
رواية حب المراهقه 2
الفصل الثالث عشر 13
بقلم نور ربيع
الحمدلله 💚
في شقه وليد
وليد جاب الاكل و العلاج ل نور جنبها
وليد بحنان: يلا يا حبيبي كلي علشان تاخدي العلاج اللي انا جبته ليكي
نور بتعب شديد: مش قادره هات بس العلاج من غير اكل
وليد: مش هينفع علي معده فاضيه يا حبيبي لازم تكلي…بدأ ياكل فيها
نور بقرف وتعب: لا لا مش عاوزه مش قادره
وليد بهدوء: مالك قرفانه من اي يا نور بس كلي يلا
نور بقرف: لما بتعب بقرف كده كل مره برجع لو اكلت او شربت حاجه
وليد: حاولي المره دي بس
نور بتعب: مش قادره والله
وليد بابتسامة: علشان خاطري مش هينفع تشربي علاج كدا من غير فطار قلبك يوقف يا نور
نور ابتسمت بتعب: طيب اكل حاجه صغيره علشان بس يزيد عليا اوي
وليد بابتسامة: تمام يلا كلي بقا يلا …بدأ ياكل فيها بابتسامة وكل حب ليها
_____________________________
في العصر
كان الباب بيخبط جامد وجرس الباب بيرن جامد
نور بخضه: وليد في اي مين اللي بيخبط كدا
وليد بعصبيه: معرفش مين ده …راح تجاة الباب يفتح
وليد فتح الباب بشده عصبيه
وليد بزعيق: هو انتي قسما بالله لولا انك حامل ل كنت حدفتك من علي السلم ده
شهد بضحكه شديدة:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عامل ايه انت و العروسه … راحت دخلت بكل برود وهي بتضحك
امال بعصبيه منها: دا انتي ما شوفتيش تربيه أبداً والله يا بنتي
اميره بضحك: الله يهديكي
نور بضحك جامد: انا علي لحظه افتكرت اسرائيل هجمت مصر ولا حاجه
وليد بعصبيه:اي البجاحه دي ي بنتي ادخلو يا جماعه هتفضلو واقفين
اميره بابتسامة: يزيد فضلك يا حبيبي
امال بابتسامة: يزيد فضلك يا غالي… و دخلو
شهد حضنت نور بابتسامة وحب ليهم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 🌸🌸 ان الله وملائكته يصلون علي النبي يا ايها الذين امنوا صلوا عليه وسلموا تسليما 🌸🌸
اميره بابتسامة: طمنيني عليكي يا نور عيني عامله ايه
وليد بغيظ: كويسه زي الفل قدامك اهي
نور بضحكه: الحمدلله يا خالتو
شهد بضحك: مالك شايل في قلبك من نحياتها كده ليه
امال بغيظ منها: انتي سكتي خالص
وليد بعصبيه: عارفه يا شهد انا مش بقبل منك ولا كلمه ف اسكتي خلاص
شهد بغيظ: ولا انا سبحان الله
نور بضحكه: في اي انت وهي اهدو هو انتوا ما ولدين علي روس بعض ولا اي
شهد بتمثيل الحزن: هو اللي زعلني اصلا
امال بضحكه: معلش هو الكبير اتحمليه
وليد بابتسامة: طيب اشربو يا جماعه يلا الضيافه …ببرود: سيبكم من البت دي
اميره بضحك: قلبك ابيض يا غالي دي اختك في الوقت ده الباب خبط
نور راحت فتحت … كان كريم و ساره و حياة
كريم بابتسامة: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ساره بابتسامة: اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نور بابتسامة: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
حياة بدموع طفوليه: مامي
نور شالتها حضنتها بسرعه جامد بحنان
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
كان هاني و امينه جم هما ايضأ
وليد بابتسامة: نورتنا يا جماعه والله
نور بابتسامة حب: منورين يا حبايب قلبي والله
هاني بابتسامة: دا نورك ياغالي انت و غاليتي
نور بابتسامة: حبيبي يا بابا
ساره بابتسامة: حبيبتي يا جميلتي
كريم بابتسامة: تسلم ياغالي اومال فين عمتي كده يعنى مش موجود كدا معاكم
اميره بابتسامة: قالت مره تانيه والله تبقي تجي
نور بابتسامة: ياريتكم كانتو جبتوها
امال بابتسامة: باذن الله تبقي تزوركم وقت تاني بقا
وليد بابتسامة: باذن الله
امينه وضحك: وحشتيني يا نوري والله رهف و ابرهيم زعلانين عليكي
شهد كانت شايله رهف بابتسامة عماله تلاغي فيها
نور بابتسامة: دا انتي اللي وحشاني كلكم والله يا روحي
حياة بابتسامة طفوليه: انتي وحساني مامي
نور بحب: دا انتي اللي وحشاني يا حياتي كلها والله
ساره بضحك: علي اللي عملتو يا نور بليل
نور بحزن شديد: حقك عليا يا حياتي
وليد كان شايل ابراهيم بابتسامة وحب
وليد بابتسامة: حياة هتقعد معانا
كريم: لا احنا ماشين بقا
نور بدموع: لا حياة مش هتمشي معاكي بس
حياة بدموع: عازه ماما
_____________________________
في بيت ليلي
ليلي طلبت رقم الشاب اللي طلبها ل الجواز بدأت ترن بتوتر شديد و دموع وحزن جواها رنت مره و اتنين فتح
ليلي بتوتر: احم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هو بابتسامة بابتسامة: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته عامله ايه
ليلي بحزن شديد: الحمدلله بخير
"باستغراب: مالك انتي بتعيطي.؟
ليلي بدموع وحزن شديد: بص يا ابن الناس من غير كلام اتمنى انك متزعلش منى و تسامحني بالله عليك انا مش موافقه علي الجوازه دي
"هو بصدمه و حزن: اي طيب ليه و اي السبب.؟
ليلي مسحت دموعها بحزن: انتوا كانتو مستنين الرد مننا وانا اهو رديت عليك قولتلك مش موافقه علي كدا
هي بهدوء: ممكن اعرف السبب.؟؟
ليلي بدموع: علشان انا بحب واحد تاني…بعياط اقوي وحزن: سامحني بالله عليك بلاش تزعل منى علشان ربنا يسامحني اني انا مش موافقه ويغفرلي ذنبي و يرضي عني و ادعيلي ان ربنا يكتب من نصيبي الشخص اللي بحبه قبل ما اقع في المعصيه علشان انا خايفه من غضب ربنا والله العظيم
"ابتسم ابتسامه تنهيد: يعني انتي مش موافقه علي كدا.؟ امم تمام.! اولا انا ما زعلتش ولا زعلان ولا اي حاجه بس استغربت من رد فعلك والله بس يمكن خير على فكره ده لينا محدش عارف تاني حاجه بقى ربنا يجمعك مع اللي انتي بتحبيه ويكون من نصيبك يا رب ودي من قلبي فعلا اتمنى كده ربنا يغفرلك ذنبك وذنبي يغفر لينا جميعا يارب
ليلي بابتسامة حزن شديد: اسفه بجد ما تزعلش مني وبجد شكرا
"بابتسامة: علي اي ما حصلش حاجه والله اتمنى ليكي كل الخير في الايام القادمه باذن الله
ليلي بابتسامة حزن: شكرا
" في رعاية الله سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ليلي: في رعاية الله عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
قفلت ليلي راحت حذفت الرقم من عندها وهو ايضا نفس الشيء
حطت الفون جنبها بدموع وحزن شديد جواها بقت تبكي بوجع جواها
ليلي بعياط وقهرة: يارب هونها من عندك يا ارحم الراحمين اجبر بخاطري وهونها من عندك
_____________________________
بعد شهرين تحديدا
في شقه وليد و نور
نور بدات تفتح عيونها علي شروق الشمس اللي دخلت من ازاز البلكونه في عيونها
بدات تتلملم على السرير بتعب
نور بامل وتفاؤل: امبارح كذبه النهارده حقيقه بابتسامة طيبه: من ثلاث سنين كانت حياتي خربانه خالص بسبب شخص حقود بيكرهني بس الحمد لله ربنا اخد حقي من كل ظالم … حطت ايدها على بطنها بامل وابتسامه:انهارده تميت 17 من عمري آلَلَهّمً آنِيَ آسِتٌوٌدٍعٌکْ آيَآمًيَ آلَقُآدٍمًهّ فُآجّعٌلَهّآ يَآربً مًنِ خِيَر آلَيَ خِيَر آلَلَهّمً آنِيَ آسِتٌوٌدٍعٌتٌکْ دٍيَنِيَ فُآجّعٌلَهّ فُيَ زٍيَآدٍهّ وٌآسِتٌوٌدٍعٌکْ نِفُسِيَ فُزٍدٍهّآ عٌبًآدٍةّ
وٌ آسِتٌوٌدٍعٌکْ جّسِدٍيَ فُآرزٍقُنِيَ آلَعٌآفُيَهّ آلَلَهّمً آنِيَ آسِتٌوٌدٍعٌکْ نِفُسِيَ فُآحًفُظُنِيَ مًنِ شُر خِلَقُکْ وٌآجّعٌلَنِيَ اقُوٌيَ مًمًآ مًضيَ
قامت نزلت من علي السرير دخلت غرفه تانيه من ضمن غرف اللي في الشقه وهي غرفه حياه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ اذكروا الله يا صحبه 🌸🌸🌸🌸
حياة بابتسامة: مامي
نور قعدت جنبها راحت حضنتها بابتسامة: صباح الخير والسعادة يا حياتي
حياة بابتسامة: صباح الخير مامي
نور بستها ابتسامه: احلي صباح عليكي يعمري بتعملي ايه كدا!؟
حياة بطفوليه: بصي
نور مسكت الفون بتاعها لقيت حياه قاعده تتفرج على الصور بتاعتهم لما كانت في السعوديه وراحت وزاره مكه هي وكريم وساره وحياه كانت صغيره كان عندها 8 شهور
نور بابتسامة: ياااه كانت احلى الذكريات والله العظيم يا حياتي
حياة: بابي وساره هيجو امتى؟
نور اتنهدت بابتسامة بسيطه: مش مشيو من شهرين بس يا حياتي لسه في اجازه ساره باذن الله
حياة: ان ساء الله
نور بضحكه: يا روحي عندك ثلاث سنين ونص ولسه لدغه زي ما انتي
_____________________________
في منزل هاني
امينه كانت قاعده تلعب في رهف وابراهيم وتلاغي فيهم
امينه بابتسامة: روفي يروح ماما قولي ماما يلا يروحي
رهف وبراهيم اصبح عمرهم خمس شهور … بدات في التلاغي والتحركات واللعب مع نفسهم
امينه بضحكه: قولي يا ماما يلا طيب قول انت يا ابرهيم اجبرو بخاطري بكلمه واحده انت ولا هي
رهف وهي بتلاغي قالت: م ما ما ماما
امينه بفرحه و بابتسامة: يا قلب ماما انتي انتي بتقولي ماما حبيبت قلب الماما والله
هاني طلع من الغرفه
امينه بابتسامة: هاني رهف بتقولي ماما
هاني بضحك: هي اول مره ما يامه قالت كتير
امينه بابتسامة وضحك: فرحه اول بتقولي يا ماما والله هي وابراهيم
هاني بابتسامة وحب: ربنا يباركلنا فيهم ويباركلنا في نور يا رب
امينه بحب: يارب يا حبيبي و ارزقها بالذريه الصالحيه يارب كده
هاني: امين … قرب من رهف ابراهيم وراح بسهم بابتسامه وحب
امينه بضحكه: وانا كمان
هاني قرب منها راح باس راسها بابتسامة
هاني بحب: اهو يا ستي
امينه باسته من خده بابتسامة وحب: بحبك
هاني بضحك وحب! وانا كمان يلا سلام بقى عشان ورايا شغل في رعايه الله
امينه بابتسامة: في رعاية الله يا حبيبي ربنا معاك
هاني: يارب؛ راح ماشي
امينه بقت تلعب فيهم وتلاغي فيهم وبقى يقولو يا ماما بالتلاغي
_____________________________
في منزل السيوفي
امال بكده كانت تمت تسع شهور وكان ميعاد الولاده بتاعتها النهارده
كانت راقده على السرير في غرفتها حست بوجع شديد جواها وجع ولاده
امال بدموع وجع شديد: ا اه اااه اميره يا سميره
اميره وسميره في الوقت ده سمعوا صوتها فتحو الباب ودخلو ليها بسرعه قعدو جنبها بخوف شديد عليها
اميره بقلق عليها: مالك يا حبيبتي في اي
امال بدموع والم: مش قادره هموت من الوجع يا اميره الحقوني بالله عليكم
سميره بخوف شديد عليها: معاد ولادتها النهارده يا اميره رني بسرعه علي عبدالله يجي عشان نوديها المستشفى
اميره بخوف وقلق: حاضر انا هقوم ارن عليه علي ما انتي طلعي ليها هدوم وساعديها تلبس… قامت بسرعه
امال بدموع وجع شديد: ااه مش قادره مش قادره خلاص
سميره بحزن وقلق عليها: اهدي يا حبيبتي اهدي ان شاء الله هتبقى كويسه بعد الولاده باذن الله اتحملي بس شويه اقوم اجيبلك هدوم واساعدك عشان تلبسي… قامت بسرعه طلع ليها دريس وخمار.. وبالفعل طلعت ليها وبدات تساعدها وامال بشده الم كانت جواها كانت دموعها بتنزل منها وهي بتدعي ربنا انها تطلع من غرفه العمليات على خير هي والبيبي جواها خوف وتوتر شديد
------------------------------------------------
في الوقت ده عبدالله جه و دخل ليها بسرعه
امال بعياط وجع شديد: عبدالله عبدالله مش قادره رنيت علي الدكتوره
عبدالله بخوف عليها: ايوه وهي موجوده دلوقتي في المستشفى جاهزين للعملية
اميره بتهدي فيها: ان شاءلله ما في غير كل خير يا امال اطمني يا حبيبتي
سميره بقلق عليها: تقومي بالسلامه باذن الله متخافيش يا امال ربنا موجود معاكي في كل لحظه و احنا معاكي متخافيش سبيها علي الله
امال بدموع وجع: يارب يارب
عبدالله مسك ايدها و سندها هو و اميره و سميره … اخدوها علي العربيه بعدها مشيو علي المستشفى
_____________________________
في شقه مهران
شهد كانت بترن عليهم في البيت محدش كان بيرد و ترن علي امال مفيش رد برضو
شهد بخوف وقلق: محدش بيرد ليه بس رنيت علي ماما مش بترد و علي التلفون الارضي نفس الكلام يارب استرها من عندك
رحت رنت علي اميره و ردت
شهد بقلق: الو عامله ايه ي مرات عمي
اميره بهدوء: الحمدلله يا حبيبتي انتي عامله ايه انتي و جوزك طمنيني عليكي
شهد: الحمدلله يا مرات عمي كويسين والله
اميره ادام الله حمدك وغفر الله ذنبك يا بنتي
شهد: يارب يا مرات عمي طمنيني عليكم و علي ماما انا قلقانه علي ماما مش بترد ليه انهارده معاد تقريبا الولاده بتاعتها صح؟
اميره: اميره بتنهيد: متقلقيش يا شهد هي كويسه الحمدلله معاد الولاده انهارده احنا رايحين المستشفى بيها اهو
شهد بخوف شديد: اي ماشين المستشفى…بدموع وخوف: ماما اكيد تعبانه اوي يا مرات عمي خدي بالكم منها بالله عليكي انا عاوزه اتكلم معاها
اميره بهدوء: اهدي احنا معاها متخافيش يا بنتي صلي و دعي ليها روحي و استهدي بالله
شهد بدموع: حاضر حاضر هاتي اتكلم معاها
اميره: مش هتقدر تتكلم معاكي يا شهد تعبانه خالص لو تعرفي تجي على المستشفى تعالي
شهد بدموع وخوف:هشوف كده يلا سلام في حفظ الله … و قفلت
بقت تعيط بخوف شديد على والداتها
مهران خرج من الاوضه قال: شهد … بص ليها لقها بتعيط جامد
مهران راح ليها بقلق: مالك يا شهد بتعيطي ليه
شهد بعياط وخوف: ماما تعبانه اوي يا مهران انهارده معاد ولاده بتاعتها خايفه اوي والله
مهران بذهول منها: لا اله الا الله يا خرب عقلك خضتيني انا قولت تعبانه ولا حاجه تولدي دلوقتي
شهد مسحت دموعها بغيظ: والله بقولك خايفه علي ماما تقولي اي
مهران بابتسامة: بدل ما تفرحي يا هبله اهدي روحي صلي و دعي ليها …باستغراب: وبعدين هي حامل كمان من امتي لا حول ولا قوة الا بالله
شهد ضربته في صدرة بايدها بغيظ منه
مهران ضحك: مش قصدي حاجه والله بس استغربت انتي عندك كام سنه 18 و متجوزه و حامل وهي حامل و لسه بتخلف
شهد بعصبيه: ملكش دعوه و ماما صغيره اكبر من اختك امينه 5 سنين بس وبعدين هي حامل من ساعه اما خطفتني يا بيه
مهران بضحكه: قلبك ابيض قلبك ابيض بلاش عصبيه مكنتش اعرف انها حامل من ساعه لما رجعتي المهم ادخلي صلي كدا ركعتين و دعي ليها تقوم بالسلامه هو و اخوكي ولا اختك و يلا اجهزي علشان اخدك علي المستشفى
شهد بابتسامة حزن: بجد تخليني اروح
مهران بابتسامة تنهيد: امم يا ستي والله انا عندي كام شهد
شهد بابتسامة وفرحه: طيب شكرا هخلص بسرعه
_____________________________
عند نور في الشقه بتاعتها
نور كانت واقفه جنب السرير مسكه في ايدها اختبار حمل مستنيه النتيجة
نور بتوتر شديد: يارب يارب يارب يكون في يارب حمل يارب…بقت منتظرة النتيجة دموعها هتنزل منها من كتر التوتر
نور بدموع وتوتر: يارب حمل باذن الله باذن الله … الاختبار ظاهر انها حامل
نور في لحظه دي قلبها بقا طائر من الفرحه مش مصدقه
نور بفرحه وضحكه شديدة: الحمدلله الحمدلله يارب …حدفت الاختبار علي السرير من كتر الفرحه بقت تتنطط علي السرير وهي بتضحك بفرحه قالت بدموع فرحه نور: هبقي ماما ماما بجد بيبي مني انا ياربي …بابتسامة و فرحه: انهارده تميت 17 و حامل ببيبي من اللي بحبه الحمدلله يارب … قعدت على السرير بتعب: اه كفايه يا نور تطنتطي بيبي لسه صغنون كده يتعب زيك
نور بحزن شديد: ياااه الصبر جميل اوي فعلاً الحمدلله يارب فعلاً تعبت في حياتي و حزنت علي موتك يا ماما بس ربنا جبر خاطري جبر حلو اوي الفتره دي…بتنهيد و فائل: اتمنى من ربنا الشئ الجميل اللي في حياتي ده يدوم و لا اشوف حزن ولا تعب يارب … بدموع حزن: ربنا يرحمك ويجعل مثواك الفردوس الأعلى في الجنه يارب يا ماما يا حبيبت قلبي: مسحت دموعها بابتسامة: بس اكيد شايفني دلوقتي و فرحانه ليا مش عاوزه احزن اكتر من كدا بقا افرح علشان تبقي مبسوطه بيا و مبسوطه من حياتي اللي اتغيرت معايا الاحسن وليد هيفرح اوي لما يعرف هخليها مفاجأة لما يجي من الشغل باليل و اقوله ان شاءلله
حياة دخلت تجري عند بابتسامة: مامي
كانت داخله بالتلفون في اناشيد اطفال
نور بحب: تعالي يا حياتي
حياة طلعت على السرير جنبها
نور بضحكه و بابتسامة: بما انك مشغله اناشيد يلا نرقص علشان انا مبسوطه خالص يا حياتي
حياة بابتسامة: سقفي مامي
نور بضحكه و فرحه عارمه: دا انا مش هسقف بس هرقص كمان
حياة علت الفون بقت هي و نور فرحانين بقت نور ترقص و تتنطط علي السرير هي و حياة بفرحه وسعاده جواها
_____________________________
في بيت ليلي
والده ليلي دخلت لقتها راقضه علي السرير قعدت جنبها بتنهيد
والداتها: :مالك يا ليلي شهرين وانتي بالحالة دي لوحدك ولا بتتكلمي مع حد ولا عاوزه تشوفي حد من الجامعه ل البيت انتي مش تعبانه من الحاله دي
ليلي اتنهدت بحزن شديد: انا كويسه يا ماما متقلقيش عليا
والداتها بحزن: مش عايزني مقلقش ازاي بس وانا شايفه عكس كدا
ليلي__
والداتها: ليلي!!
ليلي__
والداتها اتنهدت بحزن شديد: وبعدين معاكي انتي بتتعبي فيا كدا علي فكره طول ما انا شايفك كدا
ليلي بدموع وتعب: ماما سبيني بالله عليكي مش عاوزه اتكلم مع حد
والداتها بدموع حزن! وانا حد دا انا امك عاوزه اعرف مالك فيكي اي؟ وبعدين نور بترن عليكي و البنات مش بتردي عليهم ليه ليه مش عايزة تتكلمي مع حد يا بنتي
ليلي بدموع وحزن بتملك قلبها:مليش نفس اتكلم ولا اعمل حاجه في حياتي
والداتها بدموع: يا بنتي هيجي ليكي اكتئاب كده مينفعش اللي انتي بتعمليه في نفسك انتي بتموتي نفسك بالبطئ والله العظيم
ليلي اتنهدت بدموع وحزن: انا كويسه كويسه يا ماما صدقيني
والداتها بحزن: لا مش كويسه والله
ليلي بعياط وخنقه: ماما سبيني بقا مش عاوزه اتكلم انا علشان لو اتكلمت معاكي مش عجبك حاجه فا. بالله عليكي بس كفايه علشان انا تعبانه لوحدي
والداتها بحزن شديد: ليه كدا يا ليلي بتعملي في نفسك ليه بلاش تستسلمي.ل شيطانك يخليكي بالطريقة دي
ليلي كانت بتعيط وبس مردتش وجواها اكتئاب تملكها
____________________________
في المستشفى
الكل منهم كأن موجود في المستشفى
ابو وليد بهدوء: ان شاءلله خير يا عبدالله اطمن ادعيلها بس انت
عبدالله بقلق شديد:يارب ربنا يسترها عليهم يارب و تخرج منها علي خير
شهد دخلت بسرعه بشده قلق وخوف علي امال و معاها مهران
سميرة لقت شهد جت قالت بقلق سميره: شهد اهي جت
بص ناحيتها
شهد بدموع وقلق: بابا ماما عامله ايه يا بابا … راحت حضنته بعياط وخوف
عبدالله بهدوء: اهدي اهدي هي دخلت العمليات من شويه متخافيش ان شاءلله خير …حضنها لي بحنان
اميره بتنهيد: متقلقيش يا شهد باذن الله خير ادعيلها يا حبيبتي
مهران بقا ماضيق جامد من شهد انها حضنته بالطريقة دي و الغيرة بقت عاميه قلبه جامد لكن بقا ظاهر علي عكس اللي جواه تمامأ جواهم
____________________________
في المساء نور كانت راقضه تانيم حياة في حضنها في الاوضه بتاعتها
حياة بنوم: ماما
نور بحب: عيون ماما.!؟
حياة بطفوليه: قولي قصه الارنب
نور بابتسامة: حاضر …بدات تقولها عن الارنب و الثعلب
نور: قال الارنب ل امه اسمحيلي ماما راح العب قالتله لا يا ماما يمكن يجي ليك الثعلب هز الارنب بكتفه ما سمع كلمه امه و عند في امه مش سمع الكلام راح يتمشي في البستان و يخطف ورد و يشمه و شفو الثعلب و هجم عليه؛ شوفتي بقا يا حياتي اللي مش بيسمع كلام مامي بيحصل في اي.؟
حياة بنوم: امم
نور: الارنب مش سمع كلام امه راح عند فيها الثعلب الوحش طلع لي كان هيكلو راح ل امه في عيونه دموع من الثعلب وكمان ال مش بيسمع كلام بابا وماما بيدخل النار واحد سيئات كتير .!
حياة ___
نور بصت ليها لقتها نايمه ابتسمت ليها.. شالتها عدلتها علي السرير باست راسها و غطتها راحت طلعت من الاوضه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
لقت الباب اتفتح وهي طالعه كان وليد فتح بالمفتاح اللي معاه
نور بخضه: بسم الله الرحمن الرحيم خضتني يا وليد
وليد ابتسمت: معلش يروحي حقك عليا مكنتش اعرف انك في الصالون كنت هرن الجرس قولت احسن تكوني نايمه
نور بابتسامة: ما حصلش حاجه ياحبيبي …راحت حضنته بابتسامة وحب: وحشتنى اوى اوى يروحي
وليد بدلها الحضن بحب: دا انتي اللي وحشاني اكتر يا نور عيني
نور مسكت ايدو حطتها ع بطنها بابتسامة قائله بفرحه وسعاده:مبسوطه اوى والله العظيم
وليد طلعها من حضنه بعدم فهم: اي..؟
نور وهي الابتسامة مرسومه علي ملامحها و عيونها بتلمع من كتر الفرحه: انا حامل
وليد في لحظه دي مكنش مصدق و جواه بقا طاير من فرحه هو ايضأ
وليد بعدم تصديق: بجد بجد انتي حامل ولا بتهزري يا نوري.؟
نور بضحك وسعاده جواها! والله العظيم مش بهزر حقيقي حامل يا وليد هيكون عندنا بيبي
وليد الفرحه اللي جواه مكنتش تتوصف من لحظه دي لي من كتر فرحته شال نور ولف بيها من كتر الفرحه و السعادة اللي ماليه قلبه
نور حضنت وليد بشده و سعاده جواها.