الفصل السادس عشر 16
بقلم هايدى الصعيدي
جاسم وفيروز قضو سهرا حلوه
جاسم بشرود وفيروز نايمه ف حضنه : منوياش تعرفيني ايه سبب الخياطه ف بطنك
فيروز اتفزعت وقامت منفوضه ازاي كانت بالغباء ده ونسيت نفسها ف حضنه : ده ده
جاسم اتعدل ومسك ايدها : اهدي .. انا من اول دجيجه معاكي وانا حفظت تفصيلك كت هديكي الوجت كله عشان تيجي من نفسك وتعرفيني لكن ما جدرش اصبر ريحي بالي وبلاش تكدبي علي ف حرف واحد سمعااني ي فيرووز
فيروز اومأت بهدوء : انا انا كنت هعرفك والله بس قولت بعدين مش الايام دي مكنتش عايزه اشغلك وانت فرحاان .. دي مكان الولاده انا عندي بنت عمرها 19 سنه
جاسم اتصدم : ااايه عندك بت وهيا وين كيييف
فيروز : امم الكلب ده سبني مكنتش عارفه اروح فين واجي منين و خووفت خوفت ع بنتي منكم انا رجعت وانا شيله كفني ع ايديلكن مقدرتش اشوف بنتي تتأذي او حد يعملها معامله وحشه او يأذيها بكلمه بنتييي لا
جاسم بقهرا : وين بتك ي فيروز وانتي هتجولي ابوها فاتكم و هچ
فیروز خدت نفس : سبتها عند ناس جيرانه اتبنوها وبيعملوها كوويس ولما نزلت اسکندریه شوفتها كانت زي الملايكه ي جاسم انا وجبتها معايه كانت بقت خدامه كانو قالولها بت الحرام
جاسم وقف : سيبه بتك لنا اس غريبه يربوها چالك جلب تفوتيها ومتعرفيش عنها حاجه العمر ده کلو
فيروز بدموع : ايووة قدرت احسن ما كنت جبتها معايه هنا سبتها مع الي يعرف يحميها ...
جاسم : حجكك حجك ي نور عيني وباس دماغها ومسح عيونها بتك لازم تيجي وتكون ف حضنك خلاص عاده وفات والي كنت خايفه منه رااح وبتك انا هحطها ف عيوني لكن خلاص معدش ينفع تعيش وسط
ناس غريبه وهيا كبيره كدهحراام ي جلبي
فيروز اومأت وف بالها .. انا هخليها تيجي تزورني هيا وغيث وهو بقا يعرفهم انها مراته ويدافع عنها مش هقدر اقوله اني جوزتها للي كان مربيها هيفهم ايه
جاسم : تتصلي عليهم لو كان معاكي ليهم نمره وتخليهم يحبوها ويجو ولا اجولك انا بنفسي هروح اجيبها کتر خیرهم چیه الوجت الي ناخد فيه امنتنا
فيروز : لا لا انا هكلمهم
جاسم : تماام ي جلبي وقرب منها خد شفيفها ف بوسه وكأنه بيوسيها ع كل الي عشته وستحملته
غيث وليالي فضلت نايمه جواه حضنه لحد تاني يوم الصبح حست بمتعه تجننه وكانت بتتلوي من احساسه وجسمها بيترعش فتحت عيونها وشافت غيث بين رجليها بيبوس انوثتها
غيث رفع راسه بضحكه صباح العسل ي ليلي
ليالي ابتسمت ليه ونفسها اتوتر ورمت راسها ع المخده تاني ...
مصطفي وهو نازل للشغل ابوه شافه ومصطفي لف وشهالنحيه التانيه
ابوه : ايه للدرجه دي زعلان مني ي حضرت الظابط
مصطفي : لا عشت ولا كنت ي حج بس الي عملته معايه میتعملش مع عيل مراهق
ابوه : خلاص ي مصطفي ي بني الي انت عايزه وانا موافق روح لعمك وتكلم معاه والي يرضيك انا هعملو ي حبيبي
مصطفي ابتسم بفرح وحضن ابوه : ربنا يخليك لينا ي حج ربنا ما يحرمني منك ي غاالي
وتصل عليه عم دره الكبير مصطفي رد عليه وعرف انهم تحت البيت وجين يخدو دره
مصطفي لابوه : بقولك ي حج اهل دره تحت وجين يخدوها
ابوه بستغراب : ازاي يعني وبعدين هما لسه فكرين ان ليهم بنت
مصطفي : انت عارف انهم كانو عايز بن يخدوها من زمان بس سبوها عشان خطركم وبعدين كبرت وهما اولي ببنتهم بلاش ندخل ف حاجه زي دي
ابوه : خلاص ي بني الي تشوفه
وجم اهلها خدوها وسط اعتراض وشد وجذب وصريخ من درهوامها الي اتمسكت بيها
وراحت معاها ...
مصطفي قبل ما دره تمشي قرب منها بهدوء : دي حاجه بسيطه عشان تعرفي تلعبي معايه ي قطه مبروك الجواز مقدما
دره خرجت وهيا كلها حقد وغل وهيا مش فاهمه كلامه وتصدمت لما عمها عرفها ان فراحها
انهارده ع راجل كبير ولو رفضت مالهاش غير المووت
فيروز بعد العصر خدت تلفون اختها ورنت ع رقم ليالي مردتش ورنت ع غيث
فيروز : ايوه ي حبيب قلبي وحشني ي غيث ليالي عامله ايه وانت عامل ايه طمني عليكم
غيث : حمااتي الي وحشااني ليالي مطلعه ميتين امي متقلقيش
فیروز ضحكت : يلا ابن حلال وتستاهل رنيت عليها مردتش
غيث ابتسم : قطتي مش بترد ع ارقام غريبه ي حماتي
فيروز : عااشت تربيتك ي حبيبي المهم عايزاك تيجي انت وليالي واهلك بكرا لو تقدر اناعرفت جاسم ابن عمي وهو هيعرف باقي العيله ارجوك ي غيث ليالي وحشتني
غيث : تمام ي فيروز الي انتي عايزه وانا هشوف بدر وخديجه وهنيجي عشان خطرك مش انتي سبتلهم العنوان
فيروز : ايوة ي غالي هستناكم بكره ما اشي
غيث : ماشي ي ام ليل عيوني ليكم
فيروز ابتسمت : تسلم عيونك ي حبيبي سلام ي غالي سلام .. وقفلت
جاسم بغضب : هتكلمي ميني فيروز
مروة سمعت فيروز وهيا بتتكلم ف الفون وبتقول لغيث حبيب قلبي ووحشني ومن غير ما تسمع الباقي جريت ع جاسم
مروة بشمااته : ايه ي بو فارس مدبحتش الجطه يااك
جاسم بنزعاج : عايزه ايه ي مروة فضي
مروة : اصلي حببت الجلب عينها بيضه وشكلك مش مكفيها
جاسم وقف بعنف ومسك شعرها : مرووووه جولتلك بلاااشمروة : اهدي بس اهي عندك سمعتها هتتكلم ف التلفون وهي هتجول ايوة ي غيث ي حبيب جلبي وحشني ولسه برا هتتكلم من تلفون اختها
جاسم زق مروة بغضب وطلع وسمع فيروز وهيا بتقول تسلم عيونك ي حبيبي
وقرب من فيروز وخد الفون من ايدها
فيروز : افهم ي جاسم ده
جاسم رفع عنيه بغضب وكتب الرقم عفونه وبعدين ورن ع الرقم تاني من التلفون الي كان مع فيروز
غيث بضحكه : ايه ي فيروزا لحقت اوحشك ولسه هيقول ي حماتي كان جاسم كسر الفون ف الارض
فيروز اتفزعت : جا اسم افهمني الله يخليك انت فاهم غلط ده غیث جو
جاسم سمعها بتنطق اسم راجل تاني وجراها من شعرها وطلع بيها ع شقتهم وهما دخلين وسط صراخ فيروزمروة بسخريه : هههههههههههههههههه سلامتك ي عروسه تعيش وتاخد غيرها ي بو فارس
الوسخه هتفضل طول عمرها وسخه
فيروز بغضب : اخرسي قطع لسانك انت الوسخه ده ...
كان جاسم نزل ع وشها بقلم خرسها فيروز بصت ليه بعتاب وسكتت وعنيها ماليانه دموع
جاسم مسك درعها وطلع بيها : الي مره هتفتح خشمها ي مروة حسااابك معاليه انتي حرره
وفتح باب الشقه وزق فيروز بعنف : كنتي هتكلمي مین
فیروز بصت ليه بعتاب ومردتش جاسم قرب منها ومسك فكها : فيروز انا معنديش صبر ردي عليا
فيروز بحزن : روح اسال الي ضربتني عشانها
جاسم بغضب : ايه زعلانه اكمنها سمعتك هتتمعشجي ف تلفونات لو عليها ساهله اكدب ابوها لكن انااا انا السمعت بودني
وبسخريه جال ايه اي ي روزا لحقت اوحشكفيروز غمضت عنيها : انا مش هدافع عن نفسي لكن هيجي وقت وعرف الحقيقه وسعتها انا الي هيكونلي حق عندك ي جاسم
جاسم بعصبيه : هه ضحكتيني والله من جصره طول ما انتي مش هتعرفيني كتي هتكلمي مين
هتترزعي هنا كيف الكلب لحد ما اعرف مين الي كنتي هتحبي فيه وتضحكني معاه ف التلفونات وبعدين راجعلك وحسابك تجيل
وسبها وخرج وقفل الباب بعنف وفيروز دموعها نزلت بحزن وف بالها .. هتيجي ي غيث وهيعرف الحقيقه وصدقني ي جاسم هتندم انت عمرك ما هتتغير بتجرح من قبل ما تفكر .. غشييم
عند اسما كانت الفرحه مش سيعاها وتصلت ب ليالي بعد ما مصطفي قالها ان ابوه وافق با وکمان دره غارت من وشهم
ليالي ردت : ايوة ي ساسو
اسما بفرحه : زغرطي ي بت ي ليل ابوه مصطفي وافق ع الجوازه لولولولولولولولي يختي هموووت
من الفرحه عايزه ارقص وتنطط مش مصدقه نفسي بجدفرحاانه
ليالي بضحكه : اهدي هتتجنني قبل ما تتجوزي وبدل ما تدخلي دنيا هندخلك السرايه الصفرا
اسما ضحكت : انا اصلا اتجننت بصوفي خلاص
ليالي : صووفي حته واحده الله يرحم حظابط هههههههههههههههههه مبرووك ي قلبي والله فرحانه ليكي اووي ربنا يتمم لكم ع خير
اسما : يلا بقا عشان مصطفي قرب يجي هروح اجهز نفسي ...
مصطفي طلع وقعد مع عمه بعد المغرب ...
مصطفي : بص ي عمي انا ولا هلف ولا هدور ومن الاخر كده انا طالب ايد اسما بنتك ع سنة الله ورسوله ...
ابو اسما افتكر كلام ام دره الي قالته قبل ما تمشي ان اخوه ابو مصطفي كان رافض اسما وانها مش قد مقام ابنه وفضلت تعبي دماغه بكلام زي السم وعملت فتنه بين اخواتها .. شكل كلام ام دره صح ده حتي مكلفش نفسه يجي يطلب البنت مني
ماشي ي خويه دي اخرتها انا لازم اعزز بنتي
ناصر : احم والله ي مصطفي ي بني كل شئ قسمه ونصيبطلبك مرفوض اسما بنتي متقدم لها ابن خالتها رجل اعمال كبير ف القاهره وانا اديته الموافقه الصبح
مصطفي : انت بتقول ايه ورجل اعمال وخالت مین اسماا ليا وهخدها يعني هخدها يلا ومن غير سلام
اسما كانت خرجه بالعصير وقع منها وعنيها كلها دموع ومصطفي بصلها بوجع وخرج ...
اسما : بس انا موافقتش ع ابن خالتي ي بابا ومصطفي ابن عمي واقرب لي
ناصر بنزعاج : عمك كا ان رافض ي بنت الجوازه انا بعززك وبحفظ كرمتك انتي مش اقل من الدكتورة ولا مهندسه من الي كان عايزهم اخويه اللطع لابنه
اسما اتصدمت ابوها عرف ازاي : عن اذنك ي بابا وع فكره انا برضو مش موافقه ع ابن خاالي
لؤي : والله ي بابا انا مش عارف انت رفضت مصطفي ليه اصلا عن اذنكم
ونزل تحت وهو بيرن ع جميله بنت عمه واخت مصطفي الي
اعترف لها بحبه من فتره ومستني
يتخرجوتقدر امان ما وعدها مديما يتقبلهيتخرج ويتقدم لها زي ما وعدها وديما يتقبلو ف مدخل البيت ...
الدنيا دواره ويوم ليك ويوم عليك وكما تدين تدان **
غيث رن ع ليالي : ايوة ي ليل انا ف الجنينه تعالي عايزك
ليالي نزلت وهيا مبتسمه وفتكرت الي عمله الصبح وزاي خدها بكل جنون ونزله يفطره وايدها ف ايده و فرحت خدیجه وبدر لما شفوهم نزلين مع بعض وكل واحد عنيه بتضحك
ليالي : ايوة ي ابيه
غيث ضحك : انتي شكلك مصممه ع ابيه دي صح ليالي اومأت وغيث وقف وهيا بترجع لواره وغيث بيمشي ليها بهدوء
غيث برفعة حاجب : بطلي الكلمه دي
ليالي بضحكه : لا ي ابيه وخبطت ف شجره ولسه هتجري غيث مسكها وقرب منها وضغط عليها بجسمه
غيث بهمس : وكده لسه ابيه وحرك رجولته ع انوثتهاليالي جسمها اترعش : بس ي غيث
غيث مص رقبتها : دلوقتي بقيت غيث وخد شفيها ف بوسه
رطبه وفصل البوسه.. ودلوقتي
ليالي عضت ع شفتها : حبيبي وعشقي وجنوني
غيث ضحك وخد ايده وقعدو مع بعض
غيث : فيروز اتصلت بيا وطلبت مني نزورها بكره ايه رايك
ليالي بفرحه : بجدي غيث وهنروح ولا لا
غيث : اكيد ي قلبي هنروح عشان خطرها وبتقول انك
وحشتيها اوي ...
ليالي بحب : وهيا وحشتني جدا هنروح امته
غيث : هشوف بدر وخديجه لو بكرا مناسب ليهم نطلع بدري
عشان نلحق نوصل قبل العصر
ليالي قربت من غيث بلهفه : ربنا يخليك ليا ي حبيبي انا فرحانه اووي
غيث ببسمه : ويخليك ليا ي ليل كلو يهون عشان عيونك
جاسم خرج وعمل اتصلاته وسال عن صاحب الرقم وعرف انه
رقم المقدم غيث المحمدي من اسكندريهواتصل بناس معرفه ليه هناك وعرف عنه كل حاجه وعرف اخوه ومراته وبنتهم والمشكله عرف انه كان صاحب احمد الادهم جوز فيروز الي هرب ...
جاسم روح البيت وعيونه بطق شرار وطلع ع الشقه ع طول : دخل شاف فيروز ع نفس قعدتها مكان ما زقها
قرب منها ومسك شعرها بعنف وبفحيح : هتكلمي صاحب جوزك الي هرب ليه .. ولا هيا كانت شركه الكلب وصاحبه وكل واحد يخدك شووية
فيروز رفعت عنيها بوجع : جا اسم كلامك
جاسم بغضب اعمي : ااايه يعني كلامككك هتدديني يااك هتكلمييي الظابط ليه
ايه لفيتي عليه عشان تعرفي اخبار حبيب الجلب ويتري اتجبلته ف سكندريه ولا ايه ي روزه
انا كان فين عجلي لما شيلتك اسمي ووثجت فيكي بعد الي عملتيه ملعووون ابو جلبي الي حبكك ي شيخه
فيروز وقفت وجايه تمشي جاسم مسك ايده
فيروز بوجع سيب ايدي ي جاسم انت مش في عقلك دلوقتيجاسم ضغط ع ايدها اكثر : وانتي خليتي فيا عجل ي بت الككلب كتي هتكلميه لييييه
فيروز بدموع : والله ما هبرر ليك ولا هدافع عن نفسي وهخليك
كده نارك تاكل حطبك عشان تجرني وراك زي الكلبه وتسحلني من شعري وتضربني قدام مراتك وتشك فيا وتقطع فيا بكلامككك فين وعوودك فين كلامك ولا هو عشان معرفتش تطولني السنين الي فاتت ضحكت عليا بكام كلمه حلوه وكلت عقلي عشان اترمي ف حضن جلااادي بكل
طيب خاطر ...
جا اسم بصوت عالي : انا حبييييتك عشجت تفصيلك شهجت باسمك وانتييي عملتي ااايه هااااا عملتييييي ايه
فيروز بحزن : بكرا هتعرف الحقيقي وصدقني مش هسمحك وسبته وراحت اوضتها
جاسم زمجر بغضب وفضل رايح جاي ف الصاله ونار قاايده جواه صدره سمع بودنه وقلبه
بيقول لا مخنتش وعقله يقول خاانت
والمشكله انها مش راضيه تريحه
وتقول ليه الحقيقه خايف يمد ايدهعليها وتقع بين ايديه المره دي من غير رجعه خايف يمش وراه شيطانه ويأذيها خايف يصدق نفسه وفيروزه
تطلع خااينه هيتجنن شد شعره بعنف وساب الشقه ومشي خاالص فيروز سمعت خبطت الباب ودموعها نزلت .. ي رب ي غيث تيجي بكرا زي ما وعدت .
اسما رنت ع مصطفي وهيا بتعيط : ايوة ي مصطفي انت مش بترد عليا ليه
مصطفي بنزعاج : عايزه ايه روحي شوفي ابن خالتك اسما : والله ما وافقت وربنا صدقني
مصطفي : ولما هو ف عريس متقدملك معرفتنيش ليه اصلا
اسما : مكنتش عايزه اضيقك وانا رفضت مكنتش اعرف ان الموضوع هيتفتح تاني والله
مصطفي : طب ما اشي ي اسما
اسما : ابويه عرف ازاي ان عمي كان رافض
مصطفي بستغراب : معرفش والله ولو ابوي كان رافض اهو وافق يجي هو التاني يرفضاسما : بيقولي بعززك وعملك كرامه انت مش قليله عشان خطري ي مصطفي حاول تكلمه تاني
مصطفي بحزن : ااه ويرفضني تاني بقا صح
اسما عيطت : طب وبعدين
مصطفي بوجع : الي فيه الخير يقدمه ربنا سلام دلوقتي
احب اقولكم الي بيحبو بعض ويتقبلو ف الحرام ربنا هيبعدهم عن الحلال عشان ربنا مش بيتعاند مصطفي كان واثق انه هيخدها واسما كانت واثقه فيه لكن ميعرفوش ان بذنبهم ربنا بيعذبهم ومش بعيد مش يتلاقو ابدا وكل ما يطلعه من حفره يقعو ف حفره اكبر اي بنت بتعمل علاقه مع حببها ف الحرام تحاول تبعد وترجع لربنا وتطلبه من ربنا انه يكون حلالها وربنا مجيب سميع والله العلاقات دي مش هتخدو منها غير وجع القلب لذتها ف ساعتها لكن
وجعها دايم وندمها اكبر وذنبها
اعظم الحلااااالي امه بلاش الحرام ليه لذه
لكن حراااااااااااام وهتتعذبو بيه ف الدنيا قبل
الاخرره .. يلا بينا
جاسم راح شقته التاني ودخل عند مروة شافها مروقه نفسها عسنجت عشره وكانها عرفه انو راجع لها ...
مروة : نورت مطرحك ي ابو فارس
جاسم اوماً بهدوء حاسس انه غريب وده مش مكانه قلبه واجعه وعايز يكون مع معشقته لكن موجوع منها ومش قادر يتصرف
مروة : احضر لك العشاي جلبي
جاسم هز دماغه برفض : لااه هتيلي غيار هاخد دش العيال وين
مروة : نايمين
جاسم اوماً بهدوء ودخل الحمام وهو كله وجع وحزن هيتجننن
فيروز حضنت قفطانه الي خلعه الصبح ونامت وعنيها كلها دموع بسبب الفتنه الي فرقت بين قلبين
جاسم طلع ومروة قعدت جمبه
مروة : هطليجها ميته
جاسم رفع عنيه : هطلج مين
مروة الهتجب في الرحاله الخطيه الماليها كبيرمروة : الي هتحب ف الرجاله الخطيه الي ماليها كبير
جاسم بهدوء مرعب قرب من مروة وقبض ع فكها بعنف شوفي ي مروة انا حظرتك مره واتنين وتلاته وانتي مصممه لكن وربي وما اعبد
هتجيب سيرة فيروز ع لسانك تاني هرمي عليكي اليمين ورميكي رميت الكلاب ف بيت ابوكي
مروة : وانا كت عملت اليه لده كلو هتخونك وانت لسه هدافع عنها والله سحر الك خرابت البيوت ومجوياك عليا
جاسم شاف مفيش فايده وهو اصلا مش طايق نفسه سبها وقام ونزل من الشقه خاالص وقعد برا البيت
بدر و خديجه رجعو شافو غيث وف حضنه ليالي وقعدين بيتفرجوع فيلم ف الليفينج
بدر : مالك قافش ف البت كده ليه يا اض
غيث بصله وضحك وحضن ليالي اكثر : مرراتي نفسي افهم الكلمه دي مش ركبه ف دمغكم ليه
خدیجه بسخريه : الله يرحم بنتك .. بنتك وتخنت صوتها مشمراتي انا اصلا اتجوزتها عشان خاطر فيروز
غيث ضحك هو وبدر وليالي بصتله بنرفزه غيث قطع الضحكه الله ينور عليكي ي ديجه انتي بتفكريها .. المهم بكره هنسافر
الفيروز
عايزانه نزرها واهلها يتعرفو علينا
بدر : تمام بس هو لازم بكرا
غيث : ايوة وعدتها ع كده
بدر : بس احنا مش فاضين
غيث : معلشي ي بدر يوم صد رد ونرجع ع طول
بدر خلاص مفيش مشكله كلو عشان خاطر لولو حبيبت بابا
ليالي قربت وباست خده : شكرا ي قلب لولو
غيث مسك ايدها : طب ماشي ي عسل كفايه محن بقال .. وشدها وطلع ع فوق .. ع فكره انا وليالي طلبنا عشا واكلكم ف
المطبخ طلبنا ليكم معانه
تصبحوع خير هنحضر نفسنا للسفر عشان نمشي
الصبح بدري ...
خديجه : طب وربنا اخوك ده بجح ده سحب البنت قدمنا عينيعينك
بدر بضحكه: ما هيا الي ماشيه وراه زي الخروفه
خدیجه ضحكت : هيا من نحيت خروفه ف هيا طول عمرها كده من وهيا بيبي ربنا يفرحهم ي رب غيث متعلق بيه اووي ي بدر
بدر قرب منها وباس شفيفها : مانا متعلق بيكي برضو ي قلب بدر
خدیجه بكسوف : بس ي بدر عيب كده يشوفونا
بدر ضحك : ده تلقيهم بيعملو اكثر مننا ده اخويا وقح وانا عرفو هههههههههههه تربيتي
خدیجه : فخوور اووي انت
غيث في الاوضته سند ليالي ع الباب : انتي ي بت بطلي تلزيق ف بدر انا كنت سكتلك السنين الي فاتت دي كلها عشان كنتي مفكراه ابوكي بس
دلوقتي خلاص
ليالي ضحكت : مانا السنين الي فاتت كلها كنت لزقه فيك اكثر
غيث قرص صدرها اليمين : لا انا برحتي ي لولليالي بكسوف : متحررش
غيث ضحك : متحررش جبتيها منين دي
ليالي : ايوة كنت بتبوسني وتحضني وقال ايه حبيبت عمو
غيث بضحكه : انا ي بنتي انااا ده حجات بريئه والله مكنش ف نيتي حاجه حمرا
ليالي : ساافل
غيث قرب منها : قلب السافل و ليلو وبسها وعض شفتها الي تحت وسحبها بين سنانه
ليالي : بس عشان خطري انا ماشيه بالعافيه عشان اقدر اسافر بكره خلي وقحتك بعدين هروح اجهز شنطه صغيره
غيث : طب اهربي اهربي بس هيجيلك يوم ي صغنن وه انتي فهمه بقا
ليالي ضحكت : طب اوعي بقا وع فكره مش هنام جمبك تاني عشان بصحي القيك بتعمل حجات قلة ادب
غيث ابتسم بوقاحه : كنت بفطري ليلي اله ومسك شعرها وقرب شفيفه من شفيفها وقولي مش هنام جمبك تاني وانا هنيمك جمبي طول العمر مكسحه
ي قلبو وخد شفيفها ف بوسه عنيفه وكانه بيعقبهاع كلامه
تاني يوم الصبح بدري غيث طلع بيهم ع العنوان الس سبته فيروز
بدر : طب ما اكنت سوقت انا عشان جرحك
غيث بص ل ليالي بطرف عينه : متقلقش عليا انا اسوق دوله بخشها وغمز لها
ليالي اتكسفت وفتكرت لما بسها بليل ومشي بيها للسرير خلع هدومو وخلعها ونزل ع صدرها ومتصه بین شفیفه وداعب حلامتها الوردي الي بيعشقهم وعضهم بسنانه لحد ما بقو حمر ونزل ع نوثتها لعقها ومتصها ولفها ع بطنها وضرب مؤخرتها الي عشق ضربهم وزاي خلاها تئن باسمه طول اليل ولما امتصت رجولته ودعبتها بايده ولسانه لحد ما قزف ع وشها وصدرها ومتصت شفيفها الي جيه عليهم من شهوته وغيث اتجنن عليها وخدها بعنف عشقته معاه
ليالي وشها بقا احمر وجسمها اتوتر وضمت رجليها بقوة غيث خد باله منها وتجنن عليها ورجولتهانتصبت وعند اول بنزینه نزل
غيث : فول انتي بدر هودي ليالي الحمام
بدر اوماً ليه وخد ليالي من ايدها الي مستغربه
دخل حمام السيدات الي لقاه فااضي لاجل الحظ
ليالي : غيث انا مش عايزه اروح الحمام وبعدين ازي تدخل هنا ده تواليت سيدات
غيث قفل الباب وسند ليالي عليه وخد شفيفها
غيث بشهوة : افتكرتي ايه ف العربيه وحسيتي بايه ي ليل
ليالي بتوتر : ا. انت عرفت ازاي
غيث لف ايده ع مؤخرتها وضغط عليها وقربها ع رجولته
المنتصبه : قوليلي
ليالي بنفس سريع : افتكرت الي حصل امبارح وحسيت بوجع
غيث : بوجع فين وضغط برجولته اكثر ع انوثتها
ليالي جسمها اترعش وئنت : ااه غيث حد يدخل
غيث وهو بيحرك رجولته بشهوة : مفيش حد هيدخل قفلت الباب حسيتي بوجع فينليالي حطت ايدها ع انوثتها : هنا
غيث بجنون : قوولي كي
ليالي : لا مش هقدر
غيث قرب من رقبتها ولحسها وهو بيتحرك عليها اسرع ورفع فستانها الناعم وحط ايده جواه الاندر وداعب فتحت مؤخرتها
غيث بلها اث : عشان خطري ي ليل
ليالي اتأوهت بمتعه ووجع لذيذ : حسيت بوجع في ك. ك ي اااه
غيث
غيث زمجر بشهووه : اممم ي قلبي غيث عايزاني اعمل ايه ف
ك ك عايزاني اني **
ليالي اومأت بشهوة : ااه عشان خطري
غيث نفسه اتوتر : اممم قوليها
ليالي شهوتها غرقت الاندر وجسمها بيترعش وعايزه تحس بيه جواها : ني *** ي غيث ليلك عايزااك اووي
غيث خلعها الاندر وشمه بعنف وخرج رجولته ودخلها ف انوثتها بعنف بعد ما رفعهاوفضل يضاجعها بسرعه وعنف وهو هيتجنن عليها
غيث بمتعه : ااه ي ليل ك ** يجنن بعشقك ي ليلي بمووت فيك جننتيني لما حسيت بيكي عايزاني ف العربيه ااه ي صغنن بتبدليني الحب بحب اكبر قطتي اتعودت ع ز *** الي بيمتعها صح
ليالي بمتعه ولذه : اااه اتعودت ومشبعرف ابعد عنك وبحب الي بعمله معاك اووي بعشقك ي غيث وبعشق كل حاجه فيك مجنونتك اناا ومصت شفيفه بعنف ورغبه وعضتهم جاامد وجسمها اتصلب ونزلت شهوتها الي غرقت رجولته الي اتنفضت جواها ونزل كل شهوته مصحوبه بشخرره طوويله
غيث ضحك ومسح وشها وعدل شعرها وخد منديل ونزل يمسح انوثتها بهدوء وبسها بوسه سطحيه وليالي ضحكت ع جنونه وغيث وقف
وعدل ومسح رجولته وعدل هدومه وغسل ايديه ووشه وليالي زيه وخرجو شاف بدر بيبص
ع الساعهبدر بنرفزه : ده کلو بتعمل ايه ي زفت
غيث ببرود : بطنها كانت وجعها
ليالي كتمت ضحكتها وغيث بصلها بتحذير
وطلع ع البلد ووصلو ع العصر بعد ما فضلو يسالو عن البيت والعنوان كذا مرت كان كلو قاعد ع سفرت الغدا وفيروز قاعده
جمب جدتها بحزن وجاسم بيبصلها بوجع ...
الغفير دخل : جا اسم بيه ف واحد برا بيجول انه المجدم غيث المحمد وهيسال عنكم
جاسم وقف بعنف والكرسي وقع ع الارض وفيروز ابتسمت من قلبها جاسم بصلها اوماً بغضب وطلع وهو عنيه بطق شرار
واول ما طلع بغضب : انت غيث
غيث اوما كان جا اسم نزل ع وشه ببنيه خلت شفته اتفتحت
غيث رفع وجهه بغضب وجاسم عمر الفرد وصوب عليه وووو