رواية حب حياتي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم جورى محمد


رواية حب حياتي 
الفصل الخامس والعشرون 25
بقلم جورى محمد

 

علي عيب عليك يا احمد
احمد بضحكه شر انت عملت اللي انا معرفتش اعمله يا علوه فرقت واكمل بسخريه روميو وجوليت
علي بضحك ولسه وحياتك هجيبلك كريم لحد هنا وااشمت فيه براحتك
احمد بضحك حبيبي ياخويا
في القصر وتحديدا غرفه نيره
نيره بدموع. بتكلم صورته مش هترجعلي بقي يا كريم واحشتني اووووي والله مش هكررها تاني بس علشان خاطري ارجعلي بقي عارفه اني غلطت بس غصب عني بجد وانهارت عياط
فرح بحزن دختلها مش ناويه تهدي يا ام مازن
نيره. بوجع اهدي اهدي ازاي انا روحي بعيده عني
فرح حضنتها ربنا يرجعوه بالف خير ويهديكم يااارب
نيره بحزن يارب صح هما فين عيالي
فرح بابتسامه بيلعبوا في الجنينه

 

نيره هنزل اشوفهم مفطروش لسه
فرح بحب اتفضلي يا حبيبتي
في الجنينه
شخص واقف من بعيد شويه
واتقدم لباب الفيلا
الشخص للبواب بقولك يا دفعه
الشخص بتمثيل تعب ممكن تروح تجبلي الدوا ده من الصيدليه تعبان اوي مغز كلوي بعيد عنك
مسعود البواب مينفعش يا بيه شغال اهنيه مينفعش اتحرك
الشخص بتمثيل يا باشا يرضيك اموت طيب روح وانا واقف
مسعود طيب يا بيه ثواني وجايلك متتحركش عيشي هيتقطع
الشخص بتمثيل كح كح اه يا بطني حاضر حاضر
ومسعود مشي
الشخص فتح الباب ودخل بيتسحب
علي ازيك يا ميزو
مازن وهو فرحان وبيلعب بلكوره انت تعرفني يا عمو
علي بشر الا اعرفك ده بابا كريم صاحبي اوي وبعتني اجيبك تعد معاه شويه
مازن بفرح بجد بابي عايزني يلا الوح معاك
كيان بفرح وانا وانا
علي لا انتي خليكي هو ميزو بس دلوقتي
مازن بخوف طب اعرف ماما ولا ايه يا عمو اصل هي قالتلي ممشيش مع حد معرفوش ومينفعش كمان امشي من وراها
علي بتوتر ايه ماما لا طبعا انت عارف ان بابا متخانق معاها.وهي ممكن تمنعك تروحله براحتك بقي وبعدين انا صاحب بابا من زمان اخص عليك يا ميزو
مازن بطفوله خلاص مش هقول يلا وفعلا علي شال مازن وخرج بيه وكانت تتبعه كيان

 

كيان بتجري بعياااط يا عمو يا عمو خدني معاك لبابي واحشني اوي ياا عمو
لكن علي لم يسمعها وركب عربيته ومشي وكيان معرفتش هي فين فضلت تعيط وبتحاول ترجع فهي جريت كتير علشان تلحق بعلي ولكن لما تلحقه فاتاهت عن البيت
في ااجنينه
نيره مااازن ماااازن كياااان فينكم تعبتوني
ايلين بطفوله مش هنا يا خالتو
نيره اومال فينهم يا حبيبتي
ايلين بضحك لا راحو مع صاحب عمو كريم علشان يشوفوه
نيره بخوف صاحب كريم مين
ايلين معلفش هو قال كده
نيره جريت بسرعه تبص لقيت الباب مفتوح ومفيش اثر لاي حد
نيره بصووويت ياااانهار اسوود عيااااالي فين
مسعود جيه في ايه ياست هانم
نيره بعصبيه ودموع كنت فين ااعيال اتخطفو
مسعود بخضه ايه اتخطفو انا روحت اجيب دوا لواحد كان هنا
نيره بعصبيع انت غبييي ازاي تسيب شغلك اديهم عيااالي اتخفطو يااالهوي ياربي اعمل ايه
وجريت علي القصر
نيره بعياط وخوف زييين زيييين الحقني يااازين
زين بخوف في ايه يا نيره مالك
نيره بانهيار عيااال اخوك اتخطفو يا زييين
زين بصدمه نعم ازاي ده حصل

 

نيره وهي بتنهج وبتعيط ايلين ايلين قالتلي ان واحد صاحب كريم جيه قالهم كده وخدهم انا عايزه عياالي ووقعت علي الارض بتلطم عاااايزه عياااالي كريم كريم كان عنده حق انا ام مهمله مستحقش اكون ام عياالي ضاعوا مني كريم هيموتني لو عررف ااااااه ياااربي
زين بخوف اهدي اهدي هعرف فينهم
وكلهم بدائو يعيطوا وانهاروا وبيحاولوا يسكتوا نيره
زين الو
كريم ايه يازين مش مبطل رن
زين بدموع كريم
كريم بقلق في ايه يازين مالك
زين بدموع كريم حد جيه وقال لمازن وكيان انه صاحبك وخدهم من الجنينه انت بعت حد
كريييم بعصبيه نعممم انت اتجننت يا زيييين عيااااالي فين رد عليااا والهاااانم كانت فين انا يوم ما اعوز عياالي هبعت حد يجبهم يعني
زين بخوف اهدي ياكريم هي ملهاش زمب هي كانت فوق وهما بيلعبوا زي كل يوم
كريم بعصبيه اقسم بالله لهربيها لما اجي وعيالي انا هجيبهم سلاام مسافه السكه
ونزل كريم ركب عربيته وضرب الدركسيون بعصبيه واكمل كده في حاجه غلط وفي حد بيلعب عليااا بس مين مين هتجنن بس لازم اعرفه ومشي بكل سرعته من الخوف

 

في القصر
نيره بعياط والله ماليا زمب هيجي يطلع خنقته فيا انا وحضنت الجد
الجد بس يابتي بس كريم بس متعصب شويه
نيره بعيااط عايزه عيااالي يا جدي
الجد هنلاجيهم يابتي هنلاجيهم
في مكان اخر بعيد
علي بضحك اهو الباشا الصغير
مازن بخوف عمو هو فين بابا
احمد بضحك بابا انت عايز بابا يا ابن كريم واكمل بعصبيه انت عارف بابا ده اذاني ووجع قلبي اززاي وخد مني حبيبتي يعني انت بنسباااالي دليل وبصمه علي ان حبيبتي ملكه ولازم اعاقبه وطلما معرفتش اعملها زمان اعملها دلوقتي
ياسمين اهدي يا بيه الواد صغير مش زمبه
احمد بعصبيه كسر الكرسي اللي قدامه لا زمبه زمبه ان امه فضلت ابوه عليا زمبه ان ابن كريم الانصاااري اللي حبسني اكتر حد انا بكرهو في الدنيا
مازن بعيااط وخوف كبير انا عااايز ماما عاايز ماما
احمد بشر هنجيبلك ماما متقلقش
في القصر تليفون نيره رن
نيره بعياط الو
احمد بحب حبيبتي واحشتيني

 

نيره بعصبيه انت مين يا حيوان
احمد بشر لا فوقي كده ابنك تحت ايدي وممكن اقتله وااياااكي تبيني رده فعل لاي حد حواليكي تعاليلي العنون ده ******* علشان تصفي حسابك وتاخدي ابنك يا حلوه ولو حد عرف ابنك قولي عليه يارحمن يا رحيم سلام يا قطه
نيره وهي مصدومه وغير مصدقه مين اللي عمل كده اصلا ومين ده مبينتش حاجه علشان عيالها
زين بقلق خير يا مرات اخويا
نيره بتوتر ها لا ده رقم رن غلط انا هطلع الجنينه مخنوقه اوووي
وطلعت نيره من القصر باكمله وراحت متجهه للعنوان
كريم وصل القصر
كريم بعصبيه هي فينها فينها الهانم
زين بتوتر نعم المفروض في ااجنينه برا انت مشوفتهاش
كريم بقلق لا مشوفتهاش
زين بصدمه حط ايده علي راسه ازاي صدقتهاااا ازاي غبيييي يا زين غبي وضرب ايده في الكرسي
كريم بعصبيه وقلق زين في ايه اخللللص
زين نيره جالها تليفون وشتمت بعدين سكتت خالص وقالت انه رقم اتصل غلط لما سالتها وبعدين طلعت ودلوقتي مش موجوده نيره راحت للعصابه واكيد هددوها متتكلمش
كريم بعصبيه غبيييه غبيييه رايحه تعمل ايه لوحدهاااا مبتعرفش تفكرررر خااالص بجد هشيل هم العيال ولا همها حرام عليكي يا نيره واكمل وهو بيرن علي حد

 

كريم الو ايه يا امير
امير الظابط بحزن اسف يا كريم بس هو خلص مدته وخرج
كريم بستغراب مين خلص مدته تقصد ايه يا امير
امير احمد يعني علشان طلع انهارده
كريم بصدمه وعصبيه احمد طلع وازاي معرفتنيش اززززاي احمد خطف مراتي وعيالي انت عااارف ممكن يعمل ايه فيهم ونيره واتعصب وضرب ايده في الحيط نيره اخر مره كان عايز يعتدي عليها انت فاهم عيالي ومراتي في خطر ازااااي
امير بخوف خلاص يا كريم اهدي هنطلع دلوقتي حالا نجبهم. انا جايلك
زين بعصبيه احمد. زودهاااا اوووي اوووي
كريم اقسم بالله اشوفه بس واكمل بدموع يارب احميهم يارب
ايلين بدموع مامي
رودي بعياط ايه يا حبيبتي
ايلين بعياط هو مازن هيجي تاني
رودي بعياط اه يا عمري هيجي
والاطفال فضلوا يعيطوا علي مازن وكيان متمنين ان يرجعو في اسرع وقت
في الشارع كيان كانت بعدت جدا عن القصر
وقاعده بتعيط في الشارع
واحده مالك يا حبيبتي بتعيطي ليه

 

كيان بعياط اخويا راح يشوف بابا ولما مشيت وراه توهت يا طنط
البنت بحب ياروحي انتي قمر خاالص طب بصي ايه رايك نتفق نبقي اصحاب
كيان بمرح ماشي
البنت طيب بصي انا عايشه لوحدي مع مامتي ممكن اخدك نروح اغيرلك هدومك علشان انتي بهدلتيها خاالص وبعدين ننزل ندور علي بابا وماما براحتك
كيان بفرح سقفت هتوديني ليهم بجد
البنت طبعااا يروحي وباستها انتي بجد قمر اوي ربنا يحميكي
كيان بحب حضنتها راحت البنت شددت من حضنها
وخدتها وراحت بيتها
اابنت يلا بقي تاخدي شاور والبسك وكلي حاجه خفيفه كده وننزل علطول ندور
امها مين دي يابتي
البنت دي بنوته صغيره ياماما لقيتها تايهه من اهلها هاغيرلها وهنزل ادور عليهم
الام ربنا يحميكي يابتي ازيك يا عسوله
كيان بمرح ازيك يا تيته
اامها بحزن يا حبيبتي اناا كان نفسي اسمعها مني احفادي وحضنتها وباستها وادتها شيكولاته
البنت بدموع مسحتها خلاص يا حبيبتي اكيد هيجي يوم تسمعيها
الام بحزن بترفع ايدها للسما يارب وافرح بيكي يابتي واشوف عيالك
في مكان اخر
راحت نيره
نيره بصوتها كله مااازن مااازن كياااان
احمد من وراها نورتي يا موزتي
نيره بصت بصدمه احمد
احمد اه يا قلب احمد من جوه
نيره بعصبيه اه ياحيوان ورايحه تضربه بلقلم مسك ايديها
احمد بشر لالا ايدك متترفعش لحسن اموتلك ابنك والله
نيره بعياط اوعي يا حيوان سيب ايدي

 

احمد بضحكه شر اسيب ايدك وغمز اومال انا جايبك ليه يا قطه يعني بقالك 6 شهور مفيش في حياتك راجل الحق عليا افتكرتك يا نيرو
نيره زقته بعصبيه وضربته بلقلم يا حيوان يا زبااله مش انا اللي يتقاالي الكلام ده انا جوزي عايش جوايا حتي لو مكنش معايا علي الواقع شويه وحصل خلاف واكملت بصدمه هو انت السبب في
احمد بشر وعصبيه ايوه بلظبط كده يا حلوه اخويا هو اللي خلي ياسمين تعمل كل ده
ياسمين بضحكه من وراه وانتي هبله وصدقتي وقولتي علي جوزك خاين بس يا حرام مشوفتيهوش وهو بيبعد وشه عني وبيضربني بسبب اللي حصل غبيه وخسرتيه
علي بضحك ولسه هتخسره اكتر واكتر
نيره بصدمه ودموع انت عاملين عليااا روبااطيه بقي واكملت بعصبيه بس فعلااا انا اللي حيوانه اني صدقت ان جوزي يخوني انااا ومحدش غيري هات بقي عيالي يا احمد وخليني امشي خليك راجل مره في حياتك
احمد ضربها بقلم وقعت علي الارض واكمل بعصبيه انا هوريكي الراجل بجد بيكون ازاي وبدا يفك زراير قميصه
علي لا يا احمد استني لما نطلقها منه الاول
نيره بعصبيه تطلق مين يا حيوووان منك ليه انا مدام نيره كريم الانصاري وهفضل كده لحد ما اموت ونجوم السما اقربلك مني ياززباله
احمد بعصبيه ليه الفصلان ده يا علي بس يوووه وراح مسك نيره من حجابها واكمل يلا عايزه ابنك يعيش اتصلي بكريم وخليه يطلقك يلااااا

 

نيره بعصبيه ودموع اوعي كده انت اتجننت وبعدين فين عيااالي
علي: عيال مين هو مازن بس وجاب مازن وحط السكينه علي رقبته واكمل بعصبيه اتصلي يلاااااا ومازن كان منهار عياط
مازن بعيااااط ماااااما خوديني
نيره بخوف وصدمه لااالالا ابوس ايدك يا احمد ومسكت ايده واحمد شدها
نيره ابوس ايديك ارحم عياالي
احمد بعصبيه يبقي تعملي اللي بقولك عليه وبعدين انا خدت مازن بس عياال ايه
نيره بصدمه وعياط اييه يعني ايه وكيان بنتي فييين واكملت لمازن اللي بيعيط فين ااختكككك رد علياااا
مازن بعياط سبناها في القصر بس شوفتها كانت بتمشي ورانا بعدين مشوفتهاش ماما. انااا خايف اووووي وكاان بيعيط
نيره وقعت غلي الارض وفضلت تخبط في الارض كتييير ياللهوي ياااالهوي ياااالهوي بنتيييي فين اما هي مش هنااااا ابوس ايدك يا احمد سبني اطلع انا وابني وادور علي بنتي ابوس ايدك
احمد بشر وعصبيه قوووولت لاااااا ويلا يا علي هات الموبايل وفعلا بيرن علي كريم
نيره بعصبيه ودموع لا مستحيل اطلق من كرررريم ده حبيبي وابو ولادي مش هقدر اعيش من غيره احمد ضربها بلقلم انتي اللي جبتيه لنسفك وعلي بيرفع السكينه

 

نيره بعيااط وصدمه وهي منهاره لالالا ابوس ايدك لاسيب ابني خلاااص خلاص هقول هقول بس علشان خاطر ربنا وهي منهاره عياط هو طفل ملوش زمب
عند كيااان البنت خلتها خدت شاور ولبستها وبتسرح شعرها
كيان.بمرح بحبك اوي يا عمتو قصدي يا طنط مقصدش علشان عمتو ساعات بتخليني اخد شاور هي لما ماما تكون مش فاضيه
البنت بفرحه وعينها دمعت باست خدها لا لا قوليلي عمتو انا اصلا نفسي اسمعها بجد يا كيان
كيان بمرح حاضر يا عمتو وحضنتها ولفت نظر كيان صوره متعلقه علي الحيط وكانت لكريم وفهد وسليم مع بعض
كيان بضحك ايه ده انتي تعرفي باابي وجريت من حضنها مسكت الصوره في ظل صدمه واستغراب البنت
كيان بفرحه حضنت الصوره بابي حبيبي واحشتني
البنت بصدمه ودموع باابا مين يا كيان مين بابا من التلاته يا حبيبتي
كيان بفرح بابا كريم
البنت بصدمه ودموع انت بنت نيره وكريم!!!!!!!!
كيان بمرح اه يا عمتو

 

البنت دي تعرف نيره وكريم منين ?
كريم هيطلق نيره لما تكلمه ?
احمد هيأذيها ولالا ?
كيان هترجع ولا في راي اخر ?





تعليقات