
الفصل الثاني عشر 12
بقلم هايدى الصعيدي
مالك خد غرام وروحو ع البيت وهو ماسك ايدها وكل شوية يبوسها
طلعو الجناح بتاعهم ومالك اول ما قفل الباب شدها ليه وخد شفايفها وهو مستني ع ناار اللحظه دي

وفضل يمص شفيفها ويعضها عضات رقيقه وغرام بتبدلو البوسه بشغف اكبر نزل ع رقبتها وصدرها
وهو هيتجنن من طعمها وريحتها الذيذه

غرام ئنت بمتعه : اممم مستر
مالك زمجر وهو بيمص رقبتها :ااخ ي قلبي المستر
دانا هرفعك ف كل مره هتنطقي فيها مستر بالطريقه دي ده انتي شيبتي شعري بدلعك
وخدها دخل بيها اوضة النووم غرام انبهرت : واااو
مالك لا مش وقت فرجه ده فتح لها الفستان وسعدها تخلع الطرحه
غرام بكسووف : اخرج بره بقاا
مالك : طب ما تغيري ف الكابينه دي
غرام : ايوة ايه الفرق بقاا
مالك خلصانه هستناكي بره بس انجزززي هاا
وخرج ولع الچوان الي اده ليه تايسون
خد نفس والتاني ودماغه لفت : يخربيت امك ي تايسون ده الي خفيف بس جاامد وفضل يسحب نفس ف التاني وسابه ف الطفايه ودخل لغرام
شفها وقفه بتسرح شعرها ولبسه قميص ستان ابيض قصير يجنن عليها
مالك خلع الچاكت وقرب منها خد ايدها ونام بيها ع السرير وشفيفه ف شفيفها : ااه يصغنن وحشتيني
غرام : وانت برضو
مالك وهو بيقبض ع مأخرتها : وانا ايه ي بطتي وعض شفتها السفليه
غرام اتأوهت : اهه وانت وحشني اوي ي مالك
مالك هجم ع شفيفها ف بوسه عنيفه طلع فيها كل كبته وشتيااقه ليها : اممم ي غرام عايز افضل عمري كله ابوسك كده عايزك تبدليني وطفي
اشتياقي ليكي
غرام حطت ايدها ع خده وهي الي بدأت وبقت تعض شفته الي تحت وتسحبها بين سنانه وتضحك كل ما مالك يزمجر ولا يضغط ع جسمها وتبدلو بوسه
فرنسيه رطبه ومالك بيحرك ايده ع كل جسمها

قام عنها ومد ايده تحت القميص وخلعها الاندر براحه وغرام ديبه قدامه مسكه بين صوابعه

وقربه من منخيرره وشمه بعشق قدام
غرام الي اتكسفت منه وغطت وشها وهي بتضحك
حط الاندر ف جيب البنطلون وخلع قميصه
وقرب منها وغرام بصه ع عضلاته بهيام
نام عليها وغرام حطت ايدها ع ضهرو وحركتها براحه مالك همس قدام شفيفها : بتحبيني ي غرامي

غرام بخفووت : بعشقك ي بو عيون زرقه مجنونه بيك
مالك هبط ع شفيفها بكل شغف باسها وباسها وباااسها مرات مالهاش نهايه مص شفيفها
وداعب لسانها بلسانه وغرام بتبدله بعشق
وهيا متشعلقه ف رقبته
مالك بخفوت : حلو اسمي الي ع صدرك ي كوكو
غرام : وف تاني كمان
مالك : فين
غرام عضت ع شفتها : اكتشف بنفسك
مالك الشهوة عنده زادته وبقا هيتجنن وعايز يقتحمها ويفض عذريتها ويخدها مرات ومرات
لكن جمح نفسه عشان متخفش منه
مالك برغبه وهو بيضغط ع صدر
غراام : اايه ي غرامي مش كفاايه بوس هتجنن عليكي ي بسكوتي
عاايزك انا من زمان محتجلك ومستنيكي ي غرامي
غرام اومأت بشهوة : وانا ملكك ي عيوني ونبض قلبي وروحي
مالك وهو بيحرك رجولته عليه براحه : عايزاني ي غرامي زي ماانا عايزك
غرام اومأت وهي بتتلوي تحتيه من المتعه : ااه ي ماالك
مالك سمعها بتتأوه باسمه ورفع نفسه عنها وقطع القميص نصين بعنف غرام

شهقت ومالك نزل
ع صدرها ومسك الاتنين بايديه وضغط عليهم
برااحه : اااااااااخ يخربيت ام جماالك اتهبل
من حجم صدرها وحلامتها الي لونها بينك محمر
ومنتصبين بسبب الشهوة
مالك طلع لسانه ولفه ع حلمته الشمال وبقا يلعقها بلسانه بسرعه وغرام مسكه شعرها وبتحرك رجليها
ع السرير ب جنون
مالك بعد ما دعبها بلسانه نزل عليها بشفيفه ومتصها بعمق وفضل يمتص ويرضع ف صدرها وغرام بتتؤه
بمتعه ووجع لذيذ ساب الشمال وراح لليمين وعمل معاه نفس الكلام وبقا يمتص الحلمه دي ويرجع للتانيه وبقا يحط ختم ملكيته ع صدرها شوهه
نزل ع وسطها ببوسات رطبه وشاف اسمه مكتوب تحت صدرها ع العضم باسه ولحسه بلسانه وهو بيضغط ع مؤخرتها لحد ما وصل
لانوثتها
ونفسه ضاع ودقات قلبه زادت ونفسه السخن ع انوثت غرام الي جسمها كان بيترعش من
الي بيعملو فيها جت تقفل رجليها
مالك فتحهم بعنف وعينه ف عيونها : بتخبي ااايه
ي صغنن ده ملكي انا
وشاف اسمه مكتوب تاني ع فخدها منه جوااه وتجنن اكتر
ونزل ع انوثتها دعبها بلسانه ومتصها بين شفيفه وغرام كنت بتشهق وتترعش وتصرخ باسم مالك
الي رحمها وقام وقف خلع بنطلونه بالبكسر
وغرام غمضت عنيها اول ما شافت رجولته المنتصبه بشده وعروقها نفره
مالك قرب منها ونام ع السرير وخدها ع صدره غرام حست برجولته ع انوثتها وجسمها
اتنفض مالك مسك شعرها ورفع وشها ليه : يلاا يغرام وريني اشتياقك مش انت عايزاني
زي مانا عايزك ..
غرام قربت وعضت شفته السفليه ونزلت ع رقبته ببوسات رطبه وعملت زيه وسابت عضتها
ع رقبته وصدره ونزلت لرجولته وبصت عليها رجولت مالك اتحركت غرام صوتت وحطت
ايدها ع عنيها مالك ضحك عليها وخد
صوابعها ومصهم غرام بصتله راح مالك مشاور ع رجولته وغمز لها غرام فهمته بس كانت مكسوفه
تعمل كده مالك مد ايده وداعب حلمتها الشمال
غرام مسكت رجولت مالك بصوابع بتترعش ونفس عالي وقلبها نبضه هايج وبسته بوسه سطحيه
مالك شخر من احساس شفيفها ع رجولته وفتكر الحلم وزمجر بعنف غرام عضت ع شفتها
مالك مسك شعرها وتعدل ع ركبه : خديه بين شفيفك ي غرامي يلا مصيي
غرام فتحت شفايفها وخدته بينهم وبقت تمص بجهل وتحرك لسانها عليه ومالك نفسه
بقا عالي اووي والدم ضرب ف دماغه
مسك شعرها وبقا يحركها اسرع وعنيها ف عنيه وشكله يفتتتتتتن
بعدها عن رجولته وعنيها مدمعه وكحلتها ساحت يختييي مالك هجم ع شفيفها اغتصبهم
ولف بيها ع السرير ونام بين رجليها وحط رجولته الغرقانه من ريق غرام وحط مقدمت رجولته ف نوثتها غرام اتوجعت بعد كده مالك بدأ يتحرك براحه : جهزه ي صغنن ..غرام اومأت بدماغها

ضغط ببعض القوة لحد ما اخترق انوثتها وصرخت
غرام سمعت ف الجناح ..مالك هداها وفضل يبوس ف دماغها وعيونها ويمسح دموعها الي سالت
وبدأ يتحرك براحه وهو بيتكلم وشفيفه
ع شفيفه : امممم ي غرام بعشقك ي بسكوووتي بحبكك اووي مهووس بيكي ي صغنن مش مصدق انك بقيتي حلااالي
غرام حطت ايدها ع خده والتانيه ف خصل شعرها وبقت تترعش تحتيه من المتعه والوجع ونفسها
عالي بعبره : وانا بحبك بحبك بحبك اوي ي مالك بمووت فيك وف عيونك الي خطفتني وانا لسه
بفتح ع الدنيا بعشقك ي مستر
مالك سمع منها مستر وزمجر بجنون وبدأ يتحرك اسرع وهو حاسس بدمها الطاهر ع رجولته

خدها ف حضنه ولف بيها مره واحده وهو لسه جواها وبدأ يحركها ع رجولته اسرع ويده
بتتحس ع ضهرها بعشق خالص مسك
شعرها ودفن وشه ف رقبتها ودعبها
بلسانه غرام جسمها اترعش ونزلت شهوتها وتأوهت بوجع لما انوثتها قبضت ع رجولت مالك

مالك زمجر لما حس بيها : ااااخ غراامي احضنيني اكتر يقطتيي اااام بعشقكككك وبقا بيحركه
اسرع وهو بيتحرك اعنف جواها وضغط
ع ضلوعها جواه صدره ونفض كل شهوته
جواها
حضنها برقه وهو بيمسح ع شعرها وع خدودها : مبروك ي صغنن انتي دلوقتي مدام مالك ي غرامي
غرام عيونها دمعت وحضنته بحب مالك شالها ودخل بيها الكبينه وفتح المرش ع مايه
دافيها وخد شفيفها ف بوسه رطبه
ورجولته لسه منتصبه ف انوثتها

بركاتك ي عم تايسون 🤣💔
وبدأ معاها جولها تحت المرش كلها عشق وغرام وهي لفه رجليها ع خصره ومتعلقه ف رقبته
لحد ما انتهو اغتسل وخرج شد ستاره ع الكابينه عشان تاخد راحتها شال ملاية السرير وحط غيرها
راح خد صنيه العشا من المطبخ وطلع عصير من التلاجه وهو بيرن ع شعيب وفاتح الميك وبيصب
عصير
مالك : ايوة ي عمي مبارك بنتك ملاك نازل من السما عاشت ايد الي ربه
شعيب : الله يبارك لك فيها ي حبيبي ويرزقكم الخلف الصالح ي بني خلي بالك منها
وحطها ف عنيك غرام دي حته
من قلبي ..
مالك ابتسم : ف عنيا وقلبي وجوه روحي متقلقش عليها
شعيب : ماشي ي حبيبي خالي بالكم من نفسيكم تصبحو ع خير مع السلامه
وسمع سلوي تحت بتزغرط ضحك وعرف ان عزام
دخل ع ماليكه خد صنيه العشا ودخل الاوضه
كانت غرام قعده ع السرير ومبتسمه قامت طلعت تشيرت اسود من دلاب مالك لبسته وصل لحد ركبتها مالك ضحك ع شكلها ف تيشرته
وخد الفوطه بدأ ينشف شعرها بعد كده خدها للفتيه اليقدامه تربيزه صغيره وبقا يأكلها وهو مش مصدق انها بقت ملكه
رائد خد رهف وطلع بيها ع يخت كان مأجره وسهرو
مع بعض عليه لحد نص الفجر بعد كده رجع بيها
عزام انا مش قدره اكتب اي حاجه رومانسيه تانيي جماعه انا عندي جفاف ومش مجمعه خليه
نعملو فلاش بااك ليله الدخله 🤣💔