رواية جوهرة يوسف نصار الفصل الثالث 3 والرابع 4 الجزء الثاني بقلم صافي


رواية جوهرة يوسف نصار

الفصل الثالث 3 والرابع 4 الجزء الثاني 

بقلم صافي


عمر بصدمه : یوسف نصار

حرك يوسف يده يامر رجاله بأن يتقدمو بعمر تقدم الرجلين ومعهم عمر ليقومو بالضغط عليه حتي جلس علي الأرض مقابل ليوسف


يوسف : بهدوء كدا ومن غير شوشره هي فين بقا


عمر وهو ينظر لعبير لا يعلم أين اختفت جنه لكن من المؤكد انه لم يمسك بها


يوسف بهدوء : حلوه مراتك صح هتفضل باصص ليها كتير يعني


عمر بقوه : انت عاوز اي


يوسف : أنت عارف كويس أنا عاوز اي


عمر بسخريه : طلبك مش موجود هنا شوفه في حته تانيه


يوسف بغضب : اممم نظر لأحد رجاله وهو الممسك بعبير وبدأ الرجل بتحسس جسدها بجراءه وهي تصرخ من بين يديه وتبكي


عمر بهياج : يابن الكلب ياواطي بتتشتر علي الحريم


حاول فك نفسه من الرجلين وهو يصرخ بهم لينجح بفك يد ويضرب بها الآخر اوقعه ليركض علي الرجل الممسك بزوجته يشدها منه ويقوم بضربه ليقوم الرجلين بضربه


عمر بصراخ : اياك حد فيكم يلمسها لينظر بشراسه ليوسف مش عامل نفسك دكر وبتتشتر علي الحريم يامراا اقف رجل لرجل يلاا


يوسف : سبووه تصدق عندك حق


وقف يوسف مقابل عمر الذي حين تركوه هجم علي يوسف بغل يريد ضربه لكن قوة يوسف اكبر ضربه بقبضته مرات متتاليه اوقعه ارضا


يوسف : لاخر مره هسالكم راحت فين شوف أنا حبيت حتت ان محدش يلمس مراتك دي لا رحل فعلشان تفضل رحل في عيون مراتك هتقولي راحت فين ولا لا


عمر بغل : معرفش وغور روح دور عليها ولا شوفلك عيله صغيره غيرها تلعب بيها وتغتصبها وبعدين ابقا احرمها من الخلفه علشان تهرب منك وصدقني ساعتها لو اعرف هقولك بردو معرفش


يوسف بغضب جحيمي : دا أنت حلو اهو وعارف كل حاجه دا حكيتلك بقا علي كل حاجه لا برافووو هجم يوسف عليه مره اخري وهو يكيل له باللكمات يصدها عمر احيانا واحيانا لا


عبير ب صراخ : سيبه حرام عليك والله ميعرفش هي فين هي جات ليا قبل متيجو بخمس دقائق وقالت انك عرفت مكانها وهربت حتي ما اخدتش اي حاجه معاها وحياة ولادي عمر مكان هنا ولا يعرف مكانها حتي هي متعرفش هتروح علي فين اقسم بالله مبكذب عليك


يوسف : يعني اي مراتي في الشارع دلوقتي في ساعه زي دي


عمر بتعب : وهو مين وصلها للشارع


لم يستمع اكثر ليركض ويركب سيارته ينطلق بها يبحث عنها بكل مكان اتصل علي رجاله حتي يبحثو بجهات مختلفة


يوسف بغضب : القيكي بس


عند جنه


شعرت بيد توضع علي كتفها

جنه بفزع : اي


الرجل : اي يابنتي الي مقعدك كدا في وقت زي دا وبتعيطي كدا


جنه ببراءه وهي تبكي بحرقه مش لقيه مكان أروح فيه


الرجل : طب تعالي يابنتي معايا


جنه بخوف : لا


الرجل : متخافيش يابنتي أنا رجل اعرف ربنا هوديكي البيت عندي مراتي وبنات زي الفل زيك كدا تعيشي معانا لحد متلاقي مكان ليكي


جنه بخوف لكن نظرت له رجل بالعقد الخامس يبدو عليه الوقار من ملابسه لكن هذه البريئه غفلت عن نظراته الخبيثه


جنه : اسفه هتقل عليك


الرجل بابتسامة ماكره ولا يهمك انتي زي بنتي


ركبت معه السيارة بعد ربع ساعة وصلو لعماره نظرت له برهبه ثم تحركت معه ركبو المصعد ليصلو لاحدي الشقق ابتسم لها وقام برن الجرس


الرجل : هتتبسطي معانا قووي


فتحت الباب امراه بالثلاثون من عمرها ترتدي ملابس فاضحه وضعت يدها بخصرها وهي تنظر لجنه من الاعلي والاسفل


المراه بوقاحه : ياما جاب الغراب لامه


جنه برعب : أنا ماشيه


الرجل وهو يمسك بها : علي فين يا حلوه هو دخول الحمام زي خروجه امسك بحجابها يجرها للداخل وهي تصرخ بين يديه ليخرج كل من بالشقه علي صوتهم وتغلق المراه الباب كان النساء.  والرجال لا يسترهم ألا قليل من الملابس وينظرون لاجنه بتفحص


أحد الرجال بشهوه : اي الصنف الجديد دا مين الي نفخ البلونه دي يا حلوه


الآخر : حجاب وهدوم طويله متخلع يا جميل خلينا نعاين البضاعه


كانت هناك من تنظر لها بسخريه والاخري بلامبلاه وايضا من تنظر لها بشفقه


أما عن الرجال فانتم تعلمون كلب ولقي عضمه لا مواخذه


جنه بانهيار : ابوس ايدك سبني أمشي


الرجل : جراا اي يابت مقولنا الي يدخل هنا ميخرجش


المراه وهي تدور حول جنه وتتلمس ثيابها وجنه تنتفض : جبتها منين دي يا مسعد


مسعد : كانت في الشارع الظاهر ان الي نفخ البلونه عملها وخلع


جنه : ارجوكم سبوني أمشي والله مش هقول لحد


صفعه نزلت علي وجهها من المرأة : انجري يابت علي جوا يلا يارجاله عندكم حفله والي يدفع اكثر


بدا الرجال بالهتاف وعرض الاموال


أخذتها الفتيات بالقوه للداخل واغلقو الباب عليها وهي تصرخ وتخبط علي الباب بقوه


ابتعدت حين دخل رجل عليها وهو ينظر لها بجراءه وكانه يجردها من ملابسها


جنه بزعر : أبعد عني متقربش ارجوك ابوس ايدك


الرجل : أموت أنا علي النوع دا اخراشي يا جدعان متخافيش

يا حلوه ههههههه مش هفسي البلونه ولا حاجة ههههههه هكون معاكي واحده واحدة المهم بقا تكوني مطيعه كدا علشان الدور الي بعدي ومتتعبيش ولا تتعبيني معاكي


هجم عليها وهي تصرخ وتبعده عنها بكل قوتها


الرجل بنفاذ صبر : بقولك اي يابت متعمليش عليا الخضره الشريفه وتعالي بالذوق احسن من العافيه


جنه بصراخ هستيري : أبعد عننننييييي احسن ليك


الرجل بسخريه : ياختي اوطه


بالخارج


المراه للرجال : ادخلووو اكتمو نفسها وكتفوها وبالدور يلاا بسرعة قبل متفضحنا


دخل إليها الرجال وقامو بتكميمها وتكتيفها وهو ينظرون لها برغبه


اقترب منها الرجل وهي تتحرك بعنف وتصرخ صرخات مكتومه


قام الرجل بشد حجابها بعنف واقترب يمزق ثيابها لتجحظ عينيها اينتهك عرضها مره اخري لكن هذه المره ليس تحت مسمي الزواج


بهذا الوقت


فتح الباب لتدخل منه فتاه أقل ما يقال عنها انها مثيره جدا لتقول اي الصوت دا ياشرشر


شيرين بكره : ابدا ياسنيوريتا دي زبونه جديده بس معصلجه شويه والرجاله هتفكها خالص


الفتاه : ودي جبتوها منين


شيرين بتهكم : هيكون منين يعني من الشارع

الفتاه : تمام هدخل أريح شويه


شيرين الاوضه مشغوله ياختي


الفتاه : دا انتي ليلتك سوداء


الذهب وتقتحم الغرفة وتجد الرجل قد مزق ثياب جنه وكاد يصل إليها الا انه صرخ بها


اطلعي برا


الفتاه وهي تنظر له بدون خجل : محموق علي اي جتك خيبه اتنيل أخرج براا انت والي معاك


شيرين بصراخ : انتي الي هتطلعي براا


الفتاه : دي اوضة الباشا يا حلوه وبمكالمه مني يقلبها عليها واطيها اقولك علي التقيله بقا هتخرجي انتي والنطع الي معاكي من غير البت دي ويلا غورو


نظرت لها شيرين بغضب وحقد لتخرج هي والرجل الذي كان يصرخ بهم


الفتاه : جتكو البلا وانتي مين انتي كمان


تقدمت منها تنظر لها ولبطنها ثيابها الممزقه يديها المقيده وقدميها المقيده كل قدم بطرف الفراش ازاحت شعرها عن وجهها لتجدها فاقده للوعي وجهها متورم بشده من أثر الضرب المتوحش تاملت ملامحها قليلا لتقول


البت دي . أنا شوفتها فين قبل كدا


💎💎💎💎💎💎💎

  البارت الرابع


قتلتني قسوته (جوهرة يوسف نصار الجزء التاني) بقلم صافي


الفتاه : البت دي شوفتها فين قبل كدا


بدأت بفكها وازالت اللصق عن فمها


اخرجت زجاجه عطر من حقيبتها لترش بعض منها علي يدها وتقربها من انف جنه التي بدأت تفيق


فتحت عينيها بخوف لتنتفض وتنظر حولها


جنه برعب : عملتو فيا اي نظرت لثيابها الممزقه لطمت وجهها و صرخت بقوه


الفتاه بصريخ : اي يابت في أي جتك البلا طلعتي علي جتتي البلا هتتكتمي ولا اخليه يدخل يكمل الي قطعته عليه


جنه : عمل فيا اي


الفتاه جتك نيلاا هو لحق


جنه بفرح : يعني مقربش ليا صح


الفتاه : ايوا ياختي ارتاحتي دا أي الهم دا ياربي لما انتي شريفه قوي كدا أي الي جابك هنا


حكت لها جنه كيف خدعها الرجل حتي اوصلها لهنا


الفتاه اممم واطي واطي المهم أنا حاسه اني شوفتك قبل كدا انتي مين بقا علشان أتذكر


جنه : أنا حاسه اني شوفتك بردو قبل كدا أنا اسمي جنه


ضيقت الفتاه عينيها لتتسع وتبدا بالضحك


>جنه بتعجب : بتضحكي علي اي


الفتاه : علي الدنيا الضيقه قووي دي مش فاكرني ياجنه لسه زي مانتي معصعصه


جنه بصدمه وحزن : شذا انتي شذا


شذا بقهر : ايوا أنا شوفتي الدنيا


جنه ببكاء : أي الي وصلك لكدا


شذا : باختي الأسود طردوني من الملجا لقيت نفسي في الشارع كنت بعيط مش عارفه أروح فين بقيت أشحت ومن هنا لهنا لهنا لقيت شغلانه في محل اشتغلت كان نفسي أحافظ علي نفسي اتمرمط خمس سنين في الشوارع يوم القي لقمه حاف وعشره لا والناس مبترحمش لقوني عايشه لوحدي بقت الرجاله عينها مني والستات خائفين علي رجالتهم طردوني من الشقه الي دفعت فيها شقا عمري كله وفي الآخر اترميت في الشارع تاني بكت بحرقه فاجاه حصلي نفس الموقف الي حصلك ولقيت نفسي هنا كانت دموعها تتسابق علي وجهها بالم واضح صرخت وصوتت ومحدش رحمني كان الشطان انتهك عرضي بكل غل وفي الآخر اهو اتعودت عارفه انا نفسي أموت ومش عارفه كل محاول يكتشفو وملحقش متخافيش أنا مش هخلي الي حصلي يحصلك أنا دورت عليكم كتير وكنت بساعد البنات علشان ميحصلهمش نفس الي حصلي انتي بالذات يمكن الي حصلي ذنبك والي كنت بعمله فيكي أنا مهربك من هنا بس قولي ليا الأول الحمل دا أي ظروفه


جنه : ابن حلال يا شذا ابني ابن حلال بس لأن امه بنت حرام مش عارفه أعيش لتنفجر من البكاء

شذا : منهم الله الي وصلونا لكدا شبه راجل يضحك علي واحدة مفيش في قلبها ذرت رحمه ترمينا وفي الآخر ندفع احنا التمن احكيلي الي حصلك


حكت لها جنه ما حدث معها منذ آخذها يوسف نصار الي الآن


شذا وهي تضع يدها علي يد جنه : ارجعي ليوسف ياجنه


جنه : انتي بتقولي اي


شذا : بقولك الي في مصلحتك نار يوسف ولا جنة الناس شوفي


الفرق بيني وبينك فكري كدا لو يوسف ما اخدكيش كنتي عملتي اي أو روحتي فين يمكن أنا اسوا واحدة فيكم بس صدقيني لما دورت علي اصحابنا الي جوزها بلطجي والي في المحاكم بعيل واتنين والي جوزها متجوز عليها بالتلاته والي اتجننت والي اتقتلت بسبب احتكار الناس ليهم


وانتي بدليل انك شيلتي الهم من ساعة مسيبتي يوسف مزعلك في أي اناني انه بيحبك يابنتي ياريتني أنا عجبك دلوقتي للي وصلتيله


جنه : طب وابني اقتله ولا اعيش طول عمري من غير خلفه وهو يتجوز ويخلف عادي معاكي حق أنا مشوفتش يوم عدل من اول مسيبته كنت معاه بخاف منه بس لما سيبته بقيت بخاف من الدنيا كلها


هو ليه مكتوب علينا منعش زي بقيت الناس ملعون أبو الي يضحك علي واحدة وهي تسلمله نفسها وللشطان علشان تجيبنا احنا نتعذب دا حراام


شذا : قومي قبل محد ياجي اهربك من هنا


جنه : طب وانتي


شذا : أنا خلاص وقعت بين أيد الشيطان مهما حاولت أهرب مش هعرف المهم انتى لزم تهربي قبل ميشوفك

اغلقت شذا الباب جيدا واخذت تخرج ملاات السرير وتربطها مع بعضها وتقوم بتقييد طرف منها بالحديد التابع للنافذه وقامت بالقائها


شذا : يلا بسرعة ياجنه


جنه : تعالي معايا


شذا اهربي ولو عرفت ههرب صدقيني المهم انتي يلا احتضنو بعضهم وقامت شذا بمساعدتها ببطء حتي تمسكت بالحبال المصتنعه وكادت تقع لولي امساك شذا بها جيدا حتي اخرجت قدمها وبدأت بالنزول ببطء شديد وفجاه دق الباب بعنف وكان هذا الرجل الذي أحضر جنه يسب ويلعن


شذا : مهما حصل كملي واهربي من الجحيم دا ومتخافيش عليا أنا هتصرف


تركتها شذا واسرعت جنه بالنزول كادت تقع عدة مرات ولكن كان الله معها ويحميها حتي وصلت للاسفل وبدأت تركض باقصي سرعه


أما عن شذا فقامت بضرب نفسها بالفازه التي بالغرفه


علي راسها لتسيل الدماء بغزاره اخرجت مخدر


و خدرت نفسها والقت بنفسها علي الأرض ليدخلو


ويجدوها بهذا المظهر وتسرع النساء بمساعدتها


وينظر الرجل من النافذه يجد الحبال السسرع للاسفل ويخبر الرجال بالبحث عنها


امسك مسعد الهاتف بايدي مرتعشه الشيطان : اممم


مسعد برعب البت هربت يا باشا


مسعد برعب البت هربت يا باشا


الشيطان : بضحكه مرعبه قبل رجالتي ميوصلو عنك تكون مخلص لوحدك


مسعد ببكاء وصراخ : ارحمني ياباشا


الشيطان بنفس ضحكته المجنونه : نفذ


امسك مسعد مسدسه وجسده يرتجف يضعه في فمه ويطلق الرصاص يليه دخول رجال هذا الوحش


أما عن شذا فقد كانت مذهوله مما حدث فقد قامو بافاقتها لترا ما حدث وما سمعت لتعلم مصيرها الآن


كانت جنه ماذالت ترقض بالطريق وتنظر خلفها لتاتي سياره مسرعه لم تراها وتصرخ وتضع يدها علي وجهها تنتظر مصيرها لكن توقفت السيارة عندما لمست قدمها واوقعتها


خرج من السيارة سريعا ليطمئن عليها


رائف : انتي كويسه يا مدام  و.... 


💎دمتم ساالمين ت💎....



              الفصل الخامس من هنا 

    لقراءة جميع فصول الرواية من هنا


تعليقات