو العربيه ومشيو 


في المطعم احمد وزينه وادهم قاعدين ع طربيزه و ادهم مبتسم وزينه واحمد متوترين 

احمد بسرعه/ورايا شغل ولازم اقوم 

ادهم /اقعد

أحمد قعد تاني 

زينه /بص هشرحلك آل ح

ادهم /هسس، انا هنا بس آل اتكلم 

احمد /ايوا طبعا ي زينه هو بس آل يتكلم امال 

زينه /مطبلاتي قذر 

ادهم /حد فيكم يشرحلي اي علاقتكم لبعض

احمد /انا هشرحلك 

زينه /لا انا هشرح 

احمد /لا انا هشرحله كل حاجة، بس

زينه /سبني انا هشرح حلو 

وفضلو يتكلمو ف نفس اللحظه ويتخانقو

ادهم خبط ع الطربيزه /بااااس

وسكتو

ادهم /اشرحولي براحه في اي ،انتو بتحبو بعض صح 

احمد وزينه /صح

ادهم /طب مخبيين دا عننا ليه 

احمد /كأنك مش عارف مامتها ،ورد فعلها اي 

ادهم/ طب  مقلتوش ل كريم ليه ، كريم لو عرف من حد غريب صدقوني هيزعل جدا 

زينه /احنا اصلا مش خبينا عليه ،دا احمد  لسه قايلي من كام يوم انه بيحبني ،ولما يجي الوقت المناسب هنقوله 

ادهم /امتي بقي الوقت المناسب دا 

احمد /قريب جدا ،بس انت هتستجدع ومش هتقول لحد صح

ادهم رجع ضهره لورا براحه /مش عارف 

احمد /نعم 

ادهم /انت عارف يعني كريم صاحبي من الطفوله مبخبيش عليه حاجه 

زينه /ادهم ،والله لو عملت كدا ل جمع كل البنات آل عرفتها واديلهم عنوانك ويهجمو عليك ويموتوك ضرب

احمد /هههههههههه

ادهم ل احمد /متضحكش 


كريم و كارما واقفين ف الحلبه هيلعبو ملاكمه بعد ما غيرو هدومهم ل لبس  العب

كريم /جاهزه ؟

كارما /جاهزه .

كارما كانت تتخبط كريم ف وشه بس هو نزل تحت واتفاداها 

كريم /هع، انتي مبتلعبيش مع اي ح

وقبل ما يكمل الجمله كارما ضربته ف بطنه 

كريم /اااااااااااه

كارما /هههههههههه

كريم قام /والله انتي طلعتي قويه ،مش باين عليكي 

كريم كان هيضربها بس تفادت 

وهي ضربته ضربه ف وشه وقع علي الارض 

كارما /والله مش هسيبك لحد ما فش غليلي

كريم قام/ انا مش عايزه اضربك بس عشان إنتي بنت 

كارما /اها اها منا واخده بالي 

كريم /الله يخربيتك ي ندي ويخربيت افكارك 

كارما باستغراب /ندي 

كريم قرب من كارما ولف دراعها ورا ضهرها 

كريم/ صدقيني مش عايز اضربك علشان انتي بنت ولو وخدتي مني خبطه هطيري 

كارما خبطتها ف رجله وقعته

كارما /خفت انا كدا ها؟ 

وفضلت تضرب فيه وهو علي الارض

كريم/ خ خلاص ،خلاص يخربيت كدا ،ايدك تقيله  بالقفزات آل لبساها دي عضمي اتكسر 

كارما بطلت ضرب /يعني بتنسحب 

كريم اتنهد/ يعني منقدرش نقول عليه انسحاب 

كارما ربعت ايدها  وبصتله 

كريم/ خلاص اوكي انسحبت 

كارما /اووخ، والله ارتحت ،ابقي اجي هنا تاني 

كريم قام /ابقي تعالي لوحدك ،لأني مش هسمح يحصل فيا كدا تاني 

كارما /هروح اغير هدومي 

كريم حط ايده ورا ضهره /ااااه،ماشي


تحت عمارا  ندي ادهم ساند علي العربيه ورن علي ندي وندي نزلت

ندي /كدا كتير ،هي حصلت تيجي لحد بيتنا ،عايز اي 

ادهم /بما ان زينه مع احمد وكارما مع كريم ف قلت اكيد انتي قاعده زهقانه قلت اسليكي واخد فيكي سواب اقتنعتي 

ندي /تؤ ولا ٥% 

ادهم /خلاص هعترف ،عايزه اشوفك ،قعدت افكر ف حجج ملقتش 

ندي ابتسمت/ كان ممكن تقولي عايزه اقابلك ي ندي بكل صراحه 

ادهم /كنتي هتوافقي 

ندي /طبعا لا 

ادهم /شفتي  بقي 

ندي /مقدرش اخرج مع حد غريب

ادهم /متقدريش تخرجي مع واحد غريب بس تربطي الكلبشات ف ايده عادي صح

ندي/ ب ،دي حاجه ودي حاجه 

ادهم /اقنعتيني 

ندي /انا من ساعه ما عرفتك وانا بكذب علي احمد ودي حاجه مديقاني، علشان كدا وعدت نفسي مش اشوفك تاني 

ادهم /ماشي ي ندي خلي نفسك دي تنفعك  

ندي /هتنفعي ان شاء الله 

ادهم ركب العربيه ومشي بس رجع تاني وفتح الازاز وهمس بشافايفه بصوت مش مسموع (بحبك)

ندي /ايه قلت اي 

ومشي

ندي/هو قالي بحبك فعلا ،انا مش قادره اصدق .

بحبك ،قال بحبك، قالها ولا مش قالها 

(البت اتجننت، ايوا ي حببتي قالك بحبك اتهدي بقي )


احمد و زينه بيتمشو،

احمد /انا لازم اقول لكريم ان انا بحبك،مش هنفضل نخبي 

زينه /لالا لا لا اكيد بتهزر ،.

احمد /مبهزرش

زينه /انت عارف كريم ممكن يعمل اي،ممكن يروح يقول ل ماما 

احمد /كريم مش هيقول ل مامتك، ممكن يتعصب ويتنرفز بس هيساعدنا ف الآخر 

زينه/اووف هي ليه علاقتنا عامله كدا ،ليه ماننخطبش ونتجوز زي اي ناس طبيعيه 

احمد /أظن كلنا عارفين مين السبب

زينه /ربنا ي سامحك ي مامي 


رانيا واقفه بعربيته بتراقب زينه 

رانيا/ ههههههه حلو اوي،بقي انتي بتخرجي مع الشاب ال مامتك قالت ابعدي عنه ،والله لدفعك تمن عاميلك فيا ي زينه هههههههه


البنات متجمعين عند بيت كارما 

ف اوضه كارما 

البنات اتكلمو ف نفس الوقت 

ندي /أدهم قالي بحبك 

زينه /أحمد هيقول ل كريم أننا بنحب بعض

كارما /كريم قالي ساب رانيا لما كنا خارجين 

زينه بصدمه/ أدهم قالك بيحبك

كارما /احمد هيقول ل كريم انه بيحبك !

ندي /انتي  وكريم خرجتو وساب رانيا 

كارما /لا كدا الصدمات كتير اهدو شويه 

ندي ادهم قالك انه بيحبك امتي وفين  وازاي 

ندي /هو مش قالها بظبط 

وحكتلهم 

زينه/رومانسي اوي 

كارما /هتلاقي كان بيقول اي حاجه تانيه وانتي فكرتيها بحبك 

ندي /انتي ليه بتفصليني 

زينه /هو انتي مبسوطه انه قالك بحبك 

ندي بخجل  /ومنبسطش ليه

كارما /شوف البت ،ولا بتتكسف كمان 

انتي بتحبيه من امتي ي كلبه ومش عرفتينا

ندي / الدور والباقي عليكي انتي آل خارجه مع كريم من ورانا

كارما حكتلهم 

زينه / اول مره تخرجو سوا تلعبو ملاكمة

ندي /فعلا كتير كتير اوي.

زينه /فين الرومانسي ف آل boxing 

كارما / ومين قال اني عايزه يكون في رومانسيه بينا 

وبعدين مين آل عرفو بيتي ومين قاله اني بحب  الملاكمة وكدا 

ندي /احم


             البارت الثاني عشر من هنا 

           لقراءة جميع حلقات القصه من هنا

تعليقات