رواية جوهرة المقنع الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نجلاء فتحى

            

رواية جوهرة المقنع الفصل الثاني والعشرون 22

بقلم نجلاء فتحى


[فى معمل تحاليل مشهور ]


تشاور الأطباء مع بعضهم بخصوص العينة التى طلب صاحبها تجهز على الفور فهذة كارثة


الطبيب/ ممكن نعيد التحليل


بلع شريف ريقة/ خير 


الطبيب / بعد العينة التانية الكلام 


شريف بربية/ فيها إيدز 


الطبيب/ أيوة علشان كدة نتأكد

 


شريف / شد التحليل من إيدة وانطلق لخارج المعمل متجاهل نداء الطبيب علية 

__________

ذهب لثلاث معامل ودفع فلوس كتير حتى يحصل على النتيجة فى وقتها  النتيجة هى هى مثل أول تحليل  الدنيا لفت بيه وقرر ينتقم  ذهب للمرأة صاحبة  الفيلا التى تقيم فيها العلاقات الغير شرعية ومسؤلة عن  البنات ومن ضمنهم سوسن التى نقلتلة  المرض وخلصوا عليها  وزينات 


الست/ جاى لية يا بية معنديش بنات كلهم محجوزين الليلة


شريف/ خايفة عليهم كنت عارفة سوسن عندها المرض وبعتيها ليا


الست بصدق/ مكنتش أعرف بعدك انت و واحد تانى تعبت فكرتها حامل  لاقيت عندها المرض خلصت منها 


شريف/ مبلغتيش  الرجالة لييييية 


الست بخوف/ محدش يقرب للبيت هنا خلصت منها وأمبارح ظهر المرض عند بنتين خلصت منهم 


شريف أخرج سلاحة ودفعها فى أوضة وأغلق بابة/ قولتلك كل مرة عايز بنت نظيفة قولتى بكشف عليهم المرض دة جة أزاى لسوسن وزينات والبنات إللى عندك أنتى ضيعتى رجالة كتير 


الست بعصبية/ هو أنا بضربكم على إيدكم أنت وإللى زيك إللى بتجى بيتى وتطلب أبعد سلاحك عايز تقتلنى أتفضل فى غيرى كتير طول م فى أمثالك يا سيادة اللوا المحترم


تعصب شريف  / يبقا أنتى كمان لازم تمرضى 


الست برعب/ اوعا تعمل كدة 


شريف / ضربها رصاصة فى رجليها حتى لا تقاومة ونقلها المرض [ أكيد عارفين أزاى 🤭]


وبعد الانتهاء كانت الست تطلم وتولول ،،ارتدى هو ملابسة وفتح باب الغرفة وجد البنات فى وشة أبعدهم وسار مثل المجنون فى طريقة،  دخلوا البنات الغرفة وصرخوا من أصابة صاحبة البيت وهى تصرخ أيضا تريد طبيب ينقذها ٠ 

___________


فى نفس الوقت كان ياسين مكلف شخصين يراقبوا شريف وأتت لة الاخبار من اول التحليل وعلاقتة بالست   ألقى التليفون على السرير وبدأ يجهز حقيبة السفر للمهمة 

_________

أستيقظ شداد حاول يتذكر  أحداث أمس  نظر حوالين منة وتنفس براحة فهو بعيد عن الكوخ  يبدو عقلة غاب بسبب المكيفات التى تناولها  وأنتهى بية الحال لهذا المكان رجع للكوخ يطمن على جوهرة فتحة وجدة مغلق.   ف  خبط على الباب  


جوهرة بالداخل/ مش فاتحة


شداد/ قولتلك افتحى بالنهار الصبح انا فاكر قولت إيه


جوهرة/ أنت عارف عملت فيا إيه بالليل  ولا نسيت 


أصبح مثل الصنم من الصدمة وسؤال دار فى ذهنة هل أقترب منها وهو غائب الوعى  ؟

فقال بلجلجة/ أفتحى الباب متخافيش أنتى مر٠٠


جوهرة / زعقتلى وكنت خايفة عليك 


المقنع/ زعقتلك بس


جوهرة/ أيوة


أقتحم الكوخ من فرحتة وواقف ينظر لها لم تخاف هذة المرة بل واقفت لة بتحدى وقالت بشجاعة مصتنعة  ،أياك تزعقلى تانى فاااااااهم 


المقنع ينظر لها من إين أتت بتلك الشجاعة فين البنت الضعيفة ،،،،شدها من معصمها للخارج وهى تزقة  


شداد/ تحبى تدافعي عن نفسك يا أوزعة 


جوهرة بشراسة / أسمى جوهرة 


 أبتسم هو  ابتسامة لا تظهر إلا ليها/ أعلمك  تدافعي عن نفسك 


جوهرة بتفكير فهى معة ترى العالم من منظور أخر فقالت/ موافقة


شداد/ قطع قطعة قماش من التيشرت تبعة وواقف وراها ربط أطراف النظارة الطبية على رأسها من الخلف  حتى لا تسقط،،،  ورجع مكانة أمامها وقال :-لازم تثقى فى نفسك ويكون عندك قوة وأرادة  تعملى كدة  وبدأ يتكلم معها ويعطيها نصايح ويدربها ومع اول لكمة فى بطنها سقطت فى الأرض متألمة وقالت/ اةةةةة راعى أنا بنت مش واحد من رجالتك، ،شدها بقوة واقفها وقال بعصبية كل ضربة حاولى أتفاديها 

نترك شداد يطحن أقصد يدرب جوهرة على ألعاب الدفاع عن النفس وليس أى ألعاب بل ألعاب قتالية 

__________

           [فى مطار القاهرة]


يقف ياسين ينتظر هند حتى أتت بسيارة ملاكى خاصة ونزلت منها وهى ترتدى بنطلون قماش أسود وبلوزة زرقاء ولمة شعرها ديل حصان ومعها شنطتها  التى تجر ، شافتة وتجاهلتة ،،،،ندة عليها وقال :- متأخرة من اولها متنسيش أنك مراتى لازم تمشى معايا 


هند/ الطيارة الساعة [ ٥ ]   ودلوقتى الساعة [٣] ،،،يدوب نخلص الإجراءات، ،، متأخرتش ،،حضرتك جاى بدرى أوى شكلك فرحان اول مرة تركب طيارة 


ياسين بين أسنانة/ لولا قدام الناس كان فيها كلام تانى لحد منوصل إيطاليا عايزك هوا


نظرت لة بعدم أهتمام 


مر الوقت فى الطيارة أتت المضيفة وقدمت صنية الطعام لهند،،،،،، وقالت لياسين :- ثوانى أجيب لحضرتك الأكل من المطبخ ،،خلص معايا ، 


ياسين/ مفيش مشكلة 


بدأت هند تأكل طعامها عبارة عن شريحة لحم أستيك وأرز وخضار و واحد كفتة وسلطة خضرا وتفاحة كاملة وزجاجة مياة  ولم تعزم على ياسين  وخلصت الصنية كلها ،،


 أتت المضيفة واحضرت طعام ياسين واعتذرت لأن طعام الدرجة الأولى قصر وناقص وجبة بتاعتة ودى عمرها محصلت فى تاريخ الطيران  واحضرت لة وجبة من الدرجة التانية نواشف   


ياسين/ مفيش مشكلة ألتقط الصنية وجدها  رغيف فينو صغير وعلبة مربى صغيرة ومثلث جبن وشريحة طماطم وشريحة فلفل  أصفر  فقط وأربع حباب من العنب ،   أدايق ياسين داخليآ ولم يبين فهو جعان واعتمد على وجبة الطيارة  ثم ندة على المضيفة وطلب مياة جلبت لة كوب  مياه ورقى  صغير وقالت المطبخ نسى يجهز لحضرتك وجبتك وميتك  


ياسين / أشمعنا أنا 


المضيفة نظرت لهند التى غمزت لها وقالت:-  سورى يا فندم حظك بقا. ثم رحلت 


ابتسمت هند بنصر فهى بالصدفة تعرفت على المضيفة فهى أخت صديقتها وطلبت منها تفعل ذلك 


هند/ ممكن من فضلك قهوة


المضيفة/ امرك يا أنسة 


ياسين/ وأنا


المضيفة/ سورى مش محسوب كرسيك ولا حضرتك،،  ثم تركتة 


تعصب ياسين حين شم القهوة  

التى تناولتها هند بهدوء 


ياسين/ مفيش دم


هند بهدوء/ حضرتك قولتلى مسمعش صوتك عايزك هوا  لحد منوصل إيطاليا وعلشان حضرتك القائد نفذت  ومش أرد


ياسين/ مستفزة ،،،،


هند/ تؤتؤ،  أسمها عندى ثبات انفعالى ،، وبسمع كلام قائدى


تركها وذهب للحمام لكى يهدأ. شاورت هند للمضيفة وطلبت تقفل علية باب الحمام رفضت لأنة ممكن يكسر الباب ودة غلط على الطيارة ،   نظرت لعلبة السجاير التى تركها اعطتها للمضيفة تتخلص منها 

بقلم نجلاءفتحى عاشقةالكلمات 

_________

          [فى فرنسا ]


جوهرة/ تعبت بقا كفاية كل حتة بجسمى باظت 🥺


شداد بنهجان / بلاش دلع دة أنا حنين معاكى 


جوهرة/ كل دة وحنين انت بتضرب بجد 


شداد/ وإللى قدامك يضربك أقوى لازم تتعودي على الألم  يلا قومى 


جوهرة/كفاية كدة تعبت وجوعت أوى


شداد / ماشى، ،بالليل نكمل 


جوهرة/ بتعلمنى لية 


شداد أعطى لها ظهرة واخفى خوفة عليها/ تضيع وقت  ،، خليكى هنا متجيش ورايا أغطس فى النهر ،  ثم تركها ،،،، وقفز فى النهر  يستحم ،،أما هى شمت نفسها يع من التمرين محتاجة شاور  وشعرها متشابك    نظرت للطيارة الهليكوبتر  التى أتت بيهم للمكان وقالت:- أمتى نمشى من هنا زهقت ٠


بعد وقت ليس بالقليل  أحضر لها سمكة كبيرة أصتادها لها وقام بتجهزها  لتأكلها.   وأتى الدور لتغتسل رفضت لكنها فرحت حين عمل لها جزء من النهر مربع تنزل وتستعملة أمان ومش غريق وحاوطها بفروع الخشب القوى حتى لا يجرفها النهر لنهايتة المدمرة ،،،، وعمل لها سلم خشب علشان مش تزحلق فرحت وجهز لها إيضا وراء الكوخ حمام صغير مربع وأستعمل الخشب وأوراق الموز الكبيرة لتغطيتة بحيث تدخل تستعمل الحمام ومنها تنزل الماية وتأخذ الشاور  وطلع تلبس ومحدش يشوفها هى تقدر تشوف الخارج  وإللى برا مستحيل يشوفها    جواها سعادة الأمان والحماية  جواها فرحة يحترم خصوصيتها يفعل ما يرضيها  جواها مشاعر مش عارفة دة إيه  تريد تظل بجوارة طول العمر  والسؤال كيف ومتى فعل هذا 

_______ 

           (فى إيطاليا)

أتى المساء  

طرق ياسين باب غرفة الفندق فتحت لة هند أبعد إيدها ودخل هو وشنطتة وقال:- طلعتى لية المفروض نطلع هنا سوا


هند/ نقعد فى غرفة واحدة أزاى  شوفلك أوضة تانية 


ياسين بضيق/ المفروض متجوزين 


هند/ أنا بنت يا سيادة المقدم


ياسين بين أسنانة/ خايفة منى 


هند بحدة/ على أساس مقدرش أدافع عن نفسى أوووووف السرير بتاعى والكنبة بتاعتك


ياسين/ أنا القائد بتاعك ،،السرير بتاعى والكنبة بتاعتك 


هند بصدمة/ والذوق 


ياسين خلع حذائة/  مفيش ،،لعلمك مليش فى الدلع والمحن مش عايز غلطة برا الأوضة عرسان فى شهر العسل  ثم ألتقط ملابس من شنطتة والفوطة ودخل يأخذ شاور 


هند/ عنيا أوامر الباشا 😈 وتوعدت لة فهى طلعت المهمة بأمر من أبيها القائد الكبير حتى تثبت ذاتها بسرعة،،،، ويعلم أبيها  جيدآ ياسين لم يقرب منها فهو يكرة الأنثى لكن يشفق على ابنتة من أوامر ياسين الصارمة فى العمل ،ولم يخبره انها أبنتة الوحيد،،،حتى تأخذ خبرة بدون وسطة 

___________

   [فى منزل عُدى ]


بعد تركة للمنزل رجع 

 بعد سفر بنت عمة وأمها  ولم يقابلهم حتى يوصل رسالة لهم غير موافق على الزواج ورسالتة وصلت وصارت عداوة بين الأم وبينهم  لأنهم اعتبروها أهانة.  


فرح عُدى  حين اتصلت علية أم جوهرة وبلغتة هى فى   إيطاليا وأخوها يجبها  وهو وعدها يكتب عليها ويعملها فرح كبير وميفرقش معاة المقنع قرب منها ولا لا حتى دراستها يعمل المستحيل لترجع التعليم تانى طاقة إيجابية وأمل كبير   أتت لعُدى 

والخالة كاتمة غضبها حتى لا يترك المنزل مرة أخرى وفى كل ركعة تدعى على جوهرة بالموت حتى لا يتزوجها أبنها لم تعلم انها تدعى على أبنها الوحيد 

__________

            [فى فرنسا ]


تجلس جوهرة أمام النار  وامامها شداد   ف هم  يعتمدون على الضوء الخارج منها مع ضى القمر، ،


شداد/ متنحة فيا كدة ليه


جوهرة بحيرة/ الإعلام وأخويا قالوا عليك كلام وحش ،،شيفاك عكس كدة  


شداد ينظر للنار / أنا فعلا وحش وكل كلمة أتقالت  صح  ،،وفى حاجات أفظع من كدة الأعلام  ميعرفهاش 


جوهرة بنفى/ مستحيل أنت حنين وجميل من جواك وبتحمى إللى معاك أنا بنت قدامك لية مقربتش منى 


رفع نظرة ليها مصدوم من كلامها فهى طفلة كيف فكرت فى مثل هذة الأمور  


 فقالت هى / أوعا تفكر صغيرة ،،،،أنااااااا مش صغيرة أنا كبيرة على فكرة من يومين كان  عيد ميلادى كملت ١٩ سنة  كنت زمانى فى أولى جامعة مش مهم عادى تعرف معاك شوفت وتعلمت حاجات كتيرة هو هو هو ينفع نتجوز مقدرش أعيش من غيرك 


شداد  بلجلجة/ قومى نامى شكلك بتخرفى  


جوهرة بهيام / أنا بحبك 


تيبث جسد شداد  وقال/ قومى نامى دى مراهقة ولا السخونية رجعت تانى 


جوهرة بصراخ / أنا بحبك يا شداااااااد  وبحب شخصية المقنع ومتحمله الشخصيتين 


شدها من معصمها بقوة وقال :- دايما بتقولى عمو المقنع اول مرة تقولى شداد  شيلى الارف دة من راسك أنتى صغيرة متنفعيش سامعانى يا أوزعة يا عامية 


بعدت هى إيدة من عليها بقوة وقالت / أيوةةةةةة  أوزعة أيووووة قصيرة  أيووووة عامية بس حبيتك والله حبيتك  علشان أثبتلك مش صغيرة، ،


 قامت هى بيد مرتعشة ترفع فستانها  لم تكمل لأخر من شدة الصفعة القوية التى تلقتها منه على وشها سقطت فى الأرض تحت قدمة تبكى وخط الدماء يسيل من جانبى فمها.  أنحنى وشد شعرها بقوة رفعها أمامة وقال بصوت جهورى عايزةةةةةة تبقى شماااااااااااااال يا بنت العقيد ،    عايزة تكونى من خدام مزاج المقنع يا أخت المقدم ،، عايزة تبقى عاهرة يا جوهرةةةةةةةة 


شهقت هى وتهز رأسها بالرفض وقالت:- عايزة أرضيك علشان أبقا معااااك ،ثم صرخت من تلقيها الصفعة التانية  ،،، 


شداد / حاااااااااضر أنفذ طلبك بس الأول تتربى  وتعرفى قبل العلاقة فى طقس بعملة مع البنات يا كبيرة  هانم 


جوهرة بخوف /  بنات انت أنت بجد بتعرف بنااااات وطقس إيه  ؟؟ 


شدها هو من رجليها  للكوخ وظهرها اتسلخ من السحب 


 ظل بالبوكسر  أمامها  ،،


ترجتة يبعد فقال كنت محافظ عليكى علشان غالية ومحترمة ومدام كبرتى وعايزة ج*س   ورفعتى هدومك ليا تبقى زباله رخيصة  


جلس على حرف السرير وشدها على فخدة نايمة على بطنها رفع فستانها لظهرها وقال مكسوفة لية ما أنتى كنتى بتقلعى برااااااا وضربها بالحزام أسفل ظهرها ويعضها ،،طبعآ عزيزى القارئ إللى عارف طبع المقنع يعلم إللى فعلة مع جوهرة ولا حاجة مما يفعلة مع فتيات الليل هو حب يربيها  حتى تفوق  وترجع جوهرتة الثمينة تانى


جوهرة/ أخر مرة خلاص أةةةةةة بلاش عض عض لا عيب مش هنا عيب 😭😭


شداد  هدأ من ثورتة وقال بتلذذ/ لسة الشغل جاى وعضها مستمتع بلحمها بين أسنانة 


جوهرة/ بليز خلاص أسفة يا شداد 


شداد يقسم أن أسمة لة مزاق خاص من شيفاها قال بحدة مصتنعة / أسمى عمو يا أوزعة ،،ثم صفعها أسفل ظهرها


جوهرة/ عيب شيل إيدك من هنا 😭😭أسفة يا عمو 


شداد / وموضوع الجواز 


جوهرة بحزن/غلطة لسان أنا منفعش لحضرتك علشان أوزعة وعامية ومفيش حاجة تشدك ليا 


شوية ويجذبها لحضنة ويعترف أنها مراتة  بقالها كام شهر يعترف بحبة ليها لكن هيهات فهو المقنع أعترافة تمنة حياتها للمافيا  ،،يريد يمسح دموعها ويطمنها لكنها أخطأت تريد تشبية نفسها بفتيات الليل حتى ترضية  أوقفها أمامها وهى تدلك أسفل ظهرها من الألم وتبكى وتعاتبة بعيونها


  فقال بحدة مصتنعة كأنة يكلم أبنتة الصغيرة/ أعملى كدة تانى المرة الجاية كربااااج يا قليلة الأدب  ودلوقتى نااااااامى عندك بكرا تمرين 


نظرت لة بصدمة ،   صرخ فيها جريت للسرير وغمضت عيونها وهى تتنفض 


خرج برا الكوخ وجلس على الأرض ،  سند ظهرة للشجرة وتذكر لما رجعت من الوكر وسافرت شرم الشيخ أول سفرية معاة خلاها توقع على أوراق وهو عقد زواج بدون علمها وهو ختم أسمة وبعت الورق للمحامي يسجلة فى الشهر العقارى  كان فى ضميرة علشان  يسافر بيها  والمطار.  وتقيم معاة فى الفندق بدون مشاكل ويكسر بيها أخوها لو علم أما الأن هو يريدها وهى تريده  غمض عيونة محتار يعلم إيه 

عزيزى القارئ جوهرة مراتة شرعى أحداث شرم الشيخ وإيطاليا وفرنسا كلها وقربة منها وهى مراتة ورغم كدة حافظ عليها ولم يقرب منها ولما طلبتة رفضها يعلم مشاعرها متلخبطة ولم يستغل ذلك فاكرين وهى فى إيطاليا لما فسحها ودخلت علية المكتب وشكرتة على أساس نايم وهو نومها فى حضنة وقال نامى بأمان فى حضن شداد  وهى مراتة  ،،يبدو شداد جواة  حاجة حلوة والحب ظهرها، ،  

بقلم نجلاءفتحى عاشقةالكلمات 

_________

[فى إيطاليا ]


نفخت هند لم تسطيع النوم الكنبة صغيرة عليها وياسين نايم مرتاح على السرير  ،،أخذت المخدة  ونظرت لة بسخرية وقالت :- واضح جلياط معندكش ذوق  ألقت المخدة فى الأرض ونامت  وهى تتوعد لة 

________

فى الصباح أستيقظ ياسين براحة ونظر على الكنبة لم يجدها ترك السرير لم يجدها فى الغرفة طرق باب  الحمام لم يسمع رد فتحة بتوجس لم يجدها  اعتقد خرجت لكنة وجد الباب مغلق من الداخل ،،ترجل للشرفة وجدها تتمرن كأن شخص أمامها وتلعب لعبة قتالية  لم يعلق ودخل الحمام وهو مقتنع فاشلة معندهاش خبرة علشان رتبتها رائد لسة 

_____

أستيقظت جوهرة من نومها وارتدت نظارتها وتركت سريرها وأسفل ظهرها يؤلمها خفيف فتحت باب الكوخ وجدتة نايم وهو جالس ويرتدى البنطلون فقط  سرحت فى جمالة لكنها تذكرت فعلتة أمس رجعت للوراء بهدوء ثم ذهبت للحمام الذى اعدة لها قضيت حاجتها وغسلت وشها فى الجزء الأمان لمياة النهر ثم رجعت للكوخ وشربت من الاناء الفخار الذى اعدة لها أيضا وجلست تنتظر يستيقظ  وينادي عليها 

_______

تسريع لأحداث  مر أسبوع

لم يتوصل ياسين لشئ


 وجوهره متجنبة شداد  وترد على قد السؤال.  كأنها ألة تنفيذ  ،وكثف تمرينها  أزاى تدافع عن نفسها. ولو إللى قدامها معاة سلاحة أو بدونه كيف تتصرف ولوفى وسط مجموعة ماذا تفعل كانت تتأذى فى التمرين كدمة جرح خبطة لا يهم المهم تتعلم وتتعود على الألم اعطها خبرتة فهو يريدها قوية  وفى يوم لاحظ هو تحك فروة رأسها  حاول يمنع نفسة من سؤالة فيبدو عليها الأزعاج 


شداد/ كفاية هرش


جوهرة/ راسى فيها حاجة بتجرى 


شداد/ ورينى ممكن عنكبوت صغير شعرك تقيل 


جريت لة وجلست بين رجلة على ركبتها فى الأرض وهو جالس خلفها على صخرة وبدأ يفرق الشعر ويشوفة وجد بية حشرة القمل فقال بصدمة وهو يمسك واحدة :- قملتى يا جوهرة 


جوهرة لفت رأسة لية وصرخت صرخة أزعجتة وقالت:- أنت السبب من وقت مجيت هنا شعرى متغسلش ولا اتسرح شعرى بااااااظ🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


شداد/ وأنا مالى جايز فيكى من الاول بشعرك دة


جوهرة/ شعرى  كان نظيف  دلوقتى أتصرف بقا أحلق شعرى مش طايقة راسى 😭😭😭فى حشرات هتاكل مخى😭😭😭😭

ماذا يفعل شداد معها؟؟؟

______


[فى مكان أول مرة نذهب لة ]

مقر المافيا فى إيطاليا 

[تخيلوا الحوار بالأيطالى🤣 ]


الرئيس/ لم أصدق أن المقنع وفلوريد يموتون   بهذة السهولة


الراجل/ بعد الهجوم خسرنا رجالنا ولم ينجو أحد والقصر أحترق من المؤكد الجميع توفى 


الرئيس/ هذا خداع لقد فعل هذا ليهرب بعشيقتة الصغيرة والحكومة هنا لم تعلم شداد المقنع لديهم حادث عادى فرنسا قريبة لشداد مثل إيطاليا ولدية رجال هناك لكنة لم يدخلها من المؤكد مازال هنا فى مكان ما أو على الحدود بين إيطاليا وفرنسا ارسل طائرة تتجول على الحدود ومعها كاميرا دقيقة تمسح المنطقة 


الراجل/ من الصعب العيش على الحدود دى غابة خطيرة ونهر أخطر لا يوجد أدمية  


الرئيس/ المقنع لا يفرق معة هذا نفذ م طلبتة  لدينا رجال على الحدود بلغونى لا يوجد طائرات خاصة دخلت فرنسا يبقا عالق على الحدود 


الراجل/ هل يوجد طريق أخر لدخول فرنسا 


الرئيس/ أكيد لكنة مكشوف ومن السهل تصفيتة من طرف الحكومة الفرنسية لابد من تصريح شرعى ،

________

هند/ بقالنا أسبوع ومفيش جديد حضرتك لازم تغير طريقتك 


ياسين بين أسنانة/ قصدك أنا  فاشل 


نفخت هند/ حضرتك عايز خناق كل شوية ، ادينى فرصة وأسمع خطتى 


ياسين/ خطتك تقضى علينا


هند/ حكمت من غير متعرف


ياسين بغل / الأنثى دماااااار للى زى يهينوا  بدلتى العسكرية متخلفات غبيااااااات حيوانات للشهوة،رخيصات   بتوع مصلحتهم وأنتى أنثى 


هند بحدة/ تبقا حكمت على أمك وأختك ولو متجوز تبقا بنتك ومراتك كدة 


صفعها ياسين على وشها،،،،، ،،وضعت هند إيدها على وشها وضيقت عينها ولم تبكى وبكل كرامة  وغل وقوة  صفعتة على وشة صفعة  من شدتها لم تتوقع من أنثى  

ماذا يفعل ياسين معها ؟؟؟


يتبع 

.           الفصل الثالث والعشرون من هنا 

لقراءة جميع فصول الرواية من هنا

تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة