رواية ليالى الغيث الفصل الخامس عشر 15بقلم هايدى الصعيدي


رواية ليالى الغيث
الفصل الخامس عشر 15
بقلم هايدى الصعيدي



جاسم رجع بعد العشا ودخل البيت الكبير سال عن فيروز وعرف انها ف المطبخ دخل عليها بعصبيه وشافها متنيله ف غسل الموعين كلها لوحديها والحريم كلها قااعده وهدومها مبلوله وحالها بلاا مواعين عيله فوق الاربعين نفرر

جاسم بعصبيه : انتي هتعملي ايه عندك

فيروز اتنفضت : جاااسم ايه خضتني .. بغسل الموعين اطلع انت خد دوش وانا هجبلك العشا وجايه وراك

جاسم سحابها من ايدها وطلع بيها ع براا

فيروز بخفووت : جا اسم بس سبني ف ايه هخلص الاول

جاسم رفع عينه بغضب وبص لك الي قعدين

وبصوت عاالي : يعني كلكم جعدين وانا مرتي هتغسل من وراكم جرفكم

ام جاسم : كلو ساعد مفيش غير مارتك نزلت كلت ع الجاهز هيا الي تغسل

جا اسم : يعني كلو ساعد ف الوكل وعند النضاافه تشتغل

الخدامه بتاعت ابوكم وبعدين انا مرتىلسه عروسه مكملتش يومين ومن الاصول متتحركش من مطرحها

امه : ليه انشالله بت بنووت يااك

جاسم : والله بت بنوت بت كلاب محدش ليه صالح اجولكم ع حااچه احسن هچیب لها خداامه هعزل بيه عنكم وتشوف امور شجتها ولا ليها صالح بيكم تاني جعدين متستاتين وانا مرتي تدعك وحديها

فيروز بخجل : خلاص ي جا اسم عاادي يعني

جاسم بصلها بغضب : اسكتي انتي مالكيش صالح

وبص ع الحريم الي قاعده .. يلا فوتكم مطينين ابطين ع دما اغكم وسحابها وطلع ع شقتهم

ام جاسم كنت قعده بتغلي زي البركان والحريم كانت قاعده مصدوومه جاسم الي كان بيخليها تخدم وهما قعدين دلوقتي عايز يجبلها خدامها كما ان

جاسم دخل ورزع الباب وراه بعصبيهفيروز : ليه الي انت عملته ده كلو هيقوله اني قوايتك عليهم

جاسم بنزعاج : وانا من ميته همشي وراي كلام الحريم انا عايز اعززك زمان شئ ودلوجتي شئ تاني انسيه زمان الي يجولك دلوجتي بم تجوليلو بم وتفجعي عيونه التنين فوووجي معودتيش الخدامه بتاعت حريمهم

فيروز اومأت بهدوء ودخلت الاوضه خلعت هدومها وراحت تاخد جا اسم فضل يدخن بعصبيه برا ودخل عليها الاوضه شافها بتسرح شعرها بشرود قدام المرايه ولفه الفوطه ع جسمها شكلها كان حزين دخل الحمام وقفله

وراه بعصبيه فاقت من شرودها رشة برفان ولبست قميص احمر قصير وطلعت له قفطان وبكسر اسود وحطتهم ع السرير وراحت المطبخ

قطعت فاكهه وحطت عصير ومكسرات وولعت الفحم عشان الشيشه الي جاسم بيحبها من زمان و بيشربها فواكهه بس

دخلت الحاجه الاوضه وخففت الاضاءة وسابت المعطر ورشةمن برفاان جاسم الي عشقته

اکثر واكثر ...

جاسم خرج لبس ولقااه دخله عليه الاوضة وهيا مسكه الشيشه بتاعته وبتسم وهيا ضحكتله

قرب خدها منها وحطها ع جمب ورجع خدها ف حضنه وباس دماغها

جاسم بهمس : حجكك عليا مكنتش جاصد اذكرك بالماضي

فيروز ابتسمت وحضنت اقوة : انا مش بعرف ازعل منك ي جاسم

جاسم ضحك ومسك ايدها وراح نحيت الانتريه بيها : جلب جا اسم ي روز

وقعد وفيروز قربت منه الفاكه وحطت الشيشه جمبيه وجاسم قام فتح باب البرانده عشان ميضيقش فيروز بالدخاان

وشغل الشاشه ع موسيقي هاديه وفضلو يدردشه مع بعض وفيروز كانت الفرحه ماليه قلبها كل ما تشوف ضحكته الي طالعه من القلبمصطفي رجع من برا وطلع ع اوضته ع طول زعلان من مواقف ابوه واعتراضه وشاف اسما قعده فوق السطح بشرود ودموعها ماليه عنيها قرب منها بهدوء واسما شفته وجريت ع حضنه

مصطفي بحزن : متزعليش ومتشليش هم لو بعد مية سنه ها خدك برضو وسيبك من ابويه انا هعرف اخليه يوافق

اسما بدموع : انا الي مزعلني ليه عمي يرفض هو انا وحشه اوي کده

مصطفي : قطع لسان الي يقول عنك وحشه ي سوو بالله بلاش دمووع مش بقدر ع زعلك

اسما اومأت ومسحت دموعها مصطفي مسك ايدها ودخل بيها الاوضه وقفل وراه وقرب من التلاجه الصغيره وطلع لها كنز بيبسي وهو خد زجاجة اي دي

وقرب منها وقعد جمبيها ع السرير

مصطفي بضحكه : خدي ي قلبي وروقي دمك

اسما ضحكت : خلي حمااده يسكرمصطفي بص ع رجولته : لا والله حماده مش بيسكر

اسما ضحكت وضربته ع رجله : ساافل

مصطفي : طب يختي ي مؤدبه ده انتي كنتي بتتحرشي بياا

اسما : طب وربنا انت كدااب وبعدين انا كنت هاخد الرمووت وبس بقا متفکر نیش ده كان موقف زبااله

مصطفي ضحك : يختيي وربنا انا كان قصدي ع مدخل البيت بس انتي الي دما اغك مش تمام

اسما اتصدمت ومصطفي قرب منها خطف شفيفهاوهو لسه بيضحك عليها : خلاص متعشيش الدور ما انتي كده كده مسكتيه بمزاجك مش بالغلط

اسمت وقفت : انا نزله ي حيوان

مصطفي مسكها ولف ايدها وراه ضهرها ولزق فيها وقرب من ودنها بهمس : قولي حيوان تاني وانا هحطه ف بوقك يمكن

ينضف لساانك او يوسخه اكثر انتي وحظكك

اسما وشها احمر : طب وربنا انت قليل الادب ابعد عني يااه

مصطفي بضحكه : يااه ده انا لو مسكتك هااا انتي اسما وفهما بقاا

اسما بدلع قربت منه وبصت ليه بغراء : لا مش فاهمه فاهمني و باست خده

مصطفي بلع ريقه : اسماا شغل الانفصام بتاعك ده بلاش منه خليكي الراجل الجدع احسن من رقاصت شارع الهرم دي

اسما ضحكت عليه وهو قاعد ع الكرسي واسما ع السرير ولع سجارا وقعد يشرب من ال اي دي 12

اسما بفضول : هو ده ايه بجدمصطفي : حاجه اصفره

اسما : طب ما تدوقني الله يخليك نفسي اجرب

مصطفي : بس يماما

1

اسما قربت منه : عشان خطري عشان خطري و با است شفيفه وراحت خدت القزازه من ايده

مصطفي : طب متكتريش

اسما اومأت وخدت بوق : ييححح ده بيحرق الزور وطعمه مر بس في طعم حلو

مصطفي : عشان بالبطيخ ي لووزه اسما خدت بوق تاني وتالت

مصطفي : كفاايه ي بت هاتي القزازه

اسما رفعتها ع بوقها وفضلت تشرب زي المجنونه ومصطفي وقف يخدها منها جريت وهيا رفعها ع بوقها لحد ما خلصتها يعتبر

مصطفي خدها بالعافيه : يخربيت امك ي بنت الشرقا انهاسما : هيييييح بتحررق هههههههههههههههههه

مصطفي بضحكه : وربنا انا ما ليا دعوه لو حصلك حااجه

اسما قعدت ع السرير وحست فينار دبت ف جسمها من اول زورها لحد رجليها سخوونه طفحت ع جسمها بطريقه صعبه

خلعت حجبها وفتحت السوسته بتاعت عبايتها وسندت راسها ع ضهر السرير وهيا حساه ان الدنيا بتلف بيها والسخونه وصلت انووثتها وجسمها سيب

مصطفي قااعد بيدخن وملامحه اسودت وهو بيتفرج ع حببته اايه ي سوو سلمتي نمرر

اسما بهدوء : مش عاارفه اعصابي سابت

مصطفي : ما انا قولتلك انتي الي استعبطي قومي انزلي خودي شور بارد ومتتكلميش مع حد لحد ما تفوقي

اسما اومأت وجت تقف كانت هتقع مصطفي سندهاا رفعة عنيها بضعف وتعلقت في رقبته وخدت شفيفه وفضلت تمص فيهم مصطفي قلبه اتنفض وسابها

تعمل الي هيا عايزااه لحد ما ايدها وصلتازرار القميص مسك ايدها

مصطفي بخشوونه : اسمااا بلاش

اسما هزت دما اغها برفض : وخلعته القميص ونزلت بشفيفها ع عضلات صدره وفضلت تبوسه وتحسس ع جسمه بشهوة مصطفي فقد عقله ورفع راسها وهجم ع شفيفها ومصهم بعنف وزقها ع السرير وركب فوقيها وهو بيحرك رجولته ع انوثتها وشفيفه ف شفيفها وبيمتصو شفايف بعض بجنون ولهفه وفضل يتحرك فوقيها لحد ما عبايتها اترفعت وحس بانوثتها السخنه من تحت قماش الاندر الخفيف وفتح زرار البنطلون ونزله بس فضل بالبوكسر

عشان يحس بيه اكثر وفضل يتحرك عليها وشفيفه في رقبته واسما بتحضنه اكثر ليها وهيا بتنزل شهوتها وهو نزل وراها ع طول

مصطفي بزمجره : امممم ي بنت الشرقا انه انتي الي بتجري رجلي للرزيله انا عارفاسما ضحكت و باست خده : بعشقككك

مصطفي ابتسم : وانا بمووت فيكي ي اسمتي

وقام من عليها واسما عدلت هدومها

مصطفي قعد ولع سيجارا : طبعا بعد الفرهده دي انتي فوقتي ده طلعه من نفوخك مش الكوكو بتاعك هههههههههههههههههه

اسما وقفت : انت وقح

مصطفي بضحكه : * * ك قال وقح قاال

اسما : صدق انا غلطاانه اني بحب لطع زيك وطلعت تجري نزلت ع تحت وهيا بتضحك

دخلت شقتهم وجريت ع اوضتها قبل ما تتقفش

غيث مشي بيها للسرير ونومها وقعد خلعها الشوز

ليالي اتعدلت : انا هخلعوو

غيث : هوووش وقرب من رجليها باسهم برااحه

ليالي اتكسفت اووي وسحبت رجليها غيث قرب منها ونام فوقيها وخد شفيفها ف بوسه عميقهوفصل البوسه

ليالي بعدت عنه وشها احمر ونفسها سريع : اووف الجو حر اووي

غيث : اخلعي هدومك

ليالي اتكسفت لكن قاامت كانت هتاخد بیچامه بعد کده افتکر البيبي دول ووجمدت قلبها لما عرفت ان غيث تعبانه ومش

هيعرف يعمل حاجه هههههههههههههههههه عبيطه ...

ودخلت الحمام وغيرت وطلعت غيث شافها الي لسه راجع من اوضته كان بيجيب السجااير وشخر من الصدمه ومن حلوتها ومن القميص الاسود الي يجنن عليها الي واصف معالم انوثتها بكل وضووح

غيث بخشوونه : ااايه ده ي ليل

ليالي اتوترت وهيا بتسحب القميص لتحت : ده ده انا كنت بجربه

غيث : احال جايه تجربيه وانا مجرووح

ليالي : ايووة عشان تستاهل ومتعرفش تعمل حاجه ي بتاع ناناغيث ضحك عليها : لا مهو انا مش هعمل انتي الي هتعمل ي لول

ليالي اتصدمت وجريت ع السرير : ها ها ف احلاامك الوردي ي ابيه

غيث ضحك وقرب منها بهدوء : تعاله ي ليل

ليالي بتضعف كل ما تسمع اسمها منه بالطريقه دي وكانها ليله ولياليه هو بس وقربت منه زي المغيبه غيث قعد وخدها ف حضنه وانوثتها ع رجولته

غيث بهدوء : انت بجد قرفانه مني ي ليل

ليالي : لا صدقني انا مش عارفه قولت كده ازاي بس يمكن عشان اول مره اعمل كده

غيث : وانا صدقيني مش هغصبك ع حاجه ومش هتسرع معااكي تاني هديكي كل الوقت ي ليلي بس بلاش اسمع منك الكلام ده تاني

و بخشونه مسك شعرها .. ومش عايز اشوفك مع ابن العر ده تاني عشان مطلعش ميتينك سامعه

ليالي اومأت بهدوء : وانا مش عايزه اشوفك مع زفته تاني

برضوغيث ابتسم : كده كده مش هتشوفيها تاني خلاص ليالي باست خده وعيونه وبصت ع شفيفه بتوتر

غيث غمض عنيه وساب نفسه ليها : اعملي كل الي انتي حسه بيه وعايزاه ي لوليته انا مش هعمل حاجه

ليالي قربت من شفيفه ولعقتهم بلسانها ومتصت شفته السفليه بین اسنانها غيث من بمتعه من قطته ليالي فضلت تبوس ف شفيفه وتمصها وتدعبها بلسانها وغيث مش بيعمل حاجه

حطت ايدها ع صدره وحركتها بهدوء وباست رقبته ومصت جلده بعمق وهيا بتسم ريحته بجنون حست انها عايزه اكثر وغيث مش بيتحرك ولقت نفسها مشتاقه للمسااته والي بيعمله فيها وف جسمهاا ...

رجعته لواره لحد ما نام ع السرير ونزلت بشفيفها ع صدره لحد ما وصلت لخصره وفضلت تحرك لسانه ع صدره كله وغيث قابض ف كفوفه بعنف عايزها ولكن ماسك نفسه عشان

خطرها ليالي حست برجولت غيث بتضغط

ع انوثتها وبدأت تتحرك عليها غيثزمجر بخشوونه وجزع اسنانه

ليالي قربت منه وباست شفیفه بوسات رقيقه

ليالي بهمس ومحنه : بووسني زي ما ببوسك

غيث فتح عيونه الي كانت سوده من الرغبه ومسك شعرها بايديه الاثنين وقربها منه وخد شفيفها الاثنين مع بعض ومصهم بعنف ليالي حست انه هيقلع شفايفه من عنف مصاته وعضه عليهم وفتحت شفايفها وغيث دخل لسانه في صغرها وداعب

لساانه بسرعه وبتلع كل

ريقها بحب ورغبه وايده نزلت من شعرها لضهرهاونزل بكف ايده بقوة ع مؤخرتها ليالي اتأوهت بین شفیفه

ليالي برغبه : تاني

غيث استغرب كلامها : عايزاني اضربك تاني عليها

ليالي اومأت عجبها الاحساس الي حسته

غیث بخشونه : عنيا ليك ي ليل

وتعدل ونيمها ع بطنها ع رجليه ورفع القميص وشاف الاندر الي داخل بين اردفها وتجنن وحرك ايده براحه ع مؤخرتها

ومسك مؤخرتها بعنف وهزها ونزل بكفه بهدوء ع مؤخرتها ونفسه اتوتر وقلبه دق من شكلها وهيا

بتتهز قدام عنيه وضربها مره تاني وليالي جسمها يتنفض مع كل قلم وانوثتها تنقبض وكل مره يزود قوة القلم وليالي تتأوه بمتعه احساس يجنن اتحكم فيها من لمست ايديه وقوة ضرباته

غيث نزل الاندر ورفع راسها لما شدها من شعرها وحط صوابعه بين شفيفهاغيث بشهووة : مصي

ليالي خدتهم بين شفيفها ومصتهم بمتعه وعنيها ف عيون غيث

طلع صوبعه الغرقانه من ريق ليل وداعب بيها فتحت مؤخرتها وبيضربها بيده التانيه

غيث بخشونه وهو بيحرك ايده اسرع ع فتحتها : عجبك كده ي ليل هو ده الي انتي عايزاه

ليالي اومأت بمتعها وتأوهاتها بقت عاليه وجسمها بيترعش غيث نيمها ع ركبها ومؤخرتها قدامه نزل بشفيفه ع انوثتها ولسانه بقا يداعب

انوثتها ومؤخرتها بسرعه وعنف وبيضرب مؤخرتها ويهزها ويقبض عليها بقوة لحد ما ليالي جسمها تخشب وترعشت بعنف ونزلت شهوتها

غيث رفع راسه وشاف مؤخرتها الحمرا وعجبه منظرها اووي

ليالي نامت ع ضهرها وصدرها طالع نازل من عنف انفسها بطريقه تجننغيث قرب منها ولعق خصرها وبطنها بلسانه لحد تحت صدرها ولسه هيكمل بعد عنها

ليالي بصت ليه وعرفت انو بعد عنها غصب عنه وانه محتاج لها بجنون وقفت قدامها ومدت ايدها

غيث بصلها

ليالي : تعاله عشاان خطري وحيااتي عندك

غيث بخشونه : لا ي ليل انا هاخد شور وهكون تمام المهم انتي ارتحتي ي قططتي وباس راسها

وجاي يطلع ليالي مسكت ايده

ليالي بدموع : ارجوك متخرجش صدقني انا محتجاالك

غيث : ليل انا مش هستحمل اسمع منك كلام يوجع او انك تبعدي عني تاني

ليالي قربت وباست رقبته بحب : انا مراتك ومشيت قدامه للسرير حضنها ومص رقبتها

ونزل القميص من كتفها وقع ع الارض....... 



تعليقات