الفصل الثامن عشر 18
بقلم هايدى الصعيدي
ي بنات كده تمام ولا التشفيره موجوده
جاسم فتح الباب بغضب وشد فيروز لجواه الي اتصدمت وبصت ع شكل جاسم وشعره المبتل
وهو نازل ع وجه بتمرد وتاهت ف ملامحو
جاسم غمز بعينه ورفع حاجب : خير كتي هتجولي ايه
فيروز نفضت ايدها بقوة : ابعد عني وبعدين الي سمعته
جاسم بتحذير : فيرووز متخبيش
1
فيروز : ايه هتضربني تاني مثلا ولا هتعمل ايه
جاسم قرب منها وبتسم : كل ده عشان ضربتك ده حتي هيجولو ضرب الحبيب زي وكل الزبيب
وحسس ع انوثت فيروز
7
فيروز اتنفضت لوراه : انت شكيت فيا هنتني ووجعتني بكلامك وتقولي حبيب
جاسم قرب منها وسند ضهرها ع الباب : مشكيتش وبعدين اعذريني انت خلتيني فجدت عجلي
ومرضتيش اتريحي بالي ..وااه حبيب ونص
كماانك
فيروز بعند : لا مش حبيب وابعد عني بقا
جاسم : لاه حبيبك وجلبك وروحك وان مبعدتش
فيروز بعصبيه : ابعد ي جااسم بقولك مش عايزه صوتي يعله
جاسم : متجلجيش عندي الي يكتم صوتك ويسد خشمك وغمزها برجولته
3
فيروز اتوترت : انت قليل الادب
جاسم قرب من رقبتها ولحسها برغبه : جليل الادب خااالص تعالي اوريكي
1
فيروز بكرامه : لااا مش عايزه اشوف
جاسم بصلها بغضب ورجع لواره فيروز اتصلبت احيه ده بعد بجد لا لا انا مكنش قاصدي والله
كان لازم الكرامه الي نقحت مره واحده
دي ...فاقت من شرودها ع صوت
المايه الي اتفتحت وجاسم
تحت المرش وضهرو ليها وقابض ع ايده بعنف
وبصت ع جااسم بحزن وبقت مش عارفه تروح ليه ولا تخرج ده طلق مراته عشان خاطري وخاطر رضايه عايز يعيش مرتاح معايه خلاص بقا
ي فيروز عدا وفات وهو عرف غلطه
وخدت بعضها وخرجت جاسم سمع قفلت الباب ولكم الحيطه بغضب ..
فيروز خرجت وهيا مبتسمه بخبث يلا دي قرصت ودن ليه وخلعت هدومها كلها وفردت شعرها
ودخلت وقربت منه بهدوء ولفت ايديها
حولين جسمه
3
جاسم غمض عنيه وبتسم ولف لها بعنف ومسك شعرها وو يلا من هنا
خلاص خلاص متعيطوش 😂
11
وباس عيونها وخدودها وفيروز فتحه شفايفها وبتتنفس بسرعه وعنيها نعسانه ومشتاقه
لشفايف جاسم وطعمهم جاسم ابتسم
بخبث ونزل ع رقبتها امتصها ولحسه بلسانه
لحد صدرها رفعه بايده ومصو بنعف
وخد التاني ومصو وعضه بسنانه
ونزل لحد انوثتها ودفن وشه
بين رجليها ومتص بظرها ودعبه وشده بين شفيفه
ولحس شفرتها ودخل لسانه ف فتحتها فيروز
شهقت وجسمها اترعش اكتر لما حست بلسانه
الدافي جواها وشدت شعرها ورفعت راسه
من عند انوثتها ونزلت ع شفايفه امتصتهم
بشهوة وعضت شفته السفليه وشدتها بين
اسنانه وخدت لسانه بين شفيفه ومتصته
برغبه عنيف جاسم ابتسم وقلبه دق بسرعه
من جنونها وقف وفيروز نزلت ع ركبها
قدامه وبصت ف عيونه ومسكت رجولته
لاول مره ودعبتها بايدها براحه جاسم
زمجر ومسك شعرها وحرك رجولته
ع وشها وخدودها وداعب شفايفها برجولته
فيروز خرجت لسانه ولعقته وجاسم
جسمه اترعش وعجبها اوي ملمس
رجولته ع لسانه ومصت الراس
بين شفايفها
2
جاسم بتهدج : امم مصي اكتر دخليه كله
2
فيروز مصته اقوي واسرع وحولت تدخله كلو بين شفايفها فمها مستوعبش غير نصه وتخنقت
من حجمه الكبير وبقت تمصه بشرهه وعنف
ولسانها بيداعب رجولته وبيلف حولها
وبتمصه بكل قوتها وجاسم ماسك
شعرها وبيتحرك بسرعه جواه
فمها وبيضجعو برغبه
لحد ما جسمه اتصلب وترعش ورجولته نبضت جواه فمها ودفع مائه كله جواه بزمجره
فيروز رفعت راسها ليه وبتلعتهم كلهم ولعقت شفايفها جاسم اتجنن فكرها هتقرف منه
لكن فيروزه خيبت ظنه خدها ف حضنه
ومص شفايفه بجنون ورفع رجل واحده
ع ايده والتانيه ع الارض وحط رجولته
ع انوثتها ودفع جواها بعنف لحد ما دخل كله
غيث رن ع ليالي الي كانت نايمه ومردتش ورن تاني ليالي خدت الفون من تحت المخده وردت بنعس
ليالي بخفوت : اامم ي قلبي
غيث قلبو دق من صوتها : اايه ي ليلي نمتي
ليالي : ااه
غيث : اايه
ليالي : ايوة
غيث : لا الي قبلها
ليالي بستغراب: ااه
1
غيث بضحكه : استمري بقاا
ليالي : يعني ايه
3
غيث : اصلي انت قولتي ااه وانا اتخيلت حاجه تاني خاالص
ليالي : اتخيلت ايه
غيث : بصوتك ده ومحنك اتخيلت انك ف حضني وز** جواكي وانتي بتأوهي من المتعه
3
ليالي اترعشت : ا.انت وقح
3
غيث : انا معاك وقح وسافل ومراهق وكل حاجه تتخيلها ي ليل ..وخد نفس وحشتيني
ليالي بحب : وانت وحشني اووي ي غيث
وفتحت الباب براحه وراحت غرفت
الاطفال التانيه عشان خديجه
غيث : بتعملي ايه
ليالي : رايحه الاوضه التانيه عشان ماماخديحه نايمه
غيث برغبه : لا انتي افتحي باب الشقه وتعاليلي
4
ليالي : دلوقتي
غيث : ااه دلوقتي انا هقف لك قدام مدخل البيت
ليالي : ماشي وقربت من باب الشقه بهدوء
وفتحت الباب ..غيث الباب مقفول
بالمفتاح ..
2
غيث بغضب : ي جاسم ي بن العر*
6
ليالي : مالو
غيث : مفيش ي بابا خلاص روحي الاوضه التانيه
ليالي راحت الاوضه التانيه وقفلت الباب وراها
غيث : دخلتي
ليالي : ااه
غيث : ما كفايه اهات انا مش ناقص
1
ليالي ابتسمت بخبث : ااه ماشي
1
غيث : ماشي ي ليل انت الي هتجيبو لنفسك ..افتحي كام يلا
ليالي : ليه
غيث شخر : مراتي ووحشاني فيها حاجه دي
ليالي قفلت ورنت عليه فيديو وقعدت ع السرير
والفون ف ايدها
2
غيث شافها وابتسم بحب : وحشتيني ي ليلي
ليالي ضحكت : احنا كنا مع بعض الصبح
غيث : بتوحشيني وانتي ف حضني ي صغنن
ليالي اتكسفت وغيث بص ع هدومها
غيث بعصبيه : ايه ك* ام الي انتي لبسااه ده جااسم شاافك كده
ليالي : تؤتؤ
غيث تنح : هاا
ليالي : ماالك
غيث : انا عاارف ايه ام المحن الي انا فيه ده شكلو الممنوع مرغووب وانا بحب كده اووي
11
غيث بضحكه : بقولك ايه ي لولو انتي مش حرانه
1
ليالي ابتسمت بخبث ..امم جيه الوقت الي اجننك ي غيث وانت مش عارف تعمل حاجه ههههههه
ي عيني
غيث برفعة حاجب : اايه ي بت بسمت سفاح الجيزه دي
7
ليالي بدلع : اامم مفيش بس صدق حراانه اووي
وقامت خلعت البيچامه وفضلت بالاندر الاحمر والبرا الدنتيل
غيث شافها وتصداااام مكنش متخيل انها هتعمل كده لا وهيا كمان بعيد عنه
2
ليالي بضحكه : ماالك ي ابيه نفسك ف حااجه
2
غيث اتعصب : مااهو الي اخترع الحديده الي انتي مسكاها ومقويه قلبك وانتي مستخبيه وراها
ده راجل مش جدع خو* بيتن**
ليالي ضحكت اكتر وسندت ع ضهر السرير : انت متعصب كده ليه ي قلبي اناا اهددي خود بوسه
وقربت الفون من شفايفه مكنش واضح غير
شفايفها وصدرها غيث شد شعره وضرب
دركسيون العربيه الي قاعد جواها
ليلي : امووووه 💋 امممم بعشقكك ولحست شفتها
وعضت عليها
غيث نفسو علي وقلب دق بسرعه : لياالي بلاش احسنلك ورب البيت لولا العيب انا كنت طلعت
طفشت الباب ولا ركبت ع الموسير وجيت
لميتين امك وعرفتك اخر الي بتعمليه
4
ليالي خافت : خلاص بهزر معاك ي قلبي
غيث : عارفه ي ليل انا لو مسكتك هعمل فيكي ايه
6
ليالي : لا لا مش عايزه اعرف
غيث : ليه ي قلبي مانتي عمله شبح وقعده خلعه
انا لو مسكتك هفشخك
ليالي بعند خدت الفون وسندته قدامها وحطت وراه مخده ونامت ع ضهر السرير و فتحت وتنت رجل وفردت رجل غيث بص ع انوثتها الي مغطيها
قماش خفيف وصدرها الي باين نصه وقلبه
وجعه من عنف نبضاته
غيث بهدوء : ليلي كده مش صح ع فكره انتي بتتعبيني وبتخليني مشتاق لك اكتر ماانا
عاايزك
ليالي قربت من الفون : ماانا عايزه اجننك اصلا
9
غيث بخبث : ااممم كده يعني يبقا اخلعي البرا دي بقاا عشان اتجنن اكتر ولمسي نفسك عشااني يلا
ليالي اتصدمت : هاا
5
غيث : سلامتك ي قطه متلعبيش بالنار بقا تاني مره احسن تتلسعي
ليااي بنرفزه فكت : البرا ورمتها وصدرها ظهر قدام غيث الي شخر من الصدمه ليالي بقت جريئه اوي
حطت ايدها ع صدرها وبتسمت بمكر لما شافت
صدمت غيث وايد بقت تحسس ع صدرها
وايدها التانيه بتحسس ع انوثتها
غيث بشهوة : ليلي اكتر عشاان خطري يلاا
ليالي العبه اتحولت معاها لجد والشهوة لعبة ف جسمها غمضت عيونها واتأوهت لما سمعت
غيث بهمس : ااه عايز ادخله ف ك** وعض صدرك الي انتي بتحسسي عليه ده ومصه بجنوون اامم
عاايزك ي ليل مش قاادر شووفي وقلب الكاميرا
وراها رجولته المنتصبه
ليالي قربت وشها من الكاميرا وخرجت لسانه : اممم وانا عايزه احس بيه اووي جوايه واخده
بين شفيفي ونامت ع ضهرها تاني وحطت
ايدها ع انوثتها ..وجعني
1
غيث شد شعره وهو هيتجنن عليها ومش عارف يعمل ايه
ليالي بتفكير جتةف دماغها فكره : امم غيث هروح الحمام وجيالك بسرعه استناني
غيث : طب ماتخديني معاكي انا زي جوزك برضو
2
ليالي ابتسمت : ثواني بس مش هتاخر وقامت لبست وهيا خرجه شافت طرحه بتاعت خديجه
حطتها ع جسمها
وقربت من اوضة فيروز الي خرجت من الحمام بعد جولتين وسابت جاسم بيغتسل وطلعت لبست قبل
ما يقفشها تاني الباب خبط وقربت بهدوء
فيروز : انتي كويسه ي ليل ف حاجه
ليالي بتوتر : اه انا كويس اسفه بخبط عليك دلوقتي ممكن تفتحيلي الباب ف حجات
ف العربيه نستها الصبح عايزه اجبها
فيروز استغربت ان الباب مقفول : طب خلاص ادخلي انتي وانا هخلي جاسم يجبهم
ليالي : لا لا بليز انا هجبهم وهاجي ع طول
فيروز ابتسمت وحسة ان الموضوع فيه غيث
دخلت خدت المفاتيح ودتهم ل ليالي
فيروز : بس متتاخريش ويلا بسرعه قبل ما يشوفك جاسم
9
ليالي فرحت وقربت باست خدها وجريت فتحت الباب بهدوء ونزلت ع السلم بسرعه وخفه
وراحت وراه الباب وخبطت ع قزاز العربيه
غيث الي كان ساند راسه ع الدركسيون رفع راسه بستغراب وفتح الباب التاني وشاف ليالي وقفه
قدامه اتصدم وحس ان روحه رجعتلو
ليالي دخلت ببتسامه وقفلت الباب وراها : وحشن كان غيث بلع باقي كلامها ف بوسه عنيفه
شد شعرها ولف ايده ع خصرها ورفعها
ف حضنه وهو بيحضنها جواه بجنون
وشهوة وعشق خاالص
ليالي دخلت ببتسامه وقفلت الباب وراها : وحشن كان غيث بلع باقي كلامها ف بوسه عنيفه شد شعرها ولف ايده ع خصرها ورفعها ف حضنه وهو بيحضنها جواه بجنون وشهوة وعشق خاالص
غيث فصل البوسه ومسك شعرها وهو بيمسح ع خدها وليالي بتتحرك ع رجولته
غيث فصل البوسه ومسك شعرها وهو بيمسح ع خدها وليالي بتتحرك ع رجولته
1
غيث بلهااث : جيتي ازااي وعجبك الي عملتيه فيا ده
ليالي : خدت المفتاح من ماما وبعدين انا جتلك خلااص وبين ايديك
غيث عض شفتها ونزل ع رقبتها لحسها وعضها بين اسنانه ليالي باست كتفه وحضنته بمتعه
و خرج صدرها برا البجامه ومصو وكان بيرضع زي المجنون وهو بيعض باسنانه ع حلامتها خلاعها البنطلون وجاب الاندر ع جمب وخرج رجولته ودخلها جواه وهو بيزمجر ويعض شفتها ليالي رجعت راسها لواره بمتعه وهيا بتشد شعر غيث وبتتحرك ع رجولته
و خرج صدرها برا البجامه ومصو وكان بيرضع زي المجنون وهو بيعض باسنانه ع حلامتها خلاعها البنطلون وجاب الاندر ع جمب وخرج رجولته ودخلها جواه وهو بيزمجر ويعض شفتها ليالي رجعت راسها لواره بمتعه وهيا بتشد شعر غيث وبتتحرك ع رجولته
و خرج صدرها برا البجامه ومصو وكان بيرضع زي المجنون وهو بيعض باسنانه ع حلامتها خلاعها البنطلون وجاب الاندر ع جمب وخرج رجولته ودخلها جواه وهو بيزمجر ويعض شفتها ليالي رجعت راسها لواره بمتعه وهيا بتشد شعر غيث وبتتحرك ع رجولته
لياالي بمحنه: ااه غيث غيث وحشني ااوي
غيث بزمجره : اممم مش اكتر مني ي قطتي ااه كنت هتجنن عليكي انتي لو مجتيش انا مكنتش هعرف انام ي ليلي اااه بعشقك اسرع ي قطتي
اسرع ي ليل وعض شفتها ودفن راسه ف رقبتها
رجع بيها للكرسي الي وراه ونزل وهو شفايفه ف شفايفها خلع التيشرت
رجع بيها للكرسي الي وراه ونزل وهو شفايفه ف شفايفها خلع التيشرت
وخلعها الاندر
ودخل رجولته ف انوثتها بشهوة مجنونه واتحرك اسرع جواها ليالي رفعت ايدها وخدشت صدره بضوفرها
ودخل رجولته ف انوثتها بشهوة مجنونه
واتحرك اسرع جواها ليالي رفعت
ايدها وخدشت صدره بضوفرها
غيث شخر بمتعه وحط ايده ع رقبتها وتحرك جواه بعنف بقا بيضجعها بسرعه لدرجة العربيه كانت بتتحرك
ليالي كتمت تؤوهاتها ودفنت وشها ف رقبت غيث ولفت ايدها ع ضهره الي نبتت ضوافرها فيه من كم المتعه والذه والشهوة الي مالت العربيه وحرفيا شوهت رقبت غيث وصدره
جسمها تصلب وترعشت بعنف من الذه ورجولت غيث الي ملت انوثتها وحست بتصلبه وسرعته
جواها ونزات شهوتها وبعديها غيث حضنها بقوة
ونفض كل شهوته جواه ورجولته بتنبض جواه انوثتها الي قبضت عليه بمتعه
غيث ضحك بمتعه وحضن ليالي وباس راسها وتعدل من عليها وخد منديل مسح وشها وجبهتها من العرق ومسح انوثتها
من ماء رجولته وشهوتها ..
واتعدلت لبست هدومها بمعانه بعد ما دمر جسمها من عنفه ..
غيث بحب : تجري ع الاوضه اوعي حد يشوفك تخدي شور وتنامي بكره يوم طويل ماشي ي ليلي
ليالي ابتسمت : قلب ليلك انت ..بعشقك وباسته زبرقه .يلا تصبح ع خير هتوحشني لحد الصبح
وجت تخرج غيث ضربها ع مؤخرتها بعنف ليالي بصتله بوجع ..
غيث بضحكه : عشان متتمحنيش ف الفون تاني ي قطتي
ليالي اتكسفت وطلعت تجري ع فوق فتحت الباب بهدوء وحطت المفتاح ع التربيزه الاستقبال
وجريت ع الاوضه الي كانت فيها خدت شور
ولبست هدومها ورجعت نامت جمب خديجه
1
تاني يوم الصبح اسما وصلت بالفستانين وبدلت غيث ومعاها مصطفي امها وجميله ولؤي
مصطفي واسما ف حاجه بينهم مبقتش تمام من الي حصل اخر مره وفتكرت اخر لقاء بنهم
اسما مصطفي اتصل بيها وقالها تعالي مستنيكي فوق وطلعت تجري عليه بلهفه
وهتقرب منه وترمي نفسها ف حضنه مصطفي بعد عنها
مصطفي بهدوء : بصي ي اسما احنا ممكن نكون استعبطنا ف الي عملناه والعيب عندي لوحدي
عشان انا شجعتك لكده وعشان كده ربنا بيبعدنا
عن بعض ف احنا مش هنعمل كده تاني لحد ما ربنا يصلح الحال وتبقي حلالي وساعتها حلالي يحلالي
وعمل معاكي الي نفسي فيه ولو محصلش
نصيب يبقا منتعلقش ببعض اكتر من كده
اسما اومأت ودموع ماليا عنيها : تمام الي تشوفه ي حظابط وع العموم انا هستناك لاخر نفس ف عمري
تصبح ع خير
اسما نزلت ومصطفي شد شعره بعنف وجنون وفضل يضرب ف الحيطه بايديه ورجليه
اسما فاقت من شرودها لما قربت من بيت كبير وكلو
زينه وعقاد نور ورجاله كتير وقفه ووسطهم غيث لابس الجلبيه الصعيدي اسما ضحكت ع شكله
ونزلت من العربيه ورفعت ايدها
اسما بصوت عالي : غيييث ي حظااابط
مصطفي زغر لها واسما تنشطه وفضلت تشاور لغيث
الي قرب منهم بضحكه وسلم ع مصطفي وحضنه
وسلم ع لؤي
غيث : ايه ي سومه نورتي ي بيضه جبتي الحاجه معاكي
اسما ابتسمت : ايه ي باشا مبروووك
غيث : الله يبارك فيكي ي حببتي اومال فين فريق التجميل
اسما : ليالي قلتلي الغي الحجز انا مش محتجاه وانا وهيا مع بعض نجهزها
غيث ابتسم : ماشي ي اسما الي تشوفو اتفضلي ي ام لؤي اتفضلي وانتو تعالو معايه
مصطفي ولؤي وطلعت فيروز استقبلت اسما وامها
جاسم سلم ع مصطفي : مرحب باللوح ..انا ماليش صالح صحبك الي هيجول اكده
4
مصطفي ضحك : اهلا ي تور هو قالي كده برضو
3
والتلاته فضلو يضحكو مع بعض جاسم بص ع رقبت غيث بنرفزه وقرب منه
1
جاسم بخفوت : همووت وعرف عيملتها كيييف ي ولد الكلب انت اعدل شاالك فضحتنا الله يفضحك
3
غيث ضحك وعدل الشال : عملتها لاسيلكي ي روح امك وبص لمصطفي جبت الي طلبته منك
5
مصطفي فتح العربيه وخد شنطه قطيفه وطلع العلبه الي فيها طقم الماس حر بحجر احمر
يجنن من خاتم وعقد واسواره وحلق
غيث ربت ع كتف مصطفي : حبيبي ي شق تسلم
وفضل المعزيم تيجي وصحاب غيث جم كلهم كل واحد ف عربيته واهل البلد والدبايح والعشيان
والاغاني والانوار الي مالت البيت والفرحه الي
عمت قلووب الكل ..
اسما دخلت وحضنت ليالي بحب وخدتها وطلعه ع شقت فيروز وهيا بتحكلها ع الي حصل معاها
ليالي بحزن : متزعليش ي قلبي ولما نرجع هخلي غيث يدخل متقلقيش ي قلبي انتي لمصطفي
اسما بضحكه : طب يلا بقا يختي ورانا مهما انهارده سنفره وبياض وتشطيب وحجات كتيره
ليالي ضربتها براحه : بس ي جزمه انا اصلا مش محتاجه حاجه
اسما : ااه ااه انت هتقوليلي ده خريطت العالم الي ع رقبتك وصدرك محتاجه خمس علب كريم اساس
عشان تختفي
6
وضحكو مع بعض وفضلو مع بعض طول النهار مسكات وعنايه بالبشره والجسم لحد ما ليالي
بقت بتنور ولبست فستانها الاحمر الناعم
وقعدت ترسم ملامحها بكل فن ونعومه
ولمت شعرها بتسريحه رقيقه وحطت زي طرحه سوده دنتيل طويله ف نص شعرها ونزلت ع باقي جسمها وطلعت زي القمر المنور ف كماله ..
وضحكو مع بعض وفضلو مع بعض طول النهار مسكات وعنايه بالبشره والجسم لحد ما ليالي بقت بتنور ولبست فستانها الاحمر الناعم وقعدت ترسم ملامحها بكل فن ونعومه ولمت شعرها بتسريحه رقيقه وحطت زي طرحه سوده دنتيل طويله ف نص شعرها ونزلت ع باقي جسمها وطلعت زي القم...
غيث لبس جلابيه بيضه من عند جاسم وشال اسود وسرح شعره وكان هيحلق بكرا قبل الفرح ونزل وطلع للمعازيم
جاسم شافه وعمر البندقيه وسحب شريط ستين طالقه تفريح للعريس والطبل البلدي والمزمار اشتغلو والاجواء كانت تجنن
نزلت ليالي والزغريط اشتغلت والحريم انبهرت بجمالها وفضلو يغنو ليها ويرقصو وفيروز قربت منها بهدوء وهيا شيله صنية الحنه وتصلت بجاسم
عشان يدخل غيث يحني ليالي دخل غيث ومعاه
جاسم الي قرب من ليالي وباس دماغها وخرج من جيبه مشربيه تلت ادور زي بتاعت فيروز ولبسها
لي ليالي بحب : مبروك ي جلب ابوكي
2
ليالي ابتسمت بفرحه : الله يبارك فيك ي عمو جاسم شكرا ع زوقك
جاسم ربت ع شعرها بحنان وسمع احم احم وضحك ع غيث الي بيغير ع ليالي منه
قرب غيث وف ايده العلبه وفتحها وكل الموجودين انبهرو بجمالها ولبسها الطقم وباس خدودها وعنيها وايديها ولسه هيقرب من شفايفه
1
جاسم بخفوت : خلاص ي لطع الله يحرجك
1
غيث ضحك : قربي ي روزه خليني احنيها
جاسم : روزه ف عين امك ماشي ي غيث
انا وانت والزمن طويل
1
قربت فيروز بالصنيه منه جدتها الي حنت انامل ليالي وقربت الصنيه من غيث الي حنه
كفوف ايدها
الجده : افتح يدك ي حضرت الظابط خليني احني كفوفك
غيث بص لجاسم الي ابتسم : يلا ي غيث عشان تتحني
غيث : احا يلا ي راجل انت من هنا
1
فيروز ضحكت ع جنونه : ي غيث ده عاده هنا ف البلد يلا عاادي والله
غيث : بس يماما قال اتحنه قال وبص لجاسم وانت متحنتش ليه ي خويا
جاسم ضحك وغمز : لاه انا دخلت طوالي من غير حنه هههههههههههههههههه
ليالي : يلا ي غيث عشان خطري عشان خطري
غيث بصلها بضعف ومد ايده الشمال والجده حنة كف ايده : هاات يدك التانيه يلا
غيث وقف : لا كده تماام اووي تسلم ايدك يست الكل وقرب باس دماغها
وبص ع ليالي بخبث : اديني الصنيه دي بقا
وقرب من ليالي ونزل بهدوء ورفع رجليها
وخلعها الشوذ وحنا رجليها الاتنين وسط
استغراب ليالي باس رجليها بحب وسط
الحريم كلها ووقف
غيث بضحكه : عشان متعرفيش تقومي ولا ترقصي خاالص ي لولو يلا بااي
1
كله قعد يضحك ع الظابط المجنون وكل البنات اتمنت نص حبه الي بيحبه ل ليالي
وخرج جاسم مع غيث وليله خلصت بحلوها واجوائها الذيذه
واسما خرجت مع ليالي الصبح عشان تجيب شوذ للفستان بتاع الفرح الي نسيت تجيب ليه
ومعاهم لؤي بعربيت مصطفي
عشان غيث ومصطفي وجاسم كانو مشغولين بالدبح
فون غيث رن كذا مره من غير ما ياخد باله وف المره التلته فتح الفون
اسما بزعر : الحقنيييي ي غيث ليالي اتخطفت