رواية مصلحه وانتقام الفصل السابع 7 بقلم هنا حسين


رواية مصلحه وانتقام الفصل السابع 7
بقلم هنا حسين

 

طلعت رقيه لفوق لقيت اركان مستنيها 
رقيه بجمود... نعم 
اركان بص عليها وصعبت عليه من اللي عمله فيها 
اركان.... رقيه انا اسف علي اللي عملته بس انت استفزتيني 
رقيه...... اتفضل قولي طلبتني ليه 
اركان مسك ايدها وطلع خاتم الماس من جيبه ولبسهولها وقال 
اركان...... انا ماجبتلكيش حاجه لما اتجوزنا فاجبتلك ده 
رقيه كانت هتقلعه بغضب وقالت 
رقيه..... انت مفكر كده هتنسيني اللي عملته انت دبحتني يا اركان 
اركان مسك ايدها ولبسها الخاتم تاني 
اركان..... رقيه انا مش جايبه على شان حاجه ده حقك وانا اعتذرت وانت براحتك تقبلي اعتزاري او لا انا ماعملتش حاجه غلط ده حقي انا بعتذر على الطريقه مش اكتر
رقيه بغضب..... وانا مش عاوزه الاعتذار ده 
اركان بضيق..... براحتك 
رقيه.... انا هروح عند ماما اصلها تعبانه شويه 
اركان.... تمام خلي السواق يوصلك بقلم هنا حسين 
صلوا علي محمد 🌺
طلعت رقيه وبعتت رساله ليوسف انها هتطلع من البيت وفعلا راحت عند مامتها وطلعت من غير ما السواق ياخد باله وقابلت يوسف في كافيه 

يوسف.... اهلا بمدام رقيه
رقيه..... اهلاً 
يوسف.... انت اول مره تشوفيني علي شان كده ماتعرفيش مين انا 
رقيه.... ايوه 
يوسف.... انا اسمي يوسف ابن عم اركان بصي يا رقيه اركان مش زي ما انت شايفه ده واحد خاين اهم حاجه عنده مصلحته واكيد انت جربتيه 
رقيه.... ياريت تدخل في الموضوع علي طول 
يوسف..... انا اركان اذاني واذاني اوي كمان تتصوري خاني مع خطيبتي  متحملش يشوفني مبسوط او اعيش حياتي سعيد علي شان كده لف عليها وخاني معاها وبعدين هي اختفت الله اعلم عمل فيها ايه 
رقيه قلبها اتقبض وفكرت تتراجع بس يوسف مدهاش فرصه لما قال 
يوسف.... بصي انا هديكي اكتر من اللي رايح يدهولك بس تسعديني نتخلص منه 
رقيه.... ازاي 
يوسف... ازاي دي هقولك مع الوقت واعرفي اي غدر او خيانه هاذيكي 
اذكروا الله ♥
رقيه بغضب..... انت بتهددني 
يوسف.... لا بس بعرفك انا هعمل فيكي اي علي شان متغلطيش وتتذاكي عليا 
رقيه.... طب قولي علي اللي هعمله 
يوسف.... روحي دلوقتي واستني مني رساله 

راحت رقيه علي بيت ابوها ومن بعدها علي بيت اركان 
عدا يومين ومافيش ايحاجه جديده حصلت 
واركان ورقيه مابيتكلموش من اخر مره 
اركان رجع البيت واتعشي هو وامه فضل يبحث عليها بعيونه 
اسماء.... في اوضتها 
اركان... هي مين يا ماما 
اسماء.... اللي عنيك بدور عليها 
اركان.... انا مابدورش علي حد 
اسماء.... علي امك الكلام ده بعدين دي مراتك من حقك تدور عليها وتسال عنها 
اركان.... من امتي الكلام ده 
اسماء.... هو انت شايفني شريره بعدين البنت كويسه وبتسمع الكلام 
اركان.... طب انا هقول انا تصبحي علي خير 
اسماء.... وانت بخير يا حبيبي 
لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم ☺️

طلع اركان علي فوق فتح الاوضه وقف مصدوم من اللي شافه كانت رقيه واقفه ولابسه قميص نوم مثير اسود متناثق مع بشرتها البيضاء
وتاركه شعرها مفرود علي ظهرها وميكب خفيف وبرفانها الانوثي 
اركان بنحنحه.... ماما قالتلي انك في اوضتك
رقيه وهي بتمشي بدلع نحيته ولفت ايدها حولين رقبته وقالت بدلع 
رقيه..... مادي برضو اوضتي يا اركان بيه ولا عندك مانع 
اركان مسكها من خصرها وقربها منه وقال 
اركان.... لا مافيش مانع بس ممكن تقوليلي اي الحلاوه دي جايبه الجمدان ده منين 
رقيه بمياعه.... من عند مامي 
اركان بضحك..... ههههه لا ومامي انتجها فاخر
رقيه بغرور.... طبعاً امال دي اقل حاجه 
اركان..... احنا هنقضي الليله كلها كلام ولا ايه 
رقيه بخجل رقبت منه وباسته وبعدت بسرعه 
قربها منه اركان وقالها
اركان... البوسه بتكون كده 
وقرب من شفايفها وباسها بتمهل حتي غابو في عالمهم الخاص 
وعاشو لحظات حلوه بدون نفور اي واحد منهم ممكن وقتها نسيو الاتفاق اللي مابنهم بعد وقت 
اركان بص علي رقيه لقيها مغمضه عيونها بخجل وافتكر لما كانت معاه كانت غير كل مره لما بيجبرها حس انها كانت معاه بكل اراده ممكن ده اول مره يقرب منها باردتها 
فتحت عيونها لما لقيته ساكت غير كل مره لقيته باصص فيها وعيونهم تلاقت بس رقيه غمضتها بخجل واركان قام راح الحمام علي شان ميحرجهاش بقلم #هنا حسين 
يتبع 
رايكم يا حبايب هنون 
🌼ماتنسوش تصلوا علي النبي 🌼


                   الفصل الثامن من هنا 

تعليقات
×

للمزيد من الروايات زوروا قناتنا على تليجرام من هنا

زيارة القناة