رواية غرام المالك الفصل الثالث 3 بقلم هايدى الصعيدي


رواية غرام المالك 
الفصل الثالث 3
بقلم هايدى الصعيدي



عزام وصل ماليكه لحد البيت وهو راجع الطريق كله سرحان فيها وف ملامحها وطريقة كلامها 
وخوفها ورقتها وجمالها وهز دماغه وفاق من 
شروده ع رنت الفون ..

رائد : انت عرفت الي حصل للبنات 

عزام : ايوة وانا راجع اهو عشان افهم كويس وبعدين رائف قالي انه رن عليك وتلفونك
مشغول ليه 

رائد : يااعم ده وليه بنت ميتين كلب كالت دماغي بتخون جوزها ولما قفشها عايزه تعملو قضية 
طلاق للضرار عندك كام سنه ي مدام عندي 
47 سنه ي متر ..ميتين ابوكي وابو المتر 
روحي شفيلك قبر يلمك وليه شرقانه

عزام بضحكه : اخرتها اهو ياعم خصلت ع الشمورت ودخلت ع العتاقي هههههههههههههههههه

رائد : بس ي شيخ متفكرنيش المهم انا قربت اوصل اهو انت فين 

عزام : انا خلاص برضو انجز بقا احسن هيتعملنا فيش وتشبيه والواد مالك واخد عشر غرز بسبب 
اخوتنا 

رائد : احييه عشره طب يلا اقفل سلام ده انا ابوية هيفشخني ..

..رهف شهقت وحطت ايدها ف بوقها : متهزريش 

يارا قربت ومسحت دموعها : هو مين ي غرام 

غرام بوجع : صاحب الورده ..ميستر مالك 

يارا وقفت مصدومه..

رهف : طب انتي متاكده ي غرام 

غرام اومأت : ايوة ي رهف متاكده 

رهف : طب انتي زعلانه ليه دلوقتي 

غرام : عشان هو انكر نفسه مني مقليش ان هو 

يارا : انتو بتقوله ايه انتي طبعا عارفين انه متجوز 
صح ..

رهف اومأت وغرام اجهشت ف البكي : يرتني ما كنت عرفته يرتني ..ومسحت دومعها هو انكر 
نفسه مني وانا هعمل نفسي عبيطه ولا كاني 
عرفته وهفضل عايشه مع الوهم زي ماا قلي 
يلا هدخله الاكل ..

غرام خدت صنيه عليها الاكل وحطتها قدامه : يلا ي ميستر مالك عشان تاكل وتاخد العلاج 

شعيب : يلا ي بني اتفضل مد ايدك يلا ي طه نسيبه ياكل براحته وانتي ي غرام اطلعي اوضة رائد وهاتي تشيرت نضيف لاستاذ مالك 

غرام اومأت بهدوء وخرجت ومالك استغرب هدوئها وعنيها الي باين عليها البكي وكل بشرود وهو عايز 
يرجع بيته كفاية مفجأت لحد كده ..

غرام اخدت تشيرت من عند رائد ونزلت عملت القهوة الي مالك طلبها منها 

ودخلت الاوضة كان مالك خلص اكل قربت منه ومدت فنجان القهوة : اتفضل ي ميستر القهوة 
الي حضرتك طلبتها 

مالك خد القهوة : مش قولتي هتعمليلي نسكافيه ع زوقك ايه الي حصل وليه عيونك ماليانه دموع 

غرام : لا ابدا وبعدين حبيت اعملك الي انت عايزه 
اتفضل التيشرت النضيف ..

مالك خد التيشرت : ده الحمام مش كده 

غرام اومأت ووقف مالك وغرام عنيها وقعت ع الوشم الي ف ضهرو وعنيها دمعت 


"احتضنيني ورفعي ذلك الخنجر من ظهري ي نصفي الطااهر "

مالك دخل الحمام غسل وشه وشعره وايديه ورقبته وجاي ياخد الفوطه وشاف برا بتاع 
غرام لونه احمر نبيتي مالك بقا بيبص ليه 
كان ده حفره سوده بتسحبه وف نفس 
الوقت لو قرب منها هتجيب اجله 

وعمال يعاند نفسه عشان ميقربش لكن نفسه غلبته ومسكه بين ايديه بكل رقه وقربه من منخيره وشمه براحه وهو ميعرفش ان ده هيكون 
الادمان بتاعه غمض عنيه وشمه بعمق 
وجننته الريحه طيرت عقله وايده كانت 
قبضه عليه بعنف نفسه بقا سريع وشه احمر
وشم بكل قوته وتخيله هيكون شكله 
ايه عليها وفتح عنيه بزعر من الي بيعمله 
وبيفكر فيه لكن عمل حاجه مجنونه 
وخد حماله من حملات البرا وحطها ف جيبه 
ولبس التيشرت وخرج شاف غرام 
قعده ع السرير بشرود وعنيها حزينه 

قرب قعد جمبيها : مش هتقوليلي العيون الحلوه دي زعلانه ليه 

غرام وقفت ومالك خد القهوة :ولا حاجه ي مستر 
وحبه اشكرك لاخر مره عن اذنك رائف ورائد 
وصلو برا هسيبكم برحتكم 

مالك : مرسي ع القهوة ي صغنن تسلم ايدك

رائف بلهفه : مالك طمني عليك ي صحبي 

مالك : بخير ي رائف معلشي تعاله بقا وصلني 

رائف : اوصلك ايه بس متخليك بايت 

مالك : معلشي عشان الجماعه ف البيت بس 
امي مش هتنام غير لما تشوفني ..

عزام دخل وبعديه رائد 

عزام : الف سلامه عليك ي صحبي احنا 
مش هنسيب الي عمل كده وهنجيب
حقك..

مالك : الله ي سلمك ي زوما وده كده كده اصلا 
ولاد المرا كان فيهم بجاحه مش طبيعيه 
بس ع مين حسابنا مش خلصاان 

رائد : لوكه الف سلااامه عليك ي قلبي 

مالك بقرف : لوكه وقلبي لا ي روح ماما 
لوكه دي تقولها لملك الي كانت رفعه
قضية خلع عشان جوزها نص حصان 
وهيا ٧٧ فكرها ولا افكرك كنت راجع 
من عندها عامل ازاي هههههههههههه

رائف بضحكه: الله يحرقك ي مالك انت لسه فاكر ده البت شطبت ع مستقبلو خالص حلبته ي عين 
امه

عزام : هههههههههههههههههه ي نهاري ده كان راجع ركبه بتخبط ف بعض فضل 15 يوم بياكل فسفور

رائد : احاا ايه ده انتو هتخدو القعده عليا ولا ايه 
وبعدين معذور ده كان عندها جفاف عاطفي من 
ساعت متجوزت ووقعت ف وش ميتين اهلي انا

مالك بضحكه: ف ايه اعدلو كده ولي هيقولي لوكه تاني هفشخو يلا بقا ي روفي عشان توصلني هههههههههههههههههه 

رائف : يعني هيا جت عليك مهي غرام فلقاني روفي روفي يلا ي خويا يلا 

مالك ابتسم ع سيرتها وفتكر كل الي دار بينهم وفاق من شروده ع صوت رائد : بقولك ي مالك 
متنساش ترجع العهدا بقا براند هاا 

مالك بص ع التيشرت : براند حدالله انا لبسه 
مضطر جتك نيله انت وزوقك يلا ي رائف 

رائد فضل يضحك هو عزام : اكتر حاجه بحب اعملها ف الحياه اني استفز مالك عشان يخرج
من جو الاستاذ ده ويظهر السفاح الي جواه 

عزام : هيجي ف مره وينفخك وقول عزام قال ..

مالك خرج مع عزام وسلم ع طه وشعيب وسلم 
ع ام رائف وام عزام الي كانو ف مشور ولسه 
رجعين وكان نفسه يشوف غرام قبل ما يمشي 

طلع مع رائف وبص لفوق شاف غرام وقفه ف الشرفه وعنيها حزينه رفع ايده وشاور 
لها براحه اديته ضهرها وقعدت ف الارض
واديها ع وشها مالك قبض ايده 
بقوة وركب مع رائف ومشي 

وصل البيت ورائف نزل معاه 

مالك : خلاص ي صحبي متتعبش نفسك انا هكمل 

رائف : والله ما هسيبك 

ودخلو من باب البيت وشاف امه قعده ف الجنينه 
واول ما شافت رائف ساند مالك بشكل ده جريت 
عليهم بفزع ..

مالك مسك ايدها : متخفيش ي ماما انا كويس 

سلوي : كويس ايه بس فيك ايه مالو ي رائف ايه 
الي تعبه 

رائف : اهدي ي امي متقلقيش هو بس جرح بسيط بس مشكله حصلت قدام السنتر بتاعه 
وعدت ع خير الحمدلله بس احنا مش هنسكت 
يلا هستأذن انا وهجيلك بكره انشالله ي غالي 

مالك : طب اشرب القهوة الاول 

رائف : بكره انشالله عشان انت ترتاح شويه 

رائف ودع مالك ومشي ومالك حضن امه 

مالك : قعده ف الجنينه ليه ي سوسو ف البارد ده 

سلوي : كنت مستنياك ترجع وبرن عليك تلفونك مقفول 

مالك : معلشي ي حببتي انتي عارفه بقفلو وقت المحاضرات لكن اوعدك مش هتحصل تاني 

سلوي حطت ايدها ع ضهر : طب يلا ي حبيبي 
تعاله ع اوضتك وحكيلي ايه الي حصل 

مالك : ماشي ي حببتي نور عامل ايه 

سلوي : كويس فضل مستنيك ترجع عشان يوريك 
الشهاده بتاعته لحد ما ناام جمبي ف الاوضة 
سبته وطلعت استناك هنا ..

مالك باس دماغها : انا من غيرك مكنتش عارف هربي ابني ازاي انتي اهتميتي بيه من ولدته 
لحد دلوقتي امه دي صفر ع الشمال لا 
تذكر ف حيات ابنها 

سلوي : متقولش كده ي حبيبي ده اعز منك عندي 
حبيب تيته ده ..ربنا يعوضكم ي بني 

مالك : ورحمت ابويه لوله ان نور بيحبها انا كنت طلقتها من زماان ورتاحت منها 

سلوي : معلشي ي حبيبي بكره تتعدل 

مالك ف باله ..ولو بعد مية سنه ي امي انا مش هقبلها ف حياتي ولا زوجه ولا حبيبه ولا 
هعتبرها اصلا بني ادمه 
وفتكر من سنه لما حاول يبدأ معاها من جديد 
واقنع نفسه ان خطبها ضحك عليها وانها 
وقعت ف الغلط ف سن صغير وكلام 
مالوش مبرر اقنع نفسه بيه وانها 
ليها حق عليه ولازم يعملو معاها ..

فلاش بااك ...

دخل الاوضه وكان جايب لها هديه بسيطه وسمع صوت اهاتها ووجعها الي كله محن وستغرب 
هيا بتعمل ايه دخل براحه وسمعاها بتعمل 
سكس فون ونايمه عريانه وايدها بتداعب 
انوثتها ومغمضه عنيها ...

قرب منها وساحب الفون من ايدها فتحت عنيها بشهقا ومالك شاور ليه بمعني هوووش بنظره 
ترعب وحط الفون ع ودنه 

# : نفسك ف ايه قوليلي عايزاني اريحك بدل 
جوزك الي مبيعرفش تعاليلي وانا همتعك
اووي قربي يلا ي بنت..

مالك بغضب : ده انا الي هريحك من الدنيا كلها ي بن ** الكلب هجيبك وهمتعك متقلقش وقفل السكه..

وبكل غضب مسك شعرها بعنف : افتحي الفون ده ي بنت العر*

منه اومأت برفض مالك رزعها قلم ع وشها 

مالك بفحيح : لا ماانت كده كده هتفتحيه هو ف اقذر من الي سمعته ي ك* امك افتحيييي

منه فتحت الفون مالك شفها مشتركه ف جروبات بتاعت صور وفيديوهات مش حلوه ودردشات
قذره ولقاها بتكلم ناس كتير من ع الجروبات دي 
كلام قذر صريح وقد ايه هيا محرومه ونفسها
تتن** وجوزها مش بيعرف وعضوه صغير 
وكلام كله الفاظ وشتيمه وحجات زفت خالص ..

مالك ضحك بسخريه : لا والله ده طلع في اقذر من الي سمعته فعلا انا مش عارف كمية الوساخه الي فيكي دي جبتيها من فين ي هايجه ي بنت الكلب 
ده انتي فيكي كمية نجاسه بس الي اعرفه انهم 
مش مرضعينك من كلبه وانتي صغيرة 

ونزل فيها ضرب كسرها دمدم جسمها كله شعرها ده كان بيقع بين ايديه بعد ما كسر الفون مية حته 

مالك : انا تطعنيني ف ضهري انا الي سترت عليكي وقولت بنت عمي وام ابني طلعتي بالقذاره دي 
وحده غيرك ي زانيه كنتي فضلتي عمرك كله 
بتصومي وتصلي عشان ربنا سترك تقومي
تعملي كده زي المومس بالظبط فرقتي 
ايه عن بنت اليل الي بتبيع جسمها عشان الفلوس 

ده ف بنات ليل اشرف منك ع الاقل طلعيني غصب عشان يجيبو الجنيه ام انتي بتعملي كده لمجرد 
الشر**ة خالتي الي يسوي وميسواش يرجل 
عليكي ويعمل داكر خليتي اوسخ واحد يزم 
ف سرتي وده كلو ليه عشان قرفان من 
وسخه زيك اتوسخت من غيري 

منه بصراخ : انت الي سيبني كده انت الي حرمني من ابسط حقوقي 

مالك : انا تعرفي انا مش باجي جمبك ليه عشان بقرف عشان غيري لمؤخذه شخ فيكي ي حلوه 
انا جيت ع نفسي وكنت جاي ارضيكي وقال جيبلك 
هديه وكنت ناوي بيني وبين نفسي اني اديكي 
حقوقك حتي لو هعصر ع نفسي فدان لمون 
بس الحمدلله ربنا فضحك ي مومس 

منه قربت زي الكلبه ع ركبها : بجد ي مالك كنت هتنام معايه بجد 

مالك ابتسم بشر : اه طبعا ي حلوة ولسه عند كلمتي 
انزل بوسي رجلي ي كلبه يلااا 

منه نزلت بكل بسااطه وباست رجله ولا كانه بيهينها
مالك فقد الامل ف ان دي تكون انسانه وقتنع انها 
رضعت من كلبه فعلا 😂💔

مالك رفعها من شعرها ورماها ع السرير ومسح ايده بقرف جاب كرفته وربط ايديها وبقاها 

مالك بفحيح : اتبسطي بقا ي حلوه وغمز لها

ونزل علي انوثتها العريانه وهو كان لابس بنطلون جينز خشن وبدأ يحرك رجولته الي منتصبتش اصلا من كمية القرف الي حسيسها بسرعه وعنف ع انوثتها الي اتجرحت 

مالك بشر : اممم ي منه عجبك كده مرتاحه ي حلوة 
وفضل نازل وطالع بكل غضب ومنه بتصرخ بصوت مكتوم وتتلوي تحتيه من الوجع الرهيب الي حسته 
لحد ما اغمي عليها 

مالك قام عنها وجاب كاس مايه كبه ع وشها بعنف 
منه فاقت بشهقه ودموع ووجع 

مالك قرب وخبط خدها بصوبعه : يلا اي خدمه كل ما تهيجي والدوده تقوم عرفيني وانا هقوم بالواجب 
معاكي ي مون مون ...

ودخل الحمام وغسل جسمه وطلع لبس ونزل ع اوضة الملاكمه بتاعته وطلع فيها كل غله 

باااك ..

سلوي نومت مالك ع السرير وخرجت منه من الحمام ولا كأنه شيفاه وده كان امر منه 

ماليكه دخلت هيا وعبدلله بقلق 

ماليكه : الف سلامه عليك ي مالك ايه الي حصلك 

مالك حكلهم الي حصل 

عبدلله : العيال دي لازم تتأدب 

مالك : ده الي هيحصل بكره تاخد رائد وعزام وتفرغ الكاميرات الي هناك خلصانه 

عبدلله : خلصانه ي غالي 

ماليكه سمعت اسم عزام وتوترت وبقت مش عارفه تقول لمالك ولا لا هيا مش متعوده تخبي عنه حاجه 
زي ما عودها 

سلوي : ربنا يحميك يبني ويبعد عنك ولاد الحرام 
يلا نام انت دلوقتي ..

مالك : عبدالله الروشته نسيتها ف بيت رائف اوصل خودها وهتلي العلاج عشان الجرح بدأ يشد عليا 

عبدلله : تمام ريح انت ونص ساعه وهكون عندك بالعلاج 

مالك : وانتي ي ماليكه خدي منه العلاج ومش هوصيكي بقا ي دكتورتنا 

ماليكه : تمام متقلقش اكيد حقن او محلول وده كلو انا اتعلمته دلوقتي 

عبدلله بضحكه : يلا واهي تجرب فيك الي تعلمته 

خرجو كلهم وسابو مالك الي بدأ يسخن ونام وهو بيفكر ف غرام 

منه فضلت قعده قدام التلفزيون وودنها معاهم وبعد ما خرجه قربت من مالك الي غفي بعد 
ما خلع تشيرته وصدره عريان قدامها 

قربت منه وقعدت ع رجولته وايديها بتتحسس صدره ..

مالك شاف غرام بتقرب منه وايدها بتتحسس صدره 

مالك : بتعملي ايه ي صغنن مينفعش كده انتي صغيره ع الحجات دي 

غرام ابتسمت ليه ونزلت بشفيفها ع رقبتها وصدره 

مالك بزمجره مسك خصرها : غرام قولتلك مينفعش 

منه شافته مسك خصرها اتصدمت لكن استغلت الفرصه وبدأت تتحرك ع رجولته الي من ساعت دوخلتهم منتصبتش غير دلوقتي وهو صاحي من النوم بس 

مالك شاف غرام ابتسمت له وهيا بتعض ع شفتها 
باغراء وبدأت تتحرك ع رجولته براحه واهاتها 
ف الحلم كانها حقيقه وشهوته زادت لما بدأت 
تتحرك اسرع وجسمها اترعش ع رجولته 

ونزلت ايدها لحدود بنطللونه ونزلته وخدت رجولته بين شفايفها مالك شهق من المتعه ومن الاحساس
الي حسه لما شاف غرام بتمص رجولته وعنيها 
ف عنيه بتشده ليها اكتر مسح ع خدها ودخل 
صوابعه بين شعرها 

مالك بزمجره : ااخ ي غرامي اسرع 

منه سمعته بيخرف وبيقول غرامي وعرفت انه بيحلم والي بتعمله معاه دخله ف الحلم 
ضمت شفايفها اقوي ع رجولته وفضلت 
تتحرك اسرع لحد ما مالك جسمه اتشنج 
وهو بيصرخ ب غرااامي وفتح عنيه 
وهو بيمسح وشه من الحلم ده شاف 
منه عند رجولته وفي بعض من السائل 
بتاعه نازل ع شفايفها 

مالك شافها وتصدم وتعدل بعنف وضربها بالرجل : انتي بتعمل ايه عندك وازاي تلمسيني ف وقت 
زي ده انتي جيتي جمبي ليه اصلا ي حقيره 
انتي ..

منه بسخريه : معلشي ي عمري عملت الي انا وانت نفسنا فيه 

مالك : نفسي فيه ده لو انت اخر ك* ف المجره انا هقطعو عشان منمش معاكي 

منه : ليه هو انت مش كنت مكلبش فيا وعمال تقولي غرامي غرامي 

مالك : اهو قولتيها بقول غرامي مش منه المومس 

منه قربت منه : طب ايه رايك نوصل لاتفاق احنا هنطفي النور وانت اتخيلني غرامك وانا اخد الي 
انا عايزاه 

مالك : فكك برضو لا مانا قولتك غيري عملها فيكي وانا بقرف اصراحه وبعدين ولا ف غرامي ولا جنوني دي كانت تخريف احلام ابعدي 
بقا عني عشان عايز اغسل نفسي من قرفك 

مالك قام وسند نفسه لحد ما وصل للحمام وجرحه الي شد عليه لما قام منفوض ودخل تحت المرش وبدأ يغسل جسمه وهو حاسس بالقرف والندم 
من حلمه مع طفله بريئه زي غرام 

وطلع لبس وخرج من الاوضه خالص عبدلله شافه وهو جايب العلاج وجري عليه 

عبدلله : رايح فين ي مالك وليه جرحك بينزف كده 
ي ماليكه ي ماليكاااا 

خرجت ماليكه من اوضتها وقربت منهم بخوف : ف ايه ف ايه يالهويي تعاله اي مالك تعاله ودخلته 
اوضتها وفكت الجرح وشالت الغيار المبلول 

وخدت الكيس من عبدلله وخرجت الشاش والقطن والمطهر والزق الطبي وبدأت تهتم بالجرح وتنضفه 
علقتلو المحلول وحطت فيه حقن مضاد حيوي 
وحقن خافض للحراره ومضاد للالتهابات وراحت 
تعمله عصير 

عبدلله : انت بخير دلوقتي 

مالك اومأ وهو مغمض عيونه وطيف غرام ملازمه 
وفتكر بعد الي حصل مع منه ولما شافها ف الفرح 
وراح عمل الوشم بتاعه وكان نفسه الي تشيل 
الخنجر واحده ف برائتها وشقوتها ادبها وجمالها 
لكن متخيلش تكون هيا ابدا لصغر سنها 

عبدلله : اسكت رنيت الجرس فتحتلي واحده ينهااري تنسي الواحد اسمه بعد كده قرب 
رائف وقالها مين ي غرام وسلم عليا 
وبعد ما عرفت اني اخوك سالتني عنك 
وحسيت انها بعد شوية هتعيط 
والله من جمالها كنت عايز اخدها ف حضني 

مالك فتح عنيه بغضب : ما تحترم نفسك ي حيوان 
انت رايح تبص ع بنات الناس 

عبدالله بضحكه : اهدي بس ي بو نور ده تعبير بريئ البت حته الصراحه 

مالك حدفه بعلبة المطاهر وعبدلله طلع يجري وماليكه دخلت بالعصير 

مالك خد منها العصير وهو متضايق من كلام عبدلله وفتكر العصير الي عملته غرام 
وعصبيه : يوووووه بقا قولت مينفعش مينفعش

ماليكه بستغراب : هو ايه ده يا مالك الي مينفعش 

مالك بصلها : معلشي ي ليكه سبيني لوحدي شوية 

ماليكا : حاضر ي مالك لو عوزت اي حاجه رن عليا 
وع فكره ف حاجه حصلت كنت عايزه احكيلك 
عنها بس بكره انشالله 

مالك : ماشي ي كوكو نامي انتي عند ماما انهارده 
انا هنام هنا تصبحي ع خير 

ماليكه ضحكت : فداك الاوضوة وصحبتها ي حبيبي وانت من اهل الخير 

تاني يوم بعد العصر ف بيت غرام

شعيب : يلا كلكم جهزو نفسكم هنروح نزور استاذ 
مالك ف بيته 

غرام وقفت : عن اذنك ي بابا انا مش هروح 


     
                   الفصل الرابع من هنا 


تعليقات